ai, dat impliceert niet veel goeds....quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:31 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik ben nog naar de camping geweest.
Ze wilden allebei niet slapenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:34 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
ai, dat impliceert niet veel goeds....
Ach nee, wat vervelend. Vonden ze het te spannend allemaal op de camping? Of denk je dat het net iets te veel verandering van omgeving en ritme was?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:40 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ze wilden allebei niet slapen. En de oudste trekt dat tot een uur of drie en begint dan streken uit te halen. De jongste trekt dat niet
... Op een gegeven moment de bups maar in de auto gegooid en naar huis gereden. Ik wist het niet meer
...
Ik ook! Doe eens wat fotootjes in het fototopic? En nee, je hoeft echt niet eerst op de rest te reageren, gewoon posten! Zeg maar dat het mocht van mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:00 schreef lily het volgende:
ach jammer, Groof. Maar goed; dat is wel een reden dat je dichtbij huis bent gebleven. Lekker snel weer thuis indien nodig!
Mefke, ik vind jouw zoon zo'n lekker ding heh
Als ik de was van de afgelopen twee weken heb gevouwen ga ik dit ook proberen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:04 schreef mefke79 het volgende:
En soms snap ik helemaal niets van mijn kind. Het is een echte beweger, stilliggen kan ie niet en doet ie niet, tenzij:
[ afbeelding ]
Meneer heeft zo 1,5 uur (!) met een lampje liggen spelen. En niet een keer geprobeerd eruit te komen.
Ik heb het al geprobeerd. Lente probeerde eruit te komen, klapte met wasmand en al voorover en viel een tand door d'r lip.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik de was van de afgelopen twee weken heb gevouwen ga ik dit ook proberen.
Aan de (schoon)ouders hebben we gewoon verteld wat we graag wilden hebben. Dat was ook het best eigk want ze hadden allebei zo'n groot bedrag in gedachten (100,-) dat ze anders vast met vrij veel waren gekomen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe doen jullie dat dan, zo'n lijstje maken? Zorg je gewoon dat iedereen die komt vantevoren contact met je opneemt zodat je kunt vertellen wat er op het lijstje staat? En hoe voorkom je dan dat mensen dingen dubbel kopen?
Ik ben als de dood dat mijn moeder met een hysterisch groot ding op de proppen komt. Ik ben al maanden bezig om duidelijk te maken dat we een groot (letterlijk!) cadeau niet op prijs stellen i.v.m. ruimtegebrek.
Nee, daar zal Ivans vader blij mee zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Aan de (schoon)ouders hebben we gewoon verteld wat we graag wilden hebben. Dat was ook het best eigk want ze hadden allebei zo'n groot bedrag in gedachten (100,-) dat ze anders vast met vrij veel waren gekomen.
Van andere visite vraag ik niet per se iets. Voor nu vraag ik iets van little people of duplo ofzo, voor als ze groter is en mensen vragen aan mij wat ik wil hebben ben ik geneigd om te vragen om knutselspullen. niet gewoon papier en lijm ofzo maar van die doosjes die je bij de speelgoedwinkel hebt, je weet wel net als dat rubberof kralen rijgen, armbandjes maken, dat spul. Lijkt me leuk om dan een tijdje later uit de kast te trekken in de herfst.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Wij vragen denk ik alleen de opa's en oma's en Ivans ooms en tantes. We houden het gewoon klein dus. Dikke kans dat de families zelfs apart komen. Onze families zien elkaar eigenlijk nooit, maar misschien is het leuk om dit soort gelegenheden juist aan te grijpen om ze samen te laten komen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef mefke79 het volgende:
Ik vind het zo lastig om te bedenken hoe we het vieren. Ja, met opa en oma enzo. Maar van onze vrienden zijn we de eerste met kinderen. Ben nog een beetje aan het piekeren of ik iedereen ga uitnodigen enzo. Wil ook niemand verplichten of zich verplicht te laten voelen. Lastig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |