Toe maar!! Welke heb je zitten lakken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik heb er al weer 6 keer lakken op zitten, nu nog op blog zetten
opi swiss part 1quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Toe maar!! Welke heb je zitten lakken?
Ik heb therapeutisch zitten lakken... blauw met 1 hartje voor Bo. Maar het is m niet helemaal, gaat er morgen weer af denk ik.
foto van lakje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Toe maar!! Welke heb je zitten lakken?
Ik heb therapeutisch zitten lakken... blauw met 1 hartje voor Bo. Maar het is m niet helemaal, gaat er morgen weer af denk ik.
Ik zal morgen even een foto maken. Het is rainstorm van CG.quote:
hehehehe ook aan het bloggen geslagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:59 schreef mirannie het volgende:
Ik ga nu niet meer lakken, morgen ochtend maar weer. Maar zit nog erg in dubio wat het moet worden. Heb al wel een blog klaar gemaakt voor morgen, dat scheelt.
Haha, snel volmaken dan!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef zoeperzazke het volgende:
De Helmer sucksNu heb ik twee halve laadjes vol en that's it. Bweeeeeh.
Zou je denkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk zou ik de meet ook gewoon alcoholvrij moeten doen, maar het lijkt me erg kut om met je nuchtere kop dronken logees mee naar huis te moeten nemen
Ah, dank je. Zal zo eens kijken of ik jou al volgquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:08 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hehehehe ook aan het bloggen geslagen
Leuk, je hebt er in iedergeval een volger bij!
Even een vraagje is er iemand van jullie wel eens bij een manicure geweest?
Ik zat te denken om zoiets voor mijn verjaardag te vragen maar als het alleen maar vijlen en lakken is dan kan ik dat thuis ook wel doenvalt me op dat er verschillende manieren zijn, maar wat is nou de meest gebruikte manier?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou je denken?
ik gaf me daar vrijwillig voor op en jullie hoeven je niet te schamen dames!!!!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:36 schreef princess-a het volgende:
Heh bah Lindytje![]()
Ik zit me op te maken voor alweer de 7e stapdag op rijis dat ook een soort falen?
Dat!!quote:
Wrom niet dan?quote:
haha, goed!! Lekker in d'r radje aan het rennen atm!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:58 schreef Graseter het volgende:
Hoi Lindytje hoe is het met dn hamster?
Die van mij heeft m'n kast bezetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
haha, goed!! Lekker in d'r radje aan het rennen atm!
Nog steeds??quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die van mij heeft m'n kast bezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |