ik zie alleen 'gratis verzending'quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:57 schreef Ssserpente het volgende:
M'n schoonmoeder heef gewoon gevraagd wat we wilden hebben. Da's dit geworden.
Edit: Ow, mag nie kopieren nie...
Als ie niet uitverkocht is dus...
En m'n moeder geef ik gewoon deze link als ze ernaar vraagt. Maar die komt sowieso altijd wel met leuk, duurzaam, houten spul zoals blokkendozen of zo.
Doet me denken aan een klant die een wit Oililyjurkje bij me had gekocht voor haar driejarige prinsesje.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:00 schreef Aoraki het volgende:
mmm Ssserpente... Ik zie alleen "gratis verzenden". Een blanco vel papier is niet zo leuk om te krijgen op je verjaardag![]()
Wat een geweldige link!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:57 schreef Ssserpente het volgende:
En m'n moeder geef ik gewoon deze link als ze ernaar vraagt. Maar die komt sowieso altijd wel met leuk, duurzaam, houten spul zoals blokkendozen of zo.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef Ca.ra het volgende:
Ik wou t net ook al zeggen Trix. Great minds enzo
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef Stiemie het volgende:
Oh en cadeautjes die je wel of juist niet wil... tsja dat blijft hier erg lastig. Linde heeft voor haar verjaardag van mijn tante een chinees export-popje gekregen dat op vreselijk nasale manier twinkle-twinkle-little start zingt en tussendoor giegelt en mummy! daddy! I love you! schreeuwt op vol volume. Kortom mijn totale nachtmerrie. Maar ze is er zo blij mee (ik hoop dus maar gewoon dat de batterijen heeeeeel snel op zijn) Zo ontdekken ze dus ook speelgoed dat je zelf niet snel zal kopen en dat is ook leuk bedenk ik nu maar steeds als ze de pop aanzet...
Haha, en ze leek zo onbewogen! Ik vond het heel lief van haar dat Ivan haar pop vast mocht houden. Ik heb echt een zwak voor Linde, hoor. Ze is zo sociaal en zegt gewoon iets terug als je haar een vraag stelt! Ik moet nog wel leren om niet te moeilijke vragen te stellen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:25 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb vanmorgen Ivan gezienen hij is zo leuk
Linde was de hele middag nog van hem onder de indruk.
Ik moest zo lachen om de reactie van mijn vriend. "Maar zo te zien is Esmee al 1 jaar geworden?" "Nou, nee, dat is het kaartje dat we nog gaan versturen." Mijn arme lief heeft geen flauw idee wat hem te wachten staat.quote:Toevallig heb ik gisteren de uitnodigingen voor Esmee's verjaardag binnen gekregen.
Klinkt gezellig!quote:We vieren het net zoals Linde's verjaardag op de kinderboerderij. Omdat het in september al wat kouder is, maken we er een pannenkoekenfestijn van! En ik nodig naast onze ouders al mijn neven en nichten uit met kindjes of die veel met onze kinderen hebben. Dus meestal is het best druk (zo'n 30 man) maar ook heel gezellig.
Hmja, dat vind ik ook wel. Ik zou er bijvoorbeeld nooit opgekomen zijn om iets van Little People te vragen, maar Ivan vindt het geweldig spul. En mijn moeder vindt het zo leuk om spontaan iets te kopen als ze in de stad is, dat wil ik haar niet ontnemen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef Stiemie het volgende:
Zo ontdekken ze dus ook speelgoed dat je zelf niet snel zal kopen en dat is ook leuk bedenk ik nu maar steeds als ze de pop aanzet...
Dat zat ik me laatst ook te bedenken. Ikzelf zou bijv. niet snel plastic speelgoed kopen, maar ik vind het prima als anderen het kopen. Aan m'n moeder en schoonouders vraag ik wel specifiek iets van hout, maar vrienden mogen best iets plastics kopen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef Stiemie het volgende:
Oh en cadeautjes die je wel of juist niet wil... tsja dat blijft hier erg lastig. Linde heeft voor haar verjaardag van mijn tante een chinees export-popje gekregen dat op vreselijk nasale manier twinkle-twinkle-little star zingt en tussendoor giegelt en mummy! daddy! I love you! schreeuwt op vol volume. Kortom mijn totale nachtmerrie. Maar ze is er zo blij mee (ik hoop dus maar gewoon dat de batterijen heeeeeel snel op zijn) Zo ontdekken ze dus ook speelgoed dat je zelf niet snel zal kopen en dat is ook leuk bedenk ik nu maar steeds als ze de pop aanzet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |