abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85023653
Ik vind het juist super dat je een camping in de buurt hebt geregeld en gewoon naar huis bent gegaan, Groofsken! Niks 'doorbijten' en 'dan maar niet leuk'. Je hebt een leuke ochtend gehad, bent naar huis gegaan toen het niet meer ging en nu geef je je kindjes een dagje rust. Ik zou me geen betere moeder kunnen wensen. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:28:33 #227
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85023676
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, die! Ik vond ze zo leuk! De pasvorm zag er ook heel goed uit, veel beter dan de Hemaslofjes die ik bijvoorbeeld voor Ivan had.
Heb even gezocht en het zijn deze
Beetje groot plaatje dus een link: http://www.boumy.nl/colle(...)s-kleuren/jeans-navy

Ik hou ze wel apart voor je als Esmee ze niet meer past :)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:31:05 #228
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85023809
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Wat lief Stiemie, dat raakt me wat je zegt O+ .

Ik meen het echt hoor! Petje af voor wat jij allemaal alleen met die 2 doet. Ik weet heel eerlijk niet of ik ervoor zou kiezen om een camping te proberen met 2 kleintjes en jij doet dat gewoon en als het dan niet lekker gaat, kies je gewoon voor jezelf en je kinderen en ga je naar huis. ^O^
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:31:08 #229
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85023811
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het juist super dat je een camping in de buurt hebt geregeld en gewoon naar huis bent gegaan, Groofsken! Niks 'doorbijten' en 'dan maar niet leuk'. Je hebt een leuke ochtend gehad, bent naar huis gegaan toen het niet meer ging en nu geef je je kindjes een dagje rust. Ik zou me geen betere moeder kunnen wensen. :*
Wat lief zeg O+ .

Het raakt me toch wel moet ik zeggen. Bij jullie lieve reacties springen de tranen me (nog net niet) in de ogen. :*
pi_85023860
Jij gaat met 2 kleintjes een Amsterdamse tram in, Stiemie. Dan ben je in mijn ogen ook een held. :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:33:01 #231
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85023901
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Jij gaat met 2 kleintjes een Amsterdamse tram in, Stiemie. Dan ben je in mijn ogen ook een held. :P
:o , nou inderdaad ^O^ .
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:33:57 #232
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85023945
quote:
:D Nou meestal gaat het beter dan die ene dag from hell hoor. Dan valt het allemaal wel mee ;)
pi_85024050
Wij waren vandaag dus in de Ikea. Het was ontzettend druk maar zo leuk! Ik weet niet was het precies is, door de aanwezigheid van Ivan worden dat soort dingen makkelijker of zo. We maken het niet onnodig lang, shoppen heel gericht, nemen wat rust in het restaurant. Ik heb zo van hem genoten in het restaurant!

Maar ik zei dus wel tegen mijn lief: Ik ga NIET op een regenachtige zondag met twéé kinderen naar de Ikea.
pi_85024280
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:

Maar ik zei dus wel tegen mijn lief: Ik ga NIET op een regenachtige zondag met twéé kinderen naar de Ikea.
Ook niet als de kids smeken om gehaktballetjes? :Y) ;)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:45:48 #235
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85024522
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:15 schreef mefke79 het volgende:
BJ, hoe lang is Evie? Driekus zal rond de 76 zitten schat ik nu. Maar ja, die heeft ze verder niet nodig in de breedte, dat slobbert er maar een beetje omheen. Dat helpt natuurlijk ook nog.
ik weet het niet, een week of 6 geleden was ze 69 cm dacht ik? maar ik hoef deze maand niet naar het CB.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:50:46 #236
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85024805
Claudia :D

wij horen hier:
zoem, zing, tel maar mee
rode bal, jippie jee
draai maar
draai maar
draai maar rond de boom
bzzzzz!

De andere speeltjes met geluid maken alleen maar muziekjes, dat scheelt.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85024892
quote:
^O^ idd, als ik alleen met een tram moet snap ik er al de ballen van, laat staan met een kind en laat al helemaal staan met 2 kinderen haha.

Maar ja trams kennen we hier in de 8erhook ook niet ;)
pi_85025034
Ik neem hier al heel lang voor om een keer met de kids met de trein te gaan, maar toch pak ik steeds de auto :D Moet ook maar eens een voorbeeld nemen aan Stiemie dan, alhoewel het hier nog niet eens zo erg is als in Adam.
pi_85025143
De nieuwe trams in Amsterdam zijn bovendien net een achtbaan. Als ik niet zo snel mogelijk een zitplaats probeer te vinden dan moet ik me als een soort aap in de jungle van buis naar buis slingeren om de tram ongeschonden door te komen. Ik zou niet weten hoe dat met twee kinderen te doen! _O_
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:59:48 #240
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85025283
Wij hebben geen auto dus dat maakt de keuze voor de tram al een stuk simpeler :+

Op zich valt het mee hoor, ik stap op bij de beginhalte en dus kan dat daar op mijn gemakkie. Uitstappen in de binnenstad (centrum) is soms lastig omdat ik een wagen en een peuter uit moet laten stappen terwijl de toeristenstroom de tram in wil.

Met de bus gaan vind ik een stuk erger :X Ik reis zelfs liever om met de tram dan dat ik met de bus moet. En trein is ook goed te doen.

Maareh gaan we een tram/bus/trein-meet houden? ;)
pi_85025367
Haha, een OV-meet! Ik doe mee!
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:01:50 #242
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85025403
Ja en de metro en veerpont hebben we ook nog!
pi_85025499
Maar in Amsterdam zijn de nieuwe trams in ieder geval qua instap laag toch?
Hier dus niet dus ik voorzie ook wel worsteling met een kinderwagen bij alleen die ene ingang die breed genoeg is. Heeft Mr.DML nog meer reden om te roepen dat het OV stom is en dat ie er niet in wil }:|
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85025550
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

^O^ idd, als ik alleen met een tram moet snap ik er al de ballen van, laat staan met een kind en laat al helemaal staan met 2 kinderen haha.

Maar ja trams kennen we hier in de 8erhook ook niet ;)
Haha, ik durf ook niet met de tram. Snap er geen snars van.

Zeeland he...
pi_85025633
Da's inderdaad een groot voordeel van de nieuwe trams, DML. En bij de achterste ingang (niet helemaal achterin want daar mag je niet instappen) is een plaats gereserveerd voor een kinderwagen.

Ik moet er niet aan denken om een kinderwagen mee te slepen in het ov. Leve de draagdoek!
pi_85025692
De laatste keer hadden we hier ook geen leuke ervaring met het OV. We gingen (1,5 jaar geleden) van Utrecht naar Maastricht voor de kerstmarkt. De trein zat propvol. We dachten dat er onderweg wel mensen uit zouden stappen, maar er stapten alleen maar meer mensen in. We moesten dus bijna de hele reis staan. Kyllian begon het vreselijk te vinden (die zag alleen nog maar benen van mensen om zich heen). Ik hem dus een hele tijd opgetild en we werden dus steeds heen en weer geschud omdat ik me met een peuter in mn armen niet goed kon vasthouden. Papa stond een eind verderop in de trein. Gelukkig werd het tegen het eind wat leger en konden we plaats nemen om het trappetje.
Pfff drama iig en sindsdien geloof ik ook niet meer met de trein geweest.
Het is ook nog eens niet goedkoop, zeker niet als je ook met een leaseauto zou kunnen gaan ;)
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:08:45 #247
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85025758
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar in Amsterdam zijn de nieuwe trams in ieder geval qua instap laag toch?
Hier dus niet dus ik voorzie ook wel worsteling met een kinderwagen bij alleen die ene ingang die breed genoeg is. Heeft Mr.DML nog meer reden om te roepen dat het OV stom is en dat ie er niet in wil }:|
Ze zijn wel lager dan bij die oude trams (met een trapje :X ) maar het ligt zeg maar aan de halte hoe hoog de uitstap is. Soms kan je er zo uitrijden en soms is het een gehannes met een flinke afstap, halte die niet aansluit en prullenbak/bushokje in je nek. Maar na een tijdje "herken" je de haltes en weet je dat wel
pi_85025878
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, een OV-meet! Ik doe mee!
Als die nou in Utrecht gehouden wordt doe ik misschien ook nog mee :+
pi_85026038
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ze zijn wel lager dan bij die oude trams (met een trapje :X ) maar het ligt zeg maar aan de halte hoe hoog de uitstap is. Soms kan je er zo uitrijden en soms is het een gehannes met een flinke afstap, halte die niet aansluit en prullenbak/bushokje in je nek. Maar na een tijdje "herken" je de haltes en weet je dat wel
Ik merk het al. Ik neem de draagdoek en als Mr.DML persé die wagen mee wilt mag hij 'm erin en eruit worstelen :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:17:33 #250
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85026143
Ik vind de draagdoek in de tram niet altijd even fijn :@ Als het druk is en je moet staan, dan plut iedereen je kindje. Als het warm is, drijf je weg. Esmee wil er dan uit, maar op schoot zitten is niet haar sterkste punt... Soms doe ik het wel hoor, maar het is toch ook best een gehannes... Kijk met zo'n wagen rij je gewoon de tram uit en die scheenbenen van die toeristen helen wel weer ;) >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')