haha fijn om te horenquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:22 schreef Meimeltje het volgende:
BJ, hier zitten de rompers van prenatal in maat 74/80 ook helemaal strak, terwijl de Hema rompers lubberen. Alhoewel die van de prenatal wel van de oudste geweest zijn en al heel vaak in de droger geweest zijnSorry heb je nog weinig aan dan he haha. Maar volgens mij vallen ze wel kleiner hoor.
Jaaa leuk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Moest ik ook, maar 's middags pas, had qua tijd best kunnen gaan eigenlijk, stom van me... maar ik vergeet het ook steeds.
1e vrijdag van de maand is het he? Ik kan vrij 3 september zeker weten, jij ook?![]()
Wow, ben je aardig lang onder het ongesteld zijn uitgekomen zeg! Ik ben een paar weken na bevaling aan de pil gegaan, dus kan er niet over meepraten.
En chocolaaaa mag zeker als je ongesteld bent hoor, sterker nog; hier MOET het![]()
Ik slaap zo weerquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:07 schreef Poppejans het volgende:
Kun je zelf daarna nog weer snel in slaap komen Meimeltje? Lijkt me hoe dan ook vermoeiend om eruit te moeten 's nachts
Heb niet veel van Prenatal, maar wel wat rompertjes in 50/56 gehad en die vond ik ook klein vallen BJ![]()
Hier alles best.Wolf werd zoals gewoonlijk iets voor 6.30 wakker,nog even geprobeerd of hij daarna meteen verder wou slapen, maar ging niet.Dus effe samen wat gaan spelen en fruit gegeten en nu ligt hij er weer in.
Zo jammer voor hemzelf (en mijn oren) dat hij nog niet kruipen kan, pff dat enorme gegil irriteert me soms wel een beetje, maarja zeggen dat hij dat niet moet doen helpt natuurlijk nog niet![]()
Heb de koffer tot dusver al helemaal ingepakt, woehoe nog 2 nachtjes en dan gaan we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |