Applequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
iPhone 4met de verschrikkelijke arrogantie van apple... ugh
Huphup opstaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
ik moet mijn bed uit, iets aandoen, eten, computer aanzetten
Scheelt dat Limburg topic dood is, normaal post ik daar ook te veelquote:
Dat mag je wel overslaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
ik moet mijn bed uit, iets aandoen, eten, computer aanzetten
macbook proquote:
quote:
quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOL
zo zou ik precies ook zijn![]()
Is best erg eigenlijk
Ieehhh engurtttquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik twijfel nu eigenlijk of ie dat over moet slaan, hij heeft fobo zonder foto's
Ik heb geen problemen met mijn iphone heur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
macbook pro
iphone die slecht werkt![]()
ipad die slecht werkt![]()
apple die daar achterlijk veel geld voor vraagt
Ik wil een mbpquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
macbook pro
iphone die slecht werkt![]()
ipad die slecht werkt![]()
apple die daar achterlijk veel geld voor vraagt
Lekker dagjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh, ik ben heb vandaag voornemens een lange wandeling te maken, de caviaflat te verschonen en mn auto te tanken. En op te ruimen, natuurlijk/
Haha ja, met big smile erbijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doen jullie ook altijd een dansje van blijdschap als er een pakketje is gekomen?![]()
Ik ben een onschuldig jongetje van 17quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik twijfel nu eigenlijk of ie dat over moet slaan, hij heeft fobo zonder foto's
Hij is te jong voor je Nikkiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben een onschuldig jongetje van 17PM maar voor fotos
Donequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben een onschuldig jongetje van 17PM maar voor fotos
Nikki? Zo heet ik nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is te jong voor je Nikki
Ik vind em stinken, die aardbeienlucht hangt nog heel lang in de kamerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb die aardbeienremover van Essence gekocht nadat Daph zo wanhopig enthousiast poste. Maar is dat nou wat? Wat is er bijzonder aan? Anders ga ik maandag even de andere 10 flesjes halen die er staan met de actie
(Het is de nieuwe trouwens)
iphone 4 heeft verbindingsproblemen door de nieuwe antenne, tijdens je gesprek kan de verbinding zomaar wegvallen, commentaar van apple was dat je de telefoon maar aan de bovenkant vast moest houden tijdens het bellenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mijn iphone heur.
Behalve dat die accu verrekte snel leeg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |