Ze heeft wel een bijzonder figuur!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oh is goed, ik ga wel met een gedrocht daten. Kom toch op..
Waar halen die mensen het lef vandaan om een (interesse)bericht te sturen?
60776726
Whehe, zo ver heb ik niet eens gekeken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:30 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ze heeft wel een bijzonder figuur!
Postuur volslank
Gewicht < 45
Lengte 1.70 - 1.75
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrek die anorexia zie je op de foto helemaal niet meer terug.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:30 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ze heeft wel een bijzonder figuur!
Postuur volslank
Gewicht < 45
Lengte 1.70 - 1.75
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ok...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de eerste fobo foto erop hebt staan, waarschijnlijk iets in de trend van 'leuk koppie'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ok...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post je nummer maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prrrrr
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:Het zou wel grappig zijn als je eigen profiel hier opeens voorbij kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh thanksquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:33 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
Als je de eerste fobo foto erop hebt staan, waarschijnlijk iets in de trend van 'leuk koppie'
Ja daar ben ik telkens een beetje bang voorquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:33 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als je eigen profiel hier opeens voorbij kwam
13879450quote:
foto'squote:Op zondag 8 augustus 2010 00:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oh thanks![]()
[..]
Ja daar ben ik telkens een beetje bang voorouch.
[..]
13879450
Haha ik zag het.. thanksquote:
Die tekst heb ik gisteren wegehaald als experiment. Aangezien ik echt alleen maar reacties krijg van ouwe kerels (30+) brr.... Helpt tot dusver niks dusquote:
Ik denk ook niet echt daat er wat mis is met mijquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:51 schreef mspoez het volgende:
Niks mis mee toch? Lief snoetje en in de meest gezochte leeftijdscategorie, heeft Krullenhoofd net onderzocht. Moet goed komen!
Een vrouw. Toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:53 schreef mspoez het volgende:
Is dit nou een man of een vrouw? 86145000
Het is wel een kerelquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:59 schreef mspoez het volgende:
'Het' is co-ouder, geen vader, dat viel me op, en dan dat hoofd :S Ik weet het niet, eigenlijk.
Ik maar denken dat vrouwen oppervlakkig zijn op RP maar mannen kunnen er blijkbaar ook wat van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oh is goed, ik ga wel met een gedrocht daten. Kom toch op..
Waar halen die mensen het lef vandaan om een (interesse)bericht te sturen?
60776726
Ik vind het een gedrocht ja, als ik met zoiets al tevreden moet zijn dan blijf ik nog liever alleen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik maar denken dat vrouwen oppervlakkig zijn op RP maar mannen kunnen er blijkbaar ook wat van.
Er zitten uiteraard ook echt lelijke vrouwen op RP net zoals er ook lelijke mannen zijn maar om deze nu als gedrocht af te schilderen
Ik vind het prima dat je de lat hoog legt maar ik blijf bij mijn standpunt dat het absoluut geen gedrocht is maar misschien is dat mijn leeftijd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:29 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik vind het een gedrocht ja, als ik met zoiets al tevreden moet zijn dan blijf ik nog liever alleen.
Heeft die stoel ook een leuke avond gehad.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:39 schreef Natalie78 het volgende:
Oh en tijdens film alleen subtiel arm achter mijn stoel en bij het afscheid drie zoenen op de wang. Netjes. Hoe gaat dat bij jullie over het algemeen? Noob hier. :-)
Gentlemanquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:39 schreef Natalie78 het volgende:
Oh en tijdens film alleen subtiel arm achter mijn stoel en bij het afscheid drie zoenen op de wang. Netjes. Hoe gaat dat bij jullie over het algemeen? Noob hier. :-)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:43 schreef right_turn het volgende:
[..]
Flauw hoor... ze zit hier ook op het forum!
Moet je gelijk vlinders in de buik hebben volgens jou? Ik denk totaal niet zo. Natuurlijk moet er wel een gevoel zijn maar de kriebels in de buik hoeft van mij niet gelijk..quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:37 schreef Natalie78 het volgende:
Net afscheid genomen van date en ben nu op weg naar huis. Het was ineens zo laat geworden, het café ging dicht. Uren achter elkaar gekletst. Klik is er enorm alleen voel ik geen vlinders. En nu....nou na in ieder geval een super leuke avond gehad!
quote:
quote:Gewicht 120 - 130
Lengte 1.60 - 1.65
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:05 schreef Karina het volgende:
Ik krijg opeens weer een interesseberichtjes op RP, maar helaas, geen interesse.Ohh my, Fritzl op RPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel apart, vorige keer dat ik ingeschreven stond kreeg ik veel meer reacties, maar wel zelfde foto en zelfde tekst. Misschien is de concurrentie toegenomen.
Ik neem wel snel het woord gedrocht in de mond hoor, er zitten nog veel ergere vrouwen op RP maar dit type past gewoon totaal niet bij mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je de lat hoog legt maar ik blijf bij mijn standpunt dat het absoluut geen gedrocht is maar misschien is dat mijn leeftijd.
Kun je eens een profiel tonen van een dame die je wel leuk vindt ? Als je dit al een gedrocht noemt ben ik toch wel nieuwsgierig
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:25 schreef Ordos20 het volgende:
Nah ik ga er ook maar eens aan geloven (heb net een abbo van 3 maanden cadeau gekregen).
Nog tips voor iemand die al 8 jaar uit de chat en contact scene geweest is??
Leuke foto plaatsen, grappig en bondig tekstje schrijven en dan komt het helemaal goed!quote:
Plaats tenminste een foto.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:25 schreef Ordos20 het volgende:
Nah ik ga er ook maar eens aan geloven (heb net een abbo van 3 maanden cadeau gekregen).
Nog tips voor iemand die al 8 jaar uit de chat en contact scene geweest is??
Nou ik heb vanmorgen weer 2 berichten ontvangen waar geen foto's bij zijn. Tjah. Geen reactie dan dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:20 schreef Ordos20 het volgende:
Een foto lijkt me toch zo standaard? Gelukkig had ik nog een recente, een beetje flauw om er een oude op te drukken
Volgens mij is dat de beroemde boom in het Ledeboerpark in Enschede of niet?quote:
Bij mij beter bekend als het park van opa en omaquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de beroemde boom in het Ledeboerpark in Enschede of niet?
Yepquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Bij mij beter bekend als het park van opa en omaMaar ja, zo noemen andere mensen dat park. Haha.
Kom je uit Enschede?
Gastquote:
Oooh is het een clichéfoto?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep
Een dergelijke foto kom je nog wel eens tegen op rp bij mensen hier uit de buurt
Yepquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oooh is het een clichéfoto?
Nooit over nagedacht eigenlijk. Ik heb te weinig foto's waar ik alleen opstaMaar jij staat ook op RP toch? (ik heb je fobo ff bekeken).
Hihiquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Trololo. het volgende:
Wat grappig is om te doen is een vrouwenprofiel aan te maken met een aantrekkelijke foto er op, en dan hartjes sturen aan gratis leden en dan later kijken of ze betaald lid zijn geworden
Ja. Of je gaat iets doen met je leven, natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Trololo. het volgende:
Wat grappig is om te doen is een vrouwenprofiel aan te maken met een aantrekkelijke foto er op, en dan hartjes sturen aan gratis leden en dan later kijken of ze betaald lid zijn geworden
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Trololo. het volgende:
Jij registreert je speciaal om aan dit topic met dit soort posts deel te nemen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Trololo. het volgende:
Ja om te kijken of we dan een FOK! Abo nemen natuurlijk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij registreert je speciaal om aan dit topic met dit soort posts deel te nemen?
Is dit topic niet bedoeld om online daters te dollen dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij registreert je speciaal om aan dit topic met dit soort posts deel te nemen?
Zeg ik was om half 6 thuisquote:
Wat denk je zelf???quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:30 schreef Civilian het volgende:
Nou ja, dat 'spontane, leuke' bericht wat ik op RP kreeg was idd spam
Kreeg een mail waarin ze afsloot met 'Mocht je nog niet zijn af geschrokken van mijn open mail en wil je graag contact met me. Stuur dan even live ilse naar 4477. '
Zitten er nou echt mensen op RP die daar intrappen?
Hahaquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja om te kijken of we dan een FOK! Abo nemen natuurlijk!
Hilarischquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef Trololo. het volgende:
Da's wel heel fout eigenlijk ...quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:30 schreef Civilian het volgende:
Nou ja, dat 'spontane, leuke' bericht wat ik op RP kreeg was idd spam
Kreeg een mail waarin ze afsloot met 'Mocht je nog niet zijn af geschrokken van mijn open mail en wil je graag contact met me. Stuur dan even live ilse naar 4477. '
Zitten er nou echt mensen op RP die daar intrappen?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Zeg ik was om half 6 thuisen ik heb de wekker gezet om nu me bed uit te komen.
Hij had het al over 'volgende keer laat ik je dat en dat (gebouw) wel zien' dus ik neem aan dat er een volgende date komt. Oh en hij komt niet uit Limburg trouwens!quote:Op zondag 8 augustus 2010 07:29 schreef Arnax het volgende:
[..]
GentlemanZit er nog een tweede date in?
Alleen als ik iemand echt leuk vind doe ik het rustig aan, anders is het KWW (Kiek'n wat wordt)
Dit is haar bericht.. Ik heb die meid nog nooit gesproken en dan gelijk al met zoiets spammenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Da's wel heel fout eigenlijk ...
quote:Om te beginnen moet ik eerst even zeggen dat ik het enorm waardeer dat je me een bericht heb gestuurd. Ik hoop dan ook dat we beide er voor willen gaan en in ieder geval willen toewerken naar een gezellige date en sorry trouwens dat ik nu pas reageer, zal je later uitleggen waardoor dit kwam.
Ik zelf zat te denken om als het mooi weer wordt weer om samen 1 dezer dagen een terrasje te pakken, maar misschien dat je dat niets vind en ga je liever wat anders doen. Laat dit nog maar even weten. Ik ben iemand die voor veel open staat.
Je hebt in mijn profiel al het 1 en ander over me kunnen lezen. Ik ga er dan ook vanuit dat je hiermee wel kan leven allemaal en het zelfs dingen zijn die je aantrekt. Ik heb geen rare kwalen en fratsen dus je staat niet opeens voor een vrouw met 1 been of die 40 kg zwaarder is dan ik heb ingevuld, eerlijk duurt nog altijd het langst vind ik.
Als ik mijn karakter moet omschrijven is dit lief, zorgzaam en geduldig. Ik sta graag voor mensen klaar, maar laat niet zomaar over me heen lopen. Ik heb snel door of mensen echt hulp nodig hebben of dat ze het wel makkelijk vinden om iemand “te gebruiken” omdat ze zelf liever lui dan moe zijn.
Door schade en schande wordt men wijs zou ik maar zeggen. Dit is dan met mij ook het geval. Ik ben nu 24 jaar en heb in deze jaren van alles en nog wat meegemaakt. Van gigantisch leuke dingen tot enorm vervelende, maar ik denk dat ieder leven hier vol mee zit, dus mij zal je nooit horen klagen.
Waar moet een man bij mij aan voldoen? Eigenlijk heb ik niet specifieke eisen. Het belangrijkste hoe standaard dit ook klinkt is het innerlijk. Wat bij mij inhoud dat hij oprecht is en het goed voor heeft met de medemens. Ik vind egoïsme denk wel de slechtste karaktertrek die iemand kan hebben, naast liegen en bedriegen.
Uiterlijke kenmerken vind ik eigenlijk niet zo belangrijk. Wel vind ik het fijn als een man zich goed verzorgt en goed voor de dag probeert te komen. Dit houd in niet altijd maar slonzige kleding aan. Gewoon even in de ochtend voor de spiegel alles een beetje netje doen. Hoop dat je hier begrip voor hebt dat ik dit wel van een man verwacht.
En ja verder zou ik zeggen, geef nog maar even door of je inderdaad gezellig een terrasje met me op wil zoeken of eventueel wat anders wil doen. Dan kan ik even kijken of ik die dag vrij kan nemen zodat we lekker lang de tijd hebben en niet zo op de tijd hoeven te letten.
Mocht je nog niet zijn af geschrokken van mijn open mail en wil je graag contact met me. Stuur dan even live ilse naar 4477.
Het kan zijn dat ik niet gelijk reageer, maar ik beloof je zodra het lukt zal ik reageren.
Veel liefs ilse
Ik nog nooit, ben ik wel blij mee eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat me ineens te binnen schiet...zijn jullie wel eens bekenden tegen gekomen? Het is me nu twee keer overkomen, een keer een ex-collega op Lexa en een keer een ex-vriend op Badoo.
Lief doen dusquote:
Vol met spelfouten. Fail. En serieus ... sms .. ? Tijd dat dit profiel verwijderd wordt. Kun je dat ergens aangeven op RP?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dit is haar bericht.. Ik heb die meid nog nooit gesproken en dan gelijk al met zoiets spammen
[..]
Brunch, lekker. Lief van je dat je het voor me wilt maken en het aanbied.quote:
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dan heeft die andere gewoon meer profielen geloof ik. Ik had een keer een meisje verwijderd dat lid was van Next Lover, en een week later stond haar Paiq profiel tussen mijn matches. Echt, waar is het goed voor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:47 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb bij Paiq al 3 keer gehad dat een match of speeddate geblokkeerd heb en dat ik ze even later weer gematched kreeg.
Geen idee, maar dat profiel is al verwijderd. Dus dat heeft iemand anders al gedaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Vol met spelfouten. Fail. En serieus ... sms .. ? Tijd dat dit profiel verwijderd wordt. Kun je dat ergens aangeven op RP?
Ik ben vaak genoeg bekenden tegengekomen op rp. Ik werd laatst nog weer gematched aan een oud-studiegenootje. Ook wel oud collega's tegengekomen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat me ineens te binnen schiet...zijn jullie wel eens bekenden tegen gekomen? Het is me nu twee keer overkomen, een keer een ex-collega op Lexa en een keer een ex-vriend op Badoo.
Dan horen jullie echt bij elkaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:49 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dan heeft die andere gewoon meer profielen geloof ik. Ik had een keer een meisje verwijderd dat lid was van Next Lover, en een week later stond haar Paiq profiel tussen mijn matches. Echt, waar is het goed voor.
Lang niet iedereen betaaltquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:51 schreef Natalie78 het volgende:
De kans dat je iemand ziet die je in real life kent is toch wel redelijk aanwezig met op RP alleen al 3610202 members. Nou ja, ervan uitgaande dat dat aantal klopt, natuurlijk.![]()
3610202 x ¤ 42,50 per drie maanden. Doen ze goed daar bij RP.
Ik wel een paar keer ja. Één keer een goede bekende en een andere keer een meisje waar ik al ooit mee gezoend had via reallife, een galadate van een aantal jaar daarvoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Natalie78 het volgende:
Neuh.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:51 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Dan horen jullie echt bij elkaar
Het zal vast wel opleveren ja. Wel een goede business, een datingsite. Misschien moeten we er zelf eentje maken, zoveel goede ideeën hierquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh ja doh...maar toch vast wel een hoop members die wel betalen!
ik was om 7 uur thuis en iemand drukte om 13:15 op mijn deurbelquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Zeg ik was om half 6 thuisen ik heb de wekker gezet om nu me bed uit te komen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Emoticon#Asian_stylequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:06 schreef Silenus het volgende:
Even wat anders, wat betekent ^_^? Is dat een konijntje ofzo?
Er zullen waarschijnlijk iets van 800.000 actieve leden zijn, waarvan misschien de helft betaald?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:51 schreef Natalie78 het volgende:
De kans dat je iemand ziet die je in real life kent is toch wel redelijk aanwezig met op RP alleen al 3610202 members. Nou ja, ervan uitgaande dat dat aantal klopt, natuurlijk.![]()
3610202 x ¤ 42,50 per drie maanden. Doen ze goed daar bij RP.
Zal er goed overnadenken als ik jou was.quote:
quote:
Helaas is dat niet te voorkomenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Het zal vast wel opleveren ja. Wel een goede business, een datingsite. Misschien moeten we er zelf eentje maken, zoveel goede ideeën hier
Als we nou kunnen voorkomen dat ranzige 50 plussers de vrouwen lastig vallen, hebben we een goudmijn ^_^
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef Karina het volgende:
Wat berichtjes over en weer gestuurd op Knuz (ging voornamelijk over WoW, hoe nerdy). Hij stuurt me een link naar zijn Hyves, allemaal foto's van vakantie en weet ik veel wat en iedereen die het kan zien.
Toch maar even gevraagd waarom iemand dat doet, voor de hele wereld je hele hebben en houden op Internet zetten. Ik snap daar namelijk helemaal niets van. Zal wel niet in goede aarde vallen ben ik bang.
Ach foto's van vakantie e.d kan ik nog wel begrijpen. Persoonlijke info als adressen, telefoonnummers of wanneer je waar bent, dat op internet posten snap ik dan weer nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]!
Hyves
Je persoonlijke leven publiekelijk maken.
jouw vakantiefoto's staan ook op je foboquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef Karina het volgende:
Wat berichtjes over en weer gestuurd op Knuz (ging voornamelijk over WoW, hoe nerdy). Hij stuurt me een link naar zijn Hyves, allemaal foto's van vakantie en weet ik veel wat en iedereen die het kan zien.
Toch maar even gevraagd waarom iemand dat doet, voor de hele wereld je hele hebben en houden op Internet zetten. Ik snap daar namelijk helemaal niets van. Zal wel niet in goede aarde vallen ben ik bang.
Dat wordt dus vet datenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef Karina het volgende:
Wat berichtjes over en weer gestuurd op Knuz (ging voornamelijk over WoW, hoe nerdy).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |