abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85021956
Innepin, wat is ze gróót geworden! En die dromerige ogen O+
pi_85022159
Lars vindt LP nog niks aan, hij vindt houten blokken nog het leukst, en autootjes ook, beetje aan de wieltjes draaien enzo. Lars krijgt een driewieler met duwstang voor zijn verjaardag (denken we nu)
Van Meike krijgt hij de ambulance van Duplo (was afgelopen week bij Kruidvat)
Van mijn ouders krijgt hij volgens mij de wipwap van Little Tikes.

Dat houten speelgoed van de link van de Ssserpente... :9 mjam, maar wel duur!

Ohw Mefke, ik zag je ventje net in het fototopic O+ wat een knappe kerel zeg!

Groofsken, dappere dodo! morgen gewoon weer proberen?

Edit: jarige Willow! Ze is mooi! En inderdaad al goed te herkennen in de badcape-foto!
Veel plezier bij de dreumesen en tot over een maand! :o
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_85022327
ahw Willow O+ leuke foto's!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85022368
Willow gefeliciteerd *O*
Die vreselijk heldere foto's van net na haar geboorte kan ik me nog wel herinneren :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:02:18 #205
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85022372
Grrofsken het mag dan misschien geen succesverhaal geworden zijn, maar je hebt het me toch maar mooi geflikt om te GAAN! Dat vind ik al heel knap want met 2 van die kleintjes is dat echt geen niet niks. Hopelijk gaat het slapen morgen beter en dan gaan jullie lekker met zijn drietjes genieten :*
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:04:42 #206
100412 mefke79
komt goed!
pi_85022521
Sorbo, als ik iets geleerd heb de afgelopen tijd is dat je je niet altijd moet blindstaren op die leeftijdsaanduidingen. Driekus vond de school van fisher price heel gaaf (mijn oude) en speelt ook met spullen waarop +1 stond.
We hebben vandaag ook wat spullen naar boven gedaan die hij echt niet meer leuk vond. Ook raar hoor, maar goed, het wordt anders een zooitje.

Die liedjes uit die apparaten ja. Pff, stap klap en dans maar mee, we stappen in het rond....V-tech hier. En het is telkens hetzelfde mens dat het heeft ingezongen geloof ik. Gelukkig zit er een uitknop op de meeste dingen.

Innepin, ze lijkt op jou! Tot over een paar weken!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:04:57 #207
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85022537
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, en ze leek zo onbewogen! Ik vond het heel lief van haar dat Ivan haar pop vast mocht houden. Ik heb echt een zwak voor Linde, hoor. Ze is zo sociaal en zegt gewoon iets terug als je haar een vraag stelt! Ik moet nog wel leren om niet te moeilijke vragen te stellen.

En Esmee is echt een poppetje vergeleken met Ivan. O+ (En die slofjes MOET ik hebben als je er ooit afstand van doet!)[..]

Ik moest zo lachen om de reactie van mijn vriend. "Maar zo te zien is Esmee al 1 jaar geworden?" "Nou, nee, dat is het kaartje dat we nog gaan versturen." Mijn arme lief heeft geen flauw idee wat hem te wachten staat. :D
[..]

Klinkt gezellig!
Welke slofjes bedoel je? Ze had toch gewoon van die spijkerstof slofjes aan?

En de uitnodigingen hebben we al binnen inderdaad :@ Ik denk steeds maar "oh als ik straks wel werk heb, hebben we dat alvast gedaan" met het resultaat dat ik me een slag in de rondte plan en regel en dat ik nu de uitnodigingen en traktaties voor Esmee al klaar heb en nog steeds geen nieuwe baan :')
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:04:58 #208
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85022539
ahhh wat een mooooooie foto's van Willow; wat een mooie dame O+

en over verjaardagscadeau's, als we weer zo'n winter krijgen wil ik graag een houten slee voor Evie. :Y >:)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:06:58 #209
100412 mefke79
komt goed!
pi_85022625
BJ, ik moet je teleurstellen. Prenatal rompers zijn lang. Dat wil zeggen, ik heb net een nieuwe 74/80 romper op een al gewassen exemplaar van de hema gelegd en hij was langer. Daar was ik dan weer blij mee, want anders was ie driekus te klein.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:07:32 #210
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85022649
ruuuuupsje rolt en dolt de hele dag,
rupsje zingt en springt met een lach,
rupsje telt en leert de hele dag,
kleuren, vormen, cijfers met een lach.
:')
pi_85022695
Innepin: wat een leuke foto's en een heerlijk snoetje heeft je meisje :)

Groof: balen dat ze niet wilden slapen. Zou hier denk ik ook gebeuren met een dagje camping. Hoelang heb je het plekje op de camping?
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:08:39 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85022702
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef mefke79 het volgende:
BJ, ik moet je teleurstellen. Prenatal rompers zijn lang. Dat wil zeggen, ik heb net een nieuwe 74/80 romper op een al gewassen exemplaar van de hema gelegd en hij was langer. Daar was ik dan weer blij mee, want anders was ie driekus te klein.
huh echt?? Bij Evie is de lengte maar krap aan... ben benieuwd volgende maand op het CB!
nu moet ik zeggen dat die van de hema ook, in de lengte krapjes is... :o

en ook leuke cadeau's: (Evie heeft natuurlijk Sinterklaas en verjaardag in 1 weekend ::)
Jip en Janneke of Pluk van de Petteflet-boek O+
(jeugdsentiment)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:11:29 #213
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85022825
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef Stiemie het volgende:
Grrofsken het mag dan misschien geen succesverhaal geworden zijn, maar je hebt het me toch maar mooi geflikt om te GAAN! Dat vind ik al heel knap want met 2 van die kleintjes is dat echt geen niet niks. Hopelijk gaat het slapen morgen beter en dan gaan jullie lekker met zijn drietjes genieten :*
Wat lief Stiemie, dat raakt me wat je zegt O+ .

Willow, wat ben je toch een prachtig meisje, met mooie dromerige oogjes inderdaad O+ .

Grappig trouwens dat jullie op de verjaardagen de bevalling zo herleven. Ik heb dat helemaal niet gehad. Ik ken het wel hoor, de nostalgie, maar dan op hele alledaagse momenten, zomaar ineens. Niet op zulke bijzondere dagen, haha. ;)
pi_85022951
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe doen jullie dat dan, zo'n lijstje maken? Zorg je gewoon dat iedereen die komt vantevoren contact met je opneemt zodat je kunt vertellen wat er op het lijstje staat? En hoe voorkom je dan dat mensen dingen dubbel kopen
Weet niet of iedereen email heeft die komt, maar ik stuur denk ik iedereen die komt een mailtje met heel veel kadootjestips, ik weet dat er een systeem bestaat dat iedereen dan kan aanklikken wat hij kopen gaat, zodat je dus ziet of een kadootje al gegeven wordt oid
Of vraag bijv bonnen voor leuke speelgoed/kinderkledingwinkels
Ik probeer het niet dwingend over te laten komen maar denk wel dat ik door zou laten schemeren wat hij al heel veel heeft bijv.

Ik weet ook al helemaal hoe ik het ga vieren, op de dag zelf zijn we op Texel O+ dus vieren het op een zondag bij mn ouders.Wij wonen op een flat en hoewel ik niet heel veel mensen uitnodig past dat echt niet.
Iets van 2,5 uurtjes want dat is lang zat voor hem.
Oja, ik wil door de jaren een een verjaardagsalbum maken, met dan iedere verjaardag een foto er in van hem met een taart, dat je hem dan door de jaren heen ziet veranderen.

Willow, wat een leuke foto's O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:14:14 #215
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85022971
bij eli was ik ook bang voor dubbele kado's, maar eigenlijk is het best handig. zeker als ze het leuk vinden, dan komen ze het vaker tegen :P

innepin, van harte gefeliciteerd met willow eerste verjaardag! *O*

en de wheelybug is leuk :) gelukkig hebben we nog 5 hele grote maanden voordat we iets mois voor aviva moeten uitzoeken :P
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85023032
ah Groofsken, dat was even een teleurstelling! Maar hey, dapper dat je het gewoon geprobeerd hebt.
En je stond er een week toch? Morgen dus hopelijk dan een hele leuke dag!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:15:58 #217
100412 mefke79
komt goed!
pi_85023046
BJ, hoe lang is Evie? Driekus zal rond de 76 zitten schat ik nu. Maar ja, die heeft ze verder niet nodig in de breedte, dat slobbert er maar een beetje omheen. Dat helpt natuurlijk ook nog.
pi_85023076
Oh Willow! Wat ben je een grote meid zeg! O+

De Wheelybug is inderdaad leuk!!
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:19:03 #219
313287 Groofsken3
pi_85023186
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:08 schreef Meimeltje het volgende:
Innepin: wat een leuke foto's en een heerlijk snoetje heeft je meisje :)

Groof: balen dat ze niet wilden slapen. Zou hier denk ik ook gebeuren met een dagje camping. Hoelang heb je het plekje op de camping?
Tot en met donderdag. Morgen blijven we even een dagje thuis. R heeft vandaag al met al 1,5 tot 2 uur geslapen. Normaal slaapt hij overdag nog minimaal 5 uur. Ik wil dat ze allebei weer even helemaal bijkomen. En dan kijk ik wel of ik het dinsdag weer probeer. ;)

Ik creëer gewoon altijd zoveel rust en regelmaat in hun leventjes (altijd voordat ze echt moe zijn thuis zijn en in hun eigen bedje leggen). Voordeel is dat ik thuis echt zelden gemopper krijg bij het naar bed gaan en dat ze eigenlijk bijna altijd uitgelspen, relaxt en vrolijk zijn. Nadeel is dus dat ze zoiets (zomaar in een tent slapen) echt niet zonder slag of stoot kunnen.

Ik dacht dat mijn zoon er wat makkelijker in zou zijn, maar dat is hij niet. Het is gewoon echt het resultaat van mijn levensstijl met de kindjes. En dan kan je natuurlijk zeggen 'even doorbijten', dan leren ze het wel. Maar dat vind ik het niet waard. Ik denk dat ze er over een paar jaar (als R ook niet meer slaapt overdag) echt heel erg van zullen genieten. O+
pi_85023301
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Sorbootje het volgende:

Claudia, Ivan speelt al met little people? Ik heb de boerderij op zolder staan (kraamcadeau), maar omdat er vanaf 1 jaar opstaat heb ik hem nog niet gepakt. Maar op zich zou het al wel kunnen toch?
Ja, natuurlijk! Ivan sleept zijn poppetjes het hele huis door, lekker ook om op te knauwen. De boerderij pakt hij in zijn geheel op en beukt hij keihard tegen zijn hoofd (brullen!). Het vaantje dat op de boerderij zit kan hij ronddraaien, net als de vijver (ik denk dat het een vijver is?). Ook vindt hij het leuk om alle little people in de bus te gooien en het rolstoelmeisje keihard de kamer door te smijten. Ik zou echt niet weten wat hij nog meer ermee kan doen. :7

quote:
Ik merk dat Isabeau erg uitgekeken raakt op de simpele rammelaars enzo en veel andere dingen zijn juist nog net iets te ingewikkeld. Ik denk dat ik Isabeau nog het meest een plezier zou doen met een doos oude afstandsbedieningen en telefoons :')
Ivan vindt de afstandsbedieningen, mijn laptop en mijn iPhone het allerleukst. Ik ben er maar mee gestopt om hem die dingen te geven omdat ik hem wil leren dat hij er niet aan mag zitten. En ik vind dat ik redelijkerwijs niet van hem kan verwachten dat hij het verschil kan maken tussen een oude afstandsbediening of telefoon en nieuwe.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:22:16 #221
313287 Groofsken3
pi_85023370
Ik zat trouwens net wat foto's te bekijken van de ochtend en het was toch ook wel echt heel leuk en bijzonder hoor. Dat is dan eigenlijk ook wel jammer, dat de huilbuiën blijven hangen in mijn hoofd. Ik ben het gewoon echt niet gewend.

Hier een fotootje met mijn nieuwe mobiel:
Ik had toen al twee keer geprobeerd R in bed te leggen :') ...

pi_85023402
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:38 schreef Ssserpente het volgende:

Ik denk dat ik toch maar een nieuwe buggy wil. Tweedehands zijn ze allemaal zo smoezelig. :{

Dit is een leuke!

Volgens mij is dat exact hetzelfde model als wij hebben van de Prenatal, aan de gordels en het boodschappenmandje te zien, alleen hebben wij hem uiteraard in jongetjeskleur.
Voor een vakantie wel een fijn ding denk ik!
pi_85023456
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:04 schreef Stiemie het volgende:

Welke slofjes bedoel je? Ze had toch gewoon van die spijkerstof slofjes aan?
Ja, die! Ik vond ze zo leuk! De pasvorm zag er ook heel goed uit, veel beter dan de Hemaslofjes die ik bijvoorbeeld voor Ivan had.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85023537
Groot gelijk Groofsken!! Het moet voor jullie allemaal leuk blijven :) En ik weet zeker dat ze er later van genieten! Alhoewel ze dat nu vast ook wel doen, misschien zijn ze gewoon te nieuwsgierig om daar rustig te gaan slapen, ze willen niets missen van het avontuur ;)
Dyon slaapt ook amper ergens anders, ook op het kinderdagverblijf alleen maar korte slaapjes terwijl hij thuis 2x 2 uurtjes slaapt. Waar het aan ligt geen idee, want hij krijgt op het kdv ongeveer dezelfde structuur als thuis.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:27:11 #225
313287 Groofsken3
pi_85023605
Oh Meimeltje, fijn herkenning ;) :P .

De mijne slapen trouwens op het kdv wel redelijk goed. misschien allebei net iets minder maar toch niet noemenswaardig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')