Oh dn efteling, das schon!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Goed ik ga ook slapen, word om 9 uur opgehaald om naar de Befteling te goan in KetsheuvelTrusten ladies en fijne dag morrege!
Oeh, Befteling!! Van de week stond er een hele file voor de Befteling... zal morgen wel niet veel beter wezen vrees ik... succesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Goed ik ga ook slapen, word om 9 uur opgehaald om naar de Befteling te goan in KetsheuvelTrusten ladies en fijne dag morrege!
Trusten Sharaan!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Blog klaar, nu tukken!
Truste dames
Dat is dan wel weer lief!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja soms komt ie naar buiten en knaagt ie aan mn voeten
Trustequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:14 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, slapen, mijn ogen vallen bijna dicht....
Tot morgen allemaal!
het is zaterdag, dan mag dat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Jeumig wat een uitslapers hier, goeiemorgen!
Ik heb vakantiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Jeumig wat een uitslapers hier, goeiemorgen!
Ja nou, 9 uur is al behoorlijk extreem uitslapen als je een gewone werkweek hebt hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zaterdag, dan mag dat!
Ja maar, het is niet doordeweeks.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja nou, 9 uur is al behoorlijk extreem uitslapen als je een gewone werkweek hebt hoor
Ik durf na 9 uur niet meer te blijven liggen, dan schaam ik me kapotquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar, het is niet doordeweeks.En het is heel subjectief, want ik vind 9 uur niet echt "extreem uitslapen" eigenlijk
Ja maar dat is dan toch heel subjectief? Ik denk dat de meeste kinderloze dames er namelijk anders over denkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik durf na 9 uur niet meer te blijven liggen, dan schaam ik me kapotIk mag van mezelf echt niet langer blijven liggen, tenzij daar echt een bijzondere reden voor is (heel zware lange dag ervoor of ziek oid).
(overigens ben ik ook gek op slapen hoor, maar ik ga dan liever vroeg naar bed. Ik slaap normaal ook minstens 8 maar meestal 9 uur per nacht)
Denk je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar dat is dan toch heel subjectief? Ik denk dat de meeste kinderloze dames er namelijk anders over denken
Kijk. Nu noem je weer een ander uiterste... de stap van "tot 9 uur liggen is extreem uitslapen" naar "tot 1 uur blijven liggen" vind ik vrij grootquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Denk je?Dat is wel heel erg haha, ik snap echt niet waarom mensen tot 1 uur blijven slapen
Mijn pakketmevrouw was er net ook, zit je allebei in badjasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durf niet te gaan douchen want ik ben bang dat de pakketman dan komt![]()
Ik ben alleen thuisquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mijn pakketmevrouw was er net ook, zit je allebei in badjasAchja, ik was vergeten dat mn nieuwe wekkerradio zou komen vandaag. Jeej voor grote cijfers
Maar is er niemand die even deurdienst kan houden terwijl je doucht dan? Voor hetzelfde geld issie er om half 5!
Hang ff een briefje op de deur dat ze het bij de buren mag afgevenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis![]()
Meestal komen ze tussen 11 en 1 ofzo
Zijn op vakantiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hang ff een briefje op de deur dat ze het bij de buren mag afgeven
Ik heb zo'n heerlijke dikke zachte badjasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat badjassen, als ik uit bed kom moet ik ook echt meteen kleren aan
Nou douch ik 's ochtends zelden, dat scheeltMaar als ik dat doe, dan direct vanuit bed de douche in
Ik ben zelf al dik en zachtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heerlijke dikke zachte badjas
ik heb uit de douche altijd even badjas, en nu mijn joggingbroek met de heerlijke big ass trui van universiteit maastrichtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat badjassen, als ik uit bed kom moet ik ook echt meteen kleren aan
Nou douch ik 's ochtends zelden, dat scheeltMaar als ik dat doe, dan direct vanuit bed de douche in
Ik heb ook joggingsbroek aan met veel te grote truiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb uit de douche altijd even badjas, en nu mijn joggingbroek met de heerlijke big ass trui van universiteit maastricht
Joggingsbroekquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ook joggingsbroek aan met veel te grote trui
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik slaap meestal tot 10 uur als ik vrij benslapen is echt
![]()
![]()
en ik heb er altijd schijt aan als ik nog in mjin badjas loopt als pakketjes komen :$ op vrjie dagen ben ik echt een lui mormel
Ik mis mijn lieve oostblok pakketmeneer *Ik heb een pakkwetje voorr joellie*quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
De pakketmeneer hier is er al aan gewend dat ik opendoe in mn roze huisbroek, slaapshirt en meestal een oversized grijs vest (in de zomer niet uiteraard). Piekhaar en slaapoogjes erbij en dan heb je hoe ik eruit zieDe vervanger van de pakketmeneer kijkt daar nog wel een beetje vreemd van op...
Hier word het in mn handen gefrot met de woorden 'asjeblief, fijne dag nog' en dan loopt ie wegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mis mijn lieve oostblok pakketmeneer *Ik heb een pakkwetje voorr joellie*
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mis mijn lieve oostblok pakketmeneer *Ik heb een pakkwetje voorr joellie*
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier word het in mn handen gefrot met de woorden 'asjeblief, fijne dag nog' en dan loopt ie weg
Hahaha, ja, de pakketmeneer weet ook onderhand niet beter dan dat ik in mijn ochtendjas opendoe gedurende de kindervakantiesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
De pakketmeneer hier is er al aan gewend dat ik opendoe in mn roze huisbroek, slaapshirt en meestal een oversized grijs vest (in de zomer niet uiteraard). Piekhaar en slaapoogjes erbij en dan heb je hoe ik eruit zieDe vervanger van de pakketmeneer kijkt daar nog wel een beetje vreemd van op...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef Miezziej het volgende:
Mijn pakketjesman komt altijd pas tussen 5-6 uur
Jij hebt altijd hongerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama moet werken tot 21.00, dus ik ben heel de dag gezellig alleen.
Ik heb hongerrrr
Onze bel doet het al meer dan 5 jaar nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Onze bel doet het niet goed meer, dus hij is voortaan gewent dat ik verwilderd de duer uit kom rennen IK BEN WEL THUIS HOOOORRR, MAAR DE BEL DOET HET NIET
Kapotschamen? Tegenover wie dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik durf na 9 uur niet meer te blijven liggen, dan schaam ik me kapotIk mag van mezelf echt niet langer blijven liggen, tenzij daar echt een bijzondere reden voor is (heel zware lange dag ervoor of ziek oid).
(overigens ben ik ook gek op slapen hoor, maar ik ga dan liever vroeg naar bed. Ik slaap normaal ook minstens 8 maar meestal 9 uur per nacht)
LOLquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Onze bel doet het al meer dan 5 jaar nietik let gewoon goed op, gisteren ben ik speciaal maar de voortuin gaan doen.
De mensen die het pakketje bezorgden leken wel rechtsreeks uit een rehabilitatieplan voor ex-junks te komenHadden ze eerst nog het verkeerde pakket gegeven, ik zag het net op tijd, dus ik staan zwaaien en roepen op straat. Stopten ze midden op de weg en gaven ze me daar het goede pakketje
Doe alex maar de groetjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:25 schreef Mirjam het volgende:
waarom is het van dat vieze stinkweer?
we gaan naar castlefest, maar ik heb heul geen zin om nat te regenen
Hij moest ook al de groetjes aan jou doen, dan weet je dat alvastquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij moest ook al de groetjes aan jou doen, dan weet je dat alvast
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
vakantiekracht denk ik, niet zo'n oude jongen.
Ik: 'Nu kan ik eindelijk gaan douchen'
Hij![]()
Ik 'Ja ik ben bang dat jullie dan komen als ik onder de douche sta'![]()
Hij 'ALsjeblieft, en veel plezier met het douchen he!'
Je mag 'm wel aan mij geven hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:45 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb vrijwel altijd dezelfde bezorger, dat is een kennis van papa en als papa dan pakketjes aanneemt gaan ze praten over hoe veel ik wel niet bestel en papa gaat dan uitgebreid vertellen waar het vandaan komt enzo
Ik kwam vanmorgen uit bed (half 11) en toen stonden er pakketjes op tafel whiiii! 2 paar Vans van shopvip en m'n Octa Gone Wild die heul niet zo paars is als ik verwachtte..
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
NEE MINE MINE MINE
nu heb ik de kaleidoscopes compleet
zoals vrouwen die van de trap zeilen en keihard face down in de hal landenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:36 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook pakketbezorger worden, volgens mij maak je dan vreemde dingen mee
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoals vrouwen die van de trap zeilen en keihard face down in de hal landen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoals vrouwen die van de trap zeilen en keihard face down in de hal landen
Foto van allemaal?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
NEE MINE MINE MINE
nu heb ik de kaleidoscopes compleet
van mij wel hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag niet falen, niet falen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb sinds die dag dus serieus een deuk in mijn bil!
ik vraag me af hoe dat dan gaat. Kun je een vetbreuk hebben? Dat je vet onderhuids splijt door de impact?quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe dat dan gaat. Kun je een vetbreuk hebben? Dat je vet onderhuids splijt door de impact?
klinkt als een leuk feestjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:00 schreef tliciouz het volgende:
Oh jezus christus. Dat is lang geleden dat ik in de ochtend wakker werd met een kater. Gister feestje gehad van me vriendin/nicht die 20 werd, inclusief stripper.
Nou eh, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe dat dan gaat. Kun je een vetbreuk hebben? Dat je vet onderhuids splijt door de impact?
Errr ik zou haast denken van wel, hoewel ik betwijfel dat het vetbreuk heetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deukgenoot!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Errr ik zou haast denken van wel, hoewel ik betwijfel dat het vetbreuk heet
Ik ben jaren geleden ook van de trap gestuiterd hier, 8 of 9 treden naar beneden op een stijle trap, en ik heb ook nog steeds een 'deuk'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |