quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:04 schreef innepin het volgende:
Mijn kind is vandaag aan 't trakteren op het kdv![]()
(niet dat ze er zelf wat van meekrijgt, maar soit).
Uhm ja, oeps dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:04 schreef innepin het volgende:
Ik sloot 'm met mijn mislukte poging tot Incantriksen(jaja die houden we erin!)
Ik zei dus....
..
LijnloosWillow is nog láng geen één! Zondag pas!
![]()
Mijn kind is vandaag aan 't trakteren op het kdv![]()
(niet dat ze er zelf wat van meekrijgt, maar soit).
Doet niet pijn hoor Ymme, 't is alleen maar leuk! Ik moest eerst vreselijk wennen aan het idee dat mijn baby steeds minder baby wordt, maar eigenlijk wordt het alleen maar leuker en leuker! Meer interactie, een kleintje dat steeds zelfstandiger wordt en jou meeneemt in zijn ontdekkingsreis. Het is zó bijzonder! En eerlijk gezegd kijk ik nu al uit naar Isabeau haar eerste verjaardag!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:31 schreef ymme het volgende:
Stiekem lurk ik hier alvast mee. Want ook ik zal er over 3 weken aan moeten geloven.
Extreem emoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij naar haar verjaardag aan het toeleven bent. Emotioneel of ben je er nuchter onder?
En heel stiekem verheug ik me daar ook op hoor. Het kruipen, gaan staan. En wat zal ik dan nog verder overlopen van trots zegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:51 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Doet niet pijn hoor Ymme, 't is alleen maar leuk! Ik moest eerst vreselijk wennen aan het idee dat mijn baby steeds minder baby wordt, maar eigenlijk wordt het alleen maar leuker en leuker! Meer interactie, een kleintje dat steeds zelfstandiger wordt en jou meeneemt in zijn ontdekkingsreis. Het is zó bijzonder! En eerlijk gezegd kijk ik nu al uit naar Isabeau haar eerste verjaardag!
Dat had ik ook heel ergquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:02 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, misschien is het ook wel omdat ik het stiekem helemaal niet zo leuk vond toen Isabeau écht klein was. ze huilde heel erg veel en ik voelde me vreselijk opgesloten tijdens mijn verlof. Ik verlang echt niet terug naar die hulpeloze fase.
2 keer minimeet? 1 keer met een biertje, 1 keer met een baby'tje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:45 schreef Lijnloos het volgende:
Trix, Minke komt ook een dagje naar LL, waarschijnlijk de zondag (moeten we nog even bespreken met organisator en schoonouders)... Dus dan wordt het met Minke wel te regelen
Oh en beterschap voor jouzelf!![]()
Topidee!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
2 keer minimeet? 1 keer met een biertje, 1 keer met een baby'tje?
En thnx
Ik vind je echt heel zieligquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef innepin het volgende:
Oh jongens nog maar twee dagen en dan mag ik hier niet meer posten![]()
Dat heeft Leah ook al een week ofzo. Een schimmel zeg je?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef innepin het volgende:
Helemaal rode kapotte billetjes, tot bloedens toe, met bultjes enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He wat klinkt dat leuk! Weet ik helemaal niks van, hoe wist jij dat dit was? Of was het dat babycafe?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:48 schreef Twinkly het volgende:
Niels en ik zijn gisteren naar de ouder-kind ochtend van de vlospraktijk geweest.
Dankquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
Mooie informatie, het-is-mij!
Om deze reden ben ik heel blij met de Bugaboo Bee. Die klapt zo mooi op dat we de wagen makkelijk meenemen in de auto.
Mijn dochter had tot 10 mnd een nachtfles. Toen kreeg ze tandjes en wilde ik er vanaf. Ik ben gewoon gaan minderen met schepjes voeding erin (elke nacht een schepje minder), dus steeds wateriger maken. Na 5 nachten werd ze er niet meer wakker voor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:42 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!
Innepin, zo'n schimmel heeft Isabeau ook gehad toen ze nog heel klein was. Zielig is dat hè?!
Isabeau ging gisteravond weer probleemloos slapen. Het wordt bijna saai. Ik wil haar nog een poosje geven om hier echt aan te wennen en dan wil ik de nachtvoeding er eigenlijk ook uit proberen te krijgen. Nu ik geen borstvoeding meer geef, vind ik het eigenlijk niet zo nodig dat ze 's nachts nog een fles krijgt, maar die gewoonte zit er nog zo in, van het 's nachts drinken. Wat denken jullie, moet ik dat op dezelfde manier aanpakken? Als ze wakker wordt naar haar toe gaan, een knuffel en een kus en even instoppen en als ze dan gaat huilen om de zoveel tijd even aai over d'r bol en instoppen?
Tips anyone? Of denken jullie dat ze die fles 's nachts gewoon moet krijgen? Voor mijn gevoel is het meer een gewoonte dan dat ze het nodig heeft.
Moest ik ook, maar 's middags pas, had qua tijd best kunnen gaan eigenlijk, stom van me... maar ik vergeet het ook steeds.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:10 schreef Twinkly het volgende:
Ja dat! Ik dacht dat je moest werken!Volgende maand?
@ongesteld, ik roep de hele dag "chocolaaaa"
Ik ben juist hartstikke blij met onze Prenatal eigen merk buggy!(ook puur voor de vliegvakantie gekocht) De wieltjes kan je los of vastzetten he? Juist fijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben hier een buggy liggen en die hebben we alleen op vakantie gebruikt . Het is een prenatal eigen merk geval en ik vind het een echt onding. Sturen met 1 hand is onmogelijk en hij hobbelt alle kanten op.
Tsja die van mij is inmiddels bijna 3 jaar oud dus ik kan best een ouder model hebben natuurlijk. Ik kan de wieltjes ook niet vastzetten. Maar ach hij deed toen waarvoor we 'm gekocht hadden en het was een superuitverkoopje met kortingsbonnen toen. Geloof dat ie 35 euro kosttequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben juist hartstikke blij met onze Prenatal eigen merk buggy!(ook puur voor de vliegvakantie gekocht) De wieltjes kan je los of vastzetten he? Juist fijn.
Gelukkig dat we hem voor de vakantie even uitprobeerden want we moesten er mee terug omdat we hem niet ingeklapt kregen,ook mijn vader kreeg het niet voor elkaar.
In de winkel deden ze het voor in 2 simpele stapjes![]()
![]()
Das een koopje! Of Prenatal was toen wat goedkoper, vind ook hun eigen merk dingen nog best aan de prijs.Of wellicht toch wat verschil in buggy.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:03 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Tsja die van mij is inmiddels bijna 3 jaar oud dus ik kan best een ouder model hebben natuurlijk. Ik kan de wieltjes ook niet vastzetten. Maar ach hij deed toen waarvoor we 'm gekocht hadden en het was een superuitverkoopje met kortingsbonnen toen. Geloof dat ie 35 euro kostteEn we gebruiken 'm dus alleen voor de vliegvakanties.
Weet je, ondanks dat vond ik het er nu al heerlijk. Moet je nagaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oei Groofs, dat was voor de kids dus niet echt een geslaagde dag![]()
Maar het gaat vast helemaal goed komen, lekker op vakantie!
wij zijn vandaag ook even wezen snuffelen op de camping (tis 25 min rijden)
Superleuk, we hebben er zin in! Meike wou helemaal niet meer mee naar huis natuurlijk.
Lars vond alles wel best.
We hebben het sanitair nu ook goed kunnen bekijken, supersupernetjes en mooi. Met babybadjes, en ook een groot ligbad
Dat is ook zo! Beterschap voor hem in ieder geval!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:20 schreef Groofsken3 het volgende:
Nieuwe User, het was echt een prachtige dag eigenlijk. Warm, het strandbad helemaal vol met kindjes. En die twee miniregenbuitjes waren ook feest, want allemaal de tent in enzo.
![]()
Nee, over het weer maak ik me helemaal geen zorgen meer.
Wel over dat ziekzijn van R en over of hij daar wel gaat slapen in een campingbedje. Maar goed, dat gaan we morgen merken. vandaag heeft hij de hele middag zielig kreunend bij mij in de doek gehangen.
ja heel soms komt ze inderdaad iets vooruitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:41 schreef Incantrix het volgende:
Oh, BJ, je lekkere bollie![]()
En hey, aan het begin van het filmpje kwam ze vooruit ook!
Of was dat nu gezichtsbedrog? Vervelend hoor, nog even een keertje kijken
En thnx, da'slief van je
o ja dat heeft Evie regelmatig in de box... altijd benen buitenboord en dan geen kant meer op kunnenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, dat denk ik inderdaad ook. Ik wil gewoon het risico niet lopen. En nouja, in het ergste geval is hij de doek hierna ontwend en moeten we dat een beetje opbouwen ofzo. Hij heeft het altijd fijn gevonden in de doek, dus ik denk dat dat vanzelf wel weer goedkomt strakjes
Haha, BJ, wat grappig, tijgeren heeft Stef nooit echt gedaan.. Ja, achteruit een beetje, maarja. Wilde hij rechtdoor naar een bepaald speeltje, tijgerde hij zichzelf per ongeluk naar de andere kant van de kamer in z'n achteruitEn dan, buiten de gewone frustratie om, nog eens éxtra hard gaan huilen als je vast komt te zitten achter een tafelpoot of iets dergelijks
haha fijn om te horenquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:22 schreef Meimeltje het volgende:
BJ, hier zitten de rompers van prenatal in maat 74/80 ook helemaal strak, terwijl de Hema rompers lubberen. Alhoewel die van de prenatal wel van de oudste geweest zijn en al heel vaak in de droger geweest zijnSorry heb je nog weinig aan dan he haha. Maar volgens mij vallen ze wel kleiner hoor.
Jaaa leuk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Moest ik ook, maar 's middags pas, had qua tijd best kunnen gaan eigenlijk, stom van me... maar ik vergeet het ook steeds.
1e vrijdag van de maand is het he? Ik kan vrij 3 september zeker weten, jij ook?![]()
Wow, ben je aardig lang onder het ongesteld zijn uitgekomen zeg! Ik ben een paar weken na bevaling aan de pil gegaan, dus kan er niet over meepraten.
En chocolaaaa mag zeker als je ongesteld bent hoor, sterker nog; hier MOET het![]()
Ik slaap zo weerquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:07 schreef Poppejans het volgende:
Kun je zelf daarna nog weer snel in slaap komen Meimeltje? Lijkt me hoe dan ook vermoeiend om eruit te moeten 's nachts
Heb niet veel van Prenatal, maar wel wat rompertjes in 50/56 gehad en die vond ik ook klein vallen BJ![]()
Hier alles best.Wolf werd zoals gewoonlijk iets voor 6.30 wakker,nog even geprobeerd of hij daarna meteen verder wou slapen, maar ging niet.Dus effe samen wat gaan spelen en fruit gegeten en nu ligt hij er weer in.
Zo jammer voor hemzelf (en mijn oren) dat hij nog niet kruipen kan, pff dat enorme gegil irriteert me soms wel een beetje, maarja zeggen dat hij dat niet moet doen helpt natuurlijk nog niet![]()
Heb de koffer tot dusver al helemaal ingepakt, woehoe nog 2 nachtjes en dan gaan we
Haha, altijd heerlijk om te lezen dat iemand anders een kater heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ook wel meer dan éénEn toen het briljante plan om cocktails te maken
De AH en C1000 zijn nog open vandaag, mocht je chocobehoefte heel erg zijn hihi.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:26 schreef Twinkly het volgende:
De chocola is al opgemeen!!
Ik had gehoopt dat ik korter en lichter ongesteld zou worden na de bevalling, dat had ik wel eens gelezen dat dat kan... maar niet dus![]()
En bijna op vakantie isHelemaal met dit Nederlandse weer, ik vind het herfst lijken
![]()
Hopelijk gaat Wolf snel kruipen, dat gillen lijkt me echt irri als het al zo lang duurt! Dat doet Niels eigenlijk niet, die oefent in stilte.
ai, dat impliceert niet veel goeds....quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:31 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik ben nog naar de camping geweest.
Ze wilden allebei niet slapenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:34 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
ai, dat impliceert niet veel goeds....
Ach nee, wat vervelend. Vonden ze het te spannend allemaal op de camping? Of denk je dat het net iets te veel verandering van omgeving en ritme was?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:40 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ze wilden allebei niet slapen. En de oudste trekt dat tot een uur of drie en begint dan streken uit te halen. De jongste trekt dat niet
... Op een gegeven moment de bups maar in de auto gegooid en naar huis gereden. Ik wist het niet meer
...
Ik ook! Doe eens wat fotootjes in het fototopic? En nee, je hoeft echt niet eerst op de rest te reageren, gewoon posten! Zeg maar dat het mocht van mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:00 schreef lily het volgende:
ach jammer, Groof. Maar goed; dat is wel een reden dat je dichtbij huis bent gebleven. Lekker snel weer thuis indien nodig!
Mefke, ik vind jouw zoon zo'n lekker ding heh
Als ik de was van de afgelopen twee weken heb gevouwen ga ik dit ook proberen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:04 schreef mefke79 het volgende:
En soms snap ik helemaal niets van mijn kind. Het is een echte beweger, stilliggen kan ie niet en doet ie niet, tenzij:
[ afbeelding ]
Meneer heeft zo 1,5 uur (!) met een lampje liggen spelen. En niet een keer geprobeerd eruit te komen.
Ik heb het al geprobeerd. Lente probeerde eruit te komen, klapte met wasmand en al voorover en viel een tand door d'r lip.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik de was van de afgelopen twee weken heb gevouwen ga ik dit ook proberen.
Aan de (schoon)ouders hebben we gewoon verteld wat we graag wilden hebben. Dat was ook het best eigk want ze hadden allebei zo'n groot bedrag in gedachten (100,-) dat ze anders vast met vrij veel waren gekomen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe doen jullie dat dan, zo'n lijstje maken? Zorg je gewoon dat iedereen die komt vantevoren contact met je opneemt zodat je kunt vertellen wat er op het lijstje staat? En hoe voorkom je dan dat mensen dingen dubbel kopen?
Ik ben als de dood dat mijn moeder met een hysterisch groot ding op de proppen komt. Ik ben al maanden bezig om duidelijk te maken dat we een groot (letterlijk!) cadeau niet op prijs stellen i.v.m. ruimtegebrek.
Nee, daar zal Ivans vader blij mee zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Aan de (schoon)ouders hebben we gewoon verteld wat we graag wilden hebben. Dat was ook het best eigk want ze hadden allebei zo'n groot bedrag in gedachten (100,-) dat ze anders vast met vrij veel waren gekomen.
Van andere visite vraag ik niet per se iets. Voor nu vraag ik iets van little people of duplo ofzo, voor als ze groter is en mensen vragen aan mij wat ik wil hebben ben ik geneigd om te vragen om knutselspullen. niet gewoon papier en lijm ofzo maar van die doosjes die je bij de speelgoedwinkel hebt, je weet wel net als dat rubberof kralen rijgen, armbandjes maken, dat spul. Lijkt me leuk om dan een tijdje later uit de kast te trekken in de herfst.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Wij vragen denk ik alleen de opa's en oma's en Ivans ooms en tantes. We houden het gewoon klein dus. Dikke kans dat de families zelfs apart komen. Onze families zien elkaar eigenlijk nooit, maar misschien is het leuk om dit soort gelegenheden juist aan te grijpen om ze samen te laten komen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef mefke79 het volgende:
Ik vind het zo lastig om te bedenken hoe we het vieren. Ja, met opa en oma enzo. Maar van onze vrienden zijn we de eerste met kinderen. Ben nog een beetje aan het piekeren of ik iedereen ga uitnodigen enzo. Wil ook niemand verplichten of zich verplicht te laten voelen. Lastig...
ik zie alleen 'gratis verzending'quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:57 schreef Ssserpente het volgende:
M'n schoonmoeder heef gewoon gevraagd wat we wilden hebben. Da's dit geworden.
Edit: Ow, mag nie kopieren nie...
Als ie niet uitverkocht is dus...
En m'n moeder geef ik gewoon deze link als ze ernaar vraagt. Maar die komt sowieso altijd wel met leuk, duurzaam, houten spul zoals blokkendozen of zo.
Doet me denken aan een klant die een wit Oililyjurkje bij me had gekocht voor haar driejarige prinsesje.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:00 schreef Aoraki het volgende:
mmm Ssserpente... Ik zie alleen "gratis verzenden". Een blanco vel papier is niet zo leuk om te krijgen op je verjaardag![]()
Wat een geweldige link!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:57 schreef Ssserpente het volgende:
En m'n moeder geef ik gewoon deze link als ze ernaar vraagt. Maar die komt sowieso altijd wel met leuk, duurzaam, houten spul zoals blokkendozen of zo.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef Ca.ra het volgende:
Ik wou t net ook al zeggen Trix. Great minds enzo
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef Stiemie het volgende:
Oh en cadeautjes die je wel of juist niet wil... tsja dat blijft hier erg lastig. Linde heeft voor haar verjaardag van mijn tante een chinees export-popje gekregen dat op vreselijk nasale manier twinkle-twinkle-little start zingt en tussendoor giegelt en mummy! daddy! I love you! schreeuwt op vol volume. Kortom mijn totale nachtmerrie. Maar ze is er zo blij mee (ik hoop dus maar gewoon dat de batterijen heeeeeel snel op zijn) Zo ontdekken ze dus ook speelgoed dat je zelf niet snel zal kopen en dat is ook leuk bedenk ik nu maar steeds als ze de pop aanzet...
Haha, en ze leek zo onbewogen! Ik vond het heel lief van haar dat Ivan haar pop vast mocht houden. Ik heb echt een zwak voor Linde, hoor. Ze is zo sociaal en zegt gewoon iets terug als je haar een vraag stelt! Ik moet nog wel leren om niet te moeilijke vragen te stellen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:25 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb vanmorgen Ivan gezienen hij is zo leuk
Linde was de hele middag nog van hem onder de indruk.
Ik moest zo lachen om de reactie van mijn vriend. "Maar zo te zien is Esmee al 1 jaar geworden?" "Nou, nee, dat is het kaartje dat we nog gaan versturen." Mijn arme lief heeft geen flauw idee wat hem te wachten staat.quote:Toevallig heb ik gisteren de uitnodigingen voor Esmee's verjaardag binnen gekregen.
Klinkt gezellig!quote:We vieren het net zoals Linde's verjaardag op de kinderboerderij. Omdat het in september al wat kouder is, maken we er een pannenkoekenfestijn van! En ik nodig naast onze ouders al mijn neven en nichten uit met kindjes of die veel met onze kinderen hebben. Dus meestal is het best druk (zo'n 30 man) maar ook heel gezellig.
Hmja, dat vind ik ook wel. Ik zou er bijvoorbeeld nooit opgekomen zijn om iets van Little People te vragen, maar Ivan vindt het geweldig spul. En mijn moeder vindt het zo leuk om spontaan iets te kopen als ze in de stad is, dat wil ik haar niet ontnemen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef Stiemie het volgende:
Zo ontdekken ze dus ook speelgoed dat je zelf niet snel zal kopen en dat is ook leuk bedenk ik nu maar steeds als ze de pop aanzet...
Dat zat ik me laatst ook te bedenken. Ikzelf zou bijv. niet snel plastic speelgoed kopen, maar ik vind het prima als anderen het kopen. Aan m'n moeder en schoonouders vraag ik wel specifiek iets van hout, maar vrienden mogen best iets plastics kopen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef Stiemie het volgende:
Oh en cadeautjes die je wel of juist niet wil... tsja dat blijft hier erg lastig. Linde heeft voor haar verjaardag van mijn tante een chinees export-popje gekregen dat op vreselijk nasale manier twinkle-twinkle-little star zingt en tussendoor giegelt en mummy! daddy! I love you! schreeuwt op vol volume. Kortom mijn totale nachtmerrie. Maar ze is er zo blij mee (ik hoop dus maar gewoon dat de batterijen heeeeeel snel op zijn) Zo ontdekken ze dus ook speelgoed dat je zelf niet snel zal kopen en dat is ook leuk bedenk ik nu maar steeds als ze de pop aanzet...
Welke slofjes bedoel je? Ze had toch gewoon van die spijkerstof slofjes aan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, en ze leek zo onbewogen! Ik vond het heel lief van haar dat Ivan haar pop vast mocht houden. Ik heb echt een zwak voor Linde, hoor. Ze is zo sociaal en zegt gewoon iets terug als je haar een vraag stelt! Ik moet nog wel leren om niet te moeilijke vragen te stellen.
En Esmee is echt een poppetje vergeleken met Ivan.(En die slofjes MOET ik hebben als je er ooit afstand van doet!)[..]
Ik moest zo lachen om de reactie van mijn vriend. "Maar zo te zien is Esmee al 1 jaar geworden?" "Nou, nee, dat is het kaartje dat we nog gaan versturen." Mijn arme lief heeft geen flauw idee wat hem te wachten staat.
[..]
Klinkt gezellig!
huh echt?? Bij Evie is de lengte maar krap aan... ben benieuwd volgende maand op het CB!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef mefke79 het volgende:
BJ, ik moet je teleurstellen. Prenatal rompers zijn lang. Dat wil zeggen, ik heb net een nieuwe 74/80 romper op een al gewassen exemplaar van de hema gelegd en hij was langer. Daar was ik dan weer blij mee, want anders was ie driekus te klein.
Wat lief Stiemie, dat raakt me wat je zegtquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef Stiemie het volgende:
Grrofsken het mag dan misschien geen succesverhaal geworden zijn, maar je hebt het me toch maar mooi geflikt om te GAAN! Dat vind ik al heel knap want met 2 van die kleintjes is dat echt geen niet niks. Hopelijk gaat het slapen morgen beter en dan gaan jullie lekker met zijn drietjes genieten
Weet niet of iedereen email heeft die komt, maar ik stuur denk ik iedereen die komt een mailtje met heel veel kadootjestips, ik weet dat er een systeem bestaat dat iedereen dan kan aanklikken wat hij kopen gaat, zodat je dus ziet of een kadootje al gegeven wordt oidquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe doen jullie dat dan, zo'n lijstje maken? Zorg je gewoon dat iedereen die komt vantevoren contact met je opneemt zodat je kunt vertellen wat er op het lijstje staat? En hoe voorkom je dan dat mensen dingen dubbel kopen
Tot en met donderdag. Morgen blijven we even een dagje thuis. R heeft vandaag al met al 1,5 tot 2 uur geslapen. Normaal slaapt hij overdag nog minimaal 5 uur. Ik wil dat ze allebei weer even helemaal bijkomen. En dan kijk ik wel of ik het dinsdag weer probeer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:08 schreef Meimeltje het volgende:
Innepin: wat een leuke foto's en een heerlijk snoetje heeft je meisje
Groof: balen dat ze niet wilden slapen. Zou hier denk ik ook gebeuren met een dagje camping. Hoelang heb je het plekje op de camping?
Ja, natuurlijk! Ivan sleept zijn poppetjes het hele huis door, lekker ook om op te knauwen. De boerderij pakt hij in zijn geheel op en beukt hij keihard tegen zijn hoofd (brullen!). Het vaantje dat op de boerderij zit kan hij ronddraaien, net als de vijver (ik denk dat het een vijver is?). Ook vindt hij het leuk om alle little people in de bus te gooien en het rolstoelmeisje keihard de kamer door te smijten. Ik zou echt niet weten wat hij nog meer ermee kan doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, Ivan speelt al met little people? Ik heb de boerderij op zolder staan (kraamcadeau), maar omdat er vanaf 1 jaar opstaat heb ik hem nog niet gepakt. Maar op zich zou het al wel kunnen toch?
Ivan vindt de afstandsbedieningen, mijn laptop en mijn iPhone het allerleukst. Ik ben er maar mee gestopt om hem die dingen te geven omdat ik hem wil leren dat hij er niet aan mag zitten. En ik vind dat ik redelijkerwijs niet van hem kan verwachten dat hij het verschil kan maken tussen een oude afstandsbediening of telefoon en nieuwe.quote:Ik merk dat Isabeau erg uitgekeken raakt op de simpele rammelaars enzo en veel andere dingen zijn juist nog net iets te ingewikkeld. Ik denk dat ik Isabeau nog het meest een plezier zou doen met een doos oude afstandsbedieningen en telefoons![]()
Volgens mij is dat exact hetzelfde model als wij hebben van de Prenatal, aan de gordels en het boodschappenmandje te zien, alleen hebben wij hem uiteraard in jongetjeskleur.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:38 schreef Ssserpente het volgende:
Ik denk dat ik toch maar een nieuwe buggy wil. Tweedehands zijn ze allemaal zo smoezelig.![]()
Dit is een leuke!
Ja, die! Ik vond ze zo leuk! De pasvorm zag er ook heel goed uit, veel beter dan de Hemaslofjes die ik bijvoorbeeld voor Ivan had.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:04 schreef Stiemie het volgende:
Welke slofjes bedoel je? Ze had toch gewoon van die spijkerstof slofjes aan?
Heb even gezocht en het zijn dezequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die! Ik vond ze zo leuk! De pasvorm zag er ook heel goed uit, veel beter dan de Hemaslofjes die ik bijvoorbeeld voor Ivan had.
Ik meen het echt hoor! Petje af voor wat jij allemaal alleen met die 2 doet. Ik weet heel eerlijk niet of ik ervoor zou kiezen om een camping te proberen met 2 kleintjes en jij doet dat gewoon en als het dan niet lekker gaat, kies je gewoon voor jezelf en je kinderen en ga je naar huis.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Wat lief Stiemie, dat raakt me wat je zegt.
Wat lief zegquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het juist super dat je een camping in de buurt hebt geregeld en gewoon naar huis bent gegaan, Groofsken! Niks 'doorbijten' en 'dan maar niet leuk'. Je hebt een leuke ochtend gehad, bent naar huis gegaan toen het niet meer ging en nu geef je je kindjes een dagje rust. Ik zou me geen betere moeder kunnen wensen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Jij gaat met 2 kleintjes een Amsterdamse tram in, Stiemie. Dan ben je in mijn ogen ook een held.
Jij gaat met 2 kleintjes een Amsterdamse tram in, Stiemie. Dan ben je in mijn ogen ook een held.
Ook niet als de kids smeken om gehaktballetjes?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik zei dus wel tegen mijn lief: Ik ga NIET op een regenachtige zondag met twéé kinderen naar de Ikea.
ik weet het niet, een week of 6 geleden was ze 69 cm dacht ik? maar ik hoef deze maand niet naar het CB.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:15 schreef mefke79 het volgende:
BJ, hoe lang is Evie? Driekus zal rond de 76 zitten schat ik nu. Maar ja, die heeft ze verder niet nodig in de breedte, dat slobbert er maar een beetje omheen. Dat helpt natuurlijk ook nog.
Haha, ik durf ook niet met de tram. Snap er geen snars van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
idd, als ik alleen met een tram moet snap ik er al de ballen van, laat staan met een kind en laat al helemaal staan met 2 kinderen haha.
Maar ja trams kennen we hier in de 8erhook ook niet
Ze zijn wel lager dan bij die oude trams (met een trapjequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar in Amsterdam zijn de nieuwe trams in ieder geval qua instap laag toch?
Hier dus niet dus ik voorzie ook wel worsteling met een kinderwagen bij alleen die ene ingang die breed genoeg is. Heeft Mr.DML nog meer reden om te roepen dat het OV stom is en dat ie er niet in wil
Ik merk het al. Ik neem de draagdoek en als Mr.DML persé die wagen mee wilt mag hij 'm erin en eruit worstelenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ze zijn wel lager dan bij die oude trams (met een trapje) maar het ligt zeg maar aan de halte hoe hoog de uitstap is. Soms kan je er zo uitrijden en soms is het een gehannes met een flinke afstap, halte die niet aansluit en prullenbak/bushokje in je nek. Maar na een tijdje "herken" je de haltes en weet je dat wel
Ja dan weet ik in ieder geval dat er 1 van de 2 zit en dat ik die niet hoef vast te houden ofzo. Oh wel een tip voor mensen die met het ov gaan: altijd achteruit rijden. Als de bus/tram een noodstop maakt, word je in je stoel gedrukt in plaats van dat je de bus/tram door vliegtquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:22 schreef Ca.ra het volgende:
Stiemie![]()
Ik vind het eigenlijk ook wel handiger hoor, een buggy in de trein. Dan heb je in ieder geval een rustig plekje bij de hand waar je kleine kan zitten en zeker op warme dagen is een kind tegen je aangeplakt hebben niet altijd fijn.
Haha, dat begint er op te lijken idd!quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha herkenbaar Ssserpente. Dat zei ISabeau tegen de poezen. Dan zei ik: "Waar is de poes?" En dan zei Isabeau (wanneer ze een poes gevonden had met haar blik): "PRFT!"
Maar da's inmiddels geëvolueerd tot "PSS!" Het begint er dus op te lijken!
En verder noemt ze mij nu echt mama (of nana) en B. noemt ze papa (Of tada). Ze gaat me nu ook echt roepen. Als ik in de keuken ben hoor ik naaaaaanaaaaaaa...... maaaaaaamaaaaaaaaa!
Wat woog ze de laatste keer dan (en is dat al lang geleden)? Ze ziet er wel uit als fijntjes gebouwd zonder spekkies, gewoon een fijn poppetjequote:Op maandag 9 augustus 2010 10:16 schreef Sorbootje het volgende:
Wat hebben jullie allemaal grote baby's! Misschien moet ik die van mij toch eens wat meer eten geven
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Nou, ze is twee maanden ouder dan Wolf en is 70cm en 8 kilo.
Mijn dochter woog met een jaar onegveer 8 kiloquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Nou, ze is twee maanden ouder dan Wolf en is 70cm en 8 kilo.
Haha, in de fruithap heeft die van mij het dan weer nog nooit gehad. R krijgt elke dag een halve, ik blijf het ook geven (hij smult er ook zo van karinquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
als koekje bedoel ik dus; in de fruit al wel langer hoor... vanaf 6 maanden
Oh mijn dank is groot Karinquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stiemie, je hebt het over een OV-meet, maar volgens mij moesten we je tegenhouden als je ooit nog eens in je hoofd zou halen met 2 kids te tram in te gaan. Dus bij deze: DOE HET NIET!!
Hier idem hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan houdt ineens niet meer van rijstwafels terwijl je hem een paar maanden geleden geen grote plezier kon doen dan hem er één te geven. Hij krijgt nu als tussendoortje wat extra fruit en bij zijn opa en oma soepstengels. Ik denk dat ik ook maar eens soepstengels ga kopen.
Nou, ik heb precies dat idee bij Ivan! Hij ontpopt zich ineens tot een boefje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef NieuweUser het volgende:
Ik heb het idee dat Isa ook ineens een enorme ontwikkeling doormaakt. Ze is ineens ondeugend en heel erg nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |