Om die reden koop ik liever. Dan ben ik vaak nog goedkoper uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zou wel lid kunnen worden bij de OBA ja10 euro per jaar dacht ik? Maar ben bang dat ik de boeken dan vergeet en boete moet betalen
Ik heb een boek met de titel: "Ik heb al een boek"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:11 schreef Viking84 het volgende:
En nu gaat iedereen natuurlijk over alles behalve boeken praten.
Ik had ooit een lichtblauw behang met witte en donkerblauwe stipjes. Ik had de neiging om steeds lijntjes tussen de stipjes te trekkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb een boek met de titel: "Ik heb al een boek"
Ik wil nog wel even over woninginrichting praten, want zaterdag gaan mijn vriendje en ik onze slaapkamer behangen met een wit behang met zwarte stipjes (1 muur, anders wordt het wellicht psychedelisch (huh, hoe schrijf je dat?))
zo...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb een boek met de titel: "Ik heb al een boek"
Ik wil nog wel even over woninginrichting praten, want zaterdag gaan mijn vriendje en ik onze slaapkamer behangen met een wit behang met zwarte stipjes (1 muur, anders wordt het wellicht psychedelisch (huh, hoe schrijf je dat?))
Ja die lunch kan natuurlijk niet hè. Echt belachelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje.
O: plak krentenbrood
T: appel
T: stukje slagroomtaart
L: 500 ml biogardemeuk
T: -
D: lasagna met spienasieee
T: raket-ijsje
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef Phaidra het volgende:
Bij ons in de bieb moet tegenwoordig alles online worden aangevraagd. Dus dan staat het 's middags of de volgende dag (als het na 12 uur is aangevraagd) voor je in de kast.![]()
De keerzijde is dat het baliepersoneel geen oudere mensen meer mag helpen die niets van internet begrijpen en helemaal uit verweggistan gekomen zijn om even een bepaald boek in te zien. Nee, die mensen moeten dan ook de volgende dag maar terugkomen... Serviceverbetering noemen ze dat.
Wat is er mis met Biogardemeuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja die lunch kan natuurlijk niet hè. Echt belachelijk.
Ja, zo'n rotsysteem... Het was de bedoeling dat de verandering gepaard zou gaan met een grote verbouwing, veel open opstelling en zelfbediening voor uitleen. Maar door bezuinigingen mag er voorlopig niet verbouwd worden maar moesten wél een aantal balies alvast sluiten (want onderbezetting om alles open te kunnen houden).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dat is net zo verschrikkelijk irritant als in de UB Utrecht.
Wat dat betreft vind ik Leiden veel beter. Als je het digitaal aanvraagt vóór 16 u ligt het binnen 1 uur voor je klaar in een kluisje dat je met je biebpas kan openmaken, op je inlogschemr kun je zien of je boeken er al zijn.
medewerkers helpen mensen die iets niet kunnen vinden of als je niet digitaal aanvraagt gewoon met een papieren briefje.
Deel van de collecite (tijdschriften in de kelder en specifieke collecties en de vakgroepcollecties in de studiezalen) staan wel "op zaal". Die mag je neit mee naar huis nemen. Veel boeken van de studiezaal kun je óók uit t magazijn aanvragen.
in utrecht was ik een keer speciaal gekomen voor een boek, en was ik nog nét (echt 1 minuut) op tijd om het aan te vragen voor die dag (moest ook voor 12 uur)daar kom je dan voor uit Leiden. eikels.
QFT!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een nare streek om je dan eerst weer blij te maken door terug te komen en het dus blijkbaar toch niet te menenik ben het helemaal met Kwak eens hoor, wij hebben hier weinig tot niks met hem te maken maar wel met jou! En ik vind het een eikel dat ie je dit aandoet
Ik was zo kwaad. Heb z'n spullen naar buiten gegooid en z'n cadeautje uit Londen een afbeelding van de Zonnebloemen van Van Gogh uit de National Gallery - omdat 'ie zo van Van Gogh houdt kapotgemaakt. Maar intussen mis ik 'm alweer like hell.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Oh nee DaD!!![]()
![]()
ik lees net het vorige topic terug!
Wat een nare streek om je dan eerst weer blij te maken door terug te komen en het dus blijkbaar toch niet te menenik ben het helemaal met Kwak eens hoor, wij hebben hier weinig tot niks met hem te maken maar wel met jou! En ik vind het een eikel dat ie je dit aandoet
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een lieve vriendin![]()
En verder:en ook
Het is echt over, nu. Ik heb tegen hem gezegd dat als hij nu de keus maakte om te vertrekken, we elkaar ook nooit meer zouden zien. En hij ging. Vorige keer heb ik eigenlijk aldoor geweten dat hij het uitmaakte omdat 'ie met zichzelf in de knoop zit, en ik dacht dat bevestigd te hebben gekregen toen we weer bij elkaar kwamen. Maar hij houdt gewoon niet meer van me.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Oh DaD, jouw vriendin is goud waard ik hoor het al!!Fijn dat zij je op heeft gevangen...
En wat betreft je ex; die zou ik maar eens in zn eigen sop laten gaarkoken. Niet meer mee afspreken, want dat gaat blijkbaar niet zo goedHet gemis wordt heus minder na een tijdje
Dapper dat je 'm direct de deur hebt gewezen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is echt over, nu. Ik heb tegen hem gezegd dat als hij nu de keus maakte om te vertrekken, we elkaar ook nooit meer zouden zien. En hij ging. Vorige keer heb ik eigenlijk aldoor geweten dat hij het uitmaakte omdat 'ie met zichzelf in de knoop zit, en ik dacht dat bevestigd te hebben gekregen toen we weer bij elkaar kwamen. Maar hij houdt gewoon niet meer van me.
En m'n vriendin vertrekt in december naar het buitenland. Paar maanden reizen en daarna in Australië bij haar vriend wonen. Dus dan ben ik helemaal alleen..
Sorry dat ik direct het topic weer kaap. Jullie zijn allemaal wederom vreselijk lief.
En dit ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
lieve DaD, ik wou dat ik wat dichter bij je in de buurt woonde![]()
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
Ohja, de gouden vriendin ging wegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is echt over, nu. Ik heb tegen hem gezegd dat als hij nu de keus maakte om te vertrekken, we elkaar ook nooit meer zouden zien. En hij ging. Vorige keer heb ik eigenlijk aldoor geweten dat hij het uitmaakte omdat 'ie met zichzelf in de knoop zit, en ik dacht dat bevestigd te hebben gekregen toen we weer bij elkaar kwamen. Maar hij houdt gewoon niet meer van me.
En m'n vriendin vertrekt in december naar het buitenland. Paar maanden reizen en daarna in Australië bij haar vriend wonen. Dus dan ben ik helemaal alleen..
Sorry dat ik direct het topic weer kaap. Jullie zijn allemaal wederom vreselijk lief.
Jij kunt nu zo trots op jezelf zijn, dat je hem de deur gewezen hebt en gezegd hebt dat je hem nooit meer wilt zien. Ik hoop dat het ook lukt om dat te doen...God meid, wat zou ik jou graag een dikke knuffel willen geven!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
quote:POSTZAK NIET VOL VULLEN. BEN GEEN DE HULK.
Kun je je werk nog afbellen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet zo werken, maar ik kan nog niet eens lang genoeg stoppen met huilen om boodschappen te doen..
Neen..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet zo werken, maar ik kan nog niet eens lang genoeg stoppen met huilen om boodschappen te doen..
Volgens mij ben je ziek!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neen..
Ja, boosheid kan wel goed zijn! Het is niet leuk, maar blijf jezelf vertellen dat het een rotstreek is hoor! Dat scheelt echt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:34 schreef Sts het volgende:
Wat naar, DaD. Ik vind er na zo'n korte tijd achterkomen dat je 'toch niet van iemand houdt' echt heel slap, dan had hij wel even wat langer na mogen denken voor hij bij je terug kwam.
Ik hoop dat het boze gevoel dat je hier waarschijnlijk aan overgehouden hebt en het feit dat je hem nu in zekere zin zelf voor het blok hebt gezet ( sterk! ), je een beetje helpen in de achtbaan van gevoelens die je nu weer door moet.
Dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ziek!
Tijd voor een hete douche, dan jezelf insmeren met lekker ruikende dingesen en warme chocomelk drinken terwijl je een film kijkt
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ziek!
Tijd voor een hete douche, dan jezelf insmeren met lekker ruikende dingesen en warme chocomelk drinken terwijl je een film kijkt
Het papier mag dus alleen vóór het karton, niet erachterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou je ziekmelden lieverd, of eventueel als je er zin in hebt het als afleiding gebruiken...
@maria: hier hangt een bordje boven de kartonbak:
"geen papier. alleen vóór karton". Al 4 jaar lang jeuken mn handen om er een post-it bij te plakken met "maar waar moet ik het áchter karton dan laten?"
Dat ook ja...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
je moet niet bang zijn om je ziek te melden, echt niet. er staat heus niet meteen een arbo-arts op je stoep hoor...quote:
negeer mijn vorige post maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gebeld en hij vond het heel rot voor me, en als ik morgen nog thuis wilde blijven moest ik ook gewoon bellen. Wel een last van m'n schouders..
Naja, gewoon ziek melden doe je meestal niet jankend.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
negeer mijn vorige post maar
wat knap van je, je hebt het gewoon eerlijk verteld! ik zou denk ik me gewoon ziek gemeld hebben zonder te melden waarom
en/ofquote:
Dat heb ik nu ook!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij kunt nu zo trots op jezelf zijn, dat je hem de deur gewezen hebt en gezegd hebt dat je hem nooit meer wilt zien. Ik hoop dat het ook lukt om dat te doen...God meid, wat zou ik jou graag een dikke knuffel willen geven!
Jaaa!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorzie een taartenmaakenDaDtroostslankiemeetingdinges in de nabije toekomst.
Ja! Wanneer zijn we welkom DaD?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorzie een taartenmaakenDaDtroostslankiemeetingdinges in de nabije toekomst.
Whehehe, die staan hier ook gezellig naast elkaar in de kastquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:25 schreef conleche het volgende:
Oh en Vik, als je 'Zout op mijn huid' mooi vond: 'Een eigen gezicht', dat is mijn lievelingsboek van Benoite Groult!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat er iets mis is met blond dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
Er is btw helemaal niks mis met blond. Dat wil ik dan weer wel even gezegd hebben.
Nee liedjes die ik leuk vind draai ik wel eens 8x achter elkaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Whehehe, die staan hier ook gezellig naast elkaar in de kastVan wie ik ook erg geniet, en die me ook wel wat lijkt voor Vik, is Francoise Sagan.
Ik ben trouwens uit barre nood maar overgegaan op het systeem: boek erin, ander boek eruit (naar de Kringloop ofzo), want alles puilt uit hierMaar daardoor heb ik wel boekenkasten waarin ik alles zeker wel een paar keer heb gelezen, of dat nog eens wil gaan doen. Ik ben juist dol op herlezen, je beleeft/leert dan weer hele andere dingen van je lievelingsboeken, zeker als je zelf inmiddels weer meer hebt meegemaakt! Mijn Lievelingsverhaal Aller Tijden heb ik vanaf mijn 18e zeker wel ieder jaar weer herlezen. Zo goed!
![]()
En PF, wat ben je toch een schattig cultuurbarbaartje, met je ideeën over boeken. Hoef je cd's ook nooit een tweede keer te beluisteren?
Dat vonden mijn exmeneren ook!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
Er is btw helemaal niks mis met blond. Dat wil ik dan weer wel even gezegd hebben.
Oei, ik durf niet meer vlak bij jou te zitten vlak na jou te posten ben ik bangquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat vonden mijn exmeneren ook!
Heehee, wij moeten nog chocoladetaart eten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oei, ik durf niet meer vlak bij jou te zitten vlak na jou te posten ben ik bang
Ojaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Heehee, wij moeten nog chocoladetaart eten!
Ik neem gewoon mijn meneer niet mee als ik jullie ontmoetGewoon je meneer weghouden bij alles wat blond is (Ik doe natuurlijk ook altijd snel afleiden op straat: Kijk daar!
), ik weet wel hoe het moet hoor
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Dat doe ik bij brunettes, aangezien mijn vriend daar een zwak voor heeft. Lekker is dat
Ik was niet van plan mijn vriend mee te nemenquote:
Gezien mijn haarkleur, verstandigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was niet van plan mijn vriend mee te nemen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:51 schreef P.F. het volgende:
Ooo tip: vooral geen happy girly films kijken omdat hij dat nooit wou en ze zo romantisch zijn , liever gewoon een waarin alle mannen vermoord worden!
Ik kan dit bevestigenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
Ik niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wie zegt dat er iets mis is met blond dan?
Nee? Geluk dat wordt gedeeld! Goed bezig!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
En zo tussen al het echte verdriet en de echte lange afstandsrelaties durf ik t bijna niet te zeggen, maar ik vind t echt niet leuk meer... ik mis de meneer... vooral omdat we nog maar zo kort samen waren voor ie op vakantie ging is t nu heel makkelijk om allemaal dingen in mn hoofd te gaan halen, dat ie me eigenlijk niet zo leuk vindt ofzo... en t is zo moeilijk om het gevoel van "samen" terug te halen omdat t maar zo kort was nog... bah... ik loop de hele dag al op randje van huilen.... en ik zit te wachten tot ie belt want hij zou vanavond bellen... en beuh... *snif* wat een aanstellerij he?
Hiernaar luisteren wil ook altijd wel helpenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:51 schreef P.F. het volgende:
Ooo tip: vooral geen happy girly films kijken omdat hij dat nooit wou en ze zo romantisch zijn , liever gewoon een waarin alle mannen vermoord worden!
Nu begin ik ook te twijfelenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Huh, ik dacht altijd dat Lau een zoon had!
SPOILER: voor wie even geen behoefte heeft aan gezwijmel klik maar nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
je tikt [spoiler= en dan de tekst en dan hekje sluiten die sla ik hier even over...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef neen het volgende:
liev
hoe doe je eigenlijk zo'n titel in je spoiler![]()
En hij was een keer aan het skateboarden en toen dachten Lau en haar mr: dat wordt later een heart throb. Jaja ik let wel op af en toe.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij heeft Lau een mini jongen met lang haar
Alsof meisjes niet kunnen skateboarden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
En hij was een keer aan het skateboarden en toen dachten Lau en haar mr: dat wordt later een heart throb. Jaja ik let wel op af en toe.
Precies SDB, dat herinner ik mij ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:38 schreef neen het volgende:
Sonnema is in de aanbieding deze week las ikga je nog op de fiets naar het immer sfeervol en gezellige vliegveld Eelde?
ik ga er ook maar een kopen voor mezelf![]()
Anderhalf liter Beerenburg natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Precies SDB, dat herinner ik mij ook.
Wat ga je voor jezelf kopen Neen?
Sonnema, een fiets of een vliegveld??
Mijn zusje is een halve jongen dus dat zal je me nooit horen zeggen! Het is een gevoel co, een gevoel :pquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Alsof meisjes niet kunnen skateboarden.
Heb ook nog nooit anderhalf liter berenburg gehadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:46 schreef neen het volgende:
[..]
Anderhalf liter Beerenburg natuurlijkmijn huisgenoten hebben dat nog nooit gehad volgens mij
dus. En dat andere heb ik al.
En ik weet dat het een jongen is, dat voel ik aan.
Dan heb je in de overige tijd van je baas te hard gewerkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Zie je, neen voelt die gevoelens ook!
Ik zit trouwens best wel te Fokken in de baas zijn tijd.
Het is 15 euro voor een 1.5 liter fles omdat Sonnema 150 jaar bestaatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb ook nog nooit anderhalf liter berenburg gehad!
Ik denk dat ze op sommigen hier best boos is eigenlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal Lau nu hardop lachen of zal ze beledigd zijn omdat we iets heel ergs hebben gemist??
Ik denk dat ze gewoon niet online is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal Lau nu hardop lachen of zal ze beledigd zijn omdat we iets heel ergs hebben gemist??
Ja op jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op sommigen hier best boos is eigenlijk.
Ojaaaa?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef neen het volgende:
[..]
Klopt.
De oldehove staat binnenkort in de Donald Duck Extra!
Klopt, jongens zijn lief en aardigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben er zelfs op gaan zoeken! maar misschien is Lau altijd wel expres onduidelijk erover... zou t me kunnen voorstellen, ivm privacy.
ik dacht het denk ik door: "lui sekreet" --> meisjes zijn toch sekreten, jongens niet?
quote:
Hahaha, nee de mini was aan het waveboarden, dat is iets heel andersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
En hij was een keer aan het skateboarden en toen dachten Lau en haar mr: dat wordt later een heart throb. Jaja ik let wel op af en toe.
Ja, dat kwam ik ook nog tegen iddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben er zelfs op gaan zoeken! maar misschien is Lau altijd wel expres onduidelijk erover... zou t me kunnen voorstellen, ivm privacy.
ik dacht het denk ik door: "lui sekreet" --> meisjes zijn toch sekreten, jongens niet?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:17 schreef kwakz0r het volgende:Je hebt het echt getroffen hè?SPOILER: voor wie even geen behoefte heeft aan gezwijmel klik maar nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ware detectives hier trouwens...
Are you pondering what I'm pondering?
Andere vloeren geen alternatief? Linoleum ofzo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef _Calimero_ het volgende:
hmmm, dan gaat het geld van mijn nieuwe fiets dus naar een laminaatvloer
Dit is een appartementje waar je wel een poos wil gaan zitten, toch? Dan zou ik inderdaad niet het allergoedkoopste ingooien, krijg je later alleen maar spijt van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef _Calimero_ het volgende:
hmmm, dan gaat het geld van mijn nieuwe fiets dus naar een laminaatvloer
De duutser is er al maanden door de war door, die Dexter finale. Ik heb alleen nog maar het eerste seizoen gezien..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb net de season finale gezien van Dexter s4. En het einde was niet leuk. Kwam echt helemaal uit de lucht vallen, waarom???
Sorry, wil niet spoileren voor mensen die het misschien nog willen zien, maar moest het even kwijt.
En ik dacht ook dat de mini een jongen was... Zal Lau ons ooit verlossen?
hmm,... das wel goed om te weten.ik ben ook niet de handigstequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef P.F. het volgende:
Kijk die ik had kan wel, maar als je iets zwaars laat vallen zit er een buts in tot op het karton en als daar vocht bij komt bolt de vloer op. En ik stoot nog wel eens iets om..
Nee, alleen maar in de regen in kleine tentjes is ook niets..dat snap ik ook wel!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef neen het volgende:
Als het een beetje vies weer is kun je toch wel lekker kamperen? Ook al is het misschien wel kut, waardeer je erna jullie 15m2 misschien ook weer wat meer + niet constant op de lippen van de duutsers moeder + vriend.
Ik kan het me voorstellen! Zo blij dat ik 'm niet al in december heb gezien, want eind september begint s5 pas weer!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De duutser is er al maanden door de war door, die Dexter finale. Ik heb alleen nog maar het eerste seizoen gezien..
Oh, en ik denk dat de mini een meisje is...Grappig dat anderen dachten een jongen!
Owww, sorry!! Ik dacht dat ik het zo vaag genoeg had gehouden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef P.F. het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk dat ik nu weet dat Dexter onverwacht en niet leuk eindigt
Ben ook nog bij de Ikea geweest. Moest grote opbergdozen hebben enzo, want besloten om 't huis helemaal te declutteren. Alle overbodige zooi eruit. Heb veel onrust in mijn hoofd/lijf de laatste tijd, en volgens mij komt dat mede door de overbodige rommel in mijn huis.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
Wezen verven, naar Ikea geweest en toen was het 8 uur voordat ik mn avondeten had. Dus al sinds 6 uur knallende koppijn, zo maar wat innemen.
Ik heb Dexter ook op Facebook maar ik lees automatisch over dat soort spam heenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had het einde van Dexter al op Facebook gelezen.Ik zit nog ergens in seizoen 3 dus ik ben waarschijnlijk precies op tijd klaar voor seizoen 5.
Dexter is leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Dexter staat nog op mijn lijstje met te bekijken series. Dus zouden jullie niet willen spoileren? Dank!
Eensch!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Dexter staat nog op mijn lijstje met te bekijken series. Dus zouden jullie niet willen spoileren? Dank!
Fringequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dexter is leuk![]()
Ik ben op zoek naar een leuke serie, iemand nog een aanrader?
Gezien of mee bezig (in willekeurige volgorde): Flash forward, Heroes, My name is Earl, How I met your mother, Drop dead diva, True blood, The big bang theory, Mad men.
Shit man, ik dacht, 'mooi, net op tijd thuis voor het verlossende woord!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, ben je even met mini, meneer, vriendin en vriendje van de mini uit eten, is er een hele discussie gaande over het geslacht van je kind![]()
![]()
Ik probeer ook eens iets niet letterlijk op internet te vermeldenMaar jullie zijn veel te nieuwsgierig!
![]()
Californication? Of Six Feet Under.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dexter is leuk![]()
Gezien of mee bezig (in willekeurige volgorde): Flash forward, Heroes, My name is Earl, How I met your mother, Drop dead diva, True blood, The big bang theory, Mad men.
Second that!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja joehoeee PM over de mini!
Ik vind het nu gelijk niet leuk meerquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Laureline het volgende:
Pffft, heb ik nu iedereen gehad?Wat een ingewikkelde namen trouwens sommigen, met al die hoofdletters en underscores
Al die breezers hierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Laureline het volgende:
Pffft, heb ik nu iedereen gehad?Wat een ingewikkelde namen trouwens sommigen, met al die hoofdletters en underscores
XM, we kijken naar jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Laureline het volgende:
Ik weet wie het zegtquote:
een 0quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef neen het volgende:
Bij kwak ook... is het nu een O of een 0?
Simpel maar leuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
deze jurkjes heb ik nuik LAF meerdere kleuren van 1 jurkje hebben....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die roze kan ik fijn grungy stylen met mn haar piekerig opgestoken, legging eronder, shawl om mn nek geslagen (zwrate tricot, en ik wil m in nog een andere kleur) stoere laarzen eronder of zwarte pumps, grote armband(en) en donkere oogmake up, de grijze en marine meer casual, evt met een gekleurde legging (ik heb lavendel en grijs en soort blauw richting petrol) eronder
oeh en eventueel in de winter een beetje wollig vest eroverheen....
morgen ga ik me helemaal optuigen, dan maak ik wel een fotootjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef P.F. het volgende:
Pixzors kwak!
Ik heb net 4 kledingstukken bij de Zara gekocht voor 24 euro
Zandkleurige skinny, wit zwierig rokje met delftsblauwe fietsen, grijze dunne abercrombie achtige trui, strapless badpak/bodystocking donkerblauw dingetje met strik.
Roze grunge? Ik moest lachen. Maar het klinkt wel erg leuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die roze kan ik fijn grungy stylen met mn haar piekerig opgestoken, legging eronder, shawl om mn nek geslagen (zwrate tricot, en ik wil m in nog een andere kleur) stoere laarzen eronder of zwarte pumps, grote armband(en) en donkere oogmake up, de grijze en marine meer casual, evt met een gekleurde legging (ik heb lavendel en grijs en soort blauw richting petrol) eronder
omdat ik er uit ga zien als een lijk in die kleurquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef P.F. het volgende:
[..]
Roze grunge? Ik moest lachen. Maar het klinkt wel erg leuk!
Ikke wil ook! Alleen heb ik nog niet zoveel goeie lekker zittende leggings voor als het kouder is met laarzen, dus ik moet inslaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb bijna nooit meer broeken aan, jurkjes en rokjes vind ik echt onéindig veel fijner![]()
Californication heb ik gezien, die is idd nicequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Californication? Of Six Feet Under.
Ik ben op dit moment bezig met Grey's Anatomy (seizoen 4), Private Practice (seizoen 3) en Dexter dus. Verder vond ik Battlestar Galactica en nu Caprica ook leuk, maar daarvoor moet je van science fiction houden.
Ow! Ja, die kijken we altijd voor het slapen-gaan :pquote:
West Wing. Zo gweldig leuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dexter is leuk![]()
Ja doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Als er meerdere reacties op een feestboek-post zijn, mis ik ook het knopje "alle x reacties lezen".
Ik geloof dat ik m'n account maar ga opheffen, wat een waardeloze site.
Omdat ze jurkjes heeft gekocht?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef neen het volgende:
Volgens mij heeft kwak het echt goed te pakken![]()
leuk
En omdat ze heeeeel veeeeel ging smsen en heeeeeel lang bellen en morgen ging ze er heeeeeeeeeel mooi uitzien omdat ze met hem ging eten enzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk Kwak!
[..]
Omdat ze jurkjes heeft gekocht?
En je vergeet gewoon degene die de discussie startte!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Laureline het volgende:
Die van een tijdje geleden? Ik heb een beetje gemist hoe en waarom dat toen is afgelopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O kwark met bramen
L paprikasoep, melk, 3 bruine boterhammen: mosterdkaas, tonijnsalade, filet americain
T appel, banaan, vivit, sinaasappelsap
D gnocchi met tuinerwten en mascarpone en basilicum enzo
En ik mis de meneer
Leuke jurkjes Kwak, die stonden ook op m'n (ellenlangequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooja, jij hebt een naam met een getal erin, die vond ik zeker ook te moeilijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je vergeet gewoon degene die de discussie startte!.
Kan iemand anders mij de pm ff doorsturen?.
Ja, over twee weken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Sts het volgende:
[..]
Leuke jurkjes Kwak, die stonden ook op m'n (ellenlange) H&M verlanglijstje. Zijn de mouwen lang of meer driekwart?
Mini (nee, niet de mini), komt je vriend tussentijds nog een keer die kant op?
Dat heb ik ook niet heel duidelijk uitgelegd hier, dus zo gek is het niet dat je dat hebt gemistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die van een tijdje geleden? Ik heb een beetje gemist hoe en waarom dat toen is afgelopen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:34 schreef conleche het volgende:
Hey ik ben de eerste en dat zou niet moeten, want ik heb de post van mini ook nog gelezen vannacht.
*zich omdraait*
Done.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand die de PM ook naar mij kan doorsturen?.
Fringe viel mij heel erg tegen. De opzet is leuk maar die vader(en zoon) hing me na 6 afleveringen al zo de keel uit. Allemaal net iets tèquote:
gewoon van H&M! 15 euro per stuk...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kwak! Wat een leuke jurkjes <3 Waar heb je die vandaan?
meer driekwartquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Sts het volgende:
[..]
Leuke jurkjes Kwak, die stonden ook op m'n (ellenlange) H&M verlanglijstje. Zijn de mouwen lang of meer driekwart?
Mini (nee, niet de mini), komt je vriend tussentijds nog een keer die kant op?
de family was jaloers dat zusje mij al wel ging zien en zij nog nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef anna82 het volgende:
En Kwak, wat leuk dat je gaat eten met de meneer en zijn zusje. Maakt meeting the family straks ook veel meer relax!
No lekker koese!
Aye, dat had ik idd gemist. Ken ze allebei niet btw. Maar net even opgezocht en lijken me allebei heel goed te doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:42 schreef kwakz0r het volgende:
@coco: ik raadde je fringe en the west wing aan maar daar heb je denk ik overheen gelezen
@vulcanj: fringe heb ik nog niet gekeken, kreeg t als tip van een vriendin op wiens tv oordeel ik doorgaans wel kan afgaan
Is 't vriendje blind dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:33 schreef kwakz0r het volgende:
classic, ik heb een ontzettende roodglanzende neuspunt van twee pukkels. vriendje ziet het vast niet, maar ik vind het stom. echt classic, juist nu, ik heb nooit pukkels op mn neus....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef Phaidra het volgende:
Sorry, wil niet spoileren voor mensen die het misschien nog willen zien, maar moest het even kwijt.
Mag ik hem ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef neen het volgende:
Ik heb de pm doorgestuurd mensengeen nood! Ik doe dat gewoon, geheel belangeloos.
Waarom moet je dat kalf aanmelden? Is dat tegen de gekkekoeienziekte?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Ik was al wel op maar ik moest het kalf melk geven en Hond laten schijten enzo.
En nu de ambtenariij maar eens bellen, ik moet dat kalf aanmelden en dat kan ik steeds maar niet.
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand die de PM ook naar mij kan doorsturen?.
Het kalf is geboren met twee enorme oorflappen in - nou ja, bijna dan. Volgens moeten die erin voordat het kalf droog is. In elk geval, bij zo'n klein kalfje zijn de flappen zowat groter dan de oren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Waarom moet je dat kalf aanmelden? Is dat tegen de gekkekoeienziekte?
O, en moet het kalf dan ook zo'n oording?
lijkt me logisch dat je hem dan mist, Merel..!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet heel duidelijk uitgelegd hier, dus zo gek is het niet dat je dat hebt gemistHet gaat gewoon niet werken omdat we te veel verschillen, hoe leuk we elkaar ook vinden. Maar het is dus vooral een rationele beslissing, emotioneel ben ik het er nog niet helemaal mee eens
We hadden gisteren weer even gebeld en daardoor miste ik hem gewoon weer even.
Ennuh.. Goeiemorgen!
Jemig wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Het kalf is geboren met twee enorme oorflappen in - nou ja, bijna dan. Volgens moeten die erin voordat het kalf droog is. In elk geval, bij zo'n klein kalfje zijn de flappen zowat groter dan de oren.
Die had ze dus al. De boer waar ze vandaan komt heeft het dier afgemeld - het is niet meer bij hem. Ik moet Clara aanmelden; ze is hier aangekomen. En daartussen mag niet teveel tijd zitten want dan is er administratief een koe zoek. Maar ja, het kalf was een verrassing en tegenwoordig moet je om een kalf te ontvangen regegistreerd runderhouder zijn - ik als schapen- en varkenshouder kan maar zo geen koe aanmelden. En allerlei dingen moeten per se via internet (ergo; elke bejaarde boer met een beestje moet een computer en internet), maar dit moet per se via de post, want ik moet op een papier aankruisen "hobby" en " pak 'm beet een stuk of twee".
Heen & weer sturen duurt een werkdag of 10; eergister hadden ze mijn papieren binnen, gister in het systeem, en dan moeten er nog drie instanties worden ingelicht (of meer, maar drie waarvan ik weet) en dan alle machtigingen goed gezet worden in " systemen" en ze bellen vanmiddag terug.
Wat een onzin allemaal. Ik hoef ook helemaal niet te weten wat voor uitvoering jouw mini precies is, ik hou wel van open eindjes.
das mooi want ik moet opruimen en tas inpakken én nog een studieopdracht afmakenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
j'aime j'aime la vie-hieieieiieieie wooohoohohooooooo lalalalaaaaaa![]()
de homo 100 is weer op de radio, fijne opruim- werk- en meeblèr muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |