Heb even gezocht en het zijn dezequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die! Ik vond ze zo leuk! De pasvorm zag er ook heel goed uit, veel beter dan de Hemaslofjes die ik bijvoorbeeld voor Ivan had.
Ik meen het echt hoor! Petje af voor wat jij allemaal alleen met die 2 doet. Ik weet heel eerlijk niet of ik ervoor zou kiezen om een camping te proberen met 2 kleintjes en jij doet dat gewoon en als het dan niet lekker gaat, kies je gewoon voor jezelf en je kinderen en ga je naar huis.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Wat lief Stiemie, dat raakt me wat je zegt.
Wat lief zegquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het juist super dat je een camping in de buurt hebt geregeld en gewoon naar huis bent gegaan, Groofsken! Niks 'doorbijten' en 'dan maar niet leuk'. Je hebt een leuke ochtend gehad, bent naar huis gegaan toen het niet meer ging en nu geef je je kindjes een dagje rust. Ik zou me geen betere moeder kunnen wensen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Jij gaat met 2 kleintjes een Amsterdamse tram in, Stiemie. Dan ben je in mijn ogen ook een held.
Jij gaat met 2 kleintjes een Amsterdamse tram in, Stiemie. Dan ben je in mijn ogen ook een held.
Ook niet als de kids smeken om gehaktballetjes?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik zei dus wel tegen mijn lief: Ik ga NIET op een regenachtige zondag met twéé kinderen naar de Ikea.
ik weet het niet, een week of 6 geleden was ze 69 cm dacht ik? maar ik hoef deze maand niet naar het CB.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:15 schreef mefke79 het volgende:
BJ, hoe lang is Evie? Driekus zal rond de 76 zitten schat ik nu. Maar ja, die heeft ze verder niet nodig in de breedte, dat slobbert er maar een beetje omheen. Dat helpt natuurlijk ook nog.
Haha, ik durf ook niet met de tram. Snap er geen snars van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
idd, als ik alleen met een tram moet snap ik er al de ballen van, laat staan met een kind en laat al helemaal staan met 2 kinderen haha.
Maar ja trams kennen we hier in de 8erhook ook niet
Ze zijn wel lager dan bij die oude trams (met een trapjequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar in Amsterdam zijn de nieuwe trams in ieder geval qua instap laag toch?
Hier dus niet dus ik voorzie ook wel worsteling met een kinderwagen bij alleen die ene ingang die breed genoeg is. Heeft Mr.DML nog meer reden om te roepen dat het OV stom is en dat ie er niet in wil
Ik merk het al. Ik neem de draagdoek en als Mr.DML persé die wagen mee wilt mag hij 'm erin en eruit worstelenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ze zijn wel lager dan bij die oude trams (met een trapje) maar het ligt zeg maar aan de halte hoe hoog de uitstap is. Soms kan je er zo uitrijden en soms is het een gehannes met een flinke afstap, halte die niet aansluit en prullenbak/bushokje in je nek. Maar na een tijdje "herken" je de haltes en weet je dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |