en vervolgens allebei voorover gevallen omdat jullie niet voor je keken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:09 schreef Lolaatje het volgende:
Vanavond met hardlopen kwam ik een nogal aantrekkelijke ex-cliënt van mijn oude werk tegen. We groetten elkaar, gingen beide verder en keken een paar tellen later op hetzelfde moment lonkend achterom![]()
(Lonkend in mijn beleving in ieder geval, en daar houd ik graag aan vast)
Dit had nu een heel romantisch verhaal kunnen worden natuurlijk, ware het niet dat hem versieren me op z'n minst niet echt ethisch verantwoord leek
Misschien kan ze zelf d'r mond geen seconde houden en zoekt ze iemand waarbij ze "zichzelf kan zijn".quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:06 schreef MMUFC het volgende:
Vandaag een profiel gevonden van een dame die op zoek is naar een rustige verlegen jongen.. zie je ook niet vaak.. meestal zoeken ze een man die juist niet verlegen is
of een kenau die geen tegenspraak duldquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Misschien kan ze zelf d'r mond geen seconde houden en zoekt ze iemand waarbij ze "zichzelf kan zijn".
Die eigenschappen gaan vaak hand in hand volgens mij. Maar leuk meisje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
of een kenau die geen tegenspraak duld
Tjah als je nooit iets probeert kom je ook nooit ergens he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik heb het nooit geprobeerd omdat ik geen zin heb in al die interesse en het afwijzen van al die vrouwen.
Iets met dromen en bedrogquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik heb het nooit geprobeerd omdat ik geen zin heb in al die interesse en het afwijzen van al die vrouwen.
Ze ziet er wel aardig uit, maar niet speciaal... en als ik haar hobby's(paardrijden, kunst, rom kom's met baljurken) zo zie.. dat laat mij besluiten om niet te reagerenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Die eigenschappen gaan vaak hand in hand volgens mij. Maar leuk meisje?
Niet??quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ze ziet er wel aardig uit, maar niet speciaal... en als ik haar hobby's(paardrijden, kunst, rom kom's met baljurken) zo zie.. dat laat mij besluiten om niet te reagerenIk ben van mening dat een potentiele partner heus niet dezelfde hobby's moet hebben, maar de hobby's die ze noemt spreken me allemaal niet aan
nou ja.. dat heeft ze bij favoriete films kijken..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kan dat ook al een hobbie zijn?
Ehm.. Neequote:
Zelfs roeren in je koffie alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kan dat ook al een hobbie zijn?
EXclient van je OUDE werk. Kan toch best?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:09 schreef Lolaatje het volgende:
Vanavond met hardlopen kwam ik een nogal aantrekkelijke ex-cliënt van mijn oude werk tegen. We groetten elkaar, gingen beide verder en keken een paar tellen later op hetzelfde moment lonkend achterom![]()
(Lonkend in mijn beleving in ieder geval, en daar houd ik graag aan vast)
Dit had nu een heel romantisch verhaal kunnen worden natuurlijk, ware het niet dat hem versieren me op z'n minst niet echt ethisch verantwoord leek
Hangt af wat voor een cliënt...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
EXclient van je OUDE werk. Kan toch best?
Ohhh ik dacht eerst dat het meeviel... Totdat ik verder las... phoequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:09 schreef Godshand het volgende:
NL87159883![]()
![]()
Een voorbeeld hoe het NIET moet...
Hahaha jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht eerst dat het meeviel... Totdat ik verder las... phoeAls iemand dat helemaal leest en dan nog niet wegrent moet het wel echte liefde zijn
hahaha
Om zo'n heel verhaal neer te plempen niet nee, maar ik kan me wel voorstellen dat er heel wat gestoorde mannen rondlopen die van zulke berichtjes schrijven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:09 schreef Godshand het volgende:
NL87159883![]()
![]()
Ik vind d'r sowieso heel erg arrogant overkomenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:09 schreef Godshand het volgende:
NL87159883![]()
![]()
Het is voor een keer wel leuk om te lezen, het zijn namelijk dingen die hier in het topic ook voorbij zouden kunnen komen, maar met de tekst die ze erbij zet, zou ik haar geen reactie sturen.. zelfs al had ze een leukere foto staan..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik vind d'r sowieso heel erg arrogant overkomenDie kop.. het commentaar wat ze bij die berichtjes zet
Komt me bekend voor. Lang met elkaar aan de praat, niet durven zoenen maar wel graag nog een keer afspreken, en eten 50-50 betalen. Vond het wel fijn dat het er allemaal niet zo dik bovenop hoefde te liggen. Helaas werd het uiteindelijk een enkeltje friendzonequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:58 schreef Knipoogje het volgende:
Gisteren gedate en het klikte wel
Bijkans van 7 tot 1 zitten kleppen en toen te schijterig om de klik met wat echt zoenen te beklinken. Maar ja, als je allebei toch een beetje schijterig bent, dan doe je niet 'even' hoe oud je ook bent. Voelde me wel opgelaten en ze wilde graag een 2e date.
We waren alleen in een wat sjiek restaurantje terechtgekomen... dineetje voor 2: 140 euro
Met dat soort bedragen kun je discussieren wat je wilt in andere topics over 'wie betaalt, de man of de vrouw', maar het werd toch echt 50-50!
Story of my life danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:22 schreef Isambard het volgende:
Komt me bekend voor. Lang met elkaar aan de praat, niet durven zoenen maar wel graag nog een keer afspreken, en eten 50-50 betalen. Vond het wel fijn dat het er allemaal niet zo dik bovenop hoefde te liggen. Werd uiteindelijk een enkeltje friendzone
Hoe zou het overkomen als je zoiets zo SMSen? Stel zij stuurt 'heee het was echt leuk gisteren! moeten we snel herhalen!' en dan stuur je terug '...maar dan moeten wel wel durveo zoenen!'quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:30 schreef sjippen het volgende:
Gisteravond nog smsje gekregen van m'n date: we vinden elkaar leuk![]()
Nu moeten we nog durven zoenen...
Ik zou 't gewoon sturenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:32 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hoe zou het overkomen als je zoiets zo SMSen? Stel zij stuurt 'heee het was echt leuk gisteren! moeten we snel herhalen!' en dan stuur je terug '...maar dan moeten wel wel durveo zoenen!'
Jaa, ik vind het ook wat lafjes. Raak je elkaar dan ook helemaal niet aan tijdens de date ofzo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef Charles.Darwin het volgende:
Gezellige dates, dure etentjes ... kom op kerels, wat is dat met het niet zoenen na de date?
Zo moeilijk is het niet hoor!
Inderdaad. Ik werk in de psychiatrie en vind dat niet echt een geschikt uitgangspuntquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hangt af wat voor een cliënt...
Een ex-gedetineerde is anders dan een marketingman
Idd, stelletje amateurs.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef Charles.Darwin het volgende:
Gezellige dates, dure etentjes ... kom op kerels, wat is dat met het niet zoenen na de date?
Zo moeilijk is het niet hoor!
Bijna niet nee. Daarom is het ook moeilijk. Ik lees overal dat je inderdaad veel aanrakingen moet doen enzo, al is het maar subtiel. Maar als je zoiets niet gewend bent en niet zomaar uit jezelf komt dan is het gewoon lastig om door te zetten. Daar kunnen mensen die daar geen enkel probleem mee hebben zich weinig bij voorstellen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:13 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Jaa, ik vind het ook wat lafjes. Raak je elkaar dan ook helemaal niet aan tijdens de date ofzo?
Want als dat niet gebeurt, dan snap ik ook dat je iemand op het eind niet opeens uit het niets begint te zoenen.
Maar als je het een beetje opbouwt, is het toch bijna onvermijdelijk op een gegeven moment?
Oke, snap ik. Maar bij een etentje van ¤140 wordt er toch ook flink gedronken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bijna niet nee. Daarom is het ook moeilijk. Ik lees overal dat je inderdaad veel aanrakingen moet doen enzo, al is het maar subtiel. Maar als je zoiets niet gewend bent en niet zomaar uit jezelf komt dan is het gewoon lastig om door te zetten. Daar kunnen mensen die daar geen enkel probleem mee hebben zich weinig bij voorstellen.
Nee hoor... paar wijntjes, paar thee, koffie...+ 3 gangenmenuutje 50 euro p.pquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:46 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Oke, snap ik. Maar bij een etentje van ¤140 wordt er toch ook flink gedronken?
Ik had mijn eten er al uitgegooid bij je vorige foto. Bij deze dame had ik mijn eten in ieder geval binnen kunnen houden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:47 schreef MalleJongen het volgende:
Nou, bij deze plaats ik maar geen foto, we moeten nog eten tenslotte,
Ahh oke, ik zeg minder eten, meer wijn volgende keerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee hoor... paar wijntjes, paar thee, koffie...+ 3 gangenmenuutje 50 euro p.p
Yup dat werkt altijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:57 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ahh oke, ik zeg minder eten, meer wijn volgende keer
Sorry, maar in ieder geval smakelijk eten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik had mijn eten er al uitgegooid bij je vorige foto. Bij deze dame had ik mijn eten in ieder geval binnen kunnen houden.
Gewoon betalen... Je bent de man....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:58 schreef Knipoogje het volgende:
Bijkans van 7 tot 1 zitten kleppen en toen te schijterig om de klik met wat echt zoenen te beklinken. Maar ja, als je allebei toch een beetje schijterig bent, dan doe je niet 'even' hoe oud je ook bent. Voelde me wel opgelaten en ze wilde graag een 2e date.
We waren alleen in een wat sjiek restaurantje terechtgekomen... dineetje voor 2: 140 euro
Met dat soort bedragen kun je discussieren wat je wilt in andere topics over 'wie betaalt, de man of de vrouw', maar het werd toch echt 50-50!
Ja, dat klopt ongeveer wel. Ik was gisterenavond ook de helft kwijt aan drank.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:46 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Oke, snap ik. Maar bij een etentje van ¤140 wordt er toch ook flink gedronken?
En toen werd je wakker tussen het statiegeldquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:16 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ongeveer wel. Ik was gisterenavond ook de helft kwijt aan drank.
Ik moet zeggen dat ik daar ook altijd wat moeite mee had om dames aan te raken bij een date. Ik had van een vriend te horen gekregen dat je ook niet tegenover een dame moest gaan zitten maar er langs zodat dit makkelijker was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bijna niet nee. Daarom is het ook moeilijk. Ik lees overal dat je inderdaad veel aanrakingen moet doen enzo, al is het maar subtiel. Maar als je zoiets niet gewend bent en niet zomaar uit jezelf komt dan is het gewoon lastig om door te zetten. Daar kunnen mensen die daar geen enkel probleem mee hebben zich weinig bij voorstellen.
Wat had dat met die aanrakingen te maken? Beter had je ze in dit geval niet gemaakt neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik daar ook altijd wat moeite mee had om dames aan te raken bij een date. Ik had van een vriend te horen gekregen dat je ook niet tegenover een dame moest gaan zitten maar er langs zodat dit makkelijker was.
Ik dus bij mijn eerst volgende date op een redelijk druk terras een stoel langs me vrij gehouden. Na ongeveer tien minuten kwam mijn date en ik bood haar de stoel naast me aan. Ik zag gelijk dat ze twijfelde en eigenlijk de stoel tegenover me probeerde te grijpen (er stond nog een tafel tussen).
Eigenlijk had ik op dat moment moeten weten dat het niks ging worden, maar ja ik had tenslotte een half uur moeten fietsen dus om nu na 5 minuten tot ziens te zeggen daar had ik eigenlijk weinig zin in.
Na even wat kletsen over koetjes en kalfjes (Ik had haar alleen nog via twee mailtjes gesproken) vroeg ze na een kwartier of ik misschien zin had om binnen te gaan zitten omdat ze het toch wat fris vond.
Ze stond op en liep naar binnen toe. Binnen was het niet druk maar toch wist ze een plaats te vinden waarbij de afstand tussen mij en haar maximaal was. Ze ging op een plek zitten waar ik onmogelijk naast haar kon gaan zitten. Ik heb toen nog 1 drankje gedaan en ben uiteindelijk opgestapt. Onderweg kreeg ik een sms van haar dat ze geen klik voelde en het bij die sms wilde laten. Alsof ik dat nog niet begrepen had
Dat dus. Ik ben ook niet echt thuis in de wereld van flirten, versieren en verleiden. Precies of het staat ergens geschreven dat het op een bepaalde manier moet gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:57 schreef sjippen het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben ook niet echt thuis in de wereld van flirten, versieren en verleiden. Precies of het staat ergens geschreven dat het op een bepaalde manier moet gaan.
De keren dat we afspraken zaten we over elkaar, dun kan je elkaar tenminste eens diep in de ogen kijken. Als we keer eens wat echt gaan doen, behalve babbelen, dan zal aanraken wel lukken. Bijvoorbeeld een duwtje bij het fietsen...
Als je het nooit doet, raak je het sowieso niet gewend...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat is voor een man nou niet echt een heel stoer onderwerp om aan te snijden geloof ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:01 schreef Godshand het volgende:
Zoals haar handverzorging of nagels.
Hehehehequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:17 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
En toen werd je wakker tussen het statiegeld
Het doel heiligt de middelenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is voor een man nou niet echt een heel stoer onderwerp om aan te snijden geloof ik.
Het was de eerste date na het advies van een vriend om vooral naast haar te gaan zitten zodat je elkaar kunt aanraken etc. Ga ik het meteen in de praktijk brengen heb je gelijk een date die juist niet aangeraakt wil worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat had dat met die aanrakingen te maken?
Dan heb je ook een stukje vrij essentiele informatie gemist. Het idee is namelijk dat je haar pas aanraakt, zodra je weet dat het klikt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het was de eerste date na het advies van een vriend om vooral naast haar te gaan zitten zodat je elkaar kunt aanraken etc. Ga ik het meteen in de praktijk brengen heb je gelijk een date die juist niet aangeraakt wil worden.
De manier waarop ze een plaatsje binnen zocht was eigenlijk gênant. Als een konijn tussen twee autokoplampen
Volgende keer toch lekker aan de ander zelf overlaten waar ze wil zittenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het was de eerste date na het advies van een vriend om vooral naast haar te gaan zitten zodat je elkaar kunt aanraken etc. Ga ik het meteen in de praktijk brengen heb je gelijk een date die juist niet aangeraakt wil worden.
De manier waarop ze een plaatsje binnen zocht was eigenlijk gênant. Als een konijn tussen twee autokoplampen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dan heb je ook een stukje vrij essentiele informatie gemist. Het idee is namelijk dat je haar pas aanraakt, zodra je weet dat het klikt.
Ik ben niet gaan zitten om haar vervolgens overal te betasten. Natuurlijk weet ik dat je elkaar pas moet aanraken als het klikt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dan heb je ook een stukje vrij essentiele informatie gemist. Het idee is namelijk dat je haar pas aanraakt, zodra je weet dat het klikt.
Begrijp me niet verkeerd. ik heb haar met geen vinger aangeraakt maar misschien heb ik me inderdaad een beetje te veel gefocust op het langs haar zitten waardoor zij teveel druk voelde en dacht wegwezen hier.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Volgende keer toch lekker aan de ander zelf overlaten waar ze wil zittenIs namelijk ook wel belangrijk dat iemand zich op zijn gemak voelt!
En inderdaad wat boven mij gezegt wordt... als iemand die ik niet ken gelijk aan me begint te zitten is het al vrij snel over met een eventuele "klik".
Beetje relaxt zijn en jezelf lekker blijven.
Dat is dus wat Knipoogje zegt:quote:Beetje relaxt zijn en jezelf lekker blijven.
En daarom is het misschien fout gegaan omdat ik ook zo niet benquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daarom is het ook moeilijk. Ik lees overal dat je inderdaad veel aanrakingen moet doen enzo, al is het maar subtiel. Maar als je zoiets niet gewend bent en niet zomaar uit jezelf komt dan is het gewoon lastig om door te zetten.
Neuh. Het is fout gegaan omdat ze je niet leuk vond. Hoe je de stoelendans ook organiseerde, het maakt niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:16 schreef Provinciaaltje het volgende:
En daarom is het misschien fout gegaan omdat ik ook zo niet ben
Nee joh, dat snapte ik wel. Probeerde alleen uit te leggen hoe zij het opgevat zou kunnen hebben. Komt wel goed johquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:16 schreef Provinciaaltje het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. ik heb haar met geen vinger aangeraakt maar misschien heb ik me inderdaad een beetje te veel gefocust op het langs haar zitten waardoor zij teveel druk voelde en dacht wegwezen hier.
Leermomentje zullen we maar zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:52 schreef MalleJongen het volgende:
Over aanraken gesproken.....Staat dat tussen jouw matches ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:57 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het aanraken is meer een testje. Als jij haar hand vast pakt, en ze trekt 'm niet weg, dan staan de poorten open.
Ik denk niet dat het enorm nuttig is als middel.
Daarnaast, je ziet meestal wel aan de lichaamstaal of iemand wil zoenen of niet
Was het een RP date?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:58 schreef Knipoogje het volgende:
Goed idee ! Vergeet geen paraplu mee te nemen dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:05 schreef right_turn het volgende:
[..]
Was het een RP date?
Tip: maak een romantische wandeling in het bos, park, stad
Scheelt een paar centen, zeker als je een serialdater bent!
Nee!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:23 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Goed idee ! Vergeet geen paraplu mee te nemen dan.
OKcupid vind ik een veel leukere site dan alle andere, maar van de 'bekende' ben ik het meest te spreken over Relatieplanet denk ik. De slechtste site vind ik Lexamore. Als gratis lid kun je daar echt niets mee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef elkravo het volgende:
Welke sites hebben jullie goede of slechte ervaringen mee?
Parship en Relatieplanet zijn wel ok....
Lexa vond ik slecht
en Be2 zou ik iedereen afraden, regelrechte nepperij met nepprofielen...
Klopt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
Was Lexamore niet gratis full-membership dit weekend?
Ik Paiq dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef elkravo het volgende:
Lexa vond ik slecht
Ik heb er uit nieuwsgierigheid een profiel aangemaakt om eens rond te neuzen en ik ben bang dat je gelijk hebt. Het gros zijn zure chagrijnen volgens mij, wat nog versterkt wordt door sommige van de RP-users in dit topic.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik Paiq dus
Relatieplanet mwah, teveel meiden zonder humor (of ik heb geen humor, dat kan ook)
Ik ben begonnen bij Lexa, maar dat vind ik echt een verschrikkelijke site. Het is er gewoon onmogelijk om met iemand in contact te komen die niet betaalt. Zij kan je berichtjes niet eens lezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef elkravo het volgende:
Lexa vond ik slecht
Ik heb eigenlijk alleen wat met Relatieplaneet en Lexa gedaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef elkravo het volgende:
Lexa vond ik slecht
Spannend! Ik hoop dat hij in het echt minstens zo leuk is, en dat hij jou ook leuk vindt natuurlijk. Succes vanavondquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:39 schreef Natalie78 het volgende:
Vanavond een date via RP. Al eerder gedate, maar dit is de eerste keer via RP. Ik begin nu wel een beetje nerveus te worden, want hij is leuk.En ik zou het jammer vinden als dit op niks uitdraait.
Trouwens een website die ik hier nog niet voorbij heb zien komen maar echt de moeite waard is...OkCupid! Er zitten ook aardig wat mensen uit Nederland op. Ik heb er al wat leuke mensen leren kennen in ieder geval. Het is gratis tenzij je alle mogelijkheden wil. Tot nu toe mis ik die niet. http://www.okcupid.com
quote:My Self-Summary Look at my profile and make up your mind... It's not easy to sum up a life in a few sentences...
Het ontgaat mij even wat hier zo hilarisch aan is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dat OKCupidAllemaal bezette kerels... Boooooooring!
[..]
Ik zit/zat eraan te denken om mijzelf ook weer eens in te schrijven, maar damn wat is het duur geworden. Had gekeken bij eDarling en die vragen (uit mijn hoofd) rond de 40 euro per maand... Kan ik beter een (halve) avond van gaan stappen, is de kans op succes groter. RP valt nog mee, maar is altijd nog het dubbele van 5-6 jaar geleden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik ben begonnen bij Lexa, maar dat vind ik echt een verschrikkelijke site. Het is er gewoon onmogelijk om met iemand in contact te komen die niet betaalt. Zij kan je berichtjes niet eens lezen
Nee, dat doet RP gelukkig veel beter
Het ís ook veel geld. Vooral bij die sites waar je dan direct minimaal 3 maanden lid moet zijn, tikt leuk aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:14 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik zit/zat eraan te denken om mijzelf ook weer eens in te schrijven, maar damn wat is het duur geworden. Had gekeken bij eDarling en die vragen (uit mijn hoofd) rond de 40 euro per maand... Kan ik beter een (halve) avond van gaan stappen, is de kans op succes groter. RP valt nog mee, maar is altijd nog het dubbele van 5-6 jaar geleden.
/Dagobert Duck modus
Gezien de animo in dit topic... Misschien wordt het tijd voor een FOK!~dating topicquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het ís ook veel geld. Vooral bij die sites waar je dan direct minimaal 3 maanden lid moet zijn, tikt leuk aan.
Jemig. Daar heb je dan toch verdorie wel een geweldig leuke vrouw ontmoet mag ik hopen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:23 schreef GlenSpey het volgende:
Be2 dandaar schreef ik me ooit in om het een maandje te proberen... schrijven ze gelijk 200 euro voor een halfjaar af
Eentje? Voor dat geld minimaal 5!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jemig. Daar heb je dan toch verdorie wel een geweldig leuke vrouw ontmoet mag ik hopen?
Nee geeneen. Ik had dat lidmaatschap genomen omdat iemand mij een bericht toestuurde, maar ik kon geen foto zien en ook geen reactie sturen. De nieuwschierigheid overwon en ik betaaldequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jemig. Daar heb je dan toch verdorie wel een geweldig leuke vrouw ontmoet mag ik hopen?
Hoe kon ik die denkfout ook maken!quote:
dat ontzettende slechte engels? Da's toch om te huilen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:06 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het ontgaat mij even wat hier zo hilarisch aan is?
Net zo erg is de 'sms taal' die dan gebruikt wordt terwijl iemand gewoon achter zijn/haar PC zitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat ontzettende slechte engels? Da's toch om te huilen.
Nou moet ik toegeven dat ik sowieso snel afknap op teveel spelfouten. Vind dat echt irritant.
Leuk idee!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:23 schreef Arnax het volgende:
[..]
Gezien de animo in dit topic... Misschien wordt het tijd voor een FOK!~dating topic
Waarom moet altijd men er omheen draaien? Gewoon zeggen waarom de date volgens jou niet goed ging; misschien zelfs een leermomentje voor de andere partij..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Leuk idee!Hmm alleen lijkt met me niet zo fijn om dan achteraf terug te lezen wat er allemaal niet goed ging indien de date geen succes was.
Precies, zolang het op een volwassen manier kan is er niets aan de hand toch? Zoals je zelf al zegt... het kan dan net zo goed een leermoment zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:59 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Waarom moet altijd men er omheen draaien? Gewoon zeggen waarom de date volgens jou niet goed ging; misschien zelfs een leermomentje voor de andere partij..
Fok en Datingtopics.. Iets zegt mij dat dat niet op een volwassen manier gaat lopen helaasch. Alleen al omdat 't gratis is zijn er genoeg josti's die zich gaan voordoen als vrouw en dus gaan lopen stangenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:03 schreef Arnax het volgende:
[..]
Precies, zolang het op een volwassen manier kan is er niets aan de hand toch? Zoals je zelf al zegt... het kan dan net zo goed een leermoment zijn.
Vooral het oefenen van de timing i.v.m. het aanraken kan nog wel hilarisch worden
Kun je al die spelfouten eens aanwijzen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat ontzettende slechte engels? Da's toch om te huilen.
Nou moet ik toegeven dat ik sowieso snel afknap op teveel spelfouten. Vind dat echt irritant.
Ik zie nergens een Engelse tekst? Kan je die tekst ff quoten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:15 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Kun je al die spelfouten eens aanwijzen dan?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:18 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Ik zie nergens een Engelse tekst? Kan je die tekst ff quoten?
quote:My Self-Summary
Look at my profile and make up your mind... It's not easy to sum up a life in a few sentences...
Een afbeelding is toch het minste dat ze kunnen doorsturen...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:53 schreef Ijscodude het volgende:
Binnen 7 werkdagen kan je het geld gewoon terugeisen, kijk maar eens even in de Consumentenwijzer.![]()
Ik zit zelf momenteel alleen op Lexa, tot nu toe bevalt het best. Erger me er alleen een beetje aan dat er zoveel vrouwen zijn zonder afbeelding die dan contact met je opnemen. En als je ze vraagt om een foto zeggen ze dat ze die niet willen laten zienHoe wil je dan in godsnaam een date regelen..
Bij mijn tweede date hadden we samen gegeten en toen had ze het eten betaald. Ze zei niet bij de tweede date dat ze het ging betalen, ze pakte al snel de pinpas en haalde die er al door heen. Fijn dat er ook vrouwen zijn die er geen problemen of zelfs discussie van maken, dus ik heb ook maar niets gezegd.De eerste date had ik natuurlijk alles netjes betaald; toen gingen we samen wat drinken.
Over het aanraken van je dates; dat doe je alleen als je elkaar natuurlijk leuk vindt. Het staat een beetje raar dat je bij de eerste date gelijk zo dicht mogelijk op haar probeert te gaan zitten. Als de date goed is gegaan komt er altijd een mogelijkheid om alsnog wat contact te maken met je date.
Zelf als ik haar leuk vind probeer ik altijd even te hinten of aanraken goed is, wil natuurlijk niet de verkeerde indruk achterlaten. Je kan dit makkelijk doen door "per ongeluk" even je date aan te raken. Als ze geen gesloten houding aanneemt of wegdraait van je is het prima naar mijn mening. Zo ga ik altijd te "werk" tenminste![]()
Maar tot nu toe ben ik nog steeds aan het daten met dezelfde persoon, volgende week vrijdag is date 3 alweer. Misschien kunnen we nu een stapje verder gaan. Toen ik 16 was dacht ik alleen maar met mijn baby-arm, ik ben nu wel op die leeftijd gekomen dat ik het fijn vind om het rustig aan te doen in een relatie.![]()
Ja heren, je hoort het! I'm a gentleman
'Make up your mind' hoort niet helemaal thuis in die context, ik denk niet dat ze bedoeld dat mensen een keus moeten maken op basis van haar profiel. Ze probeert volgens mij duidelijk maken dat ze moeten oordelen over haar op basis van haar profiel. Het is een beetje letterlijk vertaald dus. Dus oordelen, niet per definitie een keuze maken. Uiteindelijk moet je op basis van je oordeel een keuze maken, maar toch hoort het niet zo in het Engels.quote:
Het zal wel niet geheel zonder reden zijn....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:27 schreef robby0123 het volgende:
[..]
Een afbeelding is toch het minste dat ze kunnen doorsturen...
Hyves, facebook, myspace zijn gratis!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:14 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik zit/zat eraan te denken om mijzelf ook weer eens in te schrijven, maar damn wat is het duur geworden. Had gekeken bij eDarling en die vragen (uit mijn hoofd) rond de 40 euro per maand... Kan ik beter een (halve) avond van gaan stappen, is de kans op succes groter. RP valt nog mee, maar is altijd nog het dubbele van 5-6 jaar geleden.
/Dagobert Duck modus
Dat klopt, maar een date/interesse achtige reactie sturen vind ik zelf een beetje kansloos... Als je op zoiets als RP of Lexa actief bent zijn in ieder geval de intenties duidelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:56 schreef right_turn het volgende:
[..]
Hyves, facebook, myspace zijn gratis!
Ik hoor hier weinig over deze sites, er zitten hier geen netwerksite jagers?
Das dan nog het minste, binnen de kortste keren krijg je al die ONZ-users die er gaan lopen baggeren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Fok en Datingtopics.. Iets zegt mij dat dat niet op een volwassen manier gaat lopen helaasch. Alleen al omdat 't gratis is zijn er genoeg josti's die zich gaan voordoen als vrouw en dus gaan lopen stangen
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan... willekeurige leuk uitziende hyvers/facebookers zomaar aanschrijven?... weet niet of dat zo makkelijk werkt...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:56 schreef right_turn het volgende:
[..]
Hyves, facebook, myspace zijn gratis!
Ik hoor hier weinig over deze sites, er zitten hier geen netwerksite jagers?
quote:allereerst, ik ben niet zo goed in het schrijven van e-mails naar vreemden, dus heb een beetje geduld met me.
Ik heb heel wat profielen doorgenomen maar die van jou heb ik zojuist toch een paar keer opnieuw moeten bekijken, omdat jij als nieuwe member hier op Relatieplanet nogal wat indruk op me maakt.
Vraag me alleen niet WAT, want dat weet ik dus niet precies, hoewel ik dit natuurlijk wel erg graag zou willen weten. Er is gewoon IETS dat mij vertelt dat jij weleens meer zou kunnen zijn dan alleen iemand met een knap gezichtje. Je hebt iets aantrekkelijks, liefs, vind je sexy en je straalt vrolijkheid uit. Verder lijk je me een open, spontane dame die positief in het leven staat. Een zelfverzekerde vrouw die weet wat ze wil en haar eigen weg gaat. Dat bevalt me wel want bij mij mag je zo gek doen als je wilt en tegelijkertijd kun je helemaal jezelf zijn![]()
Of is mijn eerste indruk van jou nu totaal verkeerd en ben je juist iemand die alleen op "mooiboys" valt ???
Ongetwijfeld zul jij overspoeld worden door afgezaagde hartjes, standaard berichtjes van players die gouden bergen beloven, lange strandwandelingen, eindeloos knuffelen en rode wijn drinken bij het haardvuur op een donzig tijgervel. Of wanneer het geen players zijn die jou mailen, zijn het wel van die enge oude viagra slikkende mannetjes die maar al te graag jouw suikeroompje willen zijn en het internet onveilig maken. Als dat zo is zul je dit mailtje denk ik nu al verfrissend vinden !
Je hoeft over mij nu nog niet zoveel te weten. Als je een nette jongen zoekt die onthoudt wat je zegt, attent is, en waarmee het niet snel saai zal zijn, zit je bij mij goed. Ik heb absoluut geen moeite om mijn gevoelens te uiten of te tonen. Helaas kan ik daardoor soms onbewust superbot uit de hoek komen. Maar ik ben liever eerlijk, dan dat ik eromheen ga draaien of liegen. Ben jij een sterke vrouw die mij een beetje tegengas kan geven ? Een beetje plagen over en weer kan ik wel waarderen namelijk. Verder zit ik gigantisch lekker in mijn vel en hou ik van lachen en van uitdagingen. Als jij het tegenovergestelde van dit bent, tja dan hebben we een probleem.
Slechtste scenario als het misschien toch niet klikt tussen ons ?
Dat we vrienden worden of dat je me misschien in het echt wel verschrikkelijk vervelend vindt. Of wellicht val ik ook wel mee ? Dus laten we op zijn minst samen eens een gokje wagen. Tenslotte zitten we hier allebei om nieuwe mensen te ontmoeten toch ? Want wie weet ben je in het echt wel een enge “freak” ?
Nou al met al een heel verhaal wat ik uiteindelijk zo ff opschrijf. Heb je al vierkante ogen gekregen ??? Gauw stoppen dan![]()
Als je me terug doet mailen mag dat…positief of negatief zijn…gewoon eerlijk…maar in ieder geval iets, dat zou ik erg leuk vinden.
Warme groet,
Dat kan ook wel wat subtieler natuurlijk. Ik heb zelf via Facebook een keer een berichtje gehad van iemand die om tips vroeg over een stad waar hij naar toe zou verhuizen voor werk en waarvan 'ie gezien had dat ik daar had gewoond. Achteraf was dat gewoon een smoesje. En ik weet dat een vriendin van mij op Hyves weleens iemand heeft aangesproken die ze leuk vond met dat zij hem nog van school kende, omdat ze op z'n profiel zag dat ze op dezelfde school hadden gezeten terwijl ze hem helemaal niet kendequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:50 schreef Ijscodude het volgende:
Ik zou het een beetje raar vinden als ik een bericht van een wildvreemde op Hyves zou krijgen dat ze interesse in me heeft. Ik zou bij god niet weten waarom het raar is maar ik denk dat Hyves en Facebook niet de geschikte platformen hiervoor zijn. Het is niet om te daten, het is om je "vrienden" te onderhouden. Ook al is het systeem best geschikt voor daten..
Bij hyves bijvoorbeeld, kun je gewoon zoeken op relatiestatus alleen singles, per woonplaats of heel nederland, leeftijdscategorie, man of vrouw. Mocht je een leuk exemplaar tegenkomen, dan gewoon krabbelen met een leuk complimentje. Wie vindt een beetje aandacht nou niet leuk ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:36 schreef elkravo het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan... willekeurige leuk uitziende hyvers/facebookers zomaar aanschrijven?... weet niet of dat zo makkelijk werkt...
Haha, die kreeg ik ook afgelopen week. Ik heb hem hier gewoon op gewezen, geen reactie meer natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef _Boo_ het volgende:
OMG... Dit zijn echt de ergste, een zogenaamd persoonlijk standaard bericht.
[..]
Niets persoonlijk hoor gewoon uit een boekje. (Ja,Ja, provinciaaltje heeft dit boekje ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er alweer een nieuwe versie uit was van de 'chick-scoor-tekst'..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Als ik iemand een berichtje stuur en dat is de eerste, wordt dat echt niet zo'n lang verhaalquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
oh ja, dat is dat boekje die je kunt downloaden van http://www.relatieplanet-player.nlquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niets persoonlijk hoor gewoon uit een boekje. (Ja,Ja, provinciaaltje heeft dit boekje ook)
Ja, dat zeg ik dus 'zogenaamd persoonlijk'.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niets persoonlijk hoor gewoon uit een boekje. (Ja,Ja, provinciaaltje heeft dit boekje ook)
Oh ik wist helemaal niet dat die een date had, succes nathalie 78!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:09 schreef brunette82 het volgende:druk hier op de zaterdag avond...nathalie78 veel plezier met je date!
Voordeel van hyves is wanneer iemand z'n kop je niet aanstaat, dan kun je hem/haar blocken. En dan kunnen ze ook niet meer je profiel zien of bij je krabbelen. Op het fobo kun je doorblijven baggeren. Tenzij je aanzet dat er niet gereageerd kan worden, maar dat wil je niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Er was wel een dating.fok.nl maar daar is mee gestopt. Je hebt altijd fobo nog, vergelijkbaar met Hyves.![]()
Fobo is geen geschikte plaats om te vragen om een date, ik denk dat men het gelijk als sarcasme opvat.. Tja, het is en blijft Fok!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Voordeel van hyves is wanneer iemand z'n kop je niet aanstaat, dan kun je hem/haar blocken. En dan kunnen ze ook niet meer je profiel zien of bij je krabbelen. Op het fobo kun je doorblijven baggeren. Tenzij je aanzet dat er niet gereageerd kan worden, maar dat wil je niet voor iedereen.
Als ik alleen de derde foto had gezien dan had er niet uitgehaald dat het een vrouw zou zijn volgens mijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:56 schreef Civilian het volgende:
NL56482580
Kan niet begrijpen waarom sommige meiden er zo jongensachtig uit (willen) zien, en dan ook nog 's opzoek zijn naar een jongen..
Ach, ze zal vast heel lief zijn
Volgens mij deed d'r enter toets het niet toen ze dit aan het tikken wasquote:Siga sus sentimientos, leer tu corazón y vivir aquí... Dat is mijn manier van leven: ik volg mijn gevoel, lees mijn hart en leef naar wat beide mij zeggen. Of ik altijd zo wollig ben? Nee, ik denk dat de meeste mensen mij juist omschrijven als rationeel, doordenkend en feitelijk. Maar misschien kan ik juist wel zo zijn omdat ik altijd dicht bij mezelf blijf. Ik geniet van het leven en als ik niet geniet dan ben ik aan het bedenken wat mij kan laten genieten. En genieten doe ik al snel, dat kan zijn van lekker eten, een avondwandeling, een goede work-out in de sportschool of juist een fijne run in de buitenlucht, een warme douche als het koud is of een koude douche als het warm is, een schoon bed, een lach op iemand zijn/ haar gezicht, een fijne film, een sportmoment van mezelf of op tv, een avondje alleen op de bank of een gezellig avondje stappen met de meiden. Kortom: genieten kan op ieder moment van de dag, zolang je het maar doet. Sporten neemt een belangrijk deel in van mijn leven. Maar dat doen familie en vrienden ook. In een relatie is het belangrijk elkaar vrij te kunnen laten, zodat je uiteindelijk nog meer naar elkaar verlangt. Maar je eigen activiteiten kunnen blijven ondernemen draagt bij aan je eigen geluksgevoel en is dat niet waarom we uiteindelijk op deze aardbol zijn verschenen: gelukkig zijn? Ik ben iemand met een eigen wil, over het algemeen weet ik wat ik wil en zal hier ook naar leven. Ik zoek iemand die dit ook durft. Die niet afhankelijk is van een ander, maar zijn eigen geluk nastreeft. Dat we samen dit geluk kunnen bereiken en beleven is alleen maar mooi meegenomen. Ik zeg altijd: ik houd niet van lieve mannen. En dat betekent niet dat iemand 'stout' moet zijn, maar het betekent dat iemand weet wat hij wil en niet naar mijn pijpen zal dansen. Een beetje tegengas, om het maar met een cliche te bevestigen. En waar ik op af knap? Zonder een gigantisch eisenlijstje op te stellen is er toch een aantal zaken waar ik bij voorbaat nee tegen zeg: een kettingroker, iemand die kleiner is dan 1.80 (ik vind dat ik dat mag zeggen met mijn 1.84m), een onsportief iemand (en sorry: sport kijken op tv is niet sportief bezig zijn). Verder sta ik open voor alles... of nou ja... bijna alles
En dan noemen ze schaken wel een sport..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Sport kijken op televisie is al een sport!
Sinds wanneer lezen wij als mannen profielteksten ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik alleen de derde foto had gezien dan had er niet uitgehaald dat het een vrouw zou zijn volgens mij
Ik kwam iemand tegen tussen mijn matches met onderstaande tekst"
[..]
Volgens mij deed d'r enter toets het niet toen ze dit aan het tikken was
Verder best een aardig profiel maar hier knap ik al af op de tekst
We moeten toch wel weten wat voor soort profielen we belachelijk maken in het zonnetje zetten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Sinds wanneer lezen wij als mannen profielteksten ?
Als de foto's interessant zijn en de rest van het profiel is ook niet vervelend dan ga ik wel ff het stukje tekst lezen, maar bij het naar beneden scrollen zag ik al direct deze lading tekst waarvan ik wist dat ik er toch niet doorheen zou komen, dan houdt het al redelijk opquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Sinds wanneer lezen wij als mannen profielteksten ?
Volgens alexa.comquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:54 schreef dyna18 het volgende:
Zijn hier ook nog mensen met een match4me abbonnement?
quote:Based on internet averages, match4me.nl is visited more frequently by females who are in the age range 35-44, have no children, are graduate school educated and browse this site from work.
Maar dat wisten we geloof ik al.quote:Based on internet averages, relatieplanet.nl is visited more frequently by males who are in the age range 25-34, have no children, are graduate school educated and browse this site from home.
quote:Based on internet averages, lexa.nl is visited more frequently by males who are over 65 years old, have no children, are graduate school educated and browse this site from home.
Is graduate school HBO/WO?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Krullehoofd het volgende:
En dit voor RP volgens alexa.com
[..]
Maar dat wisten we geloof ik al.
Mavo ook nog.. Eigenlijk alles na de middelbare school, met uitzondering van de universiteitquote:
Volgens wikiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mavo ook nog.. Eigenlijk alles na de middelbare school, met uitzondering van de universiteit
Geloof ik.. Helemaal zeker weten doe ik 't niet
quote:A graduate school is a school that awards advanced academic degrees (i.e. master's degree, MBA, Ph.D.) with the general requirement that students must have earned a previous undergraduate (bachelor's) degree.[1][2] Many universities award graduate degrees; a graduate school is not necessarily a separate institution.
Okquote:
Bijna goed toch ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
OkDan klopt mijn uitleg van geen kant
Als je doelgroep 35 - 44 jaar is. Dan wel ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm dus als er bij match4me.nl een overschot van vrouwen is, zou dat best een goede keus zijn.
Ik ben een taalnazi maar in chat vergeet ik de hoofdletters aan het begin van een zin (en de punt aan het einde) ook wel eens. Spelfouten blijven irritant.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Ligt het nou aan mij, of ben ik de enige die het irritant vind als iemand in chat (Paiq in dit geval) geen hoofdletters, punten en komma's gebruikt?
Ik gebruik altijd hoofdletters en punten, gaat gewoon vanzelf. En taalfouten maakte die gast ook, "questie"quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:40 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik ben een taalnazi maar in chat vergeet ik de hoofdletters aan het begin van een zin (en de punt aan het einde) ook wel eens. Spelfouten blijven irritant.
Nee, je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Ligt het nou aan mij, of ben ik de enige die het irritant vind als iemand in chat (Paiq in dit geval) geen hoofdletters, punten en komma's gebruikt?
"Wij" zijn van den oude stempel, maar daar erger ik me ook aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Guilty... ik had het net over een meisje die...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:03 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
"Wij" zijn van den oude stempel, maar daar erger ik me ook aan.
Vandaag heel veel profielen op RP gelezen en je zou haast denken dat er niemand meer normaal Nederlands kan schrijven.
Zelfs velen die hoogopgeleid zijn maken toch slordige schrijffouten.
Je kunt toch een interesseberichtje sturen? Trouwens, als ze van RP is, ziet ze dat je geen lid bent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:09 schreef Ijscodude het volgende:
Helemaal balen dat ik niet kan reageren op RP zonder te betalen. Kreeg net een berichtje van een leuke dame dat ik een leuk koppie had maar nu moet ik zeker eerst betalen voordat ik haar kan bedanken![]()
Volgens werken ze stiekem voor RP..
Muah, ik ben nu toch aan het daten met een andere dame dus ik besteed me aandacht daar wel aanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt toch een interesseberichtje sturen? Trouwens, als ze van RP is, ziet ze dat je geen lid bent.
Haha lijkt me een goed idee inderdaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:24 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Muah, ik ben nu toch aan het daten met een andere dame dus ik besteed me aandacht daar wel aan
Ik ben erg monogaam hoor!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha lijkt me een goed idee inderdaad.
Heel goed van jequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Ik ben erg monogaam hoor!En dat is niet sarcastisch bedoeld:P
Nu we dat uit de weg hebben..quote:
Sex!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Nu we dat uit de weg hebben..
Ik heb dus volgende week vrijdag date nummertje 3 maar ik wil wat leuks bedenken om te gaan doen. Goedkoop, leuk en origineel. Dus geen avondje bios..
Wat ik al heb gedaan:
- drinken in de stad
- voor haar eten gekookt
Ligt eraan waar je woont eigenlijk... En waar je (en zij) van houdt natuurlijk. En niets is origineel natuurlijk, alles is al een keertje gedaan. Misschien is er in de buurt een leuke rommelmarkt, als je daar van houdt? Een gratis concert? Casino? Openluchtbioscoop? Op Schiphol op het Panoramadek naar de vliegtuigen kijken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Ik heb dus volgende week vrijdag date nummertje 3 maar ik wil wat leuks bedenken om te gaan doen. Goedkoop, leuk en origineel. Dus geen avondje bios..
Wat ik al heb gedaan:
- drinken in de stad
- voor haar eten gekookt
Laat haar maar eens wat bedenken danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Wat ik al heb gedaan:
- drinken in de stad
- voor haar eten gekookt
Download een dvd, gezellie samen op de bank kijken en dan boem... Sex!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Het moet wel een goedkope date blijven..![]()
Ja, alleen heb ik dat al een keer gedaan.. Samen gezellig DVD kijken op de bank bedoel ik dan:P Ik wil geen persoon worden die elke avond hetzelfde doet, alleen een andere film. Het moet wel spannend blijven natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:18 schreef right_turn het volgende:
[..]
Download een dvd, gezellie samen op de bank kijken en dan boem... Sex!
Haha dat is zo tof! Alleen denk ik niet dat ik hier een dag- of avondinvulling van kan maken..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:23 schreef Karina het volgende:
Wat mij nou hardstikke leuk lijkt en wat ik nog nooit heb gedaan, is trampolinespringen
Als het een beetje goed weer is; naar het park, op een kleedje met een flesje wijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef Ijscodude het volgende:
Bedankt voor de suggesties!
Ik zat te denken aan iets wat aansluit op haar interesses, om te laten zien dat ik geen oppervlakkig mannetje ben..![]()
Ik kan misschien kaartjes kopen voor een leuk concert, maar ik wil dat liever bewaren voor een latere date.. Als ik zeker weet of het echt wat wordt of niet.
Ik denk altijd maar 'minder is meer'. Alleen weet ik niet een heel erg simpel idee wat hartstikke leuk is..
Als blijkt dat de persoon dit doet zonder dat zonder te weten ben ik weg. Ik zoek iemand die weet wat een juiste spelling is; foutjes typen doen we allemaal, maar het moet niet liggen aan gebrek aan onderwijs.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Hé goed idee, the good o'll picknick.. Ik voel alleen dat mijn mannelijkheid wordt aangetast om een picknick te regelen op de 3e date..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Als het een beetje goed weer is; naar het park, op een kleedje met een flesje wijn.
Heb ook het idee dat je daarmee geen indruk maakt idd..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:38 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Hé goed idee, the good o'll picknick.. Ik voel alleen dat mijn mannelijkheid wordt aangetast om een picknick te regelen op de 3e date..Gay..
60% kans op neerslag. Dit idee stop ik in de 'raincheck'-doos..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:41 schreef Karina het volgende:
Vind ik ook een goed idee, een picknick, lekkere hapjes, kleedje, lekker wijntje. Mits mooi weer natuurlijk.
Op Scheveningen kan je trampolinespringen aan de Boulevard, nou zeker dat dat wel een avondinvulling is, lekker slenteren, voeten in de zee, trampolinespringen... ik weet alleen niet waar je ergens woont ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
<trampolinespringen>Haha dat is zo tof! Alleen denk ik niet dat ik hier een dag- of avondinvulling van kan maken..
Zooo jij bent populairquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:05 schreef Ruudt het volgende:
M'n rp-profiel staat al 2 dagen op 190 views.
...quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:12 schreef Ijscodude het volgende:
Jezus. Ik zit net een paar uur op RP en ik heb al 4 berichtjes gekregen. Ik heb echt geen zin om te gaan betalen.. Ik betaal ook al voor Lexa!
Jawel maar vooral van mormels.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zooo jij bent populairOok veel berichtjes dan?
Je moet ook niet je zelf gebakken koekjes meenemenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:38 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Hé goed idee, the good o'll picknick.. Ik voel alleen dat mijn mannelijkheid wordt aangetast om een picknick te regelen op de 3e date..Gay..
Ik ben jaloersquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:12 schreef Ijscodude het volgende:
Jezus. Ik zit net een paar uur op RP en ik heb al 4 berichtjes gekregen. Ik heb echt geen zin om te gaan betalen.. Ik betaal ook al voor Lexa!
Stel niet te hoge eisen he!quote:
Oh is goed, ik ga wel met een gedrocht daten. Kom toch op..quote:
Owja ik kwam er later pas achter dat je gratis berichten kunt sturen..quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:20 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij lacht omdat je betaald hebt voor Lexa.
Die heeft toch een lief gezichtje?!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oh is goed, ik ga wel met een gedrocht daten. Kom toch op..
Waar halen die mensen het lef vandaan om een (interesse)bericht te sturen?
60776726
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die heeft toch een lief gezichtje?!Hahaha, hou toch op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft wel een bijzonder figuur!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
60776726
Whehe, zo ver heb ik niet eens gekeken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:30 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ze heeft wel een bijzonder figuur!
Postuur volslank
Gewicht < 45
Lengte 1.70 - 1.75
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrek die anorexia zie je op de foto helemaal niet meer terug.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:30 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ze heeft wel een bijzonder figuur!
Postuur volslank
Gewicht < 45
Lengte 1.70 - 1.75
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ok...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de eerste fobo foto erop hebt staan, waarschijnlijk iets in de trend van 'leuk koppie'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ok...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post je nummer maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prrrrr
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:Het zou wel grappig zijn als je eigen profiel hier opeens voorbij kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh thanksquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:33 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
Als je de eerste fobo foto erop hebt staan, waarschijnlijk iets in de trend van 'leuk koppie'
Ja daar ben ik telkens een beetje bang voorquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:33 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als je eigen profiel hier opeens voorbij kwam
13879450quote:
foto'squote:Op zondag 8 augustus 2010 00:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oh thanks![]()
[..]
Ja daar ben ik telkens een beetje bang voorouch.
[..]
13879450
Haha ik zag het.. thanksquote:
Die tekst heb ik gisteren wegehaald als experiment. Aangezien ik echt alleen maar reacties krijg van ouwe kerels (30+) brr.... Helpt tot dusver niks dusquote:
Ik denk ook niet echt daat er wat mis is met mijquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:51 schreef mspoez het volgende:
Niks mis mee toch? Lief snoetje en in de meest gezochte leeftijdscategorie, heeft Krullenhoofd net onderzocht. Moet goed komen!
Een vrouw. Toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:53 schreef mspoez het volgende:
Is dit nou een man of een vrouw? 86145000
Het is wel een kerelquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:59 schreef mspoez het volgende:
'Het' is co-ouder, geen vader, dat viel me op, en dan dat hoofd :S Ik weet het niet, eigenlijk.
Ik maar denken dat vrouwen oppervlakkig zijn op RP maar mannen kunnen er blijkbaar ook wat van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
60776726
Ik vind het een gedrocht ja, als ik met zoiets al tevreden moet zijn dan blijf ik nog liever alleen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik maar denken dat vrouwen oppervlakkig zijn op RP maar mannen kunnen er blijkbaar ook wat van.
Er zitten uiteraard ook echt lelijke vrouwen op RP net zoals er ook lelijke mannen zijn maar om deze nu als gedrocht af te schilderen
Ik vind het prima dat je de lat hoog legt maar ik blijf bij mijn standpunt dat het absoluut geen gedrocht is maar misschien is dat mijn leeftijd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:29 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik vind het een gedrocht ja, als ik met zoiets al tevreden moet zijn dan blijf ik nog liever alleen.
Heeft die stoel ook een leuke avond gehad.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:39 schreef Natalie78 het volgende:
Oh en tijdens film alleen subtiel arm achter mijn stoel en bij het afscheid drie zoenen op de wang. Netjes. Hoe gaat dat bij jullie over het algemeen? Noob hier. :-)
Gentlemanquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:39 schreef Natalie78 het volgende:
Oh en tijdens film alleen subtiel arm achter mijn stoel en bij het afscheid drie zoenen op de wang. Netjes. Hoe gaat dat bij jullie over het algemeen? Noob hier. :-)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:43 schreef right_turn het volgende:
[..]
Flauw hoor... ze zit hier ook op het forum!
Moet je gelijk vlinders in de buik hebben volgens jou? Ik denk totaal niet zo. Natuurlijk moet er wel een gevoel zijn maar de kriebels in de buik hoeft van mij niet gelijk..quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:37 schreef Natalie78 het volgende:
Net afscheid genomen van date en ben nu op weg naar huis. Het was ineens zo laat geworden, het café ging dicht. Uren achter elkaar gekletst. Klik is er enorm alleen voel ik geen vlinders. En nu....nou na in ieder geval een super leuke avond gehad!
quote:
quote:Gewicht 120 - 130
Lengte 1.60 - 1.65
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:05 schreef Karina het volgende:
Ik krijg opeens weer een interesseberichtjes op RP, maar helaas, geen interesse.Ohh my, Fritzl op RPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel apart, vorige keer dat ik ingeschreven stond kreeg ik veel meer reacties, maar wel zelfde foto en zelfde tekst. Misschien is de concurrentie toegenomen.
Ik neem wel snel het woord gedrocht in de mond hoor, er zitten nog veel ergere vrouwen op RP maar dit type past gewoon totaal niet bij mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je de lat hoog legt maar ik blijf bij mijn standpunt dat het absoluut geen gedrocht is maar misschien is dat mijn leeftijd.
Kun je eens een profiel tonen van een dame die je wel leuk vindt ? Als je dit al een gedrocht noemt ben ik toch wel nieuwsgierig
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:25 schreef Ordos20 het volgende:
Nah ik ga er ook maar eens aan geloven (heb net een abbo van 3 maanden cadeau gekregen).
Nog tips voor iemand die al 8 jaar uit de chat en contact scene geweest is??
Leuke foto plaatsen, grappig en bondig tekstje schrijven en dan komt het helemaal goed!quote:
Plaats tenminste een foto.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:25 schreef Ordos20 het volgende:
Nah ik ga er ook maar eens aan geloven (heb net een abbo van 3 maanden cadeau gekregen).
Nog tips voor iemand die al 8 jaar uit de chat en contact scene geweest is??
Nou ik heb vanmorgen weer 2 berichten ontvangen waar geen foto's bij zijn. Tjah. Geen reactie dan dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:20 schreef Ordos20 het volgende:
Een foto lijkt me toch zo standaard? Gelukkig had ik nog een recente, een beetje flauw om er een oude op te drukken
Volgens mij is dat de beroemde boom in het Ledeboerpark in Enschede of niet?quote:
Bij mij beter bekend als het park van opa en omaquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de beroemde boom in het Ledeboerpark in Enschede of niet?
Yepquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Bij mij beter bekend als het park van opa en omaMaar ja, zo noemen andere mensen dat park. Haha.
Kom je uit Enschede?
Gastquote:
Oooh is het een clichéfoto?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep
Een dergelijke foto kom je nog wel eens tegen op rp bij mensen hier uit de buurt
Yepquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oooh is het een clichéfoto?
Nooit over nagedacht eigenlijk. Ik heb te weinig foto's waar ik alleen opstaMaar jij staat ook op RP toch? (ik heb je fobo ff bekeken).
Hihiquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Trololo. het volgende:
Wat grappig is om te doen is een vrouwenprofiel aan te maken met een aantrekkelijke foto er op, en dan hartjes sturen aan gratis leden en dan later kijken of ze betaald lid zijn geworden
Ja. Of je gaat iets doen met je leven, natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Trololo. het volgende:
Wat grappig is om te doen is een vrouwenprofiel aan te maken met een aantrekkelijke foto er op, en dan hartjes sturen aan gratis leden en dan later kijken of ze betaald lid zijn geworden
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Trololo. het volgende:
Jij registreert je speciaal om aan dit topic met dit soort posts deel te nemen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Trololo. het volgende:
Ja om te kijken of we dan een FOK! Abo nemen natuurlijk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij registreert je speciaal om aan dit topic met dit soort posts deel te nemen?
Is dit topic niet bedoeld om online daters te dollen dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij registreert je speciaal om aan dit topic met dit soort posts deel te nemen?
Zeg ik was om half 6 thuisquote:
Wat denk je zelf???quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:30 schreef Civilian het volgende:
Nou ja, dat 'spontane, leuke' bericht wat ik op RP kreeg was idd spam
Kreeg een mail waarin ze afsloot met 'Mocht je nog niet zijn af geschrokken van mijn open mail en wil je graag contact met me. Stuur dan even live ilse naar 4477. '
Zitten er nou echt mensen op RP die daar intrappen?
Hahaquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja om te kijken of we dan een FOK! Abo nemen natuurlijk!
Hilarischquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Trololo. het volgende:
Da's wel heel fout eigenlijk ...quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:30 schreef Civilian het volgende:
Nou ja, dat 'spontane, leuke' bericht wat ik op RP kreeg was idd spam
Kreeg een mail waarin ze afsloot met 'Mocht je nog niet zijn af geschrokken van mijn open mail en wil je graag contact met me. Stuur dan even live ilse naar 4477. '
Zitten er nou echt mensen op RP die daar intrappen?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Zeg ik was om half 6 thuisen ik heb de wekker gezet om nu me bed uit te komen.
Hij had het al over 'volgende keer laat ik je dat en dat (gebouw) wel zien' dus ik neem aan dat er een volgende date komt. Oh en hij komt niet uit Limburg trouwens!quote:Op zondag 8 augustus 2010 07:29 schreef Arnax het volgende:
[..]
GentlemanZit er nog een tweede date in?
Alleen als ik iemand echt leuk vind doe ik het rustig aan, anders is het KWW (Kiek'n wat wordt)
Dit is haar bericht.. Ik heb die meid nog nooit gesproken en dan gelijk al met zoiets spammenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Da's wel heel fout eigenlijk ...
quote:Om te beginnen moet ik eerst even zeggen dat ik het enorm waardeer dat je me een bericht heb gestuurd. Ik hoop dan ook dat we beide er voor willen gaan en in ieder geval willen toewerken naar een gezellige date en sorry trouwens dat ik nu pas reageer, zal je later uitleggen waardoor dit kwam.
Ik zelf zat te denken om als het mooi weer wordt weer om samen 1 dezer dagen een terrasje te pakken, maar misschien dat je dat niets vind en ga je liever wat anders doen. Laat dit nog maar even weten. Ik ben iemand die voor veel open staat.
Je hebt in mijn profiel al het 1 en ander over me kunnen lezen. Ik ga er dan ook vanuit dat je hiermee wel kan leven allemaal en het zelfs dingen zijn die je aantrekt. Ik heb geen rare kwalen en fratsen dus je staat niet opeens voor een vrouw met 1 been of die 40 kg zwaarder is dan ik heb ingevuld, eerlijk duurt nog altijd het langst vind ik.
Als ik mijn karakter moet omschrijven is dit lief, zorgzaam en geduldig. Ik sta graag voor mensen klaar, maar laat niet zomaar over me heen lopen. Ik heb snel door of mensen echt hulp nodig hebben of dat ze het wel makkelijk vinden om iemand “te gebruiken” omdat ze zelf liever lui dan moe zijn.
Door schade en schande wordt men wijs zou ik maar zeggen. Dit is dan met mij ook het geval. Ik ben nu 24 jaar en heb in deze jaren van alles en nog wat meegemaakt. Van gigantisch leuke dingen tot enorm vervelende, maar ik denk dat ieder leven hier vol mee zit, dus mij zal je nooit horen klagen.
Waar moet een man bij mij aan voldoen? Eigenlijk heb ik niet specifieke eisen. Het belangrijkste hoe standaard dit ook klinkt is het innerlijk. Wat bij mij inhoud dat hij oprecht is en het goed voor heeft met de medemens. Ik vind egoïsme denk wel de slechtste karaktertrek die iemand kan hebben, naast liegen en bedriegen.
Uiterlijke kenmerken vind ik eigenlijk niet zo belangrijk. Wel vind ik het fijn als een man zich goed verzorgt en goed voor de dag probeert te komen. Dit houd in niet altijd maar slonzige kleding aan. Gewoon even in de ochtend voor de spiegel alles een beetje netje doen. Hoop dat je hier begrip voor hebt dat ik dit wel van een man verwacht.
En ja verder zou ik zeggen, geef nog maar even door of je inderdaad gezellig een terrasje met me op wil zoeken of eventueel wat anders wil doen. Dan kan ik even kijken of ik die dag vrij kan nemen zodat we lekker lang de tijd hebben en niet zo op de tijd hoeven te letten.
Mocht je nog niet zijn af geschrokken van mijn open mail en wil je graag contact met me. Stuur dan even live ilse naar 4477.
Het kan zijn dat ik niet gelijk reageer, maar ik beloof je zodra het lukt zal ik reageren.
Veel liefs ilse
Ik nog nooit, ben ik wel blij mee eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat me ineens te binnen schiet...zijn jullie wel eens bekenden tegen gekomen? Het is me nu twee keer overkomen, een keer een ex-collega op Lexa en een keer een ex-vriend op Badoo.
Lief doen dusquote:
Vol met spelfouten. Fail. En serieus ... sms .. ? Tijd dat dit profiel verwijderd wordt. Kun je dat ergens aangeven op RP?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dit is haar bericht.. Ik heb die meid nog nooit gesproken en dan gelijk al met zoiets spammen
[..]
Brunch, lekker. Lief van je dat je het voor me wilt maken en het aanbied.quote:
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dan heeft die andere gewoon meer profielen geloof ik. Ik had een keer een meisje verwijderd dat lid was van Next Lover, en een week later stond haar Paiq profiel tussen mijn matches. Echt, waar is het goed voor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:47 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb bij Paiq al 3 keer gehad dat een match of speeddate geblokkeerd heb en dat ik ze even later weer gematched kreeg.
Geen idee, maar dat profiel is al verwijderd. Dus dat heeft iemand anders al gedaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Vol met spelfouten. Fail. En serieus ... sms .. ? Tijd dat dit profiel verwijderd wordt. Kun je dat ergens aangeven op RP?
Ik ben vaak genoeg bekenden tegengekomen op rp. Ik werd laatst nog weer gematched aan een oud-studiegenootje. Ook wel oud collega's tegengekomen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat me ineens te binnen schiet...zijn jullie wel eens bekenden tegen gekomen? Het is me nu twee keer overkomen, een keer een ex-collega op Lexa en een keer een ex-vriend op Badoo.
Dan horen jullie echt bij elkaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:49 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dan heeft die andere gewoon meer profielen geloof ik. Ik had een keer een meisje verwijderd dat lid was van Next Lover, en een week later stond haar Paiq profiel tussen mijn matches. Echt, waar is het goed voor.
Lang niet iedereen betaaltquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:51 schreef Natalie78 het volgende:
De kans dat je iemand ziet die je in real life kent is toch wel redelijk aanwezig met op RP alleen al 3610202 members. Nou ja, ervan uitgaande dat dat aantal klopt, natuurlijk.![]()
3610202 x ¤ 42,50 per drie maanden. Doen ze goed daar bij RP.
Ik wel een paar keer ja. Één keer een goede bekende en een andere keer een meisje waar ik al ooit mee gezoend had via reallife, een galadate van een aantal jaar daarvoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Natalie78 het volgende:
Neuh.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:51 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Dan horen jullie echt bij elkaar
Het zal vast wel opleveren ja. Wel een goede business, een datingsite. Misschien moeten we er zelf eentje maken, zoveel goede ideeën hierquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh ja doh...maar toch vast wel een hoop members die wel betalen!
ik was om 7 uur thuis en iemand drukte om 13:15 op mijn deurbelquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Zeg ik was om half 6 thuisen ik heb de wekker gezet om nu me bed uit te komen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Emoticon#Asian_stylequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:06 schreef Silenus het volgende:
Even wat anders, wat betekent ^_^? Is dat een konijntje ofzo?
Er zullen waarschijnlijk iets van 800.000 actieve leden zijn, waarvan misschien de helft betaald?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:51 schreef Natalie78 het volgende:
De kans dat je iemand ziet die je in real life kent is toch wel redelijk aanwezig met op RP alleen al 3610202 members. Nou ja, ervan uitgaande dat dat aantal klopt, natuurlijk.![]()
3610202 x ¤ 42,50 per drie maanden. Doen ze goed daar bij RP.
Zal er goed overnadenken als ik jou was.quote:
quote:
Helaas is dat niet te voorkomenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Het zal vast wel opleveren ja. Wel een goede business, een datingsite. Misschien moeten we er zelf eentje maken, zoveel goede ideeën hier
Als we nou kunnen voorkomen dat ranzige 50 plussers de vrouwen lastig vallen, hebben we een goudmijn ^_^
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef Karina het volgende:
Wat berichtjes over en weer gestuurd op Knuz (ging voornamelijk over WoW, hoe nerdy). Hij stuurt me een link naar zijn Hyves, allemaal foto's van vakantie en weet ik veel wat en iedereen die het kan zien.
Toch maar even gevraagd waarom iemand dat doet, voor de hele wereld je hele hebben en houden op Internet zetten. Ik snap daar namelijk helemaal niets van. Zal wel niet in goede aarde vallen ben ik bang.
Ach foto's van vakantie e.d kan ik nog wel begrijpen. Persoonlijke info als adressen, telefoonnummers of wanneer je waar bent, dat op internet posten snap ik dan weer nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]!
Hyves
Je persoonlijke leven publiekelijk maken.
jouw vakantiefoto's staan ook op je foboquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef Karina het volgende:
Wat berichtjes over en weer gestuurd op Knuz (ging voornamelijk over WoW, hoe nerdy). Hij stuurt me een link naar zijn Hyves, allemaal foto's van vakantie en weet ik veel wat en iedereen die het kan zien.
Toch maar even gevraagd waarom iemand dat doet, voor de hele wereld je hele hebben en houden op Internet zetten. Ik snap daar namelijk helemaal niets van. Zal wel niet in goede aarde vallen ben ik bang.
Dat wordt dus vet datenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef Karina het volgende:
Wat berichtjes over en weer gestuurd op Knuz (ging voornamelijk over WoW, hoe nerdy).
Een paar dat klopt, maar geen foto's van mijn huis verder of foto's van familie/vrienden, etc.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
jouw vakantiefoto's staan ook op je fobo
dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |