Ja maar ik heb ook de 3gsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iphone 4 heeft verbindingsproblemen door de nieuwe antenne, tijdens je gesprek kan de verbinding zomaar wegvallen, commentaar van apple was dat je de telefoon maar aan de bovenkant vast moest houden tijdens het bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat terwijl er van te voren al bekend was dat de manier van deze antenne niet goed zou werken, en dan alsnog 800 eu voor die dingen vragen
Haha nou wanhopig enthousiastquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb die aardbeienremover van Essence gekocht nadat Daph zo wanhopig enthousiast poste. Maar is dat nou wat? Wat is er bijzonder aan? Anders ga ik maandag even de andere 10 flesjes halen die er staan met de actie
(Het is de nieuwe trouwens)
dat is alleen als je dat ding met een te grote linkerhand krampachtig vasthoud. Genoeg mensen die dat probleem niet hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iphone 4 heeft verbindingsproblemen door de nieuwe antenne, tijdens je gesprek kan de verbinding zomaar wegvallen, commentaar van apple was dat je de telefoon maar aan de bovenkant vast moest houden tijdens het bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat terwijl er van te voren al bekend was dat de manier van deze antenne niet goed zou werken, en dan alsnog 800 eu voor die dingen vragen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijnheeft mn TD bestelling met de Cosmix FX betaald
dus alleen mensen met kleine handen kunnen deze telefoon nemen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
dat is alleen als je dat ding met een te grote linkerhand krampachtig vasthoud. Genoeg mensen die dat probleem niet hebben.
Of de arrogantie van expres schaarste creeërenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dus alleen mensen met kleine handen kunnen deze telefoon nemen?![]()
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind de iphone een geweldig mooie telefoon, handig in gebruik en je kunt er super veel mee, ik ben er alleen gewoon op tegen hoe apple steeds harder achteruit gaat met hun service en die arrogantie alleen maar groter wordt "mensen kopen onze telefoons toch wel, wat maakt het uit of het niet helemaal goed werkt" en dan ook ngo een hoesje aanbieden waardoor de verbinding iets beter zou moeten zijn, en dan moeten ze daar alsnog 100 dollar voor betalen!
gewone handen zijn primaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind de iphone een geweldig mooie telefoon, handig in gebruik en je kunt er super veel mee, ik ben er alleen gewoon op tegen hoe apple steeds harder achteruit gaat met hun service en die arrogantie alleen maar groter wordt "mensen kopen onze telefoons toch wel, wat maakt het uit of het niet helemaal goed werkt" en dan ook ngo een hoesje aanbieden waardoor de verbinding iets beter zou moeten zijn, en dan moeten ze daar alsnog 100 dollar voor betalen!
Apple word inderdaad arroganter, maar de dingen die ze hebben blijf ik toch heerlijk vindenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |