abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:25:45 #226
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85054004
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb over XM en Duvel gedroomd al heb ik geen idee hoe hij eruit ziet :')
Whøt!? :D
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:26:47 #227
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85054046
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Die kerels ook weer he!!
Hier staat nu iets over bosbranden in Moskou!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:29:21 #228
236335 neen
schone schijn
pi_85054167
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Gezonde geest in een gezond lichaam. Groente erin stouwen, zo nu en dan een rondje lopen, zon vangen en kijken of er een smile op je hoofd komt.
Ja, dat klopt zeker. Maar iedere keer kom ik wel weer met een smoesje om er vanaf te stappen echt geen ruggegraat jeweets.

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hier staat nu iets over bosbranden in Moskou!
Toen ik keek iets over campings, nu iets over pakistan :')
het lijkt niet wat het is
pi_85054793
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef neen het volgende:

Nu over rioolbelasting. oO<
  Vis een optie? maandag 9 augustus 2010 @ 16:50:15 #230
70532 loveli
N
pi_85055218
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, dat klopt zeker. Maar iedere keer kom ik wel weer met een smoesje om er vanaf te stappen echt geen ruggegraat jeweets.
Da's de pest, juist als het lekker gaat lukt het makkelijker om de goede lijn vast te houden.
quote:
En inmiddels over de brand in Rotterdam.
crap in = crap out
pi_85055297
Als beloofd, een foto van Blaartje.

Meer foto's hier: sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens, kuikentjes, kalfje!)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:54:14 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85055408
Mooi rood blaarkopje Sigme!
Wat ben je van plan mee te doen? Opfokken, melken en dan slacht? Of echt houden?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85055526
KI, kalven, beetje melken, kalf opeten, Klaartje&Blaartje houden. Da capo al fine.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85055531
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:05 schreef Syrena het volgende:
Zucht. Ik wil alleen maar internet en TV, geen digitale meuk en ik wil niet bellen :r Ik blijf voorlopig maar bij Ziggo dan }:| al wordt mijn snelheid binnenkort wel opgehoogd. Naar 5 Mbit :') (en dat van mijn ouders zo te lezen naar 80 Mbit en 120 in het najaar :o ).
ik was voor totaalpakket incl. bellen (bij zigg) minder geld kwijt dat los kabeltv en los internet... heb alleen toen pakket van 10 euro per maand meer genomen, omdat je daar tien keer zo snel internet bij had... plus wilde kabel bij ziggo want wil gewoon BBC ontvangen... én ik vind digitaal heel relaxed en fijn.

ik bel nu lekker gratis met mn moeder! O+ scheelt me wel op mn mobiele tel. kosten hoor...
Kwak
  Vis een optie? maandag 9 augustus 2010 @ 16:58:25 #235
70532 loveli
N
pi_85055575
Mooi paradijsje, Sigme!
crap in = crap out
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:59:28 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85055616
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:56 schreef sigme het volgende:
KI, kalven, beetje melken, kalf opeten, Klaartje&Blaartje houden. Da capo al fine.
Ja, kan ook...
Als je het kalf laat slachten, eet je dan ook lever en tong?? Zoniet dan wil ik dat dan wel van je overkopen.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85055728
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, kan ook...
Als je het kalf laat slachten, eet je dan ook lever en tong?? Zoniet dan wil ik dat dan wel van je overkopen.
Oh, dat duurt nog drie jaar, over twee jaar kunnen ze op z'n vroegst een klaf hebben, en dat kalf moet eerst groot. Vraag het tegen die tijd nog eens, dan mag je vast wel wat komen halen. Mooi endje wandelen ;).
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:03:34 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85055814
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, dat duurt nog drie jaar, over twee jaar kunnen ze op z'n vroegst een klaf hebben, en dat kalf moet eerst groot. Vraag het tegen die tijd nog eens, dan mag je vast wel wat komen halen. Mooi endje wandelen ;).
I know maar dan zijn we toch nog steeds BFF? :D
pi_85056011
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

I know maar dan zijn we toch nog steeds BFF? :D
Tegen die tijd durven we het misschien wel aan, elkaar echt ontmoeten :D.
pi_85056342
ik heb mezelf vandaag wel twintig keer tegengehouden om naar de winkel te gaan en dingen te kopen om mn face te stuffen.

het is vermoeiend :(

maar ik heb niks gehaald en gewoon gegeten (crackers met pindakaas, boterhammetjes met kip, worteltjes en vanavond karbonade met aardappeltjes en salade...)

beuh....
Kwak
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:19:37 #241
236335 neen
schone schijn
pi_85056519
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's de pest, juist als het lekker gaat lukt het makkelijker om de goede lijn vast te houden.
[..]

En inmiddels over de brand in Rotterdam.
Ja maar in zo'n lijn komen is me toch een partij lastig. Ik zit nu wel allemaal dingen gewoon in te plannen zodat ik me er enigszins op kan voorbereiden ofzo, maar dat heeft blijkbaar ook geen zin want alles loopt toch nooit volgens planning.
:')
pi_85056558
Nederland-vind-post :W

nog enkele tientallen km's tot huis, eigen bed en vaatwasser O+
Ja doei.
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:21:21 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85056593
Haha, zal dan wel moeten he? :P

Kwak, wat nou buh?? Wees verdorie eens trots op jezelf, dat doe je maar weer goed.
Draai het nou eens om, niet vreten en daarna ook niet schuldig maar wel goed eten en daar trots op zijn, veel beter gevoel :*
pi_85056709
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha, zal dan wel moeten he? :P

Kwak, wat nou buh?? Wees verdorie eens trots op jezelf, dat doe je maar weer goed.
Draai het nou eens om, niet vreten en daarna ook niet schuldig maar wel goed eten en daar trots op zijn, veel beter gevoel :*
probleem is dat ik niet trots ben en alleen maar moe en chagerijnig, moe van het vechten en van het ziekig/niet lekker zijn, en chagerijnig van het feit dat ik niet toegeef aan mn vreet-impuls.

trots is nergens te bekennen...
Kwak
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:25:02 #245
236335 neen
schone schijn
pi_85056746
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nederland-vind-post :W

nog enkele tientallen km's tot huis, eigen bed en vaatwasser O+
Een vaatwasser O+
ondanks afwas (?) leuk gehad?
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:31:49 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85057015
Mootjeee :W Ik dacht nog aan je want ik ga morgen BBQen en ik wil weten wat er in die groentenpakketjes van je zat! :+ Leuk gehad? *O*

Mn vingers zijn helemaal verkrampt van het in de tuin werken en onkruid trekken :') Het was dan ook een halve rimboe. Ik kan nu weer tegels zien! O+ En eigenlijk is onze tuin nog vrij ruim, zo zonder wildgroei! :Y) Moet alleen de aardestukjes nog helemaal leegtrekken, nu zit er een vreemd soort wildgroei wat lijkt op een vetplantje en wat zich verspreid als de ziekte :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 9 augustus 2010 @ 17:33:45 #247
70532 loveli
N
pi_85057086
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:19 schreef neen het volgende:

[..]

Ja maar in zo'n lijn komen is me toch een partij lastig. Ik zit nu wel allemaal dingen gewoon in te plannen zodat ik me er enigszins op kan voorbereiden ofzo, maar dat heeft blijkbaar ook geen zin want alles loopt toch nooit volgens planning.
:')
Jezelf erin luizen. Dag van te voren sleutel onder de mat, sportschoenen naase je bed, gaan slapen in je trainingspak, briefje op de wekker dat je naar buiten moet en dan jezelf buitensluiten, rondje lopen, sleutel onder de mat vandaan vissen.

Wat bij mij heeft gewerkt is op een gegeven moment stug de dag beginnen met ontbijt plus wat supplementen (visolie voor de concentratie, magnesium voor vanalles en nog wat dingetjes). Opeens lukte vanalles wat ervoor niet lukte.

Of je schakelt vrienden in, samen is het makkelijker ergens aan te beginnen dan in je upje. Ik weet er alles van dat het lastgi is om te beginnen, heb er zelf ook vreselijk last van. Maar als je eenmaal op dreef bent, lukt het opeens een stuk makkelijker. Vicieuze cirkel enzo.
crap in = crap out
pi_85058092
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik was voor totaalpakket incl. bellen (bij zigg) minder geld kwijt dat los kabeltv en los internet... heb alleen toen pakket van 10 euro per maand meer genomen, omdat je daar tien keer zo snel internet bij had... plus wilde kabel bij ziggo want wil gewoon BBC ontvangen... én ik vind digitaal heel relaxed en fijn.

ik bel nu lekker gratis met mn moeder! O+ scheelt me wel op mn mobiele tel. kosten hoor...
Ik heb een mobiel abbo van 7.95. 250 belminuten en 75 sms en dat krijg ik nooit op per maand (het is nu zelfs standaard 500 minuten en 150 sms :') ). Het goedkoopst voor mij is Ziggo kabel en het langzaamste Ziggo internetpakket. Als ik naar een ander wil overstappen wordt het ADSL en moet ik overal bijbetalen voor de telefoonlijn ;( (varieet van 5 euro tot 10 euro per maand extra erbij).

TV kijk ik niet heel veel, eigenlijk alleen teletekst en alle US comedy's die rond etenstijd erop zijn. En downloaden van mijn series doe ik op het werk, de verbinding is daar heel erg snel. Het is alleen dat Ziggo afgelopen zomer echt contstant uitval had zodra de temperatuur boven de 28 graden kwam :(

Mijn ouders hebben bellen van Ziggo (draaaaamaaaaaaa eer dat eindelijk werkte en bleef werken) en ook digitale TV. Maar ik kijk bij hen dus alleen analoog, dat gekloot met die andere afstandsbdiening, teletekst die weer met een andere afstandsbediening moet }:| (weet niet of dat standaard is, of weer iets van mijn vader. Hij heeft ook een surroundsound ding en echt een ENORME TV).

Naja, Ziggo it is voorlopig w/ Ben er ook te gierig voor :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85058223
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb een mobiel abbo van 7.95. 250 belminuten en 75 sms en dat krijg ik nooit op per maand (het is nu zelfs standaard 500 minuten en 150 sms :') ). Het goedkoopst voor mij is Ziggo kabel en het langzaamste Ziggo internetpakket. Als ik naar een ander wil overstappen wordt het ADSL en moet ik overal bijbetalen voor de telefoonlijn ;( (varieet van 5 euro tot 10 euro per maand extra erbij).

TV kijk ik niet heel veel, eigenlijk alleen teletekst en alle US comedy's die rond etenstijd erop zijn. En downloaden van mijn series doe ik op het werk, de verbinding is daar heel erg snel. Het is alleen dat Ziggo afgelopen zomer echt contstant uitval had zodra de temperatuur boven de 28 graden kwam :(

Mijn ouders hebben bellen van Ziggo (draaaaamaaaaaaa eer dat eindelijk werkte en bleef werken) en ook digitale TV. Maar ik kijk bij hen dus alleen analoog, dat gekloot met die andere afstandsbdiening, teletekst die weer met een andere afstandsbediening moet }:| (weet niet of dat standaard is, of weer iets van mijn vader. Hij heeft ook een surroundsound ding en echt een ENORME TV).

Naja, Ziggo it is voorlopig w/ Ben er ook te gierig voor :+
:P bellen ging bij mij meteen goed (telefoon inpluggen en gaan) maar ik had dan ook nog geen telefoon in huis.

ik kijk met 1 aftsandsbediening, van t digitale kastje, en daar zit ook een teletekst knop op ?? denk dat je vader t weer ingewikkelder heeft gemaakt dan t is.

analoog beeld is wel echt veel slechter, zeker op zo'n grote tv...

als t goed is springt de tv op t moment dat je t digitale kastje aanzet vanzelf op t externe kanaal en dan zou je gewoon makkelijk moeten kunnen zappen én teletekst enzo...

ik heb oiok gewoon de één-na-goedkoopste optie genomen hoor :P digitaal kostte niks extra...
Kwak
pi_85058242
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb mezelf vandaag wel twintig keer tegengehouden om naar de winkel te gaan en dingen te kopen om mn face te stuffen.

het is vermoeiend :(

maar ik heb niks gehaald en gewoon gegeten (crackers met pindakaas, boterhammetjes met kip, worteltjes en vanavond karbonade met aardappeltjes en salade...)

beuh....
^O^ Goed zo!!
Wat dat betreft is het hebben van een lichte agorafobie toch wel handig, ik zal nooit zomaar naar de winkel gaan omdat ik zin in iets heb :@ Ik ga maar 1x in de week, tenzij iets echt op is dat ik nodig heb om te koken (boter oid) en dan ga ik direct vanuit het werk.

Ik ben nu al aan het plannen wanneer ik het beste kan gaan, zodat ik deze week maar 1x hoef :@ Zal do-dag worden, mijn ouders komen zondag thuis, groente en boterhamvlees blijft wel goed die paar dagen en maandag kan mijn moeder dan weer zelf naar de winkel.

Mijn koek en snoep zijn inmiddels wel op, maar dat is ook maar beter oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')