en vervolgens allebei voorover gevallen omdat jullie niet voor je keken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:09 schreef Lolaatje het volgende:
Vanavond met hardlopen kwam ik een nogal aantrekkelijke ex-cliënt van mijn oude werk tegen. We groetten elkaar, gingen beide verder en keken een paar tellen later op hetzelfde moment lonkend achterom![]()
(Lonkend in mijn beleving in ieder geval, en daar houd ik graag aan vast)
Dit had nu een heel romantisch verhaal kunnen worden natuurlijk, ware het niet dat hem versieren me op z'n minst niet echt ethisch verantwoord leek
Misschien kan ze zelf d'r mond geen seconde houden en zoekt ze iemand waarbij ze "zichzelf kan zijn".quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:06 schreef MMUFC het volgende:
Vandaag een profiel gevonden van een dame die op zoek is naar een rustige verlegen jongen.. zie je ook niet vaak.. meestal zoeken ze een man die juist niet verlegen is
of een kenau die geen tegenspraak duldquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Misschien kan ze zelf d'r mond geen seconde houden en zoekt ze iemand waarbij ze "zichzelf kan zijn".
Die eigenschappen gaan vaak hand in hand volgens mij. Maar leuk meisje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
of een kenau die geen tegenspraak duld
Tjah als je nooit iets probeert kom je ook nooit ergens he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik heb het nooit geprobeerd omdat ik geen zin heb in al die interesse en het afwijzen van al die vrouwen.
Iets met dromen en bedrogquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik heb het nooit geprobeerd omdat ik geen zin heb in al die interesse en het afwijzen van al die vrouwen.
Ze ziet er wel aardig uit, maar niet speciaal... en als ik haar hobby's(paardrijden, kunst, rom kom's met baljurken) zo zie.. dat laat mij besluiten om niet te reagerenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Die eigenschappen gaan vaak hand in hand volgens mij. Maar leuk meisje?
Niet??quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ze ziet er wel aardig uit, maar niet speciaal... en als ik haar hobby's(paardrijden, kunst, rom kom's met baljurken) zo zie.. dat laat mij besluiten om niet te reagerenIk ben van mening dat een potentiele partner heus niet dezelfde hobby's moet hebben, maar de hobby's die ze noemt spreken me allemaal niet aan
nou ja.. dat heeft ze bij favoriete films kijken..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kan dat ook al een hobbie zijn?
Ehm.. Neequote:
Zelfs roeren in je koffie alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kan dat ook al een hobbie zijn?
EXclient van je OUDE werk. Kan toch best?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:09 schreef Lolaatje het volgende:
Vanavond met hardlopen kwam ik een nogal aantrekkelijke ex-cliënt van mijn oude werk tegen. We groetten elkaar, gingen beide verder en keken een paar tellen later op hetzelfde moment lonkend achterom![]()
(Lonkend in mijn beleving in ieder geval, en daar houd ik graag aan vast)
Dit had nu een heel romantisch verhaal kunnen worden natuurlijk, ware het niet dat hem versieren me op z'n minst niet echt ethisch verantwoord leek
Hangt af wat voor een cliënt...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
EXclient van je OUDE werk. Kan toch best?
Ohhh ik dacht eerst dat het meeviel... Totdat ik verder las... phoequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:09 schreef Godshand het volgende:
NL87159883![]()
![]()
Een voorbeeld hoe het NIET moet...
Hahaha jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht eerst dat het meeviel... Totdat ik verder las... phoeAls iemand dat helemaal leest en dan nog niet wegrent moet het wel echte liefde zijn
hahaha
Om zo'n heel verhaal neer te plempen niet nee, maar ik kan me wel voorstellen dat er heel wat gestoorde mannen rondlopen die van zulke berichtjes schrijven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:09 schreef Godshand het volgende:
NL87159883![]()
![]()
Ik vind d'r sowieso heel erg arrogant overkomenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:09 schreef Godshand het volgende:
NL87159883![]()
![]()
Het is voor een keer wel leuk om te lezen, het zijn namelijk dingen die hier in het topic ook voorbij zouden kunnen komen, maar met de tekst die ze erbij zet, zou ik haar geen reactie sturen.. zelfs al had ze een leukere foto staan..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik vind d'r sowieso heel erg arrogant overkomenDie kop.. het commentaar wat ze bij die berichtjes zet
Komt me bekend voor. Lang met elkaar aan de praat, niet durven zoenen maar wel graag nog een keer afspreken, en eten 50-50 betalen. Vond het wel fijn dat het er allemaal niet zo dik bovenop hoefde te liggen. Helaas werd het uiteindelijk een enkeltje friendzonequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:58 schreef Knipoogje het volgende:
Gisteren gedate en het klikte wel
Bijkans van 7 tot 1 zitten kleppen en toen te schijterig om de klik met wat echt zoenen te beklinken. Maar ja, als je allebei toch een beetje schijterig bent, dan doe je niet 'even' hoe oud je ook bent. Voelde me wel opgelaten en ze wilde graag een 2e date.
We waren alleen in een wat sjiek restaurantje terechtgekomen... dineetje voor 2: 140 euro
Met dat soort bedragen kun je discussieren wat je wilt in andere topics over 'wie betaalt, de man of de vrouw', maar het werd toch echt 50-50!
Story of my life danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:22 schreef Isambard het volgende:
Komt me bekend voor. Lang met elkaar aan de praat, niet durven zoenen maar wel graag nog een keer afspreken, en eten 50-50 betalen. Vond het wel fijn dat het er allemaal niet zo dik bovenop hoefde te liggen. Werd uiteindelijk een enkeltje friendzone
Hoe zou het overkomen als je zoiets zo SMSen? Stel zij stuurt 'heee het was echt leuk gisteren! moeten we snel herhalen!' en dan stuur je terug '...maar dan moeten wel wel durveo zoenen!'quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:30 schreef sjippen het volgende:
Gisteravond nog smsje gekregen van m'n date: we vinden elkaar leuk![]()
Nu moeten we nog durven zoenen...
Ik zou 't gewoon sturenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:32 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hoe zou het overkomen als je zoiets zo SMSen? Stel zij stuurt 'heee het was echt leuk gisteren! moeten we snel herhalen!' en dan stuur je terug '...maar dan moeten wel wel durveo zoenen!'
Jaa, ik vind het ook wat lafjes. Raak je elkaar dan ook helemaal niet aan tijdens de date ofzo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef Charles.Darwin het volgende:
Gezellige dates, dure etentjes ... kom op kerels, wat is dat met het niet zoenen na de date?
Zo moeilijk is het niet hoor!
Inderdaad. Ik werk in de psychiatrie en vind dat niet echt een geschikt uitgangspuntquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hangt af wat voor een cliënt...
Een ex-gedetineerde is anders dan een marketingman
Idd, stelletje amateurs.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef Charles.Darwin het volgende:
Gezellige dates, dure etentjes ... kom op kerels, wat is dat met het niet zoenen na de date?
Zo moeilijk is het niet hoor!
Bijna niet nee. Daarom is het ook moeilijk. Ik lees overal dat je inderdaad veel aanrakingen moet doen enzo, al is het maar subtiel. Maar als je zoiets niet gewend bent en niet zomaar uit jezelf komt dan is het gewoon lastig om door te zetten. Daar kunnen mensen die daar geen enkel probleem mee hebben zich weinig bij voorstellen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:13 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Jaa, ik vind het ook wat lafjes. Raak je elkaar dan ook helemaal niet aan tijdens de date ofzo?
Want als dat niet gebeurt, dan snap ik ook dat je iemand op het eind niet opeens uit het niets begint te zoenen.
Maar als je het een beetje opbouwt, is het toch bijna onvermijdelijk op een gegeven moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |