Whøt!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb over XM en Duvel gedroomd al heb ik geen idee hoe hij eruit ziet
Hier staat nu iets over bosbranden in Moskou!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerels ook weer he!!
Ja, dat klopt zeker. Maar iedere keer kom ik wel weer met een smoesje om er vanaf te stappen echt geen ruggegraat jeweets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezonde geest in een gezond lichaam. Groente erin stouwen, zo nu en dan een rondje lopen, zon vangen en kijken of er een smile op je hoofd komt.
Toen ik keek iets over campings, nu iets over pakistanquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hier staat nu iets over bosbranden in Moskou!
Nu over rioolbelasting.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef neen het volgende:
Toen ik keek iets over campings, nu iets over pakistan
Da's de pest, juist als het lekker gaat lukt het makkelijker om de goede lijn vast te houden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, dat klopt zeker. Maar iedere keer kom ik wel weer met een smoesje om er vanaf te stappen echt geen ruggegraat jeweets.
En inmiddels over de brand in Rotterdam.quote:Toen ik keek iets over campings, nu iets over pakistan
ik was voor totaalpakket incl. bellen (bij zigg) minder geld kwijt dat los kabeltv en los internet... heb alleen toen pakket van 10 euro per maand meer genomen, omdat je daar tien keer zo snel internet bij had... plus wilde kabel bij ziggo want wil gewoon BBC ontvangen... én ik vind digitaal heel relaxed en fijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:05 schreef Syrena het volgende:
Zucht. Ik wil alleen maar internet en TV, geen digitale meuk en ik wil niet bellenIk blijf voorlopig maar bij Ziggo dan
al wordt mijn snelheid binnenkort wel opgehoogd. Naar 5 Mbit
(en dat van mijn ouders zo te lezen naar 80 Mbit en 120 in het najaar
).
Ja, kan ook...quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:56 schreef sigme het volgende:
KI, kalven, beetje melken, kalf opeten, Klaartje&Blaartje houden. Da capo al fine.
Oh, dat duurt nog drie jaar, over twee jaar kunnen ze op z'n vroegst een klaf hebben, en dat kalf moet eerst groot. Vraag het tegen die tijd nog eens, dan mag je vast wel wat komen halen. Mooi endje wandelenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, kan ook...
Als je het kalf laat slachten, eet je dan ook lever en tong?? Zoniet dan wil ik dat dan wel van je overkopen.
I know maar dan zijn we toch nog steeds BFF?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat duurt nog drie jaar, over twee jaar kunnen ze op z'n vroegst een klaf hebben, en dat kalf moet eerst groot. Vraag het tegen die tijd nog eens, dan mag je vast wel wat komen halen. Mooi endje wandelen.
Tegen die tijd durven we het misschien wel aan, elkaar echt ontmoetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
I know maar dan zijn we toch nog steeds BFF?
Ja maar in zo'n lijn komen is me toch een partij lastig. Ik zit nu wel allemaal dingen gewoon in te plannen zodat ik me er enigszins op kan voorbereiden ofzo, maar dat heeft blijkbaar ook geen zin want alles loopt toch nooit volgens planning.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's de pest, juist als het lekker gaat lukt het makkelijker om de goede lijn vast te houden.
[..]
En inmiddels over de brand in Rotterdam.
probleem is dat ik niet trots ben en alleen maar moe en chagerijnig, moe van het vechten en van het ziekig/niet lekker zijn, en chagerijnig van het feit dat ik niet toegeef aan mn vreet-impuls.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha, zal dan wel moeten he?
Kwak, wat nou buh?? Wees verdorie eens trots op jezelf, dat doe je maar weer goed.
Draai het nou eens om, niet vreten en daarna ook niet schuldig maar wel goed eten en daar trots op zijn, veel beter gevoel
Een vaatwasserquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nederland-vind-post![]()
nog enkele tientallen km's tot huis, eigen bed en vaatwasser
Jezelf erin luizen. Dag van te voren sleutel onder de mat, sportschoenen naase je bed, gaan slapen in je trainingspak, briefje op de wekker dat je naar buiten moet en dan jezelf buitensluiten, rondje lopen, sleutel onder de mat vandaan vissen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:19 schreef neen het volgende:
[..]
Ja maar in zo'n lijn komen is me toch een partij lastig. Ik zit nu wel allemaal dingen gewoon in te plannen zodat ik me er enigszins op kan voorbereiden ofzo, maar dat heeft blijkbaar ook geen zin want alles loopt toch nooit volgens planning.
Ik heb een mobiel abbo van 7.95. 250 belminuten en 75 sms en dat krijg ik nooit op per maand (het is nu zelfs standaard 500 minuten en 150 smsquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik was voor totaalpakket incl. bellen (bij zigg) minder geld kwijt dat los kabeltv en los internet... heb alleen toen pakket van 10 euro per maand meer genomen, omdat je daar tien keer zo snel internet bij had... plus wilde kabel bij ziggo want wil gewoon BBC ontvangen... én ik vind digitaal heel relaxed en fijn.
ik bel nu lekker gratis met mn moeder!scheelt me wel op mn mobiele tel. kosten hoor...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een mobiel abbo van 7.95. 250 belminuten en 75 sms en dat krijg ik nooit op per maand (het is nu zelfs standaard 500 minuten en 150 sms). Het goedkoopst voor mij is Ziggo kabel en het langzaamste Ziggo internetpakket. Als ik naar een ander wil overstappen wordt het ADSL en moet ik overal bijbetalen voor de telefoonlijn
(varieet van 5 euro tot 10 euro per maand extra erbij).
TV kijk ik niet heel veel, eigenlijk alleen teletekst en alle US comedy's die rond etenstijd erop zijn. En downloaden van mijn series doe ik op het werk, de verbinding is daar heel erg snel. Het is alleen dat Ziggo afgelopen zomer echt contstant uitval had zodra de temperatuur boven de 28 graden kwam![]()
Mijn ouders hebben bellen van Ziggo (draaaaamaaaaaaa eer dat eindelijk werkte en bleef werken) en ook digitale TV. Maar ik kijk bij hen dus alleen analoog, dat gekloot met die andere afstandsbdiening, teletekst die weer met een andere afstandsbediening moet(weet niet of dat standaard is, of weer iets van mijn vader. Hij heeft ook een surroundsound ding en echt een ENORME TV).
Naja, Ziggo it is voorlopigBen er ook te gierig voor
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb mezelf vandaag wel twintig keer tegengehouden om naar de winkel te gaan en dingen te kopen om mn face te stuffen.
het is vermoeiend
maar ik heb niks gehaald en gewoon gegeten (crackers met pindakaas, boterhammetjes met kip, worteltjes en vanavond karbonade met aardappeltjes en salade...)
beuh....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |