Het zal vast wel opleveren ja. Wel een goede business, een datingsite. Misschien moeten we er zelf eentje maken, zoveel goede ideeën hierquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh ja doh...maar toch vast wel een hoop members die wel betalen!
ik was om 7 uur thuis en iemand drukte om 13:15 op mijn deurbelquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Zeg ik was om half 6 thuisen ik heb de wekker gezet om nu me bed uit te komen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Emoticon#Asian_stylequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:06 schreef Silenus het volgende:
Even wat anders, wat betekent ^_^? Is dat een konijntje ofzo?
Er zullen waarschijnlijk iets van 800.000 actieve leden zijn, waarvan misschien de helft betaald?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:51 schreef Natalie78 het volgende:
De kans dat je iemand ziet die je in real life kent is toch wel redelijk aanwezig met op RP alleen al 3610202 members. Nou ja, ervan uitgaande dat dat aantal klopt, natuurlijk.![]()
3610202 x ¤ 42,50 per drie maanden. Doen ze goed daar bij RP.
Zal er goed overnadenken als ik jou was.quote:
quote:
Helaas is dat niet te voorkomenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Het zal vast wel opleveren ja. Wel een goede business, een datingsite. Misschien moeten we er zelf eentje maken, zoveel goede ideeën hier
Als we nou kunnen voorkomen dat ranzige 50 plussers de vrouwen lastig vallen, hebben we een goudmijn ^_^
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef Karina het volgende:
Wat berichtjes over en weer gestuurd op Knuz (ging voornamelijk over WoW, hoe nerdy). Hij stuurt me een link naar zijn Hyves, allemaal foto's van vakantie en weet ik veel wat en iedereen die het kan zien.
Toch maar even gevraagd waarom iemand dat doet, voor de hele wereld je hele hebben en houden op Internet zetten. Ik snap daar namelijk helemaal niets van. Zal wel niet in goede aarde vallen ben ik bang.
Ach foto's van vakantie e.d kan ik nog wel begrijpen. Persoonlijke info als adressen, telefoonnummers of wanneer je waar bent, dat op internet posten snap ik dan weer nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]!
Hyves
Je persoonlijke leven publiekelijk maken.
jouw vakantiefoto's staan ook op je foboquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef Karina het volgende:
Wat berichtjes over en weer gestuurd op Knuz (ging voornamelijk over WoW, hoe nerdy). Hij stuurt me een link naar zijn Hyves, allemaal foto's van vakantie en weet ik veel wat en iedereen die het kan zien.
Toch maar even gevraagd waarom iemand dat doet, voor de hele wereld je hele hebben en houden op Internet zetten. Ik snap daar namelijk helemaal niets van. Zal wel niet in goede aarde vallen ben ik bang.
Dat wordt dus vet datenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef Karina het volgende:
Wat berichtjes over en weer gestuurd op Knuz (ging voornamelijk over WoW, hoe nerdy).
Een paar dat klopt, maar geen foto's van mijn huis verder of foto's van familie/vrienden, etc.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
jouw vakantiefoto's staan ook op je fobo
dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |