Dat kan ook wel wat subtieler natuurlijk. Ik heb zelf via Facebook een keer een berichtje gehad van iemand die om tips vroeg over een stad waar hij naar toe zou verhuizen voor werk en waarvan 'ie gezien had dat ik daar had gewoond. Achteraf was dat gewoon een smoesje. En ik weet dat een vriendin van mij op Hyves weleens iemand heeft aangesproken die ze leuk vond met dat zij hem nog van school kende, omdat ze op z'n profiel zag dat ze op dezelfde school hadden gezeten terwijl ze hem helemaal niet kendequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:50 schreef Ijscodude het volgende:
Ik zou het een beetje raar vinden als ik een bericht van een wildvreemde op Hyves zou krijgen dat ze interesse in me heeft. Ik zou bij god niet weten waarom het raar is maar ik denk dat Hyves en Facebook niet de geschikte platformen hiervoor zijn. Het is niet om te daten, het is om je "vrienden" te onderhouden. Ook al is het systeem best geschikt voor daten..
Bij hyves bijvoorbeeld, kun je gewoon zoeken op relatiestatus alleen singles, per woonplaats of heel nederland, leeftijdscategorie, man of vrouw. Mocht je een leuk exemplaar tegenkomen, dan gewoon krabbelen met een leuk complimentje. Wie vindt een beetje aandacht nou niet leuk ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:36 schreef elkravo het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan... willekeurige leuk uitziende hyvers/facebookers zomaar aanschrijven?... weet niet of dat zo makkelijk werkt...
Haha, die kreeg ik ook afgelopen week. Ik heb hem hier gewoon op gewezen, geen reactie meer natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef _Boo_ het volgende:
OMG... Dit zijn echt de ergste, een zogenaamd persoonlijk standaard bericht.
[..]
Niets persoonlijk hoor gewoon uit een boekje. (Ja,Ja, provinciaaltje heeft dit boekje ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er alweer een nieuwe versie uit was van de 'chick-scoor-tekst'..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Als ik iemand een berichtje stuur en dat is de eerste, wordt dat echt niet zo'n lang verhaalquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
oh ja, dat is dat boekje die je kunt downloaden van http://www.relatieplanet-player.nlquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niets persoonlijk hoor gewoon uit een boekje. (Ja,Ja, provinciaaltje heeft dit boekje ook)
Ja, dat zeg ik dus 'zogenaamd persoonlijk'.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niets persoonlijk hoor gewoon uit een boekje. (Ja,Ja, provinciaaltje heeft dit boekje ook)
Oh ik wist helemaal niet dat die een date had, succes nathalie 78!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:09 schreef brunette82 het volgende:druk hier op de zaterdag avond...nathalie78 veel plezier met je date!
Voordeel van hyves is wanneer iemand z'n kop je niet aanstaat, dan kun je hem/haar blocken. En dan kunnen ze ook niet meer je profiel zien of bij je krabbelen. Op het fobo kun je doorblijven baggeren. Tenzij je aanzet dat er niet gereageerd kan worden, maar dat wil je niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Er was wel een dating.fok.nl maar daar is mee gestopt. Je hebt altijd fobo nog, vergelijkbaar met Hyves.![]()
Fobo is geen geschikte plaats om te vragen om een date, ik denk dat men het gelijk als sarcasme opvat.. Tja, het is en blijft Fok!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Voordeel van hyves is wanneer iemand z'n kop je niet aanstaat, dan kun je hem/haar blocken. En dan kunnen ze ook niet meer je profiel zien of bij je krabbelen. Op het fobo kun je doorblijven baggeren. Tenzij je aanzet dat er niet gereageerd kan worden, maar dat wil je niet voor iedereen.
Als ik alleen de derde foto had gezien dan had er niet uitgehaald dat het een vrouw zou zijn volgens mijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:56 schreef Civilian het volgende:
NL56482580
Kan niet begrijpen waarom sommige meiden er zo jongensachtig uit (willen) zien, en dan ook nog 's opzoek zijn naar een jongen..
Ach, ze zal vast heel lief zijn
Volgens mij deed d'r enter toets het niet toen ze dit aan het tikken wasquote:Siga sus sentimientos, leer tu corazón y vivir aquí... Dat is mijn manier van leven: ik volg mijn gevoel, lees mijn hart en leef naar wat beide mij zeggen. Of ik altijd zo wollig ben? Nee, ik denk dat de meeste mensen mij juist omschrijven als rationeel, doordenkend en feitelijk. Maar misschien kan ik juist wel zo zijn omdat ik altijd dicht bij mezelf blijf. Ik geniet van het leven en als ik niet geniet dan ben ik aan het bedenken wat mij kan laten genieten. En genieten doe ik al snel, dat kan zijn van lekker eten, een avondwandeling, een goede work-out in de sportschool of juist een fijne run in de buitenlucht, een warme douche als het koud is of een koude douche als het warm is, een schoon bed, een lach op iemand zijn/ haar gezicht, een fijne film, een sportmoment van mezelf of op tv, een avondje alleen op de bank of een gezellig avondje stappen met de meiden. Kortom: genieten kan op ieder moment van de dag, zolang je het maar doet. Sporten neemt een belangrijk deel in van mijn leven. Maar dat doen familie en vrienden ook. In een relatie is het belangrijk elkaar vrij te kunnen laten, zodat je uiteindelijk nog meer naar elkaar verlangt. Maar je eigen activiteiten kunnen blijven ondernemen draagt bij aan je eigen geluksgevoel en is dat niet waarom we uiteindelijk op deze aardbol zijn verschenen: gelukkig zijn? Ik ben iemand met een eigen wil, over het algemeen weet ik wat ik wil en zal hier ook naar leven. Ik zoek iemand die dit ook durft. Die niet afhankelijk is van een ander, maar zijn eigen geluk nastreeft. Dat we samen dit geluk kunnen bereiken en beleven is alleen maar mooi meegenomen. Ik zeg altijd: ik houd niet van lieve mannen. En dat betekent niet dat iemand 'stout' moet zijn, maar het betekent dat iemand weet wat hij wil en niet naar mijn pijpen zal dansen. Een beetje tegengas, om het maar met een cliche te bevestigen. En waar ik op af knap? Zonder een gigantisch eisenlijstje op te stellen is er toch een aantal zaken waar ik bij voorbaat nee tegen zeg: een kettingroker, iemand die kleiner is dan 1.80 (ik vind dat ik dat mag zeggen met mijn 1.84m), een onsportief iemand (en sorry: sport kijken op tv is niet sportief bezig zijn). Verder sta ik open voor alles... of nou ja... bijna alles
En dan noemen ze schaken wel een sport..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Sport kijken op televisie is al een sport!
Sinds wanneer lezen wij als mannen profielteksten ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik alleen de derde foto had gezien dan had er niet uitgehaald dat het een vrouw zou zijn volgens mij
Ik kwam iemand tegen tussen mijn matches met onderstaande tekst"
[..]
Volgens mij deed d'r enter toets het niet toen ze dit aan het tikken was
Verder best een aardig profiel maar hier knap ik al af op de tekst
We moeten toch wel weten wat voor soort profielen we belachelijk maken in het zonnetje zetten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Sinds wanneer lezen wij als mannen profielteksten ?
Als de foto's interessant zijn en de rest van het profiel is ook niet vervelend dan ga ik wel ff het stukje tekst lezen, maar bij het naar beneden scrollen zag ik al direct deze lading tekst waarvan ik wist dat ik er toch niet doorheen zou komen, dan houdt het al redelijk opquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Sinds wanneer lezen wij als mannen profielteksten ?
Volgens alexa.comquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:54 schreef dyna18 het volgende:
Zijn hier ook nog mensen met een match4me abbonnement?
quote:Based on internet averages, match4me.nl is visited more frequently by females who are in the age range 35-44, have no children, are graduate school educated and browse this site from work.
Maar dat wisten we geloof ik al.quote:Based on internet averages, relatieplanet.nl is visited more frequently by males who are in the age range 25-34, have no children, are graduate school educated and browse this site from home.
quote:Based on internet averages, lexa.nl is visited more frequently by males who are over 65 years old, have no children, are graduate school educated and browse this site from home.
Is graduate school HBO/WO?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Krullehoofd het volgende:
En dit voor RP volgens alexa.com
[..]
Maar dat wisten we geloof ik al.
Mavo ook nog.. Eigenlijk alles na de middelbare school, met uitzondering van de universiteitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |