Was het zeker, zou alleen ontzettend pissig worden op me ouders als zij dat geregeld hadden.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijne is lekker al geweeheest![]()
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sommige noemen mij geweldig, sommige noemen mij graseter maar jij mag me bart noemen
Ik heb lekker een iphonequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wacht tot T-Mobile mijn bestelling naar het magazijn verzend. Ik wil mijn iPhone
Iphone 4?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wacht tot T-Mobile mijn bestelling naar het magazijn verzend. Ik wil mijn iPhone
Geen ideequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd![]()
Wat doe je hier?
maar ik wil gewoon met abonnement.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iphone 4?
* SpaceInvaders heeft samen met vriend half België door gereden om steeds te horen te krijgen dat er een dikke wachtlijst was. Vriend is nu een beetje boos dat ik m niet uit Engeland heb meegenomen voor hem
Ja maar iphone abbo zuigt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
maar ik wil gewoon met abonnement.
Dit is ook al mijn 3e iphone hoor, zijn er al 2 kapot gegaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heeft die nurd van mij 2
En nog een stuk of 3 andere nieuwe telefoons![]()
Ik ben ook aan het wachten met douchen.. best irritantquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik eigenlijk geen excuus meer om niet te douchen
NOOITquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef Graseter het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het duurt voor ik mijn ikTelefoon vier krijg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet mijn bed uit, iets aandoen, eten, computer aanzettenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moet nog
• Untrieds tellen
• Lakjes in spreadsheet knallen
• Nagels afmaken
• Teringbende opruimen
• Nagels lakken
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NOOITMUHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daar komt nog douchen bijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moet nog
• Untrieds tellen (daar begin ik niet aan)
• Nieuwe Lakjes in spreadsheet knallen
• Nagels afmaken
• Teringbende opruimen
• Nagels opnieuw lakken
Oh no not againquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel dat vandaag een top 100 dag gaat worden
Top 100 watquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel dat vandaag een top 100 dag gaat worden
Hahaha jij ook alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben ook aan het wachten op een pakje. Ook erg leuk met de hond uitlaten, blijf steeds angstvallig daar lopen waar ik kan zien of er een pakketbusje aankomt. En ik blijf een beetje hangen op hetzelfde stukje zodat ik met een korte sprint bij de bus sta![]()
Nu maar hopen dat het mijn swappakje is waar DS Shimmer in zit
LOLquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben ook aan het wachten op een pakje. Ook erg leuk met de hond uitlaten, blijf steeds angstvallig daar lopen waar ik kan zien of er een pakketbusje aankomt. En ik blijf een beetje hangen op hetzelfde stukje zodat ik met een korte sprint bij de bus sta![]()
Nu maar hopen dat het mijn swappakje is waar DS Shimmer in zit
Applequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
iPhone 4met de verschrikkelijke arrogantie van apple... ugh
Huphup opstaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
ik moet mijn bed uit, iets aandoen, eten, computer aanzetten
Scheelt dat Limburg topic dood is, normaal post ik daar ook te veelquote:
Dat mag je wel overslaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
ik moet mijn bed uit, iets aandoen, eten, computer aanzetten
macbook proquote:
quote:
quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOL
zo zou ik precies ook zijn![]()
Is best erg eigenlijk
Ieehhh engurtttquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik twijfel nu eigenlijk of ie dat over moet slaan, hij heeft fobo zonder foto's
Ik heb geen problemen met mijn iphone heur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
macbook pro
iphone die slecht werkt![]()
ipad die slecht werkt![]()
apple die daar achterlijk veel geld voor vraagt
Ik wil een mbpquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
macbook pro
iphone die slecht werkt![]()
ipad die slecht werkt![]()
apple die daar achterlijk veel geld voor vraagt
Lekker dagjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh, ik ben heb vandaag voornemens een lange wandeling te maken, de caviaflat te verschonen en mn auto te tanken. En op te ruimen, natuurlijk/
Haha ja, met big smile erbijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doen jullie ook altijd een dansje van blijdschap als er een pakketje is gekomen?![]()
Ik ben een onschuldig jongetje van 17quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik twijfel nu eigenlijk of ie dat over moet slaan, hij heeft fobo zonder foto's
Hij is te jong voor je Nikkiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben een onschuldig jongetje van 17PM maar voor fotos
Donequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben een onschuldig jongetje van 17PM maar voor fotos
Nikki? Zo heet ik nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is te jong voor je Nikki
Ik vind em stinken, die aardbeienlucht hangt nog heel lang in de kamerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb die aardbeienremover van Essence gekocht nadat Daph zo wanhopig enthousiast poste. Maar is dat nou wat? Wat is er bijzonder aan? Anders ga ik maandag even de andere 10 flesjes halen die er staan met de actie
(Het is de nieuwe trouwens)
iphone 4 heeft verbindingsproblemen door de nieuwe antenne, tijdens je gesprek kan de verbinding zomaar wegvallen, commentaar van apple was dat je de telefoon maar aan de bovenkant vast moest houden tijdens het bellenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mijn iphone heur.
Behalve dat die accu verrekte snel leeg is
Ja maar ik heb ook de 3gsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iphone 4 heeft verbindingsproblemen door de nieuwe antenne, tijdens je gesprek kan de verbinding zomaar wegvallen, commentaar van apple was dat je de telefoon maar aan de bovenkant vast moest houden tijdens het bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat terwijl er van te voren al bekend was dat de manier van deze antenne niet goed zou werken, en dan alsnog 800 eu voor die dingen vragen
Haha nou wanhopig enthousiastquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb die aardbeienremover van Essence gekocht nadat Daph zo wanhopig enthousiast poste. Maar is dat nou wat? Wat is er bijzonder aan? Anders ga ik maandag even de andere 10 flesjes halen die er staan met de actie
(Het is de nieuwe trouwens)
dat is alleen als je dat ding met een te grote linkerhand krampachtig vasthoud. Genoeg mensen die dat probleem niet hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iphone 4 heeft verbindingsproblemen door de nieuwe antenne, tijdens je gesprek kan de verbinding zomaar wegvallen, commentaar van apple was dat je de telefoon maar aan de bovenkant vast moest houden tijdens het bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat terwijl er van te voren al bekend was dat de manier van deze antenne niet goed zou werken, en dan alsnog 800 eu voor die dingen vragen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijnheeft mn TD bestelling met de Cosmix FX betaald
dus alleen mensen met kleine handen kunnen deze telefoon nemen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
dat is alleen als je dat ding met een te grote linkerhand krampachtig vasthoud. Genoeg mensen die dat probleem niet hebben.
Of de arrogantie van expres schaarste creeërenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dus alleen mensen met kleine handen kunnen deze telefoon nemen?![]()
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind de iphone een geweldig mooie telefoon, handig in gebruik en je kunt er super veel mee, ik ben er alleen gewoon op tegen hoe apple steeds harder achteruit gaat met hun service en die arrogantie alleen maar groter wordt "mensen kopen onze telefoons toch wel, wat maakt het uit of het niet helemaal goed werkt" en dan ook ngo een hoesje aanbieden waardoor de verbinding iets beter zou moeten zijn, en dan moeten ze daar alsnog 100 dollar voor betalen!
gewone handen zijn primaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind de iphone een geweldig mooie telefoon, handig in gebruik en je kunt er super veel mee, ik ben er alleen gewoon op tegen hoe apple steeds harder achteruit gaat met hun service en die arrogantie alleen maar groter wordt "mensen kopen onze telefoons toch wel, wat maakt het uit of het niet helemaal goed werkt" en dan ook ngo een hoesje aanbieden waardoor de verbinding iets beter zou moeten zijn, en dan moeten ze daar alsnog 100 dollar voor betalen!
Apple word inderdaad arroganter, maar de dingen die ze hebben blijf ik toch heerlijk vindenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |