quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef Miezziej het volgende:
Mijn pakketjesman komt altijd pas tussen 5-6 uur
Jij hebt altijd hongerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama moet werken tot 21.00, dus ik ben heel de dag gezellig alleen.
Ik heb hongerrrr
Onze bel doet het al meer dan 5 jaar nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Onze bel doet het niet goed meer, dus hij is voortaan gewent dat ik verwilderd de duer uit kom rennen IK BEN WEL THUIS HOOOORRR, MAAR DE BEL DOET HET NIET
Kapotschamen? Tegenover wie dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik durf na 9 uur niet meer te blijven liggen, dan schaam ik me kapotIk mag van mezelf echt niet langer blijven liggen, tenzij daar echt een bijzondere reden voor is (heel zware lange dag ervoor of ziek oid).
(overigens ben ik ook gek op slapen hoor, maar ik ga dan liever vroeg naar bed. Ik slaap normaal ook minstens 8 maar meestal 9 uur per nacht)
LOLquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Onze bel doet het al meer dan 5 jaar nietik let gewoon goed op, gisteren ben ik speciaal maar de voortuin gaan doen.
De mensen die het pakketje bezorgden leken wel rechtsreeks uit een rehabilitatieplan voor ex-junks te komenHadden ze eerst nog het verkeerde pakket gegeven, ik zag het net op tijd, dus ik staan zwaaien en roepen op straat. Stopten ze midden op de weg en gaven ze me daar het goede pakketje
Doe alex maar de groetjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:25 schreef Mirjam het volgende:
waarom is het van dat vieze stinkweer?
we gaan naar castlefest, maar ik heb heul geen zin om nat te regenen
Hij moest ook al de groetjes aan jou doen, dan weet je dat alvastquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij moest ook al de groetjes aan jou doen, dan weet je dat alvast
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
vakantiekracht denk ik, niet zo'n oude jongen.
Ik: 'Nu kan ik eindelijk gaan douchen'
Hij![]()
Ik 'Ja ik ben bang dat jullie dan komen als ik onder de douche sta'![]()
Hij 'ALsjeblieft, en veel plezier met het douchen he!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |