abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84972608
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:10 schreef Twinkly het volgende:
Ja dat! Ik dacht dat je moest werken! :'( Volgende maand?

@ongesteld, ik roep de hele dag "chocolaaaa" :')
Moest ik ook, maar 's middags pas, had qua tijd best kunnen gaan eigenlijk, stom van me... maar ik vergeet het ook steeds.
1e vrijdag van de maand is het he? Ik kan vrij 3 september zeker weten, jij ook? *O*
Wow, ben je aardig lang onder het ongesteld zijn uitgekomen zeg! Ik ben een paar weken na bevaling aan de pil gegaan, dus kan er niet over meepraten.
En chocolaaaa mag zeker als je ongesteld bent hoor, sterker nog; hier MOET het }) :9
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84973924
Ssserpente, wij hebben nu al 2 jaar lang een MacLaren buggy in gebruik. Ik ben er super tevreden over :Y
Hij is zo ingeklapt, weegt haast niks, rijdt lekker en kan tegen een stootje. Dat ding van ons is 2 keer meegeweest op vliegvakantie en is daar ideaal gebleken, ook als (middag)dutjes-plek.
Nadelen vind ik dat het meerij-plankje dat we voor de kinderwagen hebben er niet aan kan, en dat hij omkukelt zodra hij leeg is en er (zware) tassen aan hangen. Maar dat is een probleem van alle buggy's ;)
.... met gevoel voor drama....
pi_84974102
Wij hebben hier een buggy liggen en die hebben we alleen op vakantie gebruikt . Het is een prenatal eigen merk geval en ik vind het een echt onding. Sturen met 1 hand is onmogelijk en hij hobbelt alle kanten op. Dus nemen we altijd de doek of de bugaboo gewoon mee. De buggy hebben we ooit eens gekocht omdat we geen kinderwagen bij de opvang mogen laten staan ivm brandveiligheid. Dus hadden we een buggy die kon ingeklapt onder de kaptok liggen :) Ik zou nu of geen buggy meer kopen of een goede dat scheelt echt in gebruikersgemak en plezier.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:59:49 #54
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84975292
Ik heb een Hema-buggy kado gekregen, en ben er erg blij mee. Hij ziet er leuk uit (rood met geruite voering), heeft een mooie zonnekap, kan goed plat liggen, stevige rugleuning voor Thomas, vijfpuntsgordel met (rood geruite) schouderkussentjes, rijdt lekker licht en vouwt heel makkelijk in en uit. En het allerfijnste: hij heeft een bagagenet onder het zitje, ideaal!
Nadeel(tje): in de ligstand is het bagagenet afgesloten door de rugleuning.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84976685
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben hier een buggy liggen en die hebben we alleen op vakantie gebruikt . Het is een prenatal eigen merk geval en ik vind het een echt onding. Sturen met 1 hand is onmogelijk en hij hobbelt alle kanten op.
Ik ben juist hartstikke blij met onze Prenatal eigen merk buggy!(ook puur voor de vliegvakantie gekocht) De wieltjes kan je los of vastzetten he? Juist fijn.
Gelukkig dat we hem voor de vakantie even uitprobeerden want we moesten er mee terug omdat we hem niet ingeklapt kregen,ook mijn vader kreeg het niet voor elkaar.
In de winkel deden ze het voor in 2 simpele stapjes :+ :@ :@
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84976827
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik ben juist hartstikke blij met onze Prenatal eigen merk buggy!(ook puur voor de vliegvakantie gekocht) De wieltjes kan je los of vastzetten he? Juist fijn.
Gelukkig dat we hem voor de vakantie even uitprobeerden want we moesten er mee terug omdat we hem niet ingeklapt kregen,ook mijn vader kreeg het niet voor elkaar.
In de winkel deden ze het voor in 2 simpele stapjes :+ :@ :@
Tsja die van mij is inmiddels bijna 3 jaar oud dus ik kan best een ouder model hebben natuurlijk. Ik kan de wieltjes ook niet vastzetten. Maar ach hij deed toen waarvoor we 'm gekocht hadden en het was een superuitverkoopje met kortingsbonnen toen. Geloof dat ie 35 euro kostte ;) En we gebruiken 'm dus alleen voor de vliegvakanties.
pi_84976894
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:03 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Tsja die van mij is inmiddels bijna 3 jaar oud dus ik kan best een ouder model hebben natuurlijk. Ik kan de wieltjes ook niet vastzetten. Maar ach hij deed toen waarvoor we 'm gekocht hadden en het was een superuitverkoopje met kortingsbonnen toen. Geloof dat ie 35 euro kostte ;) En we gebruiken 'm dus alleen voor de vliegvakanties.
Das een koopje! Of Prenatal was toen wat goedkoper, vind ook hun eigen merk dingen nog best aan de prijs.Of wellicht toch wat verschil in buggy.
Ik heb er 50 euro voor betaald, was ook een aanbieding.
pi_84982873
Thanks voor de uitgebreide buggytips! ^O^ Grappig dat de meningen zo verschillen. Ik ga idd van e week maar even langs de Prenatal om eea uit te proberen. Wat Claudia ook al zegt: ik vind het spuuglelijke dingen. Maar goed, wel handig, lijkt me, helemaal straks op de camping in Italie. O+

Ik vind Lente ineens zo veranderd. Ze kan iets, of ze weet iets, of ze kijkt anders uit d'r ogen, ik weet het niet; kan er de vinger niet op leggen. Ze is iig echt geen baby meer. Zo het de OIG-bijbel er maar eens bijpakken, wie weet staat er toch nog iets in.

Dit bijvoorbeeld. Ineens had ze door hoe het werkt.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:10:39 #59
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_84984527
Woehoei *O* . Tent staat, plek is goedgekeurd (mooi , groot, groen veld met lieflijk speeltuintje in het midden, regen was ook leuk :P , strandbad is geweldig, kindjes liggen te knorren :z (ja thuis ;) ), het begin is gemaakt ^O^ .

Kleine minpuntjes: R heeft van de eerste tot de laatste minuut gehuild. Hij had duidelijk koorts, was echt heel zielig ;( en S heeft meteen snoekduik gemaakt. :'( Score: drie grote schaafwonden. Tel daar nog eentje van gisteren bij op en madam loopt dus met 4 grote pleisters en wat kleine rode schrammen er om heen rond. :')
pi_84984622
Knap van Lente, vind ik, zo ver is Lars echt nog niet. Ze is ook echt wijs hoor! Knappe meid.

Wij hebben de Topmark buggy, en ik vind het een ideaal ding.
We gebruiken hem regelmatig, ligt standaard in de auto.
Meike zit er ook nog wel eens in.

Zo Lars is echt mama's kindje :D vanavond bracht mijn vriend hem naar bed, vantevoren even langs de badkamer waar ik bij Meike zat die onder de douche stond. Lars brullen...die wou naar mij toe.
Kus, Knuffel, lekker slapen....en toen bracht D hem naar bed. D is 2 keer terug geweest, maar Lars bleef maar huilen, dus toen ik klaar was met Meike ben ik even naar Lars gegaan, even opgepakt en alle diertjes gedag gezwaaid op zijn kamer (dat had D ook al gedaan met hem) en in bed gelegd...wat dacht je? Geen kik!
:o
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84984695
Oei Groofs, dat was voor de kids dus niet echt een geslaagde dag :')
Maar het gaat vast helemaal goed komen, lekker op vakantie!
wij zijn vandaag ook even wezen snuffelen op de camping (tis 25 min rijden)
Superleuk, we hebben er zin in! Meike wou helemaal niet meer mee naar huis natuurlijk.
Lars vond alles wel best.
We hebben het sanitair nu ook goed kunnen bekijken, supersupernetjes en mooi. Met babybadjes, en ook een groot ligbad :o
pi_84984750
Lars heeft duidelijk een voorkeur! ;)

Lente, wat goed van jou zeg! :)

Wat vervelend dat Leah nog zo zielig is Lily! Beterschap! :*

Groof, wat goed dat alles staat! Ik hoop zo op beter weer!!

Met Isa gaat het goed! Ben gisterenochtend nog wel even met haar langs de HA geweest omdat ze 's nachts pijn lijkt te hebben, en ik dacht aan haar oortjes. De HA zag wel dat één oortje wat roder was, maar niet heel ernstig. In de gaten blijven houden dus!

We hebben Isa vanavond een paar hapjes yoghurt gegeven, volle yoghurt. Of kon je nou beter halfvolle of magere geven?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:17:44 #63
313287 Groofsken3
pi_84984758
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oei Groofs, dat was voor de kids dus niet echt een geslaagde dag :')
Maar het gaat vast helemaal goed komen, lekker op vakantie!
wij zijn vandaag ook even wezen snuffelen op de camping (tis 25 min rijden)
Superleuk, we hebben er zin in! Meike wou helemaal niet meer mee naar huis natuurlijk.
Lars vond alles wel best.
We hebben het sanitair nu ook goed kunnen bekijken, supersupernetjes en mooi. Met babybadjes, en ook een groot ligbad :o
Weet je, ondanks dat vond ik het er nu al heerlijk. Moet je nagaan :') . En ik weet niet waar ze het vandaan haalt, maar mijn dochter is dan echt een soort van trots op haar wonden, heel gek. Maar het ziet er wel heel sneu uit zo. :D

Wat fijn dat jullie camping er ook zo heerlijk uitzag. Op vergelijkbare afstand ook. Leuk!
pi_84984840
Jaaaaa wéér naar-bed-breng-succes!

En net in bad was ze zó vrolijk!
Kijk maar:

Ik ben een gelukkig mens ^O^
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:20:37 #65
313287 Groofsken3
pi_84984866
Nieuwe User, het was echt een prachtige dag eigenlijk. Warm, het strandbad helemaal vol met kindjes. En die twee miniregenbuitjes waren ook feest :Y , want allemaal de tent in enzo. ;)

Nee, over het weer maak ik me helemaal geen zorgen meer.

Wel over dat ziekzijn van R en over of hij daar wel gaat slapen in een campingbedje :X . Maar goed, dat gaan we morgen merken. vandaag heeft hij de hele middag zielig kreunend bij mij in de doek gehangen.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:21:51 #66
313287 Groofsken3
pi_84984896
Haha, Sorbootje, wat een blije gup zeg :D O+ .
pi_84984919
Dat is echt knap van Lente, dat doen babytjes niet hoor, ze is echt al wijs :Y leuk is dat speelding trouwens

ah wat jammer dat beide kinderen niet bepaald op hun best waren Groofsken, komt morgen vast goed!
Hopelijk gaat de koorts van R. niet aanhouden
Gaaf dat je zo'n leuke kampeerplek dichtbij gevonden hebt, dan kan ik me voorstellen dat uitwijken naar huis, vooral om het slapen, zo gek nog niet is

Klinkt goed Karin, wat grappig dat jullie even zijn wezen rondkijken alvast :D
Heerlijk dat er uitgebreid sanitair is, dus ook wel schoon enzo. Ik zou het wel weten met dat ligbad hoor O+
pi_84984921
Veel plezier Groofs! En voor dekinderen kan het alleen maar beter worden :)
pi_84984986
Aww Groofsken, je kindjes! Zielig! Maar fijn dat je alsnog een mooie tijd hebt *O* Veel plezier!

Lente, wat een leuk filmpje, wat een grote baby, en wat een tof speelgoedding! tis maar goed dat ik 'm nu pas zie, anders had ik 'm zeker gekocht als zoveelste cadeautje voor m'n bijnadreumes :+

Isabeau O+ Ik zit hardop mee te lachen, wat een heerlijk gezicht! Nu vind ik het extra jammer dat het zulk rotweer is, want Willow zit ook altijd zo in d'r zwembadje, maar we hebben geen bad ;( nóg niet. Nog een paar maandjes *)
En wat goed dat ze weer ging slapen! *O*

Hier was het weer ruk met naar bed gaan. Maar ja, ze heeft nog steeds kapotte schaamlipjes, met bloederige plekjes, en dat kan ook niet anders dan heel veel pijn doen, 't arme meiske ;(

Maar goed, ze ligt nu, dus ik ga maar eens ballonnen opblazen :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84985045
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:20 schreef Groofsken3 het volgende:
Nieuwe User, het was echt een prachtige dag eigenlijk. Warm, het strandbad helemaal vol met kindjes. En die twee miniregenbuitjes waren ook feest :Y , want allemaal de tent in enzo. ;)

Nee, over het weer maak ik me helemaal geen zorgen meer.

Wel over dat ziekzijn van R en over of hij daar wel gaat slapen in een campingbedje :X . Maar goed, dat gaan we morgen merken. vandaag heeft hij de hele middag zielig kreunend bij mij in de doek gehangen.
Dat is ook zo! Beterschap voor hem in ieder geval! :)

Isabeau, wat fijn dat het naar bed gaan zo goed gaat! En wat ben je vrolijk! :D
pi_84985078
Oh spannend Innepin!! Dat wordt een bijzondere dag morgen!!
pi_84985133
ohhh lente wat ga je hard meid!! ik vind dat speelapparaat echt heeeeeel leuk!! waar heb je die vandaan Ssserpente?
en die tuinbroek staat je meisje ook leuk, lekker stoer! past wel bij dr O+

Isa aan de yoghurt, lekker. ik weet niet wat het beste is, ik heb tnt Evie gewoon gegeven wat in huis was...

@karin: fijn dat de camping er zo leuk uit zag! en dat de wasgelegenheid netjes was, toch wel heel belangrijk!

jeetje Willow is morgen jarig!!! alvast veel plezier met de voorpret Innepin!

Evie ligt weer op bed. moe maar voldaan...
vandaag lekker veel gespeeld en Evie is echt heel heel hard aan het oefenen om te kruipen. En soms is dat frustrerend, want het vooruit komen lukt nog niet zo goed...Naja het komt vanzelf, vorige week kon ze nog maar net dr knietjes eronder krijgen en nu zit ze al heel wijs op dr knietjes op de bank enzo.. O+
dus zal vast niet lang meer duren...

Eten gaat ook goed, vandaag bijvoorbeeld; 3x BV, 2x fruithap, 1 boterham (zonder korstjes), 100 ml groentehap, paar hapjes yoghurt en 1 papfles.. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84985160
Sneu voor Willow, dat doet ook pijn natuurlijk!
Hopelijk verlichten de kado's morgen de pijn een beetje ;)
Heel veel plezier met Willow's allerallerallereerste verjaardag....!
pi_84985259
Wij zoeken nog een picknickkleed voor op de camping, het liefst een grote met afneembare onderkant, heeft er iemand een idee waar ik dat koop?
pi_84985561
Fijn dat Evie goed eet! En de boterham gaat ook goed zei je he!? Vandaag ook geprobeerd bij Isa, maar ze begint direct te kokhalzen. Morgen nog maar eens aanbieden. En de yoghurt ging er trouwens wel goed in!

Hoe voel jij je zelf dan BJ, hopelijk heeft de beginnende BO niet doorgezet!
pi_84985612
Ach wat sneu en pijnlijk voor Willow, dat zal dan nog wel meer pijn doen steeds als ze plassen moet :'( :*

Evie, lastig is het nog he dat kruipen?
Wolf is steeds zo gefrustreerd dat het nog niet lukt, heel hoog gillen en met zn armen wild de lucht in maaien.
Ik hoop toch dat het eens lukt, het is net zo'n vis op her droge :D
pi_84985725
Goed bezig, Groof! Het staat iig! Kun je er naartoe wanneer je wilt! Wat doet het weer de komende week? Vond je grote tuimelaar het wel leuk?

Lars, moederskindje! Lente wordt ook het liefst door mij getroost. Ik geniet er nog maar van zolang het duurt, want ik denk dat ze een echt vaderskindje gaat worden. Nils is nl een echte meisjespapa. O+

Goed dat je ff langs de ha bent geweest, NU. Hoop dat het vanzelf overgaat!

Isabeau! Ik moest ook hardop mee lachen. Morgen aan Lente laten zien, die zal het ook wel hilarisch vinden. Slaapt ze al, Sorbo?

Get, Innepin, balen dat het nog niet over is. Vooral omdat je beter dus wel door had kunnen smeren. Hoop dat ze er morgen iig geen jeuk meer aan heeft!

Karin, volgens mij heeft de Hema dergelijke kleden.

BJ, wat goed joh, dat ze zo aan het oefenen is. Ze heeft het vast snel onder de knie! Hoe voel jij je?

Die knikkerbaan hebben we gekregen, maar zag ze hier. http://www.jolena.nl/leuk-houten-peuterspeelgoed-1-3-229/5

Wat een geweldig houten speelgoed hebben ze daar zeg. O+
pi_84985880
Lente die lekker met de knikkerbaan aan het spelen is, wat knap zeg!

Groof: jullie zijn met vakantie? Ergens in NL neem ik aan? Veel plezier iig en geen ongelukjes meer he :P ;)

Isabeau, blijerd :D

Auww arme Willow toch :{

Evie is zich ook lekker aan het ontwikkelen lees is! Leuk om te zien he :)

Dyon schuift nog lekker in zn achteruit de woonkamer door, nog genoeg te ontdekken! :)
pi_84986162
Ssserpente wat doe je nou o|O een linkje geven naar dat leuke spul! ARGH! *op handen zit*

Karin, ze hadden idd leuke, grote, waterdichte picknickkleden bij de hema. Ze staan niet meer op de site, maar misschien hebben ze ze nog wel :)

Wat leuk dat Evie al bijna kruipt *O* Gaat vast niet lang meer duren als ze al zo aan het oefenen is!
En wat fijn dat het eten zo goed gaat. Echt, prijs je gelukkig. Hier kreeg ik er vanavond twee hapjes eten in -O- ik word er zo moedeloos van ;(

Zo. Taart is gebakken en versierd, ballonnen opgeblazen, nu even slingers ophangen *O* Ik vind het helemaal spannend :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84986214
Ga maandag meteen kijken bij de Hema :Y
pi_84986506
Ssserpente, wat een leuk ding! En knap hoor, van Lente!

En ja, Isabeau slaapt al. Ze ging meteen slapen toen ik haar in bed legde. :)
pi_84986803
o ik ben helemaal vergeten om op dat heeeerlijke vrolijke meisje te reageren. wat een tof filmpje Sorboo... ik heb echt even gelachen O+

Ik voel me gelukkig wel iets beter dan gisteren, flink bezig geweest, veel kolven, aanleggen, heet douchen.. (en daarna de plek masseren).. en ben nog niet helemaal fit,maar komt vast goed.
Bedankt voor het vragen allemaal :*

en Groofs een heeeeele fijne vakantie gewenst, ik hoop echt dat de regen niet blijft aanhouden.

en Poppejans; Wolf is dus ook druk bezig? ik heb net weer nieuwe foto's in het kinderfototopic geplaatst. Evie komt al best ver... en net als Wolf, is het mopperen als het dan net niet lukt...
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:22:05 #83
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84987159
Isabeau en Lente O+ O+ Hoe cute zijn die meiden toch.. Sjucht :)

Willow, arm, arm meiske toch.. Ben je bijna jarig, krijg je deze narigheid om je oren.. Veel beterschap voor haar Innepin, dat klinkt echt enorm pijnlijk! :* En succes met balonnen opblazen :)

Qua buggy's: zijn er mensen die ook regelmatig hun buggy meenemen op de fiets? Nu stef in een stoeltje kan wil ik wat meer met de fiets gaan doen, maar bijv. even boodschappen doen is zonder wagentje dan dus onmogelijk.. En om nu een Urban Jungle aan mijn fiets te binden gaat denk ik een beetje tegenstaan ;)

Alhier nog steeds een heel schor, hoesterig, snotterig ventje. Wel vrolijk, maar ook snel dreinerig. Ik snap het ook best allemaal, nu mijn buik wat tot rust is gekomen is de keelpijn zo hevig dat ik constant het gevoel heb dat ik een stuk glas in heb geslikt dat in mijn keel is blijven hangen. Als mijn manneke zich ook zo voelt snap ik best dat hij huilt! Stef heeft vandaag trouwens met het zoontje van vrienden van ons gespeeld (hoi F.! :W :* ) en ze waren zó schattig samen O+ Het zoontje van onze vrienden wilde ook alles met Stef delen, echt enorm schattig, en ze hebben saampjes op de bank gezeten en samen gegeten.. Stef heeft net in bed nog even liggen dreinen, maar nu slaapt hij lekker. Ik hoop écht dat dat virus-ding nu snel oprot, dit is echt een vennijnige!
3!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:24:15 #84
95408 Incantrix
pi_84987230
En Wolf en Evie druk met kruip-bewegingen? Nog even kinders, en het lukt hoor! En voor je het dan weet gaan ze ook echt snél :D Wel filmpjes blijven maken he? Het is supergrappig die ontwikkeling te zien :)
3!
pi_84987253
Fijn dat het beter gaat, BJ!

Wat gaan onze kinderen toch hard. :o

Ik kan Ivan bijna niet meer bijhouden. Hij zit voortdurend met zijn neus ergens waar hij niet in mag zitten. Het dressoir met servies is favoriet. Net als de boekenkast, trouwens. Die is zo interessant dat hij zich zonder hulp van ons op durft te trekken tot staan. En als hij nu zit valt hij helemaal niet meer om.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:25:55 #86
313287 Groofsken3
pi_84987298
Serpente, inderdaad wat knap is dat O+ . En leuk ding, wij hebben ook zoiets, maar dan een giraf ;)

En jahoor, S vond het er heerlijk :Y O+ .

Innepin, een hele fijne verjaardag morgen voor jullie en dat prachtige Willowmeisje!!! :* *O* O+

En Wolf en Evie, elkker bezig en lekker gefrustreerd dus :D . Komt wel goed schatje(s) ^O^ .
pi_84987336
Triks, beterschap, voor jullie allebei! :*
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:27:03 #88
313287 Groofsken3
pi_84987342
En Ivan ook al zo lekker bezig met ontdekken :D O+ .

Incantrix, beterschap voor jullie :* .
pi_84987371
Rottig, hè, als ze niet zichzelf zijn door een virus, Icantrix? Ik heb bij Ivan vandaag pas voor het eerst het idee dat hij weer een beetje de oude is. Vannacht heeft hij erg onrustig geslapen en dat is niks voor hem. Hij miept ook best veel, maar ik weet niet goed of dat komt doordat hij zich nog niet helemaal lekker voelt of doordat hij vanalles wil wat hij nog niet kan of niet durft.

Kun je een draagdoek nog steeds zo slecht aan? Een ringsling lijkt me ideaal om mee te nemen bij het fietsen.
pi_84987742
nou icantrx; toevallig heb ik dr nog eentje gemaakt vanavond van mijn kleine acrobaatje O+
klik:
View My Video
:+

en natuurlijk een enorm dikke knuffel voor je lieve mannetje, dat virus mag nu wel oprotten ;)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:39:12 #91
95408 Incantrix
pi_84987855
Thnx Sorbo en Groofs :*

Claudia, dat is inderdaad zó naar.. Net als die twijfels, zoals jij nu zegt. Is het het één, of toch eigenlijk het ander? En hoe ga je er dan mee om? :* voor jou en Ivan! En wat goed en geweldig en bijzonder om je manneke zo'n enorme ontwikkeling door te zien maken he? Ik vind het écht wat.. O+ Qua draagdoek heb ik al een paar keer vol verlangen zitten kijken, ik zou het zó graag weer eens willen proberen, gewoon kijken hoe ver ik ermee kom.. Maar op dit moment houdt niet alleen mijn bekken me tegen: met dit weer heeft Stef het met dat helmpje ook zo enórm warm telkens, dat ik de doek eigenlijk gewoon niet aandurf. Lijf aan lijf is toch warm en hij kan zijn warmte niet ventilleren via zijn hoofd. Ik ben bang dat het pas in het najaar wordt dat ik de doek weer aandurf. Wel grappig dat je dat zegt, ik heb anderhalve week geleden nog tegen mijn lief gezegd hoe handig die doek nu wel niet zou zijn, met het fietsen enzo.

Zou je kind de doek kunnen 'afleren' als je hem er te lang niet instopt?
3!
pi_84987911
Oeh, dat duurt niet lang meer, hoor, BJ! *O*

Trix, klote voor jullie. Het is (er) ook echt weer naar. ;( Sterkte! :*
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:41:08 #93
95408 Incantrix
pi_84987936
Oh, BJ, je lekkere bollie O+ O+ En hey, aan het begin van het filmpje kwam ze vooruit ook! *O* Of was dat nu gezichtsbedrog? Vervelend hoor, nog even een keertje kijken :D En thnx, da'slief van je :*

Ssserpente :*
3!
pi_84987995
Dat lijkt me heel verstandig i.v.m. zijn helmpje, Icantrix. Ik weet niet hoe het met 'afleren' zit, maar ik kan Ivan gerust een paar weken niet dragen en als ik er dan weer mee begin vindt hij het allemaal best.
pi_84988021
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:41 schreef Incantrix het volgende:
Oh, BJ, je lekkere bollie O+ O+ En hey, aan het begin van het filmpje kwam ze vooruit ook! *O* Of was dat nu gezichtsbedrog? Vervelend hoor, nog even een keertje kijken :D En thnx, da'slief van je :*
ja heel soms komt ze inderdaad iets vooruit :)
en soms als ze echt echt echt graag wil; dan tijgert ze haha
pi_84988075
Incantrix, ik hoop met je mee dat het virus inderdaad snel weg is! :*

En Ivan kan zichzelf dus ook al goed optrekken, wow!

Leuk filmpje BJ!! Dat gaat al erg goed. Wat maakt ze ook een schattig geluidje! :) Isa tijgert nu al wel heel goed, maar het gaat nog niet helemaal op handen en knieen. Ze trekt zichzelf nu een beetje vooruit met haar handjes. Een beetje zoals en vis op het droge, zoals Poppejans zegt!
pi_84988076
Wat een lief filmpje, BJ! Het ziet er ook zo grappig uit, een beetje ouderwets.

Ik kan filmpjes die op Photobucket staan nooit zien vanwege het eeuwige bufferen. Daardoor loop ik Lente mis. -O-
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:00:31 #99
95408 Incantrix
pi_84988670
Claudia, dat denk ik inderdaad ook. Ik wil gewoon het risico niet lopen. En nouja, in het ergste geval is hij de doek hierna ontwend en moeten we dat een beetje opbouwen ofzo. Hij heeft het altijd fijn gevonden in de doek, dus ik denk dat dat vanzelf wel weer goedkomt strakjes :)

Haha, BJ, wat grappig, tijgeren heeft Stef nooit echt gedaan.. Ja, achteruit een beetje, maarja. Wilde hij rechtdoor naar een bepaald speeltje, tijgerde hij zichzelf per ongeluk naar de andere kant van de kamer in z'n achteruit _O- En dan, buiten de gewone frustratie om, nog eens éxtra hard gaan huilen als je vast komt te zitten achter een tafelpoot of iets dergelijks :D
3!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:06:55 #100
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84988887
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, dat denk ik inderdaad ook. Ik wil gewoon het risico niet lopen. En nouja, in het ergste geval is hij de doek hierna ontwend en moeten we dat een beetje opbouwen ofzo. Hij heeft het altijd fijn gevonden in de doek, dus ik denk dat dat vanzelf wel weer goedkomt strakjes :)

Haha, BJ, wat grappig, tijgeren heeft Stef nooit echt gedaan.. Ja, achteruit een beetje, maarja. Wilde hij rechtdoor naar een bepaald speeltje, tijgerde hij zichzelf per ongeluk naar de andere kant van de kamer in z'n achteruit _O- En dan, buiten de gewone frustratie om, nog eens éxtra hard gaan huilen als je vast komt te zitten achter een tafelpoot of iets dergelijks :D
o ja dat heeft Evie regelmatig in de box... altijd benen buitenboord en dan geen kant meer op kunnen ;)

(volgens mij hebben ze bij het KDV plexiglas om de box heen... :@ weet jij dat zeker Poppedein?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')