quote:Hi,
Your order will ship out on Tuesday.New Orly colors are sold out, and will come in next week.
Thank you,Van
Whats up?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:49 schreef Lindytje het volgende:
ik heb geen zin in een leuke titel...
Zie laatste posts vorige topic. Puppy dood van beste dinnetje...quote:
AH! Zoiets is altijd klote.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zie laatste posts vorige topic. Puppy dood van beste dinnetje...![]()
En dank jullie wel lieve meisjes! Ik giet er nog een wijntje in denk ik.
mooi! Welke is de rechter??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef kieskleurig het volgende:
De lang geleden beloofde swatches voor Mirannie, die het vast alweer vergeten is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb een hele bossche bol op *help*
Shush, nou krijg ik hongerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
ja, die pup....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:21 schreef miss--moana het volgende:
[..]
mooi! Welke is de rechter??
@ Lindytje, wat erg! Was het dat schattige hondje die je toen ook had gepost hier??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ineens... ze schijnen het in een nachtje te kunnen krijgen... Gisterenavond had ie nog lekker gespeeld en was ie nog heel vrolijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, arm hondjeHoe kan dat nou zo ineens, Lin? Of was hij al wat langer ziek?
Mijn oudste mannetje heeft deze week bij de dierenarts gelogeerd. Hij is zo in de stress geschoten van een brand en door asbesttroep niet naar buiten kunnen, dat hij niet meer durfde te plassen. Arm dingja....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:23 schreef AmyGrace het volgende:
Ach nee, wat een verdrietig nieuws over het lieve pupje![]()
Don't come closer, I might hurt you
Ik een halve kilo druiven. *Burp*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
oeh, lekker! Ik ga zo toblerone kanen denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik een halve kilo druiven. *Burp*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |