abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:11:41 #126
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85002896
Willow van harte met je 1ste verjaardag *O*
Maak er een leuke dag van!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_85002904
Ook wel meer dan één :') En toen het briljante plan om cocktails te maken :')
pi_85002988
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ook wel meer dan één :') En toen het briljante plan om cocktails te maken :')
Haha, altijd heerlijk om te lezen dat iemand anders een kater heeft. :D :*
pi_85003885
't Valt nog best mee met die kater!

Wat te doen met de korstjes van je beauterham, volgens Isabeau:

Stap 1: Je bekijkt het korstje van alle kanten

Stap 2: Je stopt het in je mond

Stap 3: Je haalt het weer uit je mond en bekijkt het resultaat

Stap 4: Je legt het korstje op de zitting van je kinderstoel en plet het met je bil

Stap 5: Je schraapt het korstje van je bil en bekijkt opnieuw het resultaat

Stap 6: Je stopt het opnieuw in je mond

Stap 7: Je haalt het er snel weer uit

Stap 8: Je plet het korstje met je platte hand op het blad van je kinderstoel

Stap 9: Je kijkt welke vorm het korstje nu heeft aangenomen

Stap 10: Je steekt het opnieuw in je mond

Stap 11: Je haalt het er als de sodemieter weer uit

Stap 12: Je gooit het korstje met een gracieus handgebaar op de grond

Stap 13: Je kijkt het na

Stap 14: Je gaat stampij maken, omdat je korstje op de grond ligt en mama weigert het terug te geven.
pi_85004249
Gefeliciteerd lieve mooie Willow! Alweer een jaar mama Innepin, een heel jaar! *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:00:37 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85004353
Sorbo _O-

Willow-meisje, van harte gefeliciteerd! *O*
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:06:42 #132
100412 mefke79
komt goed!
pi_85004522
Willow gefeliciteerd met je verjaardag! En Innepin, al weer een jaar mama. Wat gaat het snel he. Maak er een leuke dag van.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85004871
Gekke Isabeau :D :D

Willow en Inne, van harte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85004976
Sorbo :D

Willow en Innepin gefeliciteerd!! *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85005447
Haha, herkenbaar Sorbo!

Vooral het pletten met de vlakke hand, in de mond steken om het resultaat te bekijken en de boel tegen de vlakte gooien om vervolgens stampij maken. Ik geef het ook vaak niet meer terug. Hoewel ik daar niet erg consequent in ben, trouwens. Vooral als ze nog maar een paar stukjes op heeft en wel nog gewoon honger heeft. Dan geef ik 'r niet elke keer een nieuw stukje, maar krijgt ze gewoon d'r stukje van de vloer opnieuw op d'r bord.
pi_85006464
Sorbo :o _O- _O-

Innepin van harte met je grote meid! O+ *O* *O* *O*

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:03:11 #137
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85006535
Innepin en Willow, gefeliciteerd allebei! Alweer een jaar lang moeder en dochter. Zo speciaal he!

We genieten vandaag volop van Thomas. De koorts is weer weg (toch tandje?) en hij is zo lekker bezig. Fanatiek aan het werk als we de oefeningen van de fysio doen. Het zonder-spalken-optrekken aan tafel gaat nu heel goed, eerst op de knieen en dan tot stand. Dat is heel goed voor de spieren in zijn bovenbenen, dus dat is fijn.

Hij heeft van half 9 tot half 2 zonder spalkjes gedaan vandaag, dus gelukkig kunnen we stellen dat het zich ook weer snel verbetert nu hij goede spalkjes heeft. Dus ik was wat te voorbarig met mijn gesomber de vorige week.

Hij kijkt echt zo van hee, wat gebeurde daar nou?

en nog dikke oedeemvoetjes van de spalkjes

[ Bericht 3% gewijzigd door Ca.ra op 08-08-2010 18:08:13 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85007074
Willow en Innepin gefeliciteerd!! *O* *O* Lekker aan het feest vieren vandaag?!

En Thomas wat sta je daar mooi! Ca.ra, ik heb niet alles gevolgd dus misschien heb je dit al verteld maar mag je de spalkjes dus afbouwen of moeten ze de eerst komende tijd nog steeds omblijven.

Hahahah Sorboo, F doet dat ook regelmatig. Of haar handje met broodje heel nonchalant naast de kinderstoel plaatsen het brood eruit laten vallen en dan heeeeeellll erg verbaasd zijn dat dat broodje opeens op de grond ligt.

Ons dametje doet het super op het moment, heerlijk!!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_85007777
Fijn dat z'n koorts weg is, Cara. Ik weet ook ff niet meer hoe het met die spalkjes zit. Moeten ze nu voorlopig omblijven? En is nu al duidelijk wat precies de oorzaak is?

Fijn, dat het zo lekker gaat, Sproet!

Ik denk dat ik toch maar een nieuwe buggy wil. Tweedehands zijn ze allemaal zo smoezelig. :{

Dit is een leuke!

http://www.bebeqo.nl/product/index/id/159
pi_85007882
Willow *O* gefeliciteerd meid

zondag 8 augustus 2010 @ 15:28:25 #141
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85009590
We doen ze nu zo veel mogelijk af en doen ook dagelijks oefeningen zonder spalkje, als het lukt liefst meerdere keren per dag. De ene keer lukt het een uurtje, een andere keer wel een paar uur achter elkaar. De bedoeling is dat hij door het vrije gebruik van zijn spieren in combinatie met de oefeningen een steviger spierskelet krijgt, die de knie ook bij elkaar zal houden. Hopelijk zetten we een positieve spiraal in nu: meer spieren = stevigere knie = langer zonder spalkjes = stevigere spieren etc.

De verwachting van de kinderorthopeed is dat hij tegen kerst een groot deel van de tijd zonder spalkjes moet kunnen. Afgelopen weken zag ik het even somber in, hij had nieuwe spalken gekregen, een rechter model, en die zakten af, met desastreuze gevolgen. Maar met deze nieuwe spalken gaat het weer de goede kant op.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85011450
*O* Willow 1 jaar! Hoera!! *O*

incantrix, toen Meike klein was fietste ik ook wel met de buggy aan de fiets. Wil op zich wel, maar je wiebelt wel wat meer als anders met fietsen. En als je op plaats van bestemming bent is het even lastig...wat eerst...kind eraf, heb je geen handen meer op de buggy eraf te halen. eerst de buggy eraf en uitklappen, heb je beide handen voor nodig en dan kun je de fiets niet meer vasthouden waar je kind op zit.
Maar aan de andere kant is het wel handig, want die kinderhandjes in de Kruidvat enzo.... }:| niet handig ;) dan is een buggy mee wel praktisch :Y
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_85011571
Het is dan zover! Gefeliciteerd met Willow, innepin. :'( *O*

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85011950
Hoera!! *O* *O* Willow is 1 jaar!!!!!!!!!! *O* *O* Innepin is 1 jaar mama!!!!!!!

Die alpaca's O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_85011956
Hoera!! *O* *O* Willow is 1 jaar!!!!!!!!!! *O* *O* Innepin is 1 jaar mama!!!!!!!

Die alpaca's O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_85012801
Oja, biiiiiijna vergeten:

Gefeliciteerd met je verjaardag lieve mooie Willow *O* *O* *O* *O*
al 1 jaar mama van een prachtige dochter,Innepin
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85013021
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:26 schreef Twinkly het volgende:

De chocola is al op :'( gemeen!!
Ik had gehoopt dat ik korter en lichter ongesteld zou worden na de bevalling, dat had ik wel eens gelezen dat dat kan... maar niet dus -O-

En bijna op vakantie is *O* Helemaal met dit Nederlandse weer, ik vind het herfst lijken :{
Hopelijk gaat Wolf snel kruipen, dat gillen lijkt me echt irri als het al zo lang duurt! Dat doet Niels eigenlijk niet, die oefent in stilte.

De AH en C1000 zijn nog open vandaag, mocht je chocobehoefte heel erg zijn hihi.

Ik heb dus ook het idee dat er muggen zijn! (zonder dat ik ze daadwerkelijk zie in huis) Wolf heeft 2 bultjes in zn gezicht en het zijn echt geen waterpokken ofzo.

Dat herfstweer momenteel -O- ik ben dubbel zo blij dat we naar een warm land gaan *O*
Groofsken, ben je nog naar de camping geweest vandaag, of thuis gebleven?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 8 augustus 2010 @ 17:20:39 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85013555
trixie, stef zal de doek wrs niet ontwennen, hoor! ik ben met eli mmet 11mnd begonnen, en heb ook een hele tijd niet kunnen dragen tijdens de zwschap. hij vindt het nog steeds geweldig :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 8 augustus 2010 @ 17:31:07 #149
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85013990
Ik ben nog naar de camping geweest :') .
  zondag 8 augustus 2010 @ 17:31:47 #150
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85014013
Willow, gefeliciteerd *O* . Innepin :* .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')