Dit is ook al mijn 3e iphone hoor, zijn er al 2 kapot gegaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heeft die nurd van mij 2
En nog een stuk of 3 andere nieuwe telefoons![]()
Ik ben ook aan het wachten met douchen.. best irritantquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik eigenlijk geen excuus meer om niet te douchen
NOOITquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef Graseter het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het duurt voor ik mijn ikTelefoon vier krijg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet mijn bed uit, iets aandoen, eten, computer aanzettenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moet nog
• Untrieds tellen
• Lakjes in spreadsheet knallen
• Nagels afmaken
• Teringbende opruimen
• Nagels lakken
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NOOITMUHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daar komt nog douchen bijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moet nog
• Untrieds tellen (daar begin ik niet aan)
• Nieuwe Lakjes in spreadsheet knallen
• Nagels afmaken
• Teringbende opruimen
• Nagels opnieuw lakken
Oh no not againquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel dat vandaag een top 100 dag gaat worden
Top 100 watquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel dat vandaag een top 100 dag gaat worden
Hahaha jij ook alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben ook aan het wachten op een pakje. Ook erg leuk met de hond uitlaten, blijf steeds angstvallig daar lopen waar ik kan zien of er een pakketbusje aankomt. En ik blijf een beetje hangen op hetzelfde stukje zodat ik met een korte sprint bij de bus sta![]()
Nu maar hopen dat het mijn swappakje is waar DS Shimmer in zit
LOLquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben ook aan het wachten op een pakje. Ook erg leuk met de hond uitlaten, blijf steeds angstvallig daar lopen waar ik kan zien of er een pakketbusje aankomt. En ik blijf een beetje hangen op hetzelfde stukje zodat ik met een korte sprint bij de bus sta![]()
Nu maar hopen dat het mijn swappakje is waar DS Shimmer in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |