Download een dvd, gezellie samen op de bank kijken en dan boem... Sex!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Het moet wel een goedkope date blijven..![]()
Ja, alleen heb ik dat al een keer gedaan.. Samen gezellig DVD kijken op de bank bedoel ik dan:P Ik wil geen persoon worden die elke avond hetzelfde doet, alleen een andere film. Het moet wel spannend blijven natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:18 schreef right_turn het volgende:
[..]
Download een dvd, gezellie samen op de bank kijken en dan boem... Sex!
Haha dat is zo tof! Alleen denk ik niet dat ik hier een dag- of avondinvulling van kan maken..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:23 schreef Karina het volgende:
Wat mij nou hardstikke leuk lijkt en wat ik nog nooit heb gedaan, is trampolinespringen
Als het een beetje goed weer is; naar het park, op een kleedje met een flesje wijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef Ijscodude het volgende:
Bedankt voor de suggesties!
Ik zat te denken aan iets wat aansluit op haar interesses, om te laten zien dat ik geen oppervlakkig mannetje ben..![]()
Ik kan misschien kaartjes kopen voor een leuk concert, maar ik wil dat liever bewaren voor een latere date.. Als ik zeker weet of het echt wat wordt of niet.
Ik denk altijd maar 'minder is meer'. Alleen weet ik niet een heel erg simpel idee wat hartstikke leuk is..
Als blijkt dat de persoon dit doet zonder dat zonder te weten ben ik weg. Ik zoek iemand die weet wat een juiste spelling is; foutjes typen doen we allemaal, maar het moet niet liggen aan gebrek aan onderwijs.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Ligt het nou aan mij, of ben ik de enige die het irritant vind als iemand in chat (Paiq in dit geval) geen hoofdletters, punten en komma's gebruikt?
Hé goed idee, the good o'll picknick.. Ik voel alleen dat mijn mannelijkheid wordt aangetast om een picknick te regelen op de 3e date..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Als het een beetje goed weer is; naar het park, op een kleedje met een flesje wijn.
Heb ook het idee dat je daarmee geen indruk maakt idd..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:38 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Hé goed idee, the good o'll picknick.. Ik voel alleen dat mijn mannelijkheid wordt aangetast om een picknick te regelen op de 3e date..Gay..
60% kans op neerslag. Dit idee stop ik in de 'raincheck'-doos..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:41 schreef Karina het volgende:
Vind ik ook een goed idee, een picknick, lekkere hapjes, kleedje, lekker wijntje. Mits mooi weer natuurlijk.
Op Scheveningen kan je trampolinespringen aan de Boulevard, nou zeker dat dat wel een avondinvulling is, lekker slenteren, voeten in de zee, trampolinespringen... ik weet alleen niet waar je ergens woont ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
<trampolinespringen>Haha dat is zo tof! Alleen denk ik niet dat ik hier een dag- of avondinvulling van kan maken..
Zooo jij bent populairquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:05 schreef Ruudt het volgende:
M'n rp-profiel staat al 2 dagen op 190 views.
...quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:12 schreef Ijscodude het volgende:
Jezus. Ik zit net een paar uur op RP en ik heb al 4 berichtjes gekregen. Ik heb echt geen zin om te gaan betalen.. Ik betaal ook al voor Lexa!
Jawel maar vooral van mormels.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zooo jij bent populairOok veel berichtjes dan?
Je moet ook niet je zelf gebakken koekjes meenemenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:38 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Hé goed idee, the good o'll picknick.. Ik voel alleen dat mijn mannelijkheid wordt aangetast om een picknick te regelen op de 3e date..Gay..
Ik ben jaloersquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:12 schreef Ijscodude het volgende:
Jezus. Ik zit net een paar uur op RP en ik heb al 4 berichtjes gekregen. Ik heb echt geen zin om te gaan betalen.. Ik betaal ook al voor Lexa!
Stel niet te hoge eisen he!quote:
Oh is goed, ik ga wel met een gedrocht daten. Kom toch op..quote:
Owja ik kwam er later pas achter dat je gratis berichten kunt sturen..quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:20 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij lacht omdat je betaald hebt voor Lexa.
Die heeft toch een lief gezichtje?!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oh is goed, ik ga wel met een gedrocht daten. Kom toch op..
Waar halen die mensen het lef vandaan om een (interesse)bericht te sturen?
60776726
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die heeft toch een lief gezichtje?!Hahaha, hou toch op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |