Die is bedoeld voor kerst, jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:58 schreef miss--moana het volgende:
Die nieuwe collectie van orly Tis The Season Holiday Collection is deze tijdelijk? Want het is best wel vroeg voor kerst achtige dingen. Of kijk ik helemaal verkeerd en is het geen kerstcollectie
Jawel, 't is wel Kerst. Heb nog geen swatches kunnen vinden thoughquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:58 schreef miss--moana het volgende:
Die nieuwe collectie van orly Tis The Season Holiday Collection is deze tijdelijk? Want het is best wel vroeg voor kerst achtige dingen. Of kijk ik helemaal verkeerd en is het geen kerstcollectie
Ik heb die rooie besteld, dus die kan ik wel swatchen als ik hem binnen heb!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel, 't is wel Kerst. Heb nog geen swatches kunnen vinden though
whehehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ben te verrot voor bier. Denk dat ik van 1 flesje echt op z´n kop sta.
Hahaha. Tja, ben niet zo´n drinker. Soms echt heeeeel veel voor langere tijd achter elkaar. En dan ineens maanden helemaal niks. Laatste tijd vrij weinig en nu dus erg moe, dus niet verstandig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehenee, wil je mij met 1 bier wegblazen moet ik toch wel echt 42 graden koorts hebben
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet afkickenik kan geen maat houden (nergens mee eigenlijk, maar alcohol maakt alle remmen los) dus 1 biertje eindigt steevast in een leeg krat, een leeg pakje sigaretten en 3 dagen fysieke en mentale misère
Ook dat heb ik met alles wat eetbaar is gehadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Dus nu probeer ik zo vaak mogelijk bewust niet te drinken.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Dus nu probeer ik zo vaak mogelijk bewust niet te drinken.
ja maar dan ga je doodquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ook dat heb ik met alles wat eetbaar is gehad
Oh, dat vind ik helemaal niet!! Drank moet niet de bepalende factor zijn voor de sfeer op bijvoorbeeld feestjes. Volgens mij ben jij evengoed mega gezellig! Drank is daar echt geen noodzaak voor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het valt me soms wel zwaar, ik voel me namelijk zo gruwelijk suf en saai als ik niet met de rest mee drink
Goed excuus om wel te drinkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk zou ik de meet ook gewoon alcoholvrij moeten doen, maar het lijkt me erg kut om met je nuchtere kop dronken logees mee naar huis te moeten nemen
nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Geloof je het zelf dat ik niet ga drinken?
klopt. Ik zou ook zo tekenen voor geen alcohol als ik niet twee logees had die wel drinken (ja, dat klinkt hard en ik bedoel dat niet lullig maar da's wel waar ik nu een beetje mee in mijn maag zitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef Mss het volgende:
Niet drinken in dronken gezelschap is in het begin echt wennen hoor, maar na een tijdje merk je niet meer dat je zelf niet drinkt. Ik ben na afgelopen carnaval spontaan gestopt met drinken, en in het begin is het heel raar. Je komt stuiterend thuis van de cola. En na een tijdje is dat normaal
. Ik was toen 3 maanden gestopt ofzo, en vond het toen wel weer mooi geweest een tijd voor een biertje. Die hakte er trouwens ENORM in
. Maar ik heb er totaal geen moeite mee gehad, ik zou het zo weer kunnen doen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik van mezelf wel een makkelijke prater en best wel een flapuit ben, dat speelt ook mee. Maar volgens mij heb jij daar ook geen moeite mee SQ
Nou, ik moet zeggen dat ik ook wel echt serieus twijfel of ik niet gewoon met de auto kom en dan 's avonds weer naar huis ga. Ik ben wel echt kapot nu na een week werken, en een weekend is dan niet zo lang enzo... nou ja, ik twijfel nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee.evengoed dubio hier. Maar ik heb nog een week om er over na te denken
ik hoor het nog welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik ook wel echt serieus twijfel of ik niet gewoon met de auto kom en dan 's avonds weer naar huis ga. Ik ben wel echt kapot nu na een week werken, en een weekend is dan niet zo lang enzo... nou ja, ik twijfel nog
Lekker jakoezieën!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
tvp ik moet dalijk ff teruglezen maar ga nu terug in de jakoesie met![]()
@ Lindy
Ja, je weet hoe vaak ik van gedachten kan veranderenquote:
Toe maar!! Welke heb je zitten lakken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik heb er al weer 6 keer lakken op zitten, nu nog op blog zetten
opi swiss part 1quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Toe maar!! Welke heb je zitten lakken?
Ik heb therapeutisch zitten lakken... blauw met 1 hartje voor Bo. Maar het is m niet helemaal, gaat er morgen weer af denk ik.
foto van lakje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Toe maar!! Welke heb je zitten lakken?
Ik heb therapeutisch zitten lakken... blauw met 1 hartje voor Bo. Maar het is m niet helemaal, gaat er morgen weer af denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |