abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:57:09 #51
331 Merel
Be here now.
pi_85000989
Hey DaD, niet zo'n vage omschrijving geven maar meteen met het hele verhaal komen! :( Wat is er gebeurd?? Zo maak je ons ongerust!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85001099
Twee woningbranden in Groningen Noord... :{
DaD, kom even vertellen dat dat niet bij jou is.
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:08:31 #53
236335 neen
schone schijn
pi_85001218
Maar he DaD, goed geschrokken natuurlijk maar verder wel alles oke?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 28% gewijzigd door neen op 08-08-2010 11:52:48 ]
het lijkt niet wat het is
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:14:02 #54
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85001357
:{ DaD, wat is er gebeurd?!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85001434
Ik ben weer in m'n huis, het is weer ok.

Ik werd wakker van het brandalarm, brekend glas, en schreeuwende mensen. Heel snel m'n spijkerbroek en een shirt aangetrokken, portemonnee en telefoon gepakt en naar buiten gerend. Er zit een brandtrap direct tegenover mijn voordeur, dus daar wilde ik naar beneden, maar daar kwam zo vreselijk veel rook vandaan dat ik daar echt niet langs kon. Naar de deur van het trappenhuis gerend, opengetrokken, vuur. Mensen buiten die riepen dat ik naar de andere kant moest, dus daar ben ik via de brandtrap naar beneden gerend, ook door enorm dikke zwarte rook. Buiten stonden mensen de brandweer te bellen, huisdieren in veiligheid te brengen, op alle deurbellen van de intercom te drukken en te roepen. De brandweer (4 wagens), politie (3) en ambulances (2) waren er al heel snel en de brandweer ging eerst iedereen die nog binnen was eruit halen.

Er bleek een brommer die beneden in het trappenhuis stond(direct onder aan die brandtrap bij mij, wat dus verklaart waarom ik daar niet langs kon) in de fik te zijn gestoken.

Ik heb geen schade en ben verder op wat trillerigheid na helemaal ok. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:21:44 #56
331 Merel
Be here now.
pi_85001562
Oh gelukkig maar DaD! Ook geen problemen doordat je door de rook heen moest?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85001591
Pff, wat een schrik DaD. :o
Gelukkig valt het mee.
pi_85001655
Jeetje.. wat zul je geschrokken zijn!! Fijn dat alles oke is.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:25:33 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85001673
Jeetje wat heftig zeg, DaD! :o. Gelukkig is alles goed met je!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:26:27 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85001689
Huuuu DaD! Eng hoor -O- Gelukkig zijn jij en je huisje in orde verder! :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85001849
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:21 schreef Merel het volgende:
Oh gelukkig maar DaD! Ook geen problemen doordat je door de rook heen moest?
Nee, ik heb wat keelpijn, maar ik weet niet of ik die al had of niet. :P.
pi_85001932
Wat zal jij geschrokken zijn!! Had je niet dat je door de adrenaline niet echt bang was? En heeft je huisje ook geen rookschade?

:*
  Vis een optie? zondag 8 augustus 2010 @ 11:37:21 #63
70532 loveli
N
pi_85001947
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen schade en ben verder op wat trillerigheid na helemaal ok. :).
*O* Gelukkig!!
crap in = crap out
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:37:47 #64
331 Merel
Be here now.
pi_85001954
Vriendinnetje van me had een paar maanden geleden echt woningbrand. De hele achtergevel stond in de fik. DIe moest even op en neer naar het ziekenhuis om wat extra zuurstof te krijgen omdat ze te lang door de rook had gelopen. Als die keelpijn aanhoudt, kan het natuurlijk geen kwaad om daar even naar te laten kijken!
pi_85002014
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
Wat zal jij geschrokken zijn!! Had je niet dat je door de adrenaline niet echt bang was? En heeft je huisje ook geen rookschade?

:*
Ik was doodsbang. :'). Vooral omdat ik aldoor de aanwezigheid van die brandtrap direct voor m'n deur als heel geruststellend heb ervaren, maar als er dus direct daaronder brand is, dan heb je er geen fuck aan. Ik geloof wel dat ik op het moment zelf vrij koelbloedig was, maar toen ik eenmaal veilig buiten stond kwamen de tranen van schrik wel even. Ik was de enige die moest huilen denk ik. :@. Mietje.

En ik heb ook geen rookschade. Zolang ik de voordeur dichthoud ruik ik ook niks. :).
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:42:18 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85002084
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik was doodsbang. :'). Vooral omdat ik aldoor de aanwezigheid van die brandtrap direct voor m'n deur als heel geruststellend heb ervaren, maar als er dus direct daaronder brand is, dan heb je er geen fuck aan. Ik geloof wel dat ik op het moment zelf vrij koelbloedig was, maar toen ik eenmaal veilig buiten stond kwamen de tranen van schrik wel even. Ik was de enige die moest huilen denk ik. :@. Mietje.

En ik heb ook geen rookschade. Zolang ik de voordeur dichthoud ruik ik ook niks. :).
Pardon? :o Heul niet een mietje! Ik krijg van je verhaal alleen al de rillingen :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:44:45 #67
236335 neen
schone schijn
pi_85002139
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ik mij helemaal opgemaakt, doe ik niet zo vaak maar had er zin in, toch even leuk erop uit, zegt ie: Wil je een andere man versieren ofzo??
i.p.v. wat zie je er leuk uit... pfff
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 02:54 schreef uniekhoorn het volgende:
veel vreten en veel bier, berenburg enz.. En toch sjans... Trusgen
pi_85002149
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee precies, dat bedoel ik. dat je door de adrenaline adequaat kan reageren op het moment en pas daarna, als de adrenaline wegvloeit je de trillers in je benen krijgt en moet huilen. En da's heus niet miet-like, want vrij logisch lijkt me. :*
pi_85002154
Jeetje wat een verhaal! Gelukkig heb je geen schade. Het komt wel allemaal tegelijk hè :*
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:47:50 #70
331 Merel
Be here now.
pi_85002216
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:44 schreef neen het volgende:

twee quotes van Uniek

Ik dacht precies hetzelfde neen :D
pi_85002314
Maarrrr m'n zus belde net om te vertellen dat ze onderweg naar huis waren vanaf het ziekenhuis met eindelijk m'n nichtje bij zich. Dus daar gaat het goed mee. *O*.

Bedankt dat jullie allemaal weer zo lief zijn. O+.
  Vis een optie? zondag 8 augustus 2010 @ 11:52:35 #72
70532 loveli
N
pi_85002329
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee precies, dat bedoel ik. dat je door de adrenaline adequaat kan reageren op het moment en pas daarna, als de adrenaline wegvloeit je de trillers in je benen krijgt en moet huilen. En da's heus niet miet-like, want vrij logisch lijkt me. :*
Vecht-vlucht reactie, alle belangrijke dingen werken en pas later bedenk je allerlei 'nutteloze' dingen. Als je een tijger ziet ren je meteen weg, als je uitvoerig nadenkt wat de beste verstopplek is, ben je opgevreten voor je de beslissing hebt genomen.
crap in = crap out
pi_85002386
Wow DaD :o. Dat klinkt echt heel angstaanjagend. Ben blij dat het met jou iig goed gaat :*. En met je nichtje! Ook nog wat goed nieuws dus deze ochtend.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85002596
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Vecht-vlucht reactie, alle belangrijke dingen werken en pas later bedenk je allerlei 'nutteloze' dingen. Als je een tijger ziet ren je meteen weg, als je uitvoerig nadenkt wat de beste verstopplek is, ben je opgevreten voor je de beslissing hebt genomen.
I know. Ik heb een keer de auto tegen de vangrail geparkeerd omdat ik veul te hard een bocht in ging en in de slip raakte. Die seconde max. dat dat duurde leken heel langzaam te gaan, ik was totaal niet bang, superalert en wist zelfs de auto weer op de weg te manouvreren binnen no time. Maar daarna moest ik hem toch even aan de kant zetten, wegens overmatig trillen.
pi_85003030
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Pardon? :o Heul niet een mietje! Ik krijg van je verhaal alleen al de rillingen :')
Me too! Ik heb niet eens een brandtrap... Als er bij ons beneden brand uitbreekt zit ik gewoon vast in mijn flat. Kan dan alleen de balkons nog op, en mocht er brand zijn in mijn keuken, dan alleen het achterbalkon, waar geen ladder/brandweerwagen kan komen (kan dan wel naar de buren klimmen en dan via hen door de voordeur naar buiten ofzo).

Tralalalala...maar niet meer over nadenken :o Gelukkig is het goed afgelopen bij je :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:30:54 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85003486
Heftig DaD!! :o! Dat lijkt me echt doodeng zoiets!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85003651
Wow, DaD, wat een schrik!! Gelukkig ben je ok. Het zit je ook niet mee de laatste tijd.... :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85003863
Jeetje DaD :o Gelukkig is alles goed afgelopen :*
pi_85004033
Geen beste buurt, D&D..
Fijn dat het met een sisser afliep, geniet van de rest van je zondag. Je was er op tijd uit in elk geval :P.

Oh, en ik vind het totaal niet aanstellerig om na zulke gebeurtenissen in tranen uit te barsen, ten eerste zitten de tranen je hoog de laatste tijd en ten tweede is een nareactie heel normaal. Ikzelf heb de debiele gewoonte om bij heftige schik/panieksituaties te gaan grijnzen of zelfs lachen. Heel stom en agressieopwekkend, maar ik heb het niet onder controle.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:53:22 #80
331 Merel
Be here now.
pi_85004133
Ik lach ook als ik bang ben, of ik maak er grappen over. Om de boel voor mezelf te bagatelliseren, zodat de angst weer wegzakt. Dat kunnen anderen dan best irritant vinden ja, zeker als zij op dat moment nog heel angstig zitten te zijn en denken dat ik dat niet serieus neem ofzo :P
pi_85005395
M'n ex staat op de foto bij het nieuwsbericht. _O- . Ik had 'm een sms gestuurd in m'n paniek, en hij is toen direct gekomen. :@.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:47:01 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85006021
O: 2 boterhammen pindakaas.
T: mini krentenbol
L: mueslibosvruchtentaartje bij de IKEA
T: ?
D: ?

En alletwee mn mondhoeken zijn stuk. Auw.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:54:52 #83
331 Merel
Be here now.
pi_85006276
Die foto op 112groningen.nl DaD?
pi_85006314
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:54 schreef Merel het volgende:
Die foto op 112groningen.nl DaD?
Oh, dat is een andere, maar daar staat 'ie ook op ja. En op deze sta ik zelf blijkbaar ook.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:56:28 #85
331 Merel
Be here now.
pi_85006316
Of op nu.nl? Of op telegraaf.nl? Je flat is beroemd joh! :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:56:48 #86
331 Merel
Be here now.
pi_85006330
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dat is een andere, maar daar staat 'ie ook op ja. En op deze sta ik zelf blijkbaar ook.
Ja dat dacht ik al te zien ja ;)
pi_85006399
Oh kut, het staat overal. Misschien dat ik dan toch m'n ouders maar even op de hoogte moet stellen.
pi_85006487
Altijd áchter de fotograaf blijven staan is succesvol gebleken, te zien aan die eerste foto op telegraaf.nl. Ik stond letterlijk een meter achter 'm daar. :P.
pi_85006671
Net terug van (mini)weekendje weg, nu eerst even bijlezen :)
pi_85006925
@ Kwak: die foto van jou in je nieuwe jurkje: O+ Staat je mooi en erg goed gecombineerd zo :Y
Oh, en je haar: nice!
pi_85007577
Jeetje. DaD, wat een verhaal! Ik vind het ook helemaal niet vreemd dat je na afloop moest huilen; is gewoon de spanning die er uit komt. Gelukkig is alles goed afgelopen :*
pi_85008192
Gelukkig is alles ok, DaD!

Bah, ik heb maandag geleden al een rekening betaald, die was niet geregistreerd (per ongeluk overgemaakt op het oude rekeningnummer). En toen gebeld, het was allemaal in orde, en nu heb ik voor diezelfde rekening een deurwaarder aan mijn deur. :r Iemand een idee hoe ik dat het best aan kan pakken?

Mijn hele humeur is erdoor verpest :r
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:51:20 #93
236335 neen
schone schijn
pi_85008238
Oh een ouderwetse zondag O+ op de bank liggen voetbal kijken O+

laat ons weer eens juichen O+
pi_85008286
Morgen een belletje plegen ewelina?
De bramentaart staat in de oven :9 en we kijken vimeo filmpjes. Daar staat echt zo veel leuks!
pi_85008562
Ewelina, morgenochtend direct even bellen en het verhaal nog een keer uitleggen? En wat zijn vimeo filmpjes?
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:04:14 #96
331 Merel
Be here now.
pi_85008735
Een deurwaarder aan je deur echt? Of gewoon een brief van de deurwaarder? Dat vind ik nogal een verschil.
pi_85009336
Wat een verhaal, DaD! :o Gelukkig is het goed afgelopen. Ik zou daar ook hebben staan janken hoor... Ben je alweer een beetje bijgekomen?
Wel fijn dat het goed gaat met je zus en nichtje. :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85009431
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:04 schreef Merel het volgende:
Een deurwaarder aan je deur echt? Of gewoon een brief van de deurwaarder? Dat vind ik nogal een verschil.
Brief van de deurwaarder. Maar echt, ik kan hier gewoon zo boos om worden, iemand is gewoon te lui om iets even af te vinken en het kost mij extra tijd en geld :r
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85009460
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:59 schreef josja het volgende:
Ewelina, morgenochtend direct even bellen en het verhaal nog een keer uitleggen? En wat zijn vimeo filmpjes?
Vimeo.com het is als youtube maar dan hoge kwaliteit en mooiere filmpjes :)
Het weer is alweer mooier geworden, zo maar naar het park (maar geen bramen plukken, die heb ik nog zat! :9 )
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:25:01 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85009465
Wow DaD... wat fijn dat het allemaal mee bleek te vallen, jezus!!

Heb heul geen kater O+

LIjst;
O/l (pas 12.30 uur nest uit): boterham achterham, beschuit kaas, gekookt ei, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T's: grote appel, nectarine, pruim, blokje choco, 200 gr kwark + 200 gr vla
D: 500 gr. sperziebonen, komkommersalade, eigen gepaneerde snitzel, gebakken champignons,ui en paprika, gebakken aardappel.

Was vanmiddag wel anderhalf kg zwaarder :')

Ik ga een kg boontjes punten :W
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')