Bokszak, stoom afblazen, onkruid wieden, schoonmaken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik kan wel GILLEN zo boos en chagerijnig voel ik me. gatverdegatver. t bubbelt in mn buik van de boosheid en ik weet mijn god niet op wat/wie
Whehe, ik moet bij het aanzetten van de TV nog analoog kiezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]bellen ging bij mij meteen goed (telefoon inpluggen en gaan) maar ik had dan ook nog geen telefoon in huis.
ik kijk met 1 aftsandsbediening, van t digitale kastje, en daar zit ook een teletekst knop op ?? denk dat je vader t weer ingewikkelder heeft gemaakt dan t is.
analoog beeld is wel echt veel slechter, zeker op zo'n grote tv...
als t goed is springt de tv op t moment dat je t digitale kastje aanzet vanzelf op t externe kanaal en dan zou je gewoon makkelijk moeten kunnen zappen én teletekst enzo...
ik heb oiok gewoon de één-na-goedkoopste optie genomen hoordigitaal kostte niks extra...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Bokszak, stoom afblazen, onkruid wieden, schoonmaken?
Er zitten een paar behoorlijke misbaksels bij, maar volgens mij zit het met de smaak wel goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, zijn ze uiteindelijk gelukt Maria?
Ik ga richting de sportschool, bis später
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
ik weet niet zo goed wat de situatie precies is, heb denk ik een paar dingen gemist, dus ik kan je niet zo goed raad geven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh![]()
Herpakkingsplan één (zo door), lijkt te mislukken, want daar voel ik me te slecht voor nu.
Iemand een idee voor plan twee?
Voel je je slecht omdat iemand dat zei, omdat doen wat je doet je niet goed afgaat of om andere reden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh![]()
Herpakkingsplan één (zo door), lijkt te mislukken, want daar voel ik me te slecht voor nu.
Iemand een idee voor plan twee?
Fijn dat je je best gedaan hebt op de keuringquote:
Ik doe het graagquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijn dat je je best gedaan hebt op de keuring.
Hoi PFjequote:
Die eerste twee, hangen sterk samen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Voel je je slecht omdat iemand dat zei, omdat doen wat je doet je niet goed afgaat of om andere reden?
Verder, wat kwak zegt. En maak een Plan. Dan heb je iets om in te bijten.
Als je echt advies wil kan je beter de situatie samenvatten. Met aanloop, probleem, alternatieven, wat je d'r zoal van vindt en waarom etc. Hier, of in een apart topic. Dan kunnen we meedenken en zaken belichten waar je misschien zelf niet aan gedacht hebt. Ik heb in elk geval heel weinig beeld bij het hoe en waarom, al heb ik denk ik alles wel gelezen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die eerste twee, hangen sterk samen.
En ik probeer maar te beginnen aan mn cv en als ik die heb brieven schrijven.
Snel de hoop opgeven is geen goede eigenschap, ik weet t
Dan ga ik morgen maar eens die supplementen scoren, wie weet helpt het wat mee. Voor of na het hardlopenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Jezelf erin luizen. Dag van te voren sleutel onder de mat, sportschoenen naase je bed, gaan slapen in je trainingspak, briefje op de wekker dat je naar buiten moet en dan jezelf buitensluiten, rondje lopen, sleutel onder de mat vandaan vissen.
Wat bij mij heeft gewerkt is op een gegeven moment stug de dag beginnen met ontbijt plus wat supplementen (visolie voor de concentratie, magnesium voor vanalles en nog wat dingetjes). Opeens lukte vanalles wat ervoor niet lukte.
Of je schakelt vrienden in, samen is het makkelijker ergens aan te beginnen dan in je upje. Ik weet er alles van dat het lastgi is om te beginnen, heb er zelf ook vreselijk last van. Maar als je eenmaal op dreef bent, lukt het opeens een stuk makkelijker. Vicieuze cirkel enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sympathiekquote:en wat GB vraagt
Oh GB, ik heb geen duidelijke foto met lelijk cambuur promotie shirtheb je geluk
het lijkt niet wat het is
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Dit is echt even te lief om niet te delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |