quote:Hi,
Your order will ship out on Tuesday.New Orly colors are sold out, and will come in next week.
Thank you,Van
Whats up?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:49 schreef Lindytje het volgende:
ik heb geen zin in een leuke titel...
Zie laatste posts vorige topic. Puppy dood van beste dinnetje...quote:
AH! Zoiets is altijd klote.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zie laatste posts vorige topic. Puppy dood van beste dinnetje...![]()
En dank jullie wel lieve meisjes! Ik giet er nog een wijntje in denk ik.
mooi! Welke is de rechter??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef kieskleurig het volgende:
De lang geleden beloofde swatches voor Mirannie, die het vast alweer vergeten is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb een hele bossche bol op *help*
Shush, nou krijg ik hongerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
ja, die pup....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:21 schreef miss--moana het volgende:
[..]
mooi! Welke is de rechter??
@ Lindytje, wat erg! Was het dat schattige hondje die je toen ook had gepost hier??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ineens... ze schijnen het in een nachtje te kunnen krijgen... Gisterenavond had ie nog lekker gespeeld en was ie nog heel vrolijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, arm hondjeHoe kan dat nou zo ineens, Lin? Of was hij al wat langer ziek?
Mijn oudste mannetje heeft deze week bij de dierenarts gelogeerd. Hij is zo in de stress geschoten van een brand en door asbesttroep niet naar buiten kunnen, dat hij niet meer durfde te plassen. Arm dingja....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:23 schreef AmyGrace het volgende:
Ach nee, wat een verdrietig nieuws over het lieve pupje![]()
Don't come closer, I might hurt you
Ik een halve kilo druiven. *Burp*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
oeh, lekker! Ik ga zo toblerone kanen denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik een halve kilo druiven. *Burp*
Blehhhhquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef miss--moana het volgende:
ik ben aan het oppassen en verveel me......en ik moet nog wel eventje
Ah, dat wist ik niet. Wat verdrietigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
Nee, ineens... ze schijnen het in een nachtje te kunnen krijgen... Gisterenavond had ie nog lekker gespeeld en was ie nog heel vrolijk.
Oh, bah... da's vervelend idd!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef miss--moana het volgende:
Aww... Ik ga straks de stad in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef miss--moana het volgende:
OH JA ik heb nog bonbonbloc. En wijn. Maar dan eerst bonbonblocquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
oeh, lekker! Ik ga zo toblerone kanen denk ik.
En ik zit hier....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aww... Ik ga straks de stad in.Bier
Oeh, da's wel een heel tof cadeautjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:35 schreef miss--moana het volgende:
[..]
En ik zit hier....maar verdien wel geld zodat ik nieuwe lakkies kan kopen!!
![]()
Ben helemaal blij want eind deze maand ben ik jarig en ik weet al wat ik ga vragen: De nieuwe orly lakjes!!
Haha, dank je wel!! Het ging mij voornamelijk om Royal, die uiteindelijk veel rozer oogt dan ik dacht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef kieskleurig het volgende:
De lang geleden beloofde swatches voor Mirannie, die het vast alweer vergeten is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is bedoeld voor kerst, jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:58 schreef miss--moana het volgende:
Die nieuwe collectie van orly Tis The Season Holiday Collection is deze tijdelijk? Want het is best wel vroeg voor kerst achtige dingen. Of kijk ik helemaal verkeerd en is het geen kerstcollectie
Jawel, 't is wel Kerst. Heb nog geen swatches kunnen vinden thoughquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:58 schreef miss--moana het volgende:
Die nieuwe collectie van orly Tis The Season Holiday Collection is deze tijdelijk? Want het is best wel vroeg voor kerst achtige dingen. Of kijk ik helemaal verkeerd en is het geen kerstcollectie
Ik heb die rooie besteld, dus die kan ik wel swatchen als ik hem binnen heb!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel, 't is wel Kerst. Heb nog geen swatches kunnen vinden though
whehehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ben te verrot voor bier. Denk dat ik van 1 flesje echt op z´n kop sta.
Hahaha. Tja, ben niet zo´n drinker. Soms echt heeeeel veel voor langere tijd achter elkaar. En dan ineens maanden helemaal niks. Laatste tijd vrij weinig en nu dus erg moe, dus niet verstandig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehenee, wil je mij met 1 bier wegblazen moet ik toch wel echt 42 graden koorts hebben
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet afkickenik kan geen maat houden (nergens mee eigenlijk, maar alcohol maakt alle remmen los) dus 1 biertje eindigt steevast in een leeg krat, een leeg pakje sigaretten en 3 dagen fysieke en mentale misčre
Ook dat heb ik met alles wat eetbaar is gehadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Dus nu probeer ik zo vaak mogelijk bewust niet te drinken.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Dus nu probeer ik zo vaak mogelijk bewust niet te drinken.
ja maar dan ga je doodquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ook dat heb ik met alles wat eetbaar is gehad
Oh, dat vind ik helemaal niet!! Drank moet niet de bepalende factor zijn voor de sfeer op bijvoorbeeld feestjes. Volgens mij ben jij evengoed mega gezellig! Drank is daar echt geen noodzaak voor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het valt me soms wel zwaar, ik voel me namelijk zo gruwelijk suf en saai als ik niet met de rest mee drink
Goed excuus om wel te drinkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk zou ik de meet ook gewoon alcoholvrij moeten doen, maar het lijkt me erg kut om met je nuchtere kop dronken logees mee naar huis te moeten nemen
nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Geloof je het zelf dat ik niet ga drinken?
klopt. Ik zou ook zo tekenen voor geen alcohol als ik niet twee logees had die wel drinken (ja, dat klinkt hard en ik bedoel dat niet lullig maar da's wel waar ik nu een beetje mee in mijn maag zitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef Mss het volgende:
Niet drinken in dronken gezelschap is in het begin echt wennen hoor, maar na een tijdje merk je niet meer dat je zelf niet drinkt. Ik ben na afgelopen carnaval spontaan gestopt met drinken, en in het begin is het heel raar. Je komt stuiterend thuis van de cola. En na een tijdje is dat normaal
. Ik was toen 3 maanden gestopt ofzo, en vond het toen wel weer mooi geweest een tijd voor een biertje. Die hakte er trouwens ENORM in
. Maar ik heb er totaal geen moeite mee gehad, ik zou het zo weer kunnen doen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik van mezelf wel een makkelijke prater en best wel een flapuit ben, dat speelt ook mee. Maar volgens mij heb jij daar ook geen moeite mee SQ
Nou, ik moet zeggen dat ik ook wel echt serieus twijfel of ik niet gewoon met de auto kom en dan 's avonds weer naar huis ga. Ik ben wel echt kapot nu na een week werken, en een weekend is dan niet zo lang enzo... nou ja, ik twijfel nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee.evengoed dubio hier. Maar ik heb nog een week om er over na te denken
ik hoor het nog welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik ook wel echt serieus twijfel of ik niet gewoon met de auto kom en dan 's avonds weer naar huis ga. Ik ben wel echt kapot nu na een week werken, en een weekend is dan niet zo lang enzo... nou ja, ik twijfel nog
Lekker jakoezieën!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
tvp ik moet dalijk ff teruglezen maar ga nu terug in de jakoesie met![]()
@ Lindy
Ja, je weet hoe vaak ik van gedachten kan veranderenquote:
Toe maar!! Welke heb je zitten lakken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik heb er al weer 6 keer lakken op zitten, nu nog op blog zetten
opi swiss part 1quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Toe maar!! Welke heb je zitten lakken?
Ik heb therapeutisch zitten lakken... blauw met 1 hartje voor Bo. Maar het is m niet helemaal, gaat er morgen weer af denk ik.
foto van lakje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Toe maar!! Welke heb je zitten lakken?
Ik heb therapeutisch zitten lakken... blauw met 1 hartje voor Bo. Maar het is m niet helemaal, gaat er morgen weer af denk ik.
Ik zal morgen even een foto maken. Het is rainstorm van CG.quote:
hehehehe ook aan het bloggen geslagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:59 schreef mirannie het volgende:
Ik ga nu niet meer lakken, morgen ochtend maar weer. Maar zit nog erg in dubio wat het moet worden. Heb al wel een blog klaar gemaakt voor morgen, dat scheelt.
Haha, snel volmaken dan!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef zoeperzazke het volgende:
De Helmer sucksNu heb ik twee halve laadjes vol en that's it. Bweeeeeh.
Zou je denkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk zou ik de meet ook gewoon alcoholvrij moeten doen, maar het lijkt me erg kut om met je nuchtere kop dronken logees mee naar huis te moeten nemen
Ah, dank je. Zal zo eens kijken of ik jou al volgquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:08 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hehehehe ook aan het bloggen geslagen
Leuk, je hebt er in iedergeval een volger bij!
Even een vraagje is er iemand van jullie wel eens bij een manicure geweest?
Ik zat te denken om zoiets voor mijn verjaardag te vragen maar als het alleen maar vijlen en lakken is dan kan ik dat thuis ook wel doenvalt me op dat er verschillende manieren zijn, maar wat is nou de meest gebruikte manier?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou je denken?
ik gaf me daar vrijwillig voor op en jullie hoeven je niet te schamen dames!!!!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:36 schreef princess-a het volgende:
Heh bah Lindytje![]()
Ik zit me op te maken voor alweer de 7e stapdag op rijis dat ook een soort falen?
Dat!!quote:
Wrom niet dan?quote:
haha, goed!! Lekker in d'r radje aan het rennen atm!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:58 schreef Graseter het volgende:
Hoi Lindytje hoe is het met dn hamster?
Die van mij heeft m'n kast bezetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
haha, goed!! Lekker in d'r radje aan het rennen atm!
Nog steeds??quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die van mij heeft m'n kast bezet
Oh dn efteling, das schon!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Goed ik ga ook slapen, word om 9 uur opgehaald om naar de Befteling te goan in KetsheuvelTrusten ladies en fijne dag morrege!
Oeh, Befteling!! Van de week stond er een hele file voor de Befteling... zal morgen wel niet veel beter wezen vrees ik... succesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Goed ik ga ook slapen, word om 9 uur opgehaald om naar de Befteling te goan in KetsheuvelTrusten ladies en fijne dag morrege!
Trusten Sharaan!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Blog klaar, nu tukken!
Truste dames
Dat is dan wel weer lief!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja soms komt ie naar buiten en knaagt ie aan mn voeten
Trustequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:14 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, slapen, mijn ogen vallen bijna dicht....
Tot morgen allemaal!
het is zaterdag, dan mag dat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Jeumig wat een uitslapers hier, goeiemorgen!
Ik heb vakantiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Jeumig wat een uitslapers hier, goeiemorgen!
Ja nou, 9 uur is al behoorlijk extreem uitslapen als je een gewone werkweek hebt hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zaterdag, dan mag dat!
Ja maar, het is niet doordeweeks.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja nou, 9 uur is al behoorlijk extreem uitslapen als je een gewone werkweek hebt hoor
Ik durf na 9 uur niet meer te blijven liggen, dan schaam ik me kapotquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar, het is niet doordeweeks.En het is heel subjectief, want ik vind 9 uur niet echt "extreem uitslapen" eigenlijk
Ja maar dat is dan toch heel subjectief? Ik denk dat de meeste kinderloze dames er namelijk anders over denkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik durf na 9 uur niet meer te blijven liggen, dan schaam ik me kapotIk mag van mezelf echt niet langer blijven liggen, tenzij daar echt een bijzondere reden voor is (heel zware lange dag ervoor of ziek oid).
(overigens ben ik ook gek op slapen hoor, maar ik ga dan liever vroeg naar bed. Ik slaap normaal ook minstens 8 maar meestal 9 uur per nacht)
Denk je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar dat is dan toch heel subjectief? Ik denk dat de meeste kinderloze dames er namelijk anders over denken
Kijk. Nu noem je weer een ander uiterste... de stap van "tot 9 uur liggen is extreem uitslapen" naar "tot 1 uur blijven liggen" vind ik vrij grootquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Denk je?Dat is wel heel erg haha, ik snap echt niet waarom mensen tot 1 uur blijven slapen
Mijn pakketmevrouw was er net ook, zit je allebei in badjasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durf niet te gaan douchen want ik ben bang dat de pakketman dan komt![]()
Ik ben alleen thuisquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mijn pakketmevrouw was er net ook, zit je allebei in badjasAchja, ik was vergeten dat mn nieuwe wekkerradio zou komen vandaag. Jeej voor grote cijfers
Maar is er niemand die even deurdienst kan houden terwijl je doucht dan? Voor hetzelfde geld issie er om half 5!
Hang ff een briefje op de deur dat ze het bij de buren mag afgevenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis![]()
Meestal komen ze tussen 11 en 1 ofzo
Zijn op vakantiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hang ff een briefje op de deur dat ze het bij de buren mag afgeven
Ik heb zo'n heerlijke dikke zachte badjasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat badjassen, als ik uit bed kom moet ik ook echt meteen kleren aan
Nou douch ik 's ochtends zelden, dat scheeltMaar als ik dat doe, dan direct vanuit bed de douche in
Ik ben zelf al dik en zachtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heerlijke dikke zachte badjas
ik heb uit de douche altijd even badjas, en nu mijn joggingbroek met de heerlijke big ass trui van universiteit maastrichtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat badjassen, als ik uit bed kom moet ik ook echt meteen kleren aan
Nou douch ik 's ochtends zelden, dat scheeltMaar als ik dat doe, dan direct vanuit bed de douche in
Ik heb ook joggingsbroek aan met veel te grote truiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb uit de douche altijd even badjas, en nu mijn joggingbroek met de heerlijke big ass trui van universiteit maastricht
Joggingsbroekquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ook joggingsbroek aan met veel te grote trui
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik slaap meestal tot 10 uur als ik vrij benslapen is echt
![]()
![]()
en ik heb er altijd schijt aan als ik nog in mjin badjas loopt als pakketjes komen :$ op vrjie dagen ben ik echt een lui mormel
Ik mis mijn lieve oostblok pakketmeneer *Ik heb een pakkwetje voorr joellie*quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
De pakketmeneer hier is er al aan gewend dat ik opendoe in mn roze huisbroek, slaapshirt en meestal een oversized grijs vest (in de zomer niet uiteraard). Piekhaar en slaapoogjes erbij en dan heb je hoe ik eruit zieDe vervanger van de pakketmeneer kijkt daar nog wel een beetje vreemd van op...
Hier word het in mn handen gefrot met de woorden 'asjeblief, fijne dag nog' en dan loopt ie wegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mis mijn lieve oostblok pakketmeneer *Ik heb een pakkwetje voorr joellie*
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mis mijn lieve oostblok pakketmeneer *Ik heb een pakkwetje voorr joellie*
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier word het in mn handen gefrot met de woorden 'asjeblief, fijne dag nog' en dan loopt ie weg
Hahaha, ja, de pakketmeneer weet ook onderhand niet beter dan dat ik in mijn ochtendjas opendoe gedurende de kindervakantiesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
De pakketmeneer hier is er al aan gewend dat ik opendoe in mn roze huisbroek, slaapshirt en meestal een oversized grijs vest (in de zomer niet uiteraard). Piekhaar en slaapoogjes erbij en dan heb je hoe ik eruit zieDe vervanger van de pakketmeneer kijkt daar nog wel een beetje vreemd van op...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef Miezziej het volgende:
Mijn pakketjesman komt altijd pas tussen 5-6 uur
Jij hebt altijd hongerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama moet werken tot 21.00, dus ik ben heel de dag gezellig alleen.
Ik heb hongerrrr
Onze bel doet het al meer dan 5 jaar nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Onze bel doet het niet goed meer, dus hij is voortaan gewent dat ik verwilderd de duer uit kom rennen IK BEN WEL THUIS HOOOORRR, MAAR DE BEL DOET HET NIET
Kapotschamen? Tegenover wie dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik durf na 9 uur niet meer te blijven liggen, dan schaam ik me kapotIk mag van mezelf echt niet langer blijven liggen, tenzij daar echt een bijzondere reden voor is (heel zware lange dag ervoor of ziek oid).
(overigens ben ik ook gek op slapen hoor, maar ik ga dan liever vroeg naar bed. Ik slaap normaal ook minstens 8 maar meestal 9 uur per nacht)
LOLquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Onze bel doet het al meer dan 5 jaar nietik let gewoon goed op, gisteren ben ik speciaal maar de voortuin gaan doen.
De mensen die het pakketje bezorgden leken wel rechtsreeks uit een rehabilitatieplan voor ex-junks te komenHadden ze eerst nog het verkeerde pakket gegeven, ik zag het net op tijd, dus ik staan zwaaien en roepen op straat. Stopten ze midden op de weg en gaven ze me daar het goede pakketje
Doe alex maar de groetjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:25 schreef Mirjam het volgende:
waarom is het van dat vieze stinkweer?
we gaan naar castlefest, maar ik heb heul geen zin om nat te regenen
Hij moest ook al de groetjes aan jou doen, dan weet je dat alvastquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij moest ook al de groetjes aan jou doen, dan weet je dat alvast
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
vakantiekracht denk ik, niet zo'n oude jongen.
Ik: 'Nu kan ik eindelijk gaan douchen'
Hij![]()
Ik 'Ja ik ben bang dat jullie dan komen als ik onder de douche sta'![]()
Hij 'ALsjeblieft, en veel plezier met het douchen he!'
Je mag 'm wel aan mij geven hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:45 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb vrijwel altijd dezelfde bezorger, dat is een kennis van papa en als papa dan pakketjes aanneemt gaan ze praten over hoe veel ik wel niet bestel en papa gaat dan uitgebreid vertellen waar het vandaan komt enzo
Ik kwam vanmorgen uit bed (half 11) en toen stonden er pakketjes op tafel whiiii! 2 paar Vans van shopvip en m'n Octa Gone Wild die heul niet zo paars is als ik verwachtte..
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
NEE MINE MINE MINE
nu heb ik de kaleidoscopes compleet
zoals vrouwen die van de trap zeilen en keihard face down in de hal landenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:36 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook pakketbezorger worden, volgens mij maak je dan vreemde dingen mee
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoals vrouwen die van de trap zeilen en keihard face down in de hal landen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoals vrouwen die van de trap zeilen en keihard face down in de hal landen
Foto van allemaal?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
NEE MINE MINE MINE
nu heb ik de kaleidoscopes compleet
van mij wel hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag niet falen, niet falen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb sinds die dag dus serieus een deuk in mijn bil!
ik vraag me af hoe dat dan gaat. Kun je een vetbreuk hebben? Dat je vet onderhuids splijt door de impact?quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe dat dan gaat. Kun je een vetbreuk hebben? Dat je vet onderhuids splijt door de impact?
klinkt als een leuk feestjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:00 schreef tliciouz het volgende:
Oh jezus christus. Dat is lang geleden dat ik in de ochtend wakker werd met een kater. Gister feestje gehad van me vriendin/nicht die 20 werd, inclusief stripper.
Nou eh, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe dat dan gaat. Kun je een vetbreuk hebben? Dat je vet onderhuids splijt door de impact?
Errr ik zou haast denken van wel, hoewel ik betwijfel dat het vetbreuk heetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deukgenoot!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Errr ik zou haast denken van wel, hoewel ik betwijfel dat het vetbreuk heet
Ik ben jaren geleden ook van de trap gestuiterd hier, 8 of 9 treden naar beneden op een stijle trap, en ik heb ook nog steeds een 'deuk'
Was het zeker, zou alleen ontzettend pissig worden op me ouders als zij dat geregeld hadden.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijne is lekker al geweeheest![]()
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sommige noemen mij geweldig, sommige noemen mij graseter maar jij mag me bart noemen
Ik heb lekker een iphonequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wacht tot T-Mobile mijn bestelling naar het magazijn verzend. Ik wil mijn iPhone
Iphone 4?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wacht tot T-Mobile mijn bestelling naar het magazijn verzend. Ik wil mijn iPhone
Geen ideequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd![]()
Wat doe je hier?
maar ik wil gewoon met abonnement.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iphone 4?
* SpaceInvaders heeft samen met vriend half België door gereden om steeds te horen te krijgen dat er een dikke wachtlijst was. Vriend is nu een beetje boos dat ik m niet uit Engeland heb meegenomen voor hem
Ja maar iphone abbo zuigt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
maar ik wil gewoon met abonnement.
Dit is ook al mijn 3e iphone hoor, zijn er al 2 kapot gegaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heeft die nurd van mij 2
En nog een stuk of 3 andere nieuwe telefoons![]()
Ik ben ook aan het wachten met douchen.. best irritantquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik eigenlijk geen excuus meer om niet te douchen
NOOITquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef Graseter het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het duurt voor ik mijn ikTelefoon vier krijg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet mijn bed uit, iets aandoen, eten, computer aanzettenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moet nog
• Untrieds tellen
• Lakjes in spreadsheet knallen
• Nagels afmaken
• Teringbende opruimen
• Nagels lakken
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NOOITMUHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daar komt nog douchen bijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moet nog
• Untrieds tellen (daar begin ik niet aan)
• Nieuwe Lakjes in spreadsheet knallen
• Nagels afmaken
• Teringbende opruimen
• Nagels opnieuw lakken
Oh no not againquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel dat vandaag een top 100 dag gaat worden
Top 100 watquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel dat vandaag een top 100 dag gaat worden
Hahaha jij ook alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben ook aan het wachten op een pakje. Ook erg leuk met de hond uitlaten, blijf steeds angstvallig daar lopen waar ik kan zien of er een pakketbusje aankomt. En ik blijf een beetje hangen op hetzelfde stukje zodat ik met een korte sprint bij de bus sta![]()
Nu maar hopen dat het mijn swappakje is waar DS Shimmer in zit
LOLquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben ook aan het wachten op een pakje. Ook erg leuk met de hond uitlaten, blijf steeds angstvallig daar lopen waar ik kan zien of er een pakketbusje aankomt. En ik blijf een beetje hangen op hetzelfde stukje zodat ik met een korte sprint bij de bus sta![]()
Nu maar hopen dat het mijn swappakje is waar DS Shimmer in zit
Applequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
iPhone 4met de verschrikkelijke arrogantie van apple... ugh
Huphup opstaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
ik moet mijn bed uit, iets aandoen, eten, computer aanzetten
Scheelt dat Limburg topic dood is, normaal post ik daar ook te veelquote:
Dat mag je wel overslaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
ik moet mijn bed uit, iets aandoen, eten, computer aanzetten
macbook proquote:
quote:
quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOL
zo zou ik precies ook zijn![]()
Is best erg eigenlijk
Ieehhh engurtttquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik twijfel nu eigenlijk of ie dat over moet slaan, hij heeft fobo zonder foto's
Ik heb geen problemen met mijn iphone heur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
macbook pro
iphone die slecht werkt![]()
ipad die slecht werkt![]()
apple die daar achterlijk veel geld voor vraagt
Ik wil een mbpquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
macbook pro
iphone die slecht werkt![]()
ipad die slecht werkt![]()
apple die daar achterlijk veel geld voor vraagt
Lekker dagjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh, ik ben heb vandaag voornemens een lange wandeling te maken, de caviaflat te verschonen en mn auto te tanken. En op te ruimen, natuurlijk/
Haha ja, met big smile erbijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doen jullie ook altijd een dansje van blijdschap als er een pakketje is gekomen?![]()
Ik ben een onschuldig jongetje van 17quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik twijfel nu eigenlijk of ie dat over moet slaan, hij heeft fobo zonder foto's
Hij is te jong voor je Nikkiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben een onschuldig jongetje van 17PM maar voor fotos
Donequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben een onschuldig jongetje van 17PM maar voor fotos
Nikki? Zo heet ik nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is te jong voor je Nikki
Ik vind em stinken, die aardbeienlucht hangt nog heel lang in de kamerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb die aardbeienremover van Essence gekocht nadat Daph zo wanhopig enthousiast poste. Maar is dat nou wat? Wat is er bijzonder aan? Anders ga ik maandag even de andere 10 flesjes halen die er staan met de actie
(Het is de nieuwe trouwens)
iphone 4 heeft verbindingsproblemen door de nieuwe antenne, tijdens je gesprek kan de verbinding zomaar wegvallen, commentaar van apple was dat je de telefoon maar aan de bovenkant vast moest houden tijdens het bellenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mijn iphone heur.
Behalve dat die accu verrekte snel leeg is
Ja maar ik heb ook de 3gsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iphone 4 heeft verbindingsproblemen door de nieuwe antenne, tijdens je gesprek kan de verbinding zomaar wegvallen, commentaar van apple was dat je de telefoon maar aan de bovenkant vast moest houden tijdens het bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat terwijl er van te voren al bekend was dat de manier van deze antenne niet goed zou werken, en dan alsnog 800 eu voor die dingen vragen
Haha nou wanhopig enthousiastquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb die aardbeienremover van Essence gekocht nadat Daph zo wanhopig enthousiast poste. Maar is dat nou wat? Wat is er bijzonder aan? Anders ga ik maandag even de andere 10 flesjes halen die er staan met de actie
(Het is de nieuwe trouwens)
dat is alleen als je dat ding met een te grote linkerhand krampachtig vasthoud. Genoeg mensen die dat probleem niet hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iphone 4 heeft verbindingsproblemen door de nieuwe antenne, tijdens je gesprek kan de verbinding zomaar wegvallen, commentaar van apple was dat je de telefoon maar aan de bovenkant vast moest houden tijdens het bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat terwijl er van te voren al bekend was dat de manier van deze antenne niet goed zou werken, en dan alsnog 800 eu voor die dingen vragen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijnheeft mn TD bestelling met de Cosmix FX betaald
dus alleen mensen met kleine handen kunnen deze telefoon nemen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
dat is alleen als je dat ding met een te grote linkerhand krampachtig vasthoud. Genoeg mensen die dat probleem niet hebben.
Of de arrogantie van expres schaarste creeërenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dus alleen mensen met kleine handen kunnen deze telefoon nemen?![]()
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind de iphone een geweldig mooie telefoon, handig in gebruik en je kunt er super veel mee, ik ben er alleen gewoon op tegen hoe apple steeds harder achteruit gaat met hun service en die arrogantie alleen maar groter wordt "mensen kopen onze telefoons toch wel, wat maakt het uit of het niet helemaal goed werkt" en dan ook ngo een hoesje aanbieden waardoor de verbinding iets beter zou moeten zijn, en dan moeten ze daar alsnog 100 dollar voor betalen!
gewone handen zijn primaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind de iphone een geweldig mooie telefoon, handig in gebruik en je kunt er super veel mee, ik ben er alleen gewoon op tegen hoe apple steeds harder achteruit gaat met hun service en die arrogantie alleen maar groter wordt "mensen kopen onze telefoons toch wel, wat maakt het uit of het niet helemaal goed werkt" en dan ook ngo een hoesje aanbieden waardoor de verbinding iets beter zou moeten zijn, en dan moeten ze daar alsnog 100 dollar voor betalen!
Apple word inderdaad arroganter, maar de dingen die ze hebben blijf ik toch heerlijk vindenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |