Ze heeft wel een bijzonder figuur!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oh is goed, ik ga wel met een gedrocht daten. Kom toch op..
Waar halen die mensen het lef vandaan om een (interesse)bericht te sturen?
60776726
Whehe, zo ver heb ik niet eens gekeken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:30 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ze heeft wel een bijzonder figuur!
Postuur volslank
Gewicht < 45
Lengte 1.70 - 1.75
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrek die anorexia zie je op de foto helemaal niet meer terug.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:30 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ze heeft wel een bijzonder figuur!
Postuur volslank
Gewicht < 45
Lengte 1.70 - 1.75
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ok...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de eerste fobo foto erop hebt staan, waarschijnlijk iets in de trend van 'leuk koppie'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ok...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post je nummer maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prrrrr
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:Het zou wel grappig zijn als je eigen profiel hier opeens voorbij kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh thanksquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:33 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
Als je de eerste fobo foto erop hebt staan, waarschijnlijk iets in de trend van 'leuk koppie'
Ja daar ben ik telkens een beetje bang voorquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:33 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als je eigen profiel hier opeens voorbij kwam
13879450quote:
foto'squote:Op zondag 8 augustus 2010 00:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oh thanks![]()
[..]
Ja daar ben ik telkens een beetje bang voorouch.
[..]
13879450
Haha ik zag het.. thanksquote:
Die tekst heb ik gisteren wegehaald als experiment. Aangezien ik echt alleen maar reacties krijg van ouwe kerels (30+) brr.... Helpt tot dusver niks dusquote:
Ik denk ook niet echt daat er wat mis is met mijquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:51 schreef mspoez het volgende:
Niks mis mee toch? Lief snoetje en in de meest gezochte leeftijdscategorie, heeft Krullenhoofd net onderzocht. Moet goed komen!
Een vrouw. Toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:53 schreef mspoez het volgende:
Is dit nou een man of een vrouw? 86145000
Het is wel een kerelquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:59 schreef mspoez het volgende:
'Het' is co-ouder, geen vader, dat viel me op, en dan dat hoofd :S Ik weet het niet, eigenlijk.
Ik maar denken dat vrouwen oppervlakkig zijn op RP maar mannen kunnen er blijkbaar ook wat van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oh is goed, ik ga wel met een gedrocht daten. Kom toch op..
Waar halen die mensen het lef vandaan om een (interesse)bericht te sturen?
60776726
Ik vind het een gedrocht ja, als ik met zoiets al tevreden moet zijn dan blijf ik nog liever alleen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik maar denken dat vrouwen oppervlakkig zijn op RP maar mannen kunnen er blijkbaar ook wat van.
Er zitten uiteraard ook echt lelijke vrouwen op RP net zoals er ook lelijke mannen zijn maar om deze nu als gedrocht af te schilderen
Ik vind het prima dat je de lat hoog legt maar ik blijf bij mijn standpunt dat het absoluut geen gedrocht is maar misschien is dat mijn leeftijd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:29 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik vind het een gedrocht ja, als ik met zoiets al tevreden moet zijn dan blijf ik nog liever alleen.
Heeft die stoel ook een leuke avond gehad.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:39 schreef Natalie78 het volgende:
Oh en tijdens film alleen subtiel arm achter mijn stoel en bij het afscheid drie zoenen op de wang. Netjes. Hoe gaat dat bij jullie over het algemeen? Noob hier. :-)
Gentlemanquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:39 schreef Natalie78 het volgende:
Oh en tijdens film alleen subtiel arm achter mijn stoel en bij het afscheid drie zoenen op de wang. Netjes. Hoe gaat dat bij jullie over het algemeen? Noob hier. :-)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:43 schreef right_turn het volgende:
[..]
Flauw hoor... ze zit hier ook op het forum!
Moet je gelijk vlinders in de buik hebben volgens jou? Ik denk totaal niet zo. Natuurlijk moet er wel een gevoel zijn maar de kriebels in de buik hoeft van mij niet gelijk..quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:37 schreef Natalie78 het volgende:
Net afscheid genomen van date en ben nu op weg naar huis. Het was ineens zo laat geworden, het café ging dicht. Uren achter elkaar gekletst. Klik is er enorm alleen voel ik geen vlinders. En nu....nou na in ieder geval een super leuke avond gehad!
quote:
quote:Gewicht 120 - 130
Lengte 1.60 - 1.65
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:05 schreef Karina het volgende:
Ik krijg opeens weer een interesseberichtjes op RP, maar helaas, geen interesse.Ohh my, Fritzl op RPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel apart, vorige keer dat ik ingeschreven stond kreeg ik veel meer reacties, maar wel zelfde foto en zelfde tekst. Misschien is de concurrentie toegenomen.
Ik neem wel snel het woord gedrocht in de mond hoor, er zitten nog veel ergere vrouwen op RP maar dit type past gewoon totaal niet bij mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je de lat hoog legt maar ik blijf bij mijn standpunt dat het absoluut geen gedrocht is maar misschien is dat mijn leeftijd.
Kun je eens een profiel tonen van een dame die je wel leuk vindt ? Als je dit al een gedrocht noemt ben ik toch wel nieuwsgierig
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:25 schreef Ordos20 het volgende:
Nah ik ga er ook maar eens aan geloven (heb net een abbo van 3 maanden cadeau gekregen).
Nog tips voor iemand die al 8 jaar uit de chat en contact scene geweest is??
Leuke foto plaatsen, grappig en bondig tekstje schrijven en dan komt het helemaal goed!quote:
Plaats tenminste een foto.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:25 schreef Ordos20 het volgende:
Nah ik ga er ook maar eens aan geloven (heb net een abbo van 3 maanden cadeau gekregen).
Nog tips voor iemand die al 8 jaar uit de chat en contact scene geweest is??
Nou ik heb vanmorgen weer 2 berichten ontvangen waar geen foto's bij zijn. Tjah. Geen reactie dan dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:20 schreef Ordos20 het volgende:
Een foto lijkt me toch zo standaard? Gelukkig had ik nog een recente, een beetje flauw om er een oude op te drukken
Volgens mij is dat de beroemde boom in het Ledeboerpark in Enschede of niet?quote:
Bij mij beter bekend als het park van opa en omaquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de beroemde boom in het Ledeboerpark in Enschede of niet?
Yepquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Bij mij beter bekend als het park van opa en omaMaar ja, zo noemen andere mensen dat park. Haha.
Kom je uit Enschede?
Gastquote:
Oooh is het een clichéfoto?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep
Een dergelijke foto kom je nog wel eens tegen op rp bij mensen hier uit de buurt
Yepquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oooh is het een clichéfoto?
Nooit over nagedacht eigenlijk. Ik heb te weinig foto's waar ik alleen opstaMaar jij staat ook op RP toch? (ik heb je fobo ff bekeken).
Hihiquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Trololo. het volgende:
Wat grappig is om te doen is een vrouwenprofiel aan te maken met een aantrekkelijke foto er op, en dan hartjes sturen aan gratis leden en dan later kijken of ze betaald lid zijn geworden
Ja. Of je gaat iets doen met je leven, natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Trololo. het volgende:
Wat grappig is om te doen is een vrouwenprofiel aan te maken met een aantrekkelijke foto er op, en dan hartjes sturen aan gratis leden en dan later kijken of ze betaald lid zijn geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |