Blehhhhquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef miss--moana het volgende:
ik ben aan het oppassen en verveel me......en ik moet nog wel eventje
Ah, dat wist ik niet. Wat verdrietigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
Nee, ineens... ze schijnen het in een nachtje te kunnen krijgen... Gisterenavond had ie nog lekker gespeeld en was ie nog heel vrolijk.
Oh, bah... da's vervelend idd!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef miss--moana het volgende:
Aww... Ik ga straks de stad in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef miss--moana het volgende:
OH JA ik heb nog bonbonbloc. En wijn. Maar dan eerst bonbonblocquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
oeh, lekker! Ik ga zo toblerone kanen denk ik.
En ik zit hier....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aww... Ik ga straks de stad in.Bier
Oeh, da's wel een heel tof cadeautjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:35 schreef miss--moana het volgende:
[..]
En ik zit hier....maar verdien wel geld zodat ik nieuwe lakkies kan kopen!!
![]()
Ben helemaal blij want eind deze maand ben ik jarig en ik weet al wat ik ga vragen: De nieuwe orly lakjes!!
Haha, dank je wel!! Het ging mij voornamelijk om Royal, die uiteindelijk veel rozer oogt dan ik dacht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef kieskleurig het volgende:
De lang geleden beloofde swatches voor Mirannie, die het vast alweer vergeten is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is bedoeld voor kerst, jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:58 schreef miss--moana het volgende:
Die nieuwe collectie van orly Tis The Season Holiday Collection is deze tijdelijk? Want het is best wel vroeg voor kerst achtige dingen. Of kijk ik helemaal verkeerd en is het geen kerstcollectie
Jawel, 't is wel Kerst. Heb nog geen swatches kunnen vinden thoughquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:58 schreef miss--moana het volgende:
Die nieuwe collectie van orly Tis The Season Holiday Collection is deze tijdelijk? Want het is best wel vroeg voor kerst achtige dingen. Of kijk ik helemaal verkeerd en is het geen kerstcollectie
Ik heb die rooie besteld, dus die kan ik wel swatchen als ik hem binnen heb!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel, 't is wel Kerst. Heb nog geen swatches kunnen vinden though
whehehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ben te verrot voor bier. Denk dat ik van 1 flesje echt op z´n kop sta.
Hahaha. Tja, ben niet zo´n drinker. Soms echt heeeeel veel voor langere tijd achter elkaar. En dan ineens maanden helemaal niks. Laatste tijd vrij weinig en nu dus erg moe, dus niet verstandig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehenee, wil je mij met 1 bier wegblazen moet ik toch wel echt 42 graden koorts hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |