Mijn pakketmevrouw was er net ook, zit je allebei in badjasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durf niet te gaan douchen want ik ben bang dat de pakketman dan komt![]()
Ik ben alleen thuisquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mijn pakketmevrouw was er net ook, zit je allebei in badjasAchja, ik was vergeten dat mn nieuwe wekkerradio zou komen vandaag. Jeej voor grote cijfers
Maar is er niemand die even deurdienst kan houden terwijl je doucht dan? Voor hetzelfde geld issie er om half 5!
Hang ff een briefje op de deur dat ze het bij de buren mag afgevenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis![]()
Meestal komen ze tussen 11 en 1 ofzo
Zijn op vakantiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hang ff een briefje op de deur dat ze het bij de buren mag afgeven
Ik heb zo'n heerlijke dikke zachte badjasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat badjassen, als ik uit bed kom moet ik ook echt meteen kleren aan
Nou douch ik 's ochtends zelden, dat scheeltMaar als ik dat doe, dan direct vanuit bed de douche in
Ik ben zelf al dik en zachtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heerlijke dikke zachte badjas
ik heb uit de douche altijd even badjas, en nu mijn joggingbroek met de heerlijke big ass trui van universiteit maastrichtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat badjassen, als ik uit bed kom moet ik ook echt meteen kleren aan
Nou douch ik 's ochtends zelden, dat scheeltMaar als ik dat doe, dan direct vanuit bed de douche in
Ik heb ook joggingsbroek aan met veel te grote truiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb uit de douche altijd even badjas, en nu mijn joggingbroek met de heerlijke big ass trui van universiteit maastricht
Joggingsbroekquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ook joggingsbroek aan met veel te grote trui
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik slaap meestal tot 10 uur als ik vrij benslapen is echt
![]()
![]()
en ik heb er altijd schijt aan als ik nog in mjin badjas loopt als pakketjes komen :$ op vrjie dagen ben ik echt een lui mormel
Ik mis mijn lieve oostblok pakketmeneer *Ik heb een pakkwetje voorr joellie*quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
De pakketmeneer hier is er al aan gewend dat ik opendoe in mn roze huisbroek, slaapshirt en meestal een oversized grijs vest (in de zomer niet uiteraard). Piekhaar en slaapoogjes erbij en dan heb je hoe ik eruit zieDe vervanger van de pakketmeneer kijkt daar nog wel een beetje vreemd van op...
Hier word het in mn handen gefrot met de woorden 'asjeblief, fijne dag nog' en dan loopt ie wegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mis mijn lieve oostblok pakketmeneer *Ik heb een pakkwetje voorr joellie*
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mis mijn lieve oostblok pakketmeneer *Ik heb een pakkwetje voorr joellie*
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier word het in mn handen gefrot met de woorden 'asjeblief, fijne dag nog' en dan loopt ie weg
Hahaha, ja, de pakketmeneer weet ook onderhand niet beter dan dat ik in mijn ochtendjas opendoe gedurende de kindervakantiesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
De pakketmeneer hier is er al aan gewend dat ik opendoe in mn roze huisbroek, slaapshirt en meestal een oversized grijs vest (in de zomer niet uiteraard). Piekhaar en slaapoogjes erbij en dan heb je hoe ik eruit zieDe vervanger van de pakketmeneer kijkt daar nog wel een beetje vreemd van op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |