abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84972608
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:10 schreef Twinkly het volgende:
Ja dat! Ik dacht dat je moest werken! :'( Volgende maand?

@ongesteld, ik roep de hele dag "chocolaaaa" :')
Moest ik ook, maar 's middags pas, had qua tijd best kunnen gaan eigenlijk, stom van me... maar ik vergeet het ook steeds.
1e vrijdag van de maand is het he? Ik kan vrij 3 september zeker weten, jij ook? *O*
Wow, ben je aardig lang onder het ongesteld zijn uitgekomen zeg! Ik ben een paar weken na bevaling aan de pil gegaan, dus kan er niet over meepraten.
En chocolaaaa mag zeker als je ongesteld bent hoor, sterker nog; hier MOET het }) :9
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84973924
Ssserpente, wij hebben nu al 2 jaar lang een MacLaren buggy in gebruik. Ik ben er super tevreden over :Y
Hij is zo ingeklapt, weegt haast niks, rijdt lekker en kan tegen een stootje. Dat ding van ons is 2 keer meegeweest op vliegvakantie en is daar ideaal gebleken, ook als (middag)dutjes-plek.
Nadelen vind ik dat het meerij-plankje dat we voor de kinderwagen hebben er niet aan kan, en dat hij omkukelt zodra hij leeg is en er (zware) tassen aan hangen. Maar dat is een probleem van alle buggy's ;)
.... met gevoel voor drama....
pi_84974102
Wij hebben hier een buggy liggen en die hebben we alleen op vakantie gebruikt . Het is een prenatal eigen merk geval en ik vind het een echt onding. Sturen met 1 hand is onmogelijk en hij hobbelt alle kanten op. Dus nemen we altijd de doek of de bugaboo gewoon mee. De buggy hebben we ooit eens gekocht omdat we geen kinderwagen bij de opvang mogen laten staan ivm brandveiligheid. Dus hadden we een buggy die kon ingeklapt onder de kaptok liggen :) Ik zou nu of geen buggy meer kopen of een goede dat scheelt echt in gebruikersgemak en plezier.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:59:49 #54
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84975292
Ik heb een Hema-buggy kado gekregen, en ben er erg blij mee. Hij ziet er leuk uit (rood met geruite voering), heeft een mooie zonnekap, kan goed plat liggen, stevige rugleuning voor Thomas, vijfpuntsgordel met (rood geruite) schouderkussentjes, rijdt lekker licht en vouwt heel makkelijk in en uit. En het allerfijnste: hij heeft een bagagenet onder het zitje, ideaal!
Nadeel(tje): in de ligstand is het bagagenet afgesloten door de rugleuning.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84976685
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben hier een buggy liggen en die hebben we alleen op vakantie gebruikt . Het is een prenatal eigen merk geval en ik vind het een echt onding. Sturen met 1 hand is onmogelijk en hij hobbelt alle kanten op.
Ik ben juist hartstikke blij met onze Prenatal eigen merk buggy!(ook puur voor de vliegvakantie gekocht) De wieltjes kan je los of vastzetten he? Juist fijn.
Gelukkig dat we hem voor de vakantie even uitprobeerden want we moesten er mee terug omdat we hem niet ingeklapt kregen,ook mijn vader kreeg het niet voor elkaar.
In de winkel deden ze het voor in 2 simpele stapjes :+ :@ :@
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84976827
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik ben juist hartstikke blij met onze Prenatal eigen merk buggy!(ook puur voor de vliegvakantie gekocht) De wieltjes kan je los of vastzetten he? Juist fijn.
Gelukkig dat we hem voor de vakantie even uitprobeerden want we moesten er mee terug omdat we hem niet ingeklapt kregen,ook mijn vader kreeg het niet voor elkaar.
In de winkel deden ze het voor in 2 simpele stapjes :+ :@ :@
Tsja die van mij is inmiddels bijna 3 jaar oud dus ik kan best een ouder model hebben natuurlijk. Ik kan de wieltjes ook niet vastzetten. Maar ach hij deed toen waarvoor we 'm gekocht hadden en het was een superuitverkoopje met kortingsbonnen toen. Geloof dat ie 35 euro kostte ;) En we gebruiken 'm dus alleen voor de vliegvakanties.
pi_84976894
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:03 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Tsja die van mij is inmiddels bijna 3 jaar oud dus ik kan best een ouder model hebben natuurlijk. Ik kan de wieltjes ook niet vastzetten. Maar ach hij deed toen waarvoor we 'm gekocht hadden en het was een superuitverkoopje met kortingsbonnen toen. Geloof dat ie 35 euro kostte ;) En we gebruiken 'm dus alleen voor de vliegvakanties.
Das een koopje! Of Prenatal was toen wat goedkoper, vind ook hun eigen merk dingen nog best aan de prijs.Of wellicht toch wat verschil in buggy.
Ik heb er 50 euro voor betaald, was ook een aanbieding.
pi_84982873
Thanks voor de uitgebreide buggytips! ^O^ Grappig dat de meningen zo verschillen. Ik ga idd van e week maar even langs de Prenatal om eea uit te proberen. Wat Claudia ook al zegt: ik vind het spuuglelijke dingen. Maar goed, wel handig, lijkt me, helemaal straks op de camping in Italie. O+

Ik vind Lente ineens zo veranderd. Ze kan iets, of ze weet iets, of ze kijkt anders uit d'r ogen, ik weet het niet; kan er de vinger niet op leggen. Ze is iig echt geen baby meer. Zo het de OIG-bijbel er maar eens bijpakken, wie weet staat er toch nog iets in.

Dit bijvoorbeeld. Ineens had ze door hoe het werkt.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:10:39 #59
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_84984527
Woehoei *O* . Tent staat, plek is goedgekeurd (mooi , groot, groen veld met lieflijk speeltuintje in het midden, regen was ook leuk :P , strandbad is geweldig, kindjes liggen te knorren :z (ja thuis ;) ), het begin is gemaakt ^O^ .

Kleine minpuntjes: R heeft van de eerste tot de laatste minuut gehuild. Hij had duidelijk koorts, was echt heel zielig ;( en S heeft meteen snoekduik gemaakt. :'( Score: drie grote schaafwonden. Tel daar nog eentje van gisteren bij op en madam loopt dus met 4 grote pleisters en wat kleine rode schrammen er om heen rond. :')
pi_84984622
Knap van Lente, vind ik, zo ver is Lars echt nog niet. Ze is ook echt wijs hoor! Knappe meid.

Wij hebben de Topmark buggy, en ik vind het een ideaal ding.
We gebruiken hem regelmatig, ligt standaard in de auto.
Meike zit er ook nog wel eens in.

Zo Lars is echt mama's kindje :D vanavond bracht mijn vriend hem naar bed, vantevoren even langs de badkamer waar ik bij Meike zat die onder de douche stond. Lars brullen...die wou naar mij toe.
Kus, Knuffel, lekker slapen....en toen bracht D hem naar bed. D is 2 keer terug geweest, maar Lars bleef maar huilen, dus toen ik klaar was met Meike ben ik even naar Lars gegaan, even opgepakt en alle diertjes gedag gezwaaid op zijn kamer (dat had D ook al gedaan met hem) en in bed gelegd...wat dacht je? Geen kik!
:o
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84984695
Oei Groofs, dat was voor de kids dus niet echt een geslaagde dag :')
Maar het gaat vast helemaal goed komen, lekker op vakantie!
wij zijn vandaag ook even wezen snuffelen op de camping (tis 25 min rijden)
Superleuk, we hebben er zin in! Meike wou helemaal niet meer mee naar huis natuurlijk.
Lars vond alles wel best.
We hebben het sanitair nu ook goed kunnen bekijken, supersupernetjes en mooi. Met babybadjes, en ook een groot ligbad :o
pi_84984750
Lars heeft duidelijk een voorkeur! ;)

Lente, wat goed van jou zeg! :)

Wat vervelend dat Leah nog zo zielig is Lily! Beterschap! :*

Groof, wat goed dat alles staat! Ik hoop zo op beter weer!!

Met Isa gaat het goed! Ben gisterenochtend nog wel even met haar langs de HA geweest omdat ze 's nachts pijn lijkt te hebben, en ik dacht aan haar oortjes. De HA zag wel dat één oortje wat roder was, maar niet heel ernstig. In de gaten blijven houden dus!

We hebben Isa vanavond een paar hapjes yoghurt gegeven, volle yoghurt. Of kon je nou beter halfvolle of magere geven?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:17:44 #63
313287 Groofsken3
pi_84984758
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oei Groofs, dat was voor de kids dus niet echt een geslaagde dag :')
Maar het gaat vast helemaal goed komen, lekker op vakantie!
wij zijn vandaag ook even wezen snuffelen op de camping (tis 25 min rijden)
Superleuk, we hebben er zin in! Meike wou helemaal niet meer mee naar huis natuurlijk.
Lars vond alles wel best.
We hebben het sanitair nu ook goed kunnen bekijken, supersupernetjes en mooi. Met babybadjes, en ook een groot ligbad :o
Weet je, ondanks dat vond ik het er nu al heerlijk. Moet je nagaan :') . En ik weet niet waar ze het vandaan haalt, maar mijn dochter is dan echt een soort van trots op haar wonden, heel gek. Maar het ziet er wel heel sneu uit zo. :D

Wat fijn dat jullie camping er ook zo heerlijk uitzag. Op vergelijkbare afstand ook. Leuk!
pi_84984840
Jaaaaa wéér naar-bed-breng-succes!

En net in bad was ze zó vrolijk!
Kijk maar:

Ik ben een gelukkig mens ^O^
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:20:37 #65
313287 Groofsken3
pi_84984866
Nieuwe User, het was echt een prachtige dag eigenlijk. Warm, het strandbad helemaal vol met kindjes. En die twee miniregenbuitjes waren ook feest :Y , want allemaal de tent in enzo. ;)

Nee, over het weer maak ik me helemaal geen zorgen meer.

Wel over dat ziekzijn van R en over of hij daar wel gaat slapen in een campingbedje :X . Maar goed, dat gaan we morgen merken. vandaag heeft hij de hele middag zielig kreunend bij mij in de doek gehangen.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:21:51 #66
313287 Groofsken3
pi_84984896
Haha, Sorbootje, wat een blije gup zeg :D O+ .
pi_84984919
Dat is echt knap van Lente, dat doen babytjes niet hoor, ze is echt al wijs :Y leuk is dat speelding trouwens

ah wat jammer dat beide kinderen niet bepaald op hun best waren Groofsken, komt morgen vast goed!
Hopelijk gaat de koorts van R. niet aanhouden
Gaaf dat je zo'n leuke kampeerplek dichtbij gevonden hebt, dan kan ik me voorstellen dat uitwijken naar huis, vooral om het slapen, zo gek nog niet is

Klinkt goed Karin, wat grappig dat jullie even zijn wezen rondkijken alvast :D
Heerlijk dat er uitgebreid sanitair is, dus ook wel schoon enzo. Ik zou het wel weten met dat ligbad hoor O+
pi_84984921
Veel plezier Groofs! En voor dekinderen kan het alleen maar beter worden :)
pi_84984986
Aww Groofsken, je kindjes! Zielig! Maar fijn dat je alsnog een mooie tijd hebt *O* Veel plezier!

Lente, wat een leuk filmpje, wat een grote baby, en wat een tof speelgoedding! tis maar goed dat ik 'm nu pas zie, anders had ik 'm zeker gekocht als zoveelste cadeautje voor m'n bijnadreumes :+

Isabeau O+ Ik zit hardop mee te lachen, wat een heerlijk gezicht! Nu vind ik het extra jammer dat het zulk rotweer is, want Willow zit ook altijd zo in d'r zwembadje, maar we hebben geen bad ;( nóg niet. Nog een paar maandjes *)
En wat goed dat ze weer ging slapen! *O*

Hier was het weer ruk met naar bed gaan. Maar ja, ze heeft nog steeds kapotte schaamlipjes, met bloederige plekjes, en dat kan ook niet anders dan heel veel pijn doen, 't arme meiske ;(

Maar goed, ze ligt nu, dus ik ga maar eens ballonnen opblazen :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84985045
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:20 schreef Groofsken3 het volgende:
Nieuwe User, het was echt een prachtige dag eigenlijk. Warm, het strandbad helemaal vol met kindjes. En die twee miniregenbuitjes waren ook feest :Y , want allemaal de tent in enzo. ;)

Nee, over het weer maak ik me helemaal geen zorgen meer.

Wel over dat ziekzijn van R en over of hij daar wel gaat slapen in een campingbedje :X . Maar goed, dat gaan we morgen merken. vandaag heeft hij de hele middag zielig kreunend bij mij in de doek gehangen.
Dat is ook zo! Beterschap voor hem in ieder geval! :)

Isabeau, wat fijn dat het naar bed gaan zo goed gaat! En wat ben je vrolijk! :D
pi_84985078
Oh spannend Innepin!! Dat wordt een bijzondere dag morgen!!
pi_84985133
ohhh lente wat ga je hard meid!! ik vind dat speelapparaat echt heeeeeel leuk!! waar heb je die vandaan Ssserpente?
en die tuinbroek staat je meisje ook leuk, lekker stoer! past wel bij dr O+

Isa aan de yoghurt, lekker. ik weet niet wat het beste is, ik heb tnt Evie gewoon gegeven wat in huis was...

@karin: fijn dat de camping er zo leuk uit zag! en dat de wasgelegenheid netjes was, toch wel heel belangrijk!

jeetje Willow is morgen jarig!!! alvast veel plezier met de voorpret Innepin!

Evie ligt weer op bed. moe maar voldaan...
vandaag lekker veel gespeeld en Evie is echt heel heel hard aan het oefenen om te kruipen. En soms is dat frustrerend, want het vooruit komen lukt nog niet zo goed...Naja het komt vanzelf, vorige week kon ze nog maar net dr knietjes eronder krijgen en nu zit ze al heel wijs op dr knietjes op de bank enzo.. O+
dus zal vast niet lang meer duren...

Eten gaat ook goed, vandaag bijvoorbeeld; 3x BV, 2x fruithap, 1 boterham (zonder korstjes), 100 ml groentehap, paar hapjes yoghurt en 1 papfles.. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84985160
Sneu voor Willow, dat doet ook pijn natuurlijk!
Hopelijk verlichten de kado's morgen de pijn een beetje ;)
Heel veel plezier met Willow's allerallerallereerste verjaardag....!
pi_84985259
Wij zoeken nog een picknickkleed voor op de camping, het liefst een grote met afneembare onderkant, heeft er iemand een idee waar ik dat koop?
pi_84985561
Fijn dat Evie goed eet! En de boterham gaat ook goed zei je he!? Vandaag ook geprobeerd bij Isa, maar ze begint direct te kokhalzen. Morgen nog maar eens aanbieden. En de yoghurt ging er trouwens wel goed in!

Hoe voel jij je zelf dan BJ, hopelijk heeft de beginnende BO niet doorgezet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')