abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84892639
slank 1117: Al bijlezend het topic sluiten, whoops!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:50:37 #2
236335 neen
schone schijn
pi_84892674
Vakanties boeken
het lijkt niet wat het is
pi_84892730
like a good book
i can't put this day back
a sorta fairytale
with you

Tori Amos O+
pi_84892843
Laatste post van mij:

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik zou wel lid kunnen worden bij de OBA ja :) 10 euro per jaar dacht ik? Maar ben bang dat ik de boeken dan vergeet en boete moet betalen :')
Om die reden koop ik liever. Dan ben ik vaak nog goedkoper uit :@
pi_84892858
Of, om het even in die sfeer te houden, uit Emilie Autumn's Misery loves company:

You're so easy to read
But the book is boring me

:')

En nu kap ik met de boekgerelateerde songteksten ^^
pi_84893038
Lijstestijd!
O: 2 pompoenbroodjesdingen, 1x salami 1x hagelslag
T: stukje nectarine gebak
L: bordje rijst met gewokte groenten en cashewnoten
D: risotto, salade met avocado en gevulde portobello
pi_84893107

:D :'( :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84893170
Lijstje:

O: te laat opgestaan...
T: 2 boterhammen met pasta verlaat ontbijt dus
T: banaan
L: 2 boterhammen met weet-ik-nog-niet
T: ?
D: gaan bij mijn ouders eten, gegarandeerd gezond :p
T: ?
pi_84893183
Ik hou van lezen. En ook wel van boeken, maar niet zo veel dat ik nu al heel veel boeken koop, want ik heb liever de hardcover en die vind ik dan weer te duur :') Meer iets voor later, als ik vind dat ik geld mag uitgeven aan dat soort dingen. :+
Daarom haal ik mijn boeken voorlopig bij de bieb. Heerlijke omgeving vind ik dat, ik ga er vaak ook gewoon heen om te zitten lezen. Misschien scheelt het dat de boeken wél bijna altijd op hun plek staan :+
Bij die bieb hebben ze verder ook vaak uitverkoop van sprinters. Dan heb je voor 5 à 10 euro een boek wat er nog redelijk uitziet omdat het maar een paar maanden is gebruikt. Ik vind gebruikte boeken op de een of andere manier leuker dan nieuwe O+

Voor op stage ga ik denk ik dankbaar gebruik maken van bookdepository :9 Hoef ik ze niet mee te slepen, de paperbacks zijn er goedkoop en de verzending is gratis.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:05:03 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84893254
Oja, lijstje.

O: plak krentenbrood :7
T: appel
T: stukje slagroomtaart :7
L: 500 ml biogardemeuk
T: -
D: lasagna met spienasieee :7
T: raket-ijsje :9
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84893317
Lijstje:
O: ei in een potje O+ (twee eieren + twee eetlepels crème fraîche) met een beschuitje
L: 2 volkorenpuntjes pindakaas + sambal
T: twee blokjes pure chocolade
T: kiwi
D: iets met witlof en vlees :')
T: vlaflip
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:11:37 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84893532
En nu gaat iedereen natuurlijk over alles behalve boeken praten :').
Niet meer actief op Fok!
pi_84893578
lijstjes tijd!

O: 3 boterhammen, 2 met pindakaas, 1 met huisgemaakte jam
T: vergeten
L: 250 gram wortels, 1 komkommer, bakje rauwkost
T: krentenbol
S: rondje rennen
D: simpel pastaatje met rucola-salade
T: Inception kijken in de bioscoop dus popcorn!
pi_84893696
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:11 schreef Viking84 het volgende:
En nu gaat iedereen natuurlijk over alles behalve boeken praten :').
Ik heb een boek met de titel: "Ik heb al een boek" :D

Ik wil nog wel even over woninginrichting praten, want zaterdag gaan mijn vriendje en ik onze slaapkamer behangen met een wit behang met zwarte stipjes (1 muur, anders wordt het wellicht psychedelisch (huh, hoe schrijf je dat?))
pi_84893751
Mijn lijstje:
O: kwark met muesli
T: koffie met melk
L: grote bak salade met paprika, komkommer en avocado
T: bakje sinaasappelkwark
T: pruim, paar blokjes kaas (oude boeren!)
D: nasi met veel groenten en een gebakken ei
T: blokje chocola
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84893814
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik wil nog wel even over woninginrichting praten, want zaterdag gaan mijn vriendje en ik onze slaapkamer behangen met een wit behang met zwarte stipjes (1 muur, anders wordt het wellicht psychedelisch (huh, hoe schrijf je dat?))
Ik had ooit een lichtblauw behang met witte en donkerblauwe stipjes. Ik had de neiging om steeds lijntjes tussen de stipjes te trekken :')
pi_84893857
Anna, zoiets?
pi_84894035
Weer terug van sporten. Het was een lesje stepshape/interval en ik heb het extra zwaar gemaakt door alles te 'springen' ipv te stappen en nu ben ik moe.

En ik heb wel bijna alle boeken uit mijn boekenkast gelezen, behalve 1 plankje, daar staan m'n nog te lezen boeken. En eigenlijk mag ik geen nieuwe boeken meer kopen van mezelf, tot ik die uit heb. Maar dat lukt nooit.

Oh en Vik, als je 'Zout op mijn huid' mooi vond: 'Een eigen gezicht', dat is mijn lievelingsboek van Benoite Groult!!
pi_84894081
Ja, alleen dan andersom: zwarte stippen op een witte achtergrond. Ik weet dus niet hoe ik een plaatje moet posten... /nitwit

En zo groot is mijn slaapkamer niet.
En zo tof is mijn bed ook niet!
:)
pi_84894128
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

zo...

En :')

pi_84894193

Al zou ik die wel in een andere kleur willen.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:30:00 #22
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84894210
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje.

O: plak krentenbrood :7
T: stukje slagroomtaart :7
L: 500 ml biogardemeuk
D: lasagna met spienasieee :7
T: raket-ijsje :9
Ja die lunch kan natuurlijk niet hè. Echt belachelijk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84894305
Ik heb nu zulke lieve teentjes van de pedicure O+!!
pi_84894390
Zo, weer een nieuwe!
Het gaat wel. En ik probeer nog wat extra's te regelen, hoop dat het gaat lukken!
DaD: sterkte. Toch maar geen contact meer dan hè?
pi_84894967
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef Phaidra het volgende:
Bij ons in de bieb moet tegenwoordig alles online worden aangevraagd. Dus dan staat het 's middags of de volgende dag (als het na 12 uur is aangevraagd) voor je in de kast. ^O^

De keerzijde is dat het baliepersoneel geen oudere mensen meer mag helpen die niets van internet begrijpen en helemaal uit verweggistan gekomen zijn om even een bepaald boek in te zien :X . Nee, die mensen moeten dan ook de volgende dag maar terugkomen... Serviceverbetering noemen ze dat.
:X dat is net zo verschrikkelijk irritant als in de UB Utrecht.

Wat dat betreft vind ik Leiden veel beter. Als je het digitaal aanvraagt vóór 16 u ligt het binnen 1 uur voor je klaar in een kluisje dat je met je biebpas kan openmaken, op je inlogschemr kun je zien of je boeken er al zijn.

medewerkers helpen mensen die iets niet kunnen vinden of als je niet digitaal aanvraagt gewoon met een papieren briefje.

Deel van de collecite (tijdschriften in de kelder en specifieke collecties en de vakgroepcollecties in de studiezalen) staan wel "op zaal". Die mag je neit mee naar huis nemen. Veel boeken van de studiezaal kun je óók uit t magazijn aanvragen.

in utrecht was ik een keer speciaal gekomen voor een boek, en was ik nog nét (echt 1 minuut) op tijd om het aan te vragen voor die dag (moest ook voor 12 uur) :r daar kom je dan voor uit Leiden. eikels.
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:58:02 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84895385
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja die lunch kan natuurlijk niet hè. Echt belachelijk.
Wat is er mis met Biogardemeuk! :{w
pi_84895563
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:X dat is net zo verschrikkelijk irritant als in de UB Utrecht.

Wat dat betreft vind ik Leiden veel beter. Als je het digitaal aanvraagt vóór 16 u ligt het binnen 1 uur voor je klaar in een kluisje dat je met je biebpas kan openmaken, op je inlogschemr kun je zien of je boeken er al zijn.

medewerkers helpen mensen die iets niet kunnen vinden of als je niet digitaal aanvraagt gewoon met een papieren briefje.

Deel van de collecite (tijdschriften in de kelder en specifieke collecties en de vakgroepcollecties in de studiezalen) staan wel "op zaal". Die mag je neit mee naar huis nemen. Veel boeken van de studiezaal kun je óók uit t magazijn aanvragen.

in utrecht was ik een keer speciaal gekomen voor een boek, en was ik nog nét (echt 1 minuut) op tijd om het aan te vragen voor die dag (moest ook voor 12 uur) :r daar kom je dan voor uit Leiden. eikels.
Ja, zo'n rotsysteem... Het was de bedoeling dat de verandering gepaard zou gaan met een grote verbouwing, veel open opstelling en zelfbediening voor uitleen. Maar door bezuinigingen mag er voorlopig niet verbouwd worden maar moesten wél een aantal balies alvast sluiten (want onderbezetting om alles open te kunnen houden).

Toen ik nog achter de balie stond vond ik het juist leuk om mensen te helpen die voor iets speciaals kwamen. Ik ben heel blij dat ik net weg was daar. Ik hoor ook alleen maar verhalen van frustratie van baliemedewerkers... Natuurlijk maken ze heus wel eens uitzonderingen, maar officieel mag dat niet en je kan ook niet bezig blijven natuurlijk. Back-office is wat dat betreft wel fijner!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:03:33 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84895612
Oh nee DaD!! :o ;( -O- ik lees net het vorige topic terug!

Wat een nare streek om je dan eerst weer blij te maken door terug te komen en het dus blijkbaar toch niet te menen :r ik ben het helemaal met Kwak eens hoor, wij hebben hier weinig tot niks met hem te maken maar wel met jou! En ik vind het een eikel dat ie je dit aandoet }:|
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:05:08 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84895671
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:03 schreef LadyBlack het volgende:

Wat een nare streek om je dan eerst weer blij te maken door terug te komen en het dus blijkbaar toch niet te menen :r ik ben het helemaal met Kwak eens hoor, wij hebben hier weinig tot niks met hem te maken maar wel met jou! En ik vind het een eikel dat ie je dit aandoet }:|
QFT!
pi_84896085
Ik werd laatst afgefikt door een vriendin die het belachelijk vond dat ik mijn boeken op kleur zet, want "dan is je interieur dus belangrijker dan je boeken :{w ".

Maar.. maar.. ik doe dat juist omdat ik geen namen van schrijvers of titels kan onthouden :@ , maar wel altijd weet hoe een boek dat ik heb gelezen eruitziet. "Dat blauwe grote boek", dan weet ik dat ik The Stars' Tennis Balls bedoel van Stephen Fry, bijvoorbeeld ( O+, overigens)..

Maar dat begreep ze ook niet :').
pi_84896526
Een docent van mij zet ze ook op kleur, maar die doet het dus om het te laten matchen met zijn interieur....

Overigens staan de mijne op genre, zo staat de gehele Harry Potter serie bij elkaar, boeken over Nederlandse geschiedenis bij elkaar, feminisme en filosofie bij elkaar, etc.
pi_84896624
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Oh nee DaD!! :o ;( -O- ik lees net het vorige topic terug!

Ik was zo kwaad. Heb z'n spullen naar buiten gegooid en z'n cadeautje uit Londen een afbeelding van de Zonnebloemen van Van Gogh uit de National Gallery - omdat 'ie zo van Van Gogh houdt kapotgemaakt. Maar intussen mis ik 'm alweer like hell.

M'n vriendin is weer meteen gekomen voor de crisisopvang. Ze heeft me onder de douche gestopt en in de tussentijd m'n afwas en schone was weggewerkt, m'n koffer uitgepakt en lunch gemaakt. O+.

Oh, en wie vroeg ook alweer hoe het in de Globe was? Het gebouw en de sfeer was hartstikke leuk, maar we begrepen er geen woord van en ik ben na drie kwartier door een EHBO-er naar buiten gebracht omdat ik bijna flauwviel. Van hitte en vermoeidheid, denk ik. Dus echt een succes was het niet. :P.

En ik las over een nieuw huisje voor Cali, woonruimte voor Nynke, en een verjaardag van shiny. Gefeliciteerd, meisjes! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:36:56 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84896783
Wat een lieve vriendin O+

En verder: :* en ook *;
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84896871
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een lieve vriendin O+

En verder: :* en ook *;
Ik dacht precies hetzelfde.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:41:52 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84896964
Wanneer kwam ie met z'n fijne berichten DaD? Gelijk toen je terug was?

Je hebt meer aan die vriendin dan aan hem zo te lezen!
pi_84896968
DaD :* voor jou. Wat een domper zo na je weekendje.

edit: maar wel fijn dat ze je vriendin zo steunt!!!
pi_84897122
Lieve vriendin DaD O+

Maar die ex van je... :N
pi_84897428
Ach DaD, ik heb hier geen woorden voor... Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om je eerst hoop te geven en je dan weer diep in de put te trappen. Wat lief dat je vriendin meteen gekomen is O+ . Nogmaals sterkte en nog gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:56:48 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84897515
Oh DaD, jouw vriendin is goud waard ik hoor het al!! O+ Fijn dat zij je op heeft gevangen...

En wat betreft je ex; die zou ik maar eens in zn eigen sop laten gaarkoken. Niet meer mee afspreken, want dat gaat blijkbaar niet zo goed :{ Het gemis wordt heus minder na een tijdje :*
pi_84897647
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Oh DaD, jouw vriendin is goud waard ik hoor het al!! O+ Fijn dat zij je op heeft gevangen...

En wat betreft je ex; die zou ik maar eens in zn eigen sop laten gaarkoken. Niet meer mee afspreken, want dat gaat blijkbaar niet zo goed :{ Het gemis wordt heus minder na een tijdje :*
Het is echt over, nu. Ik heb tegen hem gezegd dat als hij nu de keus maakte om te vertrekken, we elkaar ook nooit meer zouden zien. En hij ging. Vorige keer heb ik eigenlijk aldoor geweten dat hij het uitmaakte omdat 'ie met zichzelf in de knoop zit, en ik dacht dat bevestigd te hebben gekregen toen we weer bij elkaar kwamen. Maar hij houdt gewoon niet meer van me.

En m'n vriendin vertrekt in december naar het buitenland. Paar maanden reizen en daarna in Australië bij haar vriend wonen. Dus dan ben ik helemaal alleen. :'( .

Sorry dat ik direct het topic weer kaap. Jullie zijn allemaal wederom vreselijk lief.
pi_84897773
Verstandig dat je wel hem meteen de deur uit hebt gegooid. Maar hey, als je ooit je ei kwijt wilt, laat het maar weten :*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:07:45 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84897898
Ik ben ook beschikbaar voor eieren :Y

En ik kom in december terug, dus mag je ook bij/met mij een kop thee komen doen. En voordat ik wegga natuurlijk ook, of als ik in Leeds ben :+

Wou dat ik wat kon doen voor je! :*
pi_84897951
lieve DaD, ik wou dat ik wat dichter bij je in de buurt woonde -O- :*
Kwak
pi_84898152
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het is echt over, nu. Ik heb tegen hem gezegd dat als hij nu de keus maakte om te vertrekken, we elkaar ook nooit meer zouden zien. En hij ging. Vorige keer heb ik eigenlijk aldoor geweten dat hij het uitmaakte omdat 'ie met zichzelf in de knoop zit, en ik dacht dat bevestigd te hebben gekregen toen we weer bij elkaar kwamen. Maar hij houdt gewoon niet meer van me.

En m'n vriendin vertrekt in december naar het buitenland. Paar maanden reizen en daarna in Australië bij haar vriend wonen. Dus dan ben ik helemaal alleen. :'( .

Sorry dat ik direct het topic weer kaap. Jullie zijn allemaal wederom vreselijk lief.
Dapper dat je 'm direct de deur hebt gewezen!
Dikke knuf voor jou:

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
En dit ja.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:16:56 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84898240
quote:
Ja, dat dus.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:19:48 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84898327
quote:

[..]

Ohja, de gouden vriendin ging weg :{ kan me voorstellen dat je dat ook nog als een zwarte wolk boven het hoofd hangt!

Maar je gaat een nieuwe opleiding doen en allemaal leuke nieuwe mensen leren kennen! Stel je daar maar op in! En ik woon wel in de buurt en ik ben altijd in voor koffie/thee/koekjes c_/
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:23:11 #48
236335 neen
schone schijn
pi_84898429
Oh DaD als je je verhaal kwijt wil ik ben ook best vaak in Grins maarja wel een dude en ik heb er dus geen verstand van en zeg nogal vaak domme dingen :') maar toch. En nu is het natuurlijk kut enzo maar dat duurt niet eeuwig he, iig sterkte nu zo!

Oh en dit is wat minder belangrijk.
Nou, ik heb de vulling zegmaar gemaakt voor lemper en het ziet er goed uit en het ruikt goed. Alleen de smaak is niet goed dus ik moet maar even op moeders wachten want ik weet niet wat ik fout heb gedaan :') ik snoep er in ieder geval wel minder van.
En gisteren had ik dus gekookt met iemand anders voor anderen en dat was ook gezellig, volgende week alweer de volgende afspraak en dan hoef ik alleen maar te eten :D Voor/met anderen koken is het eigenlijk best wel leuk :D en ik leer ook nog eens wat anders dan kies en kook :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:26:16 #49
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84898519
quote:

[..]

Jij kunt nu zo trots op jezelf zijn, dat je hem de deur gewezen hebt en gezegd hebt dat je hem nooit meer wilt zien. Ik hoop dat het ook lukt om dat te doen...God meid, wat zou ik jou graag een dikke knuffel willen geven!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84898527
Neen, wat ben je toch ook een vent :') _O- Maar wel een leuke :*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:27:56 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84898579
neenmans O+

Ik wil trouwens best een lemper recept, maar dan met hoeveelheden en IETSJE leesbaarder :+

Tevens lol, iemand (de post-jongen denk ik) heeft met balpen boven de postzak bij mn werk gekalkt:
quote:
POSTZAK NIET VOL VULLEN. BEN GEEN DE HULK.
_O-
pi_84898665
_O-
pi_84898673
Ik moet zo werken, maar ik kan nog niet eens lang genoeg stoppen met huilen om boodschappen te doen. :').

Neen. O+.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:32:36 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84898724
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet zo werken, maar ik kan nog niet eens lang genoeg stoppen met huilen om boodschappen te doen. :').

Neen. O+.
Kun je je werk nog afbellen? -O- Dit lijkt me ook niks!

Maar misschien biedt het ook wel afleiding...... bah meis, wat een ellende ;(
pi_84898796
Wat naar, DaD :{ . Ik vind er na zo'n korte tijd achterkomen dat je 'toch niet van iemand houdt' echt heel slap, dan had hij wel even wat langer na mogen denken voor hij bij je terug kwam.
Ik hoop dat het boze gevoel dat je hier waarschijnlijk aan overgehouden hebt en het feit dat je hem nu in zekere zin zelf voor het blok hebt gezet ( sterk! ), je een beetje helpen in de achtbaan van gevoelens die je nu weer door moet. :*
pi_84898832
quote:
:*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:35:41 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84898837
quote:

Neen. O+.
Volgens mij ben je ziek!

Tijd voor een hete douche, dan jezelf insmeren met lekker ruikende dingesen en warme chocomelk drinken terwijl je een film kijkt :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:37:24 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84898894
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:34 schreef Sts het volgende:
Wat naar, DaD :{ . Ik vind er na zo'n korte tijd achterkomen dat je 'toch niet van iemand houdt' echt heel slap, dan had hij wel even wat langer na mogen denken voor hij bij je terug kwam.
Ik hoop dat het boze gevoel dat je hier waarschijnlijk aan overgehouden hebt en het feit dat je hem nu in zekere zin zelf voor het blok hebt gezet ( sterk! ), je een beetje helpen in de achtbaan van gevoelens die je nu weer door moet. :*
Ja, boosheid kan wel goed zijn! Het is niet leuk, maar blijf jezelf vertellen dat het een rotstreek is hoor! Dat scheelt echt!

Relativeren kan later wel weer :{w
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:38:09 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84898912
DaD :*. Bah, vind het zo akelig voor je -O-.
pi_84898915
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Volgens mij ben je ziek!

Tijd voor een hete douche, dan jezelf insmeren met lekker ruikende dingesen en warme chocomelk drinken terwijl je een film kijkt :Y
Dat.
pi_84898945
ik zou je ziekmelden lieverd, of eventueel als je er zin in hebt het als afleiding gebruiken...

@maria: hier hangt een bordje boven de kartonbak:
"geen papier. alleen vóór karton". Al 4 jaar lang jeuken mn handen om er een post-it bij te plakken met "maar waar moet ik het áchter karton dan laten?" :P
Kwak
pi_84898990
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Volgens mij ben je ziek!

O+
pi_84899103
Ik heb me nog nooit ziek gemeld en ik weet niet of ik dat durf. :'). Ik doe nu een poging tot boodschappen doen en als dat lukt zonder huilen ga ik gewoon werken.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:44:48 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84899115
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou je ziekmelden lieverd, of eventueel als je er zin in hebt het als afleiding gebruiken...

@maria: hier hangt een bordje boven de kartonbak:
"geen papier. alleen vóór karton". Al 4 jaar lang jeuken mn handen om er een post-it bij te plakken met "maar waar moet ik het áchter karton dan laten?" :P
Het papier mag dus alleen vóór het karton, niet erachter :Y Logisch toch! :')

Ik kan zo'n lol hebben om dat soort stomme dingen :')

Gisteren zag ik trouwens ook een geniale hond! ongeveer 50 cm hoog en net zo breed door de hoeveelheid lichtbruin pluizig haar, waar dan ergens een plat snuitje tussenuit stak met kleine zwarte kraaloogjes, een kleine mopsneus en een relatief grote openhangende bek met zo'n domme blije uitdrukking met de tong naar buiten. Hij waggelde al schuddebipsend mee met een nogal sjacho uitziend manspersoon die vast wenste dat het beest een stoere herder was :')

Heb met een grote grijns naar mn werk gelopen :+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:48:56 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84899269
DaD, wat verdrietig.
Woon dan wel in de buurt maar om nou als wildvreemde voor je neus te staan :')
Sterkte meid, vind het vreselijk rot voor je!!

Maria, haha :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84899434
Hmm. Faal.
pi_84899484
DaD, ik lees het net in het vorige topic, niet weer... :o ;( Heel veel sterkte. :*

quote:
Dat ook ja...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84899486
Baas bellen en je ziek melden. Zeker als je je nooit ziek gemeld hebt zal hij echt niet moeilijk doen.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:55:48 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84899499
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:55 schreef Ewelina het volgende:
Baas bellen en je ziek melden.
pi_84899585
Ik heb gebeld en hij vond het heel rot voor me, en als ik morgen nog thuis wilde blijven moest ik ook gewoon bellen. Wel een last van m'n schouders. :@.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:00:16 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84899639
Goedzo! Dit zijn situaties waarin andere mensen graag even wat zorgen van je schouders nemen :Y

En nu? Heb je wel lekkere spulletjes in huis? Anders zet je gewoon als een BN'er je zonnebril op en ga je daarmee naar de winkel oO<
pi_84899658
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Faal.
je moet niet bang zijn om je ziek te melden, echt niet. er staat heus niet meteen een arbo-arts op je stoep hoor...

Kwak
pi_84899676
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gebeld en hij vond het heel rot voor me, en als ik morgen nog thuis wilde blijven moest ik ook gewoon bellen. Wel een last van m'n schouders. :@.
negeer mijn vorige post maar :P

wat knap van je, je hebt het gewoon eerlijk verteld! ik zou denk ik me gewoon ziek gemeld hebben zonder te melden waarom :@
Kwak
pi_84899730
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

negeer mijn vorige post maar :P

wat knap van je, je hebt het gewoon eerlijk verteld! ik zou denk ik me gewoon ziek gemeld hebben zonder te melden waarom :@
Naja, gewoon ziek melden doe je meestal niet jankend. :@.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:09:05 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84899952
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:15:34 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84900190
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
en/of

pi_84900336
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:26 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Jij kunt nu zo trots op jezelf zijn, dat je hem de deur gewezen hebt en gezegd hebt dat je hem nooit meer wilt zien. Ik hoop dat het ook lukt om dat te doen...God meid, wat zou ik jou graag een dikke knuffel willen geven!
Dat heb ik nu ook!

Goed dat je je ziek gemeld hebt DaD, en zie dit topic: je bent niet alleen :* En ik bedenk wel een reden om taart te bestellen, dan kan ik langskomen ;)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:21:14 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84900390
Ik voorzie een taartenmaakenDaDtroostslankiemeetingdinges in de nabije toekomst :Y.
pi_84900825
DaD wat ontzettend kut. Ik woon helegaar niet vlakbij en heb ook niet zulke goede adviezen maar ik kan goed luisteren!

Hoewel je hoofd er niet naar staat: wees lief voor jezelf! :*

Knuf!
pi_84900870
Dat zijn veel uitroeptekens!

donderdag 5 augustus 2010 @ 17:34:38 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84900881
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorzie een taartenmaakenDaDtroostslankiemeetingdinges in de nabije toekomst :Y.
Jaaa! :9 *O*
pi_84900900
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! Wanneer zijn we welkom DaD?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:35:31 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84900912
Ik moet nog boodschappen doen maar moet ook om 6 uur bij pilates zijn.... wanneer leer ik nou toch eens plannen o|O
pi_84901135
hmmm ja, ik moet nog: naar huis rijden, boodschappen doen, hardlopen, koken en naar de bioscoop en ik voorzie dat hardlopen gaat sneuvelen. Stiekem wil ik helemaal niet strak en gezond worden.

En oh, ik zit in mijn eentje op onze enorme afdeling! Nu kan ik dansjes gaan doen op mijn bureau :D
pi_84901232
:W

Niet echt teruggelezen, maar wel een :* voor DaD. Wat zal dat hard aankomen, zeg ;( .

Lijstjesdump:

O: magere yoghurt met muesli en lijnzaad
T: 2x allison volkorenbrood met hummus
L: 2x allison volkorenbrood met sandwichspread
T: opkikker, een gele paprika
D: nu in de oven: een dunne bodem pizza salami van de AH (515 kcal volgens de verpakking)
T: fruit en ik heb nog een klein chocoladetoetje, ik vrees dat die gaat sneuvelen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84901247
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:25 schreef conleche het volgende:

Oh en Vik, als je 'Zout op mijn huid' mooi vond: 'Een eigen gezicht', dat is mijn lievelingsboek van Benoite Groult!!
Whehehe, die staan hier ook gezellig naast elkaar in de kast *; Van wie ik ook erg geniet, en die me ook wel wat lijkt voor Vik, is Francoise Sagan.
Ik ben trouwens uit barre nood maar overgegaan op het systeem: boek erin, ander boek eruit (naar de Kringloop ofzo), want alles puilt uit hier :'( Maar daardoor heb ik wel boekenkasten waarin ik alles zeker wel een paar keer heb gelezen, of dat nog eens wil gaan doen. Ik ben juist dol op herlezen, je beleeft/leert dan weer hele andere dingen van je lievelingsboeken, zeker als je zelf inmiddels weer meer hebt meegemaakt! Mijn Lievelingsverhaal Aller Tijden heb ik vanaf mijn 18e zeker wel ieder jaar weer herlezen. Zo goed! O+

En PF, wat ben je toch een schattig cultuurbarbaartje, met je ideeën over boeken. Hoef je cd's ook nooit een tweede keer te beluisteren? :P
pi_84901405
Ooo tip: vooral geen happy girly films kijken omdat hij dat nooit wou en ze zo romantisch zijn , liever gewoon een waarin alle mannen vermoord worden!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:52:31 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84901435
Change of plans, we gaan uit eten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9
pi_84901470
Lekker XM, veel plezier! *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84901662
O, en DAD :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84901733
Er is btw helemaal niks mis met blond. Dat wil ik dan weer wel even gezegd hebben. :+
pi_84901745
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
Er is btw helemaal niks mis met blond. Dat wil ik dan weer wel even gezegd hebben. :+
Wie zegt dat er iets mis is met blond dan? :(
pi_84901774
Oh, ik heb de spoiler gelezen. :@ :D
pi_84901809
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Whehehe, die staan hier ook gezellig naast elkaar in de kast *; Van wie ik ook erg geniet, en die me ook wel wat lijkt voor Vik, is Francoise Sagan.
Ik ben trouwens uit barre nood maar overgegaan op het systeem: boek erin, ander boek eruit (naar de Kringloop ofzo), want alles puilt uit hier :'( Maar daardoor heb ik wel boekenkasten waarin ik alles zeker wel een paar keer heb gelezen, of dat nog eens wil gaan doen. Ik ben juist dol op herlezen, je beleeft/leert dan weer hele andere dingen van je lievelingsboeken, zeker als je zelf inmiddels weer meer hebt meegemaakt! Mijn Lievelingsverhaal Aller Tijden heb ik vanaf mijn 18e zeker wel ieder jaar weer herlezen. Zo goed! O+

En PF, wat ben je toch een schattig cultuurbarbaartje, met je ideeën over boeken. Hoef je cd's ook nooit een tweede keer te beluisteren? :P
Nee liedjes die ik leuk vind draai ik wel eens 8x achter elkaar.
pi_84901915
quote:
Dat vonden mijn exmeneren ook! :Y
pi_84901941
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:09 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat vonden mijn exmeneren ook! :Y
Oei, ik durf niet meer vlak bij jou te zitten vlak na jou te posten ben ik bang :7
pi_84902030
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oei, ik durf niet meer vlak bij jou te zitten vlak na jou te posten ben ik bang :7
Heehee, wij moeten nog chocoladetaart eten!
Ik neem gewoon mijn meneer niet mee als ik jullie ontmoet :7 Gewoon je meneer weghouden bij alles wat blond is (Ik doe natuurlijk ook altijd snel afleiden op straat: Kijk daar! _O- ), ik weet wel hoe het moet hoor oO<
pi_84902083
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:14 schreef Laureline het volgende:

[..]

Heehee, wij moeten nog chocoladetaart eten!
Ik neem gewoon mijn meneer niet mee als ik jullie ontmoet :7 Gewoon je meneer weghouden bij alles wat blond is (Ik doe natuurlijk ook altijd snel afleiden op straat: Kijk daar! _O- ), ik weet wel hoe het moet hoor oO<
Oja O+ Kom je wel een keer naar een meet dan?

_O- Dat doe ik bij brunettes, aangezien mijn vriend daar een zwak voor heeft. Lekker is dat :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:17:47 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84902124
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef Goodbye het volgende:

_O- Dat doe ik bij brunettes, aangezien mijn vriend daar een zwak voor heeft. Lekker is dat :')
:W :')
pi_84902132
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:W :')
Ik was niet van plan mijn vriend mee te nemen :7
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:18:57 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84902151
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik was niet van plan mijn vriend mee te nemen :7
Gezien mijn haarkleur, verstandig :') :D
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:19:11 #102
236335 neen
schone schijn
pi_84902159
Ik zie veel te weinig mooie vrouwen op straat omdat ik gewoon weer aan het dromen ben ofzo en dus niet oplet. Dan hoor ik ineens zo van: "goed" en dan zeg ik zo: "huh? wat?" en dan zeggen ze dat ik moet opletten omdat ik weer een droomvrouw heb gemist.

Echt stom van mij :')

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:51 schreef P.F. het volgende:
Ooo tip: vooral geen happy girly films kijken omdat hij dat nooit wou en ze zo romantisch zijn , liever gewoon een waarin alle mannen vermoord worden!
;(

quote:
Ik kan dit bevestigen

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wie zegt dat er iets mis is met blond dan? :(
Ik niet.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:23:10 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84902268
Off to the restaurant, laterz :W
pi_84902368
Dikke smooch voor DaD! Fijn dat je niet naar je werk hoeft :*
En luister naar Lau :Y Echt Geen Contact. Heel moeilijk in het begin, maar echt wel het beste.

Meuh, hond en ik moeten weer een rondje, maar mijn hoofd doet zo'n zeer ;( Heb inmiddels wel al mijn allergiepillen gehaald (nog nooit zo snel in/uit geweest, en toch was ie in paniek bij terugkomst }:| ). Nou ja, ik raap me maar even bijeen, is Ozzie ook weer blij. Hoop ik voor 'm }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84902490
Paracetamol :') Ik had net zo goed twee pepermuntjes met water kunnen doorslikken }:|
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84902504
mijn bovenbuurman heeft een pakje van H&M aangenomen voor me, en hij is thuis, ik hoor m praten, maar ik denk dat ie aan de telefoon is ofzo want hij deed net niet open (en op zich woont ie alleen, en tegen de katten houdt ie niet zulke verhalen)...

ik ben ongeduldig, ik wil mn pakje :(

en zo tussen al het echte verdriet en de echte lange afstandsrelaties durf ik t bijna niet te zeggen, maar ik vind t echt niet leuk meer... ik mis de meneer... vooral omdat we nog maar zo kort samen waren voor ie op vakantie ging is t nu heel makkelijk om allemaal dingen in mn hoofd te gaan halen, dat ie me eigenlijk niet zo leuk vindt ofzo... en t is zo moeilijk om het gevoel van "samen" terug te halen omdat t maar zo kort was nog... bah... ik loop de hele dag al op randje van huilen.... en ik zit te wachten tot ie belt want hij zou vanavond bellen... en beuh... *snif* wat een aanstellerij he?
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:33:59 #107
236335 neen
schone schijn
pi_84902562
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
En zo tussen al het echte verdriet en de echte lange afstandsrelaties durf ik t bijna niet te zeggen, maar ik vind t echt niet leuk meer... ik mis de meneer... vooral omdat we nog maar zo kort samen waren voor ie op vakantie ging is t nu heel makkelijk om allemaal dingen in mn hoofd te gaan halen, dat ie me eigenlijk niet zo leuk vindt ofzo... en t is zo moeilijk om het gevoel van "samen" terug te halen omdat t maar zo kort was nog... bah... ik loop de hele dag al op randje van huilen.... en ik zit te wachten tot ie belt want hij zou vanavond bellen... en beuh... *snif* wat een aanstellerij he?
Nee? Geluk dat wordt gedeeld! Goed bezig!
pi_84902852
Thuis.
Wat een gehuil allemaal :'( *snift mee*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:48:19 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84902959
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:51 schreef P.F. het volgende:
Hiernaar luisteren wil ook altijd wel helpen :Y.

@ Laureline en Co: thanks voor de boekentips :) Ik zal eens kijken. Al lees ik nu Uit liefde voor het leven van Groult en dat vind ik dan weer nét niets :'). Bovendien kan elke auteur maar één topper schrijven, zo is mijn overtuiging, en de topper van Benoîte Groult heb ik dus al gelezen :+.

Lau, had je al gelezen dat ik vannacht over je droomde? :o. Toen ik wakker werd ging het zo: Ok, Lau ging bij d'r schoondochter koffie drinken. Hu, maar Lau heeft helemaal geen zoon? Hu, dus de mini is lesbisch! :o (niet dat er iets mis is met lesbisch zijn hoor :7).
Niet meer actief op Fok!
pi_84903004
Huh, ik dacht altijd dat Lau een zoon had! :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:52:04 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84903077
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Huh, ik dacht altijd dat Lau een zoon had! :Y
Nu begin ik ook te twijfelen :').

Lau, verlos ons van onze verwarring! :o.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:55:19 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84903203
Ik heb net gegoogled op posts waarin Lau het over 'de mini' heeft, maar het is altijd 'de mini dit', 'de mini dat', maar ik word niet wijs uit het geslacht :'). Ik heb altijd gedacht dat het een meisje was. Dat moet ik toch ook ergens vandaan hebben? :?.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:57:28 #113
236335 neen
schone schijn
pi_84903286
Jongen natuurlijk, anders was het natuurlijk minilientje
pi_84903579
Volgens mij een meisje. Ik denk dat de verwarring ontstaan is toen ze het in haar bijdrage voor de WK-TV het ineens over een jongen had. Ik dacht uit privacyoverwegingen, want de leeftijd was daar ook anders volgens mij.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:05:17 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84903617
Nee, het is volgens mij wel een meisje, want ik heb even verder gezocht en X_M verwees een keer met 'haar' naar de mini en Lau reageerde op die post, maar corrigeerde X_M niet.

En nu ga ik maar eens wat anders doen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_84903650
Nou, ik heb altijd gedacht dat het een jongen is _O-
pi_84903661
de mini is een meisje :Y ik heb dat altijd zo opgevat tenminste :?
Kwak
pi_84903767
Volgens mij is de mini ook een meisje.
pi_84903822
Mijn wereldbeeld valt in duigen :'(
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:16:20 #120
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84904044
huh ik dacht echt een jongetje! Wat een mysterie :+

En DaD, bah wat naar :{ Heel veel sterkte de komende tijd :* Verder ben ik niet zo goed met wijze woorden, maar luisteren kan ik wel heel goed dus mocht je er behoefte aan hebben dan staat mijn pm-box altijd open!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_84904108
SPOILER: voor wie even geen behoefte heeft aan gezwijmel klik maar niet
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:19:42 #122
236335 neen
schone schijn
pi_84904183
liev O+
hoe doe je eigenlijk zo'n titel in je spoiler :?
pi_84904245
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef neen het volgende:
liev O+
hoe doe je eigenlijk zo'n titel in je spoiler :?
je tikt [spoiler= en dan de tekst en dan hekje sluiten die sla ik hier even over...
dan je spoiler en gewoon afsluiten met [/spoiler]
Kwak
pi_84904290
Houden deze, kwak. ;).
pi_84904383
Ik zie dat ik helaas geen goeie foto heb van onze prachtige zelfgemaakte boekenkast. Die heel klein is want ik hecht me enorm aan boeken en dus zorg ik ervoor dat ik ze niet koop of krijg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_84904431
Ik dacht altijd dat mini een jongen was, dat concludeerde ik uit meerdere posts van Lau.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:31:20 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84904708
Volgens mij heeft Lau een mini jongen met lang haar :Y
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:34:36 #128
236335 neen
schone schijn
pi_84904836
Adoe ik net even snel naar de wc liep ik langs de spiegel :o dikke ass! :') maar nu is m'n moeder bezig met eten en brengt ze mij zo stukjes om te snoepen :@ lekker :P

Ach, komende 2 dagen hard werken dus dat gaat er weer af B-)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:36:03 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84904901
Lijst:
O: 200 gr kwark + 200 gr vla
T's: nectarine, appel, boterham rookvlees, 2 tomaten, kwart komkommer.
L: 2 boterhammen kipfilet, kom kerriesoep met veel ballen, beker melk
T's: pruim, boterham rookvlees, blokje choco, kaal kapje vers brood
D: Halve grote bloemkool, 200 gr. rode bieten, opscheplepel gebakken aardappeln, gegrilde haaskarbonade :9
T's: cola berenburgerS, bakje wokkels

WEEKEND!!
pi_84904964
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij heeft Lau een mini jongen met lang haar :Y
En hij was een keer aan het skateboarden en toen dachten Lau en haar mr: dat wordt later een heart throb. Jaja ik let wel op af en toe.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:38:06 #131
236335 neen
schone schijn
pi_84904981
Sonnema is in de aanbieding deze week las ik :P ga je nog op de fiets naar het immer sfeervol en gezellige vliegveld Eelde?

ik ga er ook maar een kopen voor mezelf :D
pi_84905105
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:37 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

En hij was een keer aan het skateboarden en toen dachten Lau en haar mr: dat wordt later een heart throb. Jaja ik let wel op af en toe.
Alsof meisjes niet kunnen skateboarden. :P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:42:46 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84905173
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:38 schreef neen het volgende:
Sonnema is in de aanbieding deze week las ik :P ga je nog op de fiets naar het immer sfeervol en gezellige vliegveld Eelde?

ik ga er ook maar een kopen voor mezelf :D
Precies SDB, dat herinner ik mij ook.

Wat ga je voor jezelf kopen Neen?
Sonnema, een fiets of een vliegveld??
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:46:17 #134
236335 neen
schone schijn
pi_84905320
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Precies SDB, dat herinner ik mij ook.

Wat ga je voor jezelf kopen Neen?
Sonnema, een fiets of een vliegveld??
Anderhalf liter Beerenburg natuurlijk :~ mijn huisgenoten hebben dat nog nooit gehad volgens mij :') dus. En dat andere heb ik al.

En ik weet dat het een jongen is, dat voel ik aan.
pi_84905345
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Alsof meisjes niet kunnen skateboarden. :P
Mijn zusje is een halve jongen dus dat zal je me nooit horen zeggen! Het is een gevoel co, een gevoel :p

Lau, het verlossende woord?
pi_84905393
volgens mij was Lau's mini een meisje met jongenshobbies....
Kwak
pi_84905400
Zie je, neen voelt die gevoelens ook!

Ik zit trouwens best wel te Fokken in de baas zijn tijd.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:49:41 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84905442
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:46 schreef neen het volgende:

[..]

Anderhalf liter Beerenburg natuurlijk :~ mijn huisgenoten hebben dat nog nooit gehad volgens mij :') dus. En dat andere heb ik al.

En ik weet dat het een jongen is, dat voel ik aan.
Heb ook nog nooit anderhalf liter berenburg gehad :o !
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:49:42 #139
236335 neen
schone schijn
pi_84905444
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Zie je, neen voelt die gevoelens ook!

Ik zit trouwens best wel te Fokken in de baas zijn tijd.
Dan heb je in de overige tijd van je baas te hard gewerkt.

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heb ook nog nooit anderhalf liter berenburg gehad :o !
Het is 15 euro voor een 1.5 liter fles omdat Sonnema 150 jaar bestaat :o
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:50:45 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84905489
Zal Lau nu hardop lachen of zal ze beledigd zijn omdat we iets heel ergs hebben gemist??
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:51:35 #141
236335 neen
schone schijn
pi_84905526
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal Lau nu hardop lachen of zal ze beledigd zijn omdat we iets heel ergs hebben gemist??
Ik denk dat ze op sommigen hier best boos is eigenlijk.
pi_84905542
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk dat ze gewoon niet online is.
pi_84905652
Ik dacht ook truly dat de mini een jongen is! Zou Lau ons voor straf in het ongewisse laten?
pi_84905724
De mini is een jongen ,met dino's en zo
pi_84905736
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef neen het volgende:

[..]

Ik denk dat ze op sommigen hier best boos is eigenlijk.
Ja op jou :7
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:57:17 #146
236335 neen
schone schijn
pi_84905782
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja op jou :7
Klopt.
De oldehove staat binnenkort in de Donald Duck Extra!
pi_84905907
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef neen het volgende:

[..]

Klopt.
De oldehove staat binnenkort in de Donald Duck Extra!
Ojaaaa? :P Hoe dan?
pi_84905973
ik ben er zelfs op gaan zoeken! maar misschien is Lau altijd wel expres onduidelijk erover... zou t me kunnen voorstellen, ivm privacy.

ik dacht het denk ik door: "lui sekreet" --> meisjes zijn toch sekreten, jongens niet?
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:06:14 #149
236335 neen
schone schijn
pi_84906146
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben er zelfs op gaan zoeken! maar misschien is Lau altijd wel expres onduidelijk erover... zou t me kunnen voorstellen, ivm privacy.

ik dacht het denk ik door: "lui sekreet" --> meisjes zijn toch sekreten, jongens niet?
Klopt, jongens zijn lief en aardig B-)

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ojaaaa? :P Hoe dan?
:P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:11:31 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84906421
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:37 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hahaha, nee de mini was aan het waveboarden, dat is iets heel anders :P. Maar meisjes kunnen ook waveboarden hè?

En de mini ging met papa voetbal kijken, maar dat kunnen meisjes ook :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:12:19 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84906470
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:02 schreef kwakz0r het volgende:

Ja, dat kwam ik ook nog tegen idd :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_84906512
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:17 schreef kwakz0r het volgende:
SPOILER: voor wie even geen behoefte heeft aan gezwijmel klik maar niet
Je hebt het echt getroffen hè? O+

Ware detectives hier trouwens... :D
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:20:03 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84906918
Ik dacht ook altijd een meisje! :Y Mede omdat ik me een mini-Lau voorstelde :+ Mini-me und so :P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:24:10 #154
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_84907139
volgens mij heeft lau gewoon 2mini's een jongen én een meisje :7

En DaD :o oohh meisje toch! Er is al zoveel gezegd... :* :*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:24:41 #155
277802 _Calimero_
pi_84907166
Nice Kwak, een blijvertje dus :Y)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:43:40 #156
277802 _Calimero_
pi_84908116
Ewelina en Pief,wat hebben jullie voor vloer en hoe duur was die??
pi_84908406
van de praxis, hele mooie maar de goedkoopste kwaliteit en dat merkte je wel qua krassen..
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:51:44 #158
236335 neen
schone schijn
pi_84908475
Ik heb ook cheap ass van Praxis en idd, erg snel krassen als ik op sokken rondloop al. Voor slaapkamer wel dikke prima denk ik maar woonkamer (zeker als je van plan bent wat langer er te blijven wonen) zou ik wel wat beter spul nemen :P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:55:23 #159
277802 _Calimero_
pi_84908689
hmmm, dan gaat het geld van mijn nieuwe fiets dus naar een laminaatvloer ;(
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:57:49 #160
236335 neen
schone schijn
pi_84908827
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Andere vloeren geen alternatief? Linoleum ofzo?
geen idee of dat goedkoper is of duurder maar goed

Of misschien is er nog iemand (waarschijnlijk vrouw) die niet kan rekenen en veeeeel te veel mooi laminaat had gekocht en dus over heeft wat nu voor 50 eurocent per vierkante meter weg mag :o
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:00:53 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84908976
Goedkoop laminaat met normaal gebruik, kan prima!
Tuurlijk moet je overal viltjes onder plakken maar er gebeurd voor de rest weinig mee.
pi_84909048
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Dit is een appartementje waar je wel een poos wil gaan zitten, toch? Dan zou ik inderdaad niet het allergoedkoopste ingooien, krijg je later alleen maar spijt van.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:03:57 #163
277802 _Calimero_
pi_84909107
@ GB: ja, ik ben wel van plan er een paar jaartjes te zitten :Y

Sowieso kan ik mijn fiets niet meer kopen hoor, verhuizen én een nieuwe fiets heb ik gewoon geen geld voor ;( maar geef dat geld dan liever uit aan meubels dan aan een vloer :')

Ik wil denk ik donker laminaat, en dan witte/lichte natuurkleuren op de muur en dan ook lichte meubels (grijze bank heb ik en wil een witte grote boekenkast/tvkast) *O*

O en mijn slaapkamer wil ik donker met kleur erin en dan iets van een grote buddha ofzo :Y beetje oosters, maar nog wel rustgevend :7
pi_84909338
Wij hebben in ons nieuwe appartement ook redelijk donker laminaat gelegd, maar ik moet zeggen dat dat duurder uitpakt dan lichtere kleuren. Om een of andere reden vind je in een lichtere kleur sneller iets betaalbaars dat er niet enorm goedkoop uitziet (misschien omdat er gewoon meer keus in is) dan in donkerdere kleuren. Maar goed, het resultaat is ook wel heel mooi nu. :)
pi_84909516
Ik heb een houten vloer, zou niet anders willen O+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:20:29 #166
236335 neen
schone schijn
pi_84909992
Als je een beetje lekker kan koken is dit misschien wat.

:') :') :') :')
pi_84910066
Niet je buddha zelf kopen ;)
pi_84910190
Kijk die ik had kan wel, maar als je iets zwaars laat vallen zit er een buts in tot op het karton en als daar vocht bij komt bolt de vloer op. En ik stoot nog wel eens iets om..
pi_84910354
Noououououuuu. Ik ben vanmorgen ook naar huis gegaan om de USB-kabel van mijn telefoon te halen. Wil ik net wat nieuwe e-boeken op m'n telefoon zetten, heb ik in de haast de verkeerde kabel meegenomen ;(
En bluetooth werkt niet ;(
pi_84910563
weg...

En ik dacht ook dat de mini een jongen was... Zal Lau ons ooit verlossen?

[ Bericht 23% gewijzigd door Phaidra op 06-08-2010 13:08:07 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:34:04 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84910708
getsiederrie, het wordt geen mooi weer het weekend. En we zouden gaan kamperen op een eiland, met de duutsers moeder en haar vriend. Nu gaat dat waarschijnlijk niet door, en komen ze van vrijdag tot maandag in het huisje slapen. Lees, in dezelfde kamer. Een kamer die misschien 15m2 is. Met z'n vieren. 3 nachten lang. En 3 hele volle dagen. Dat trek ik nooit van mn leven. En nu ben ik zoooooo chagarijnig. Bah bah bah bah bah.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:36:07 #172
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84910807
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb net de season finale gezien van Dexter s4. En het einde was niet leuk -O- . Kwam echt helemaal uit de lucht vallen, waarom???

Sorry, wil niet spoileren voor mensen die het misschien nog willen zien, maar moest het even kwijt.

En ik dacht ook dat de mini een jongen was... Zal Lau ons ooit verlossen?
De duutser is er al maanden door de war door, die Dexter finale. Ik heb alleen nog maar het eerste seizoen gezien..

Oh, en ik denk dat de mini een meisje is...Grappig dat anderen dachten een jongen!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:38:24 #173
277802 _Calimero_
pi_84910913
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef P.F. het volgende:
Kijk die ik had kan wel, maar als je iets zwaars laat vallen zit er een buts in tot op het karton en als daar vocht bij komt bolt de vloer op. En ik stoot nog wel eens iets om..
hmm,... das wel goed om te weten.ik ben ook niet de handigste O-)
pi_84911133
Lastig Nynke. :{ Ik moet er ook niet aan denken om met mijn schoonmoeder op 15 vierkante meter te zitten. Maar veel uitstapjes verzinnen dan ofzo?

Ik dacht trouwens ook meisje, maar ik zou niet kunnen zeggen waarom.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:42:48 #175
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84911143
In de kwantum hebben ze goedkoop laminaat (6 euro p/m2 geloof ik?) en dat is echt prima en het ziet er helemaal niet zo goedkoop uit! Ik heb het nu ongeveer 2 jaar denk ik (waarvan 1 jaar in mijn oude kamer, heb het meeverhuisd) en het ziet er nog steeds erg goed uit, nergens bollingen of krassen. Ben er heel blij mee!
pi_84911146
Ik vind het helemaal niet leuk dat ik nu weet dat Dexter onverwacht en niet leuk eindigt :'(
pi_84911210
Kun je ze niet afzeggen Nynke?
pi_84911270
Ik dacht ook een meisje!

Ha, met een omweg toch boeken op mijn foon O+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:46:39 #179
236335 neen
schone schijn
pi_84911349
Als het een beetje vies weer is kun je toch wel lekker kamperen? Ook al is het misschien wel kut, waardeer je erna jullie 15m2 misschien ook weer wat meer + niet constant op de lippen van de duutsers moeder + vriend.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:56:03 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84911919
Nynke, waarom stem je daarmee in??
Mooi niet dat het hier gebeurd. Als ik niet ZO duidelijk was geweest waren mijn vrien, zijn kinderen en zijn ouders al 4 x op vakantie geweest.
Dat weiger ik.... zoekt vriend maar uit hoe hij het aan zijn ouders uitlegd of hij gaat maar zonder mij, niet mijn probleem.

(wow ik ben best wel streng soms :o)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:00:16 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84912138
Bedtijd :z

Fijne avond :*
pi_84912202
Ahw DaD -O-. Ik was zo blij voor je. Hoe dúrft ie :{.

Wezen verven, naar Ikea geweest en toen was het 8 uur voordat ik mn avondeten had. Dus al sinds 6 uur knallende koppijn, zo maar wat innemen :X.

In de oude bieb van Trinity College werd mijn boekenjunkie gevoel echt wakker. Overal boeken, het rook er zelfs naar oude boeken O+. (mijn foto is lang niet zo imposant als het gebouw, maar google geeft ook geen leuke)

En ik dacht dat de mini van Laureline een jongen was :P. Herinner me iets over achter de coulissen spelen met verkleedkleren en een mr die grapte dat ze hem verpestte? :+
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:06:57 #183
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84912553
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef neen het volgende:
Als het een beetje vies weer is kun je toch wel lekker kamperen? Ook al is het misschien wel kut, waardeer je erna jullie 15m2 misschien ook weer wat meer + niet constant op de lippen van de duutsers moeder + vriend.
Nee, alleen maar in de regen in kleine tentjes is ook niets..dat snap ik ook wel!

@ Uniek: ik stem daarmee in omdat de moeder van de duutser nog noooit hier geweest is, en niet zoveel geld heeft. Ach ja, t komt wel goed..
pi_84912714
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef AKnynke het volgende:

[..]

De duutser is er al maanden door de war door, die Dexter finale. Ik heb alleen nog maar het eerste seizoen gezien..

Oh, en ik denk dat de mini een meisje is...Grappig dat anderen dachten een jongen!
Ik kan het me voorstellen! Zo blij dat ik 'm niet al in december heb gezien, want eind september begint s5 pas weer! }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84912847
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef P.F. het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk dat ik nu weet dat Dexter onverwacht en niet leuk eindigt :'(
Owww, sorry!! Ik dacht dat ik het zo vaag genoeg had gehouden. oO< :@
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84912959
Ik had het einde van Dexter al op Facebook gelezen. :') Ik zit nog ergens in seizoen 3 dus ik ben waarschijnlijk precies op tijd klaar voor seizoen 5. :7
pi_84913029
Hmmmmm. Dexter staat nog op mijn lijstje met te bekijken series. Dus zouden jullie niet willen spoileren? Dank! :*
pi_84913149
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
Wezen verven, naar Ikea geweest en toen was het 8 uur voordat ik mn avondeten had. Dus al sinds 6 uur knallende koppijn, zo maar wat innemen :X.
Ben ook nog bij de Ikea geweest. Moest grote opbergdozen hebben enzo, want besloten om 't huis helemaal te declutteren. Alle overbodige zooi eruit. Heb veel onrust in mijn hoofd/lijf de laatste tijd, en volgens mij komt dat mede door de overbodige rommel in mijn huis.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:17:16 #189
236335 neen
schone schijn
pi_84913215
Ik ging net even bellen, liep ik buiten een rondje wilde iemand allemaal foto lijstjes in de vuilnisbak gooien die buiten stonden. Gratis fotolijstjes! :')
pi_84913354
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had het einde van Dexter al op Facebook gelezen. :') Ik zit nog ergens in seizoen 3 dus ik ben waarschijnlijk precies op tijd klaar voor seizoen 5. :7
Ik heb Dexter ook op Facebook maar ik lees automatisch over dat soort spam heen :')!
pi_84913363
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Dexter staat nog op mijn lijstje met te bekijken series. Dus zouden jullie niet willen spoileren? Dank! :*
Dexter is leuk :)

Ik ben op zoek naar een leuke serie, iemand nog een aanrader?

Gezien of mee bezig (in willekeurige volgorde): Flash forward, Heroes, My name is Earl, How I met your mother, Drop dead diva, True blood, The big bang theory, Mad men.
pi_84913398
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef conleche het volgende:
Eensch!

Ik heb al zo een slecht voorgevoel en ik ben pas bij S01 :'( Gelukkig houdt hij het dus iig uit tot S04 :D!!
pi_84913464
Morgen (t/m zondagochtend) gaan we met een groepje vrienden naar de camping in Luxemburg :s) Ik moet mijn spullen nog even inpakken, dus ik ga alvast loggen.

Fijn weekend allemaal! :*
pi_84913686
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gezien of mee bezig (in willekeurige volgorde): Flash forward, Heroes, My name is Earl, How I met your mother, Drop dead diva, True blood, The big bang theory, Mad men.
Fringe
The west wing
Kwak
pi_84913703
Whehehe, ben je even met mini, meneer, vriendin en vriendje van de mini uit eten, is er een hele discussie gaande over het geslacht van je kind _O- _O-

Ik probeer ook eens iets niet letterlijk op internet te vermelden :P Maar jullie zijn veel te nieuwsgierig! :o
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:27:30 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84913777
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, ben je even met mini, meneer, vriendin en vriendje van de mini uit eten, is er een hele discussie gaande over het geslacht van je kind _O- _O-

Ik probeer ook eens iets niet letterlijk op internet te vermelden :P Maar jullie zijn veel te nieuwsgierig! :o
Shit man, ik dacht, 'mooi, net op tijd thuis voor het verlossende woord! O+ " weten we nog niks! _O- Als je iets niet MAG weten is het alleen maar erger met de nieuwsgierigheid :D
pi_84913793
Ja joehoeee PM over de mini!
pi_84913848
quote:

[..]

Californication? Of Six Feet Under. O+
Ik ben op dit moment bezig met Grey's Anatomy (seizoen 4 :')), Private Practice (seizoen 3) en Dexter dus. Verder vond ik Battlestar Galactica en nu Caprica ook leuk, maar daarvoor moet je van science fiction houden.
pi_84913896
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja joehoeee PM over de mini!
Second that! :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:30:14 #200
236335 neen
schone schijn
pi_84913935
Ik kijk tekenfilms, zoals Family Guy en South Park :') maar echt de seizoenen volg ik niet. Dat lijkt me altijd zoveel werk.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:30:14 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84913936
Ja, wat is het nou! :'(
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:30:52 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84913971
En tha foodzorzz were goooooodd :9
pi_84914144
Misschien is het wel een klein hermafrodietje
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:35:37 #204
277802 _Calimero_
pi_84914234
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Second that! :Y
\ w/ :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:36:46 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84914298
Nahhhh!!!! Ik heb bij nieuwsoverzicht in feestboek dat ik de knop mis dat je kan kiezen Meest belangrijk of Meest recent. En Duvel heeft 'm wel :?. Ik snap er echt helemaal geen bal van en ik vind het wel RETE irritant!!
pi_84914372
klachtenmails sturen, heul veul!
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:38:28 #207
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84914399
nou ik ga maar eens slapen, morgen laatste dagje om half 7 opstaan voor vakantiewerk *O* volgende week lekker een weekje vrij voor ik weer begin @ uni!

mocht er nog een ontknoping komen over het geslacht van Lau's mini dan houd ik me aanbevolen voor pm's :+

truste allemaal!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:38:52 #208
236335 neen
schone schijn
pi_84914416
Ik wil nog een "dit vind ik niet leuk" knop
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:39:29 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84914454
Family guy en American Dad! *O*

Ik volg eigenlijk niet echt wat. Ja ik vind Supernatural awesome, en eens in de zoveel tijd krijg ik weer eens een stel afleveringen binnen en ben ik weer een paar dagen verslaafd :P En af en toe prop ik Blackadder er nog eens in. En ik kijk vaak loze comedies tijdens het eten.

Ik stink.

Zumba was vermoeiend (moe door werk = looien armpjes :+ ).

Lijstje! Or rather, waslijst.

O: 1 weetabix dinges met wat melk en wat honing
T: warme choco uit de automaat
L: twee sneetjes met smeerkaas
T: broodje tegenvallende falafel met salademeukjes
T: wortels
T: aardbeiensmoothie
D: loempia met veggies en een bolletje tartaar
S: Zumba
T: groot glas appelsap
pi_84914460
ik heb net een uur en een kwartier met t vriendje gebeld, en morgenavond ga ik met hem en zn zusje eten in rotterdam voor ze naar Taizé gaan... O+

en mn H&M bestelling is er, en het jurkje dat ik in drie kleuren had besteld past perfect, en ik zie nu al allemaal leuek stoere/hippe/meisjeachtige outfits voor me voor deze herfst en nazomer en winter O+

en er zit een zwarte skinny jeans bij... :') die ik morgen bij daglicht nog eens even moet passen. het idee van een skinny met tuniekjes is leuk, maar tuniekjes zijn bij mij vaak tot op/over de knie en dat staat gek op jeans, dus ik gok dat t m niet gaat worden
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:42:09 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84914617
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:38 schreef kwakz0r het volgende:
klachtenmails sturen, heul veul!
Ik vind het nu gelijk niet leuk meer :@.
pi_84914625
Pffft, heb ik nu iedereen gehad? :P Wat een ingewikkelde namen trouwens sommigen, met al die hoofdletters en underscores }:|
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:42:33 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84914642
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Laureline het volgende:
Pffft, heb ik nu iedereen gehad? :P Wat een ingewikkelde namen trouwens sommigen, met al die hoofdletters en underscores }:|
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:42:39 #214
236335 neen
schone schijn
pi_84914649
quote:
Al die breezers hier :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:42:55 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84914663
als je xcuz_me schrijft, komt ie volgens mij ook gewoon aan :P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:43:11 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84914680
quote:
XM, we kijken naar jou }:|

Grazie bellaaa *; Nou kunnen we weer slapen!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:43:39 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84914710
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef neen het volgende:

[..]

Al die breezers hier :')
XM, pak 'em!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:44:15 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84914750
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

XM, pak 'em!
Ik weet wie het zegt :*.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:46:06 #219
236335 neen
schone schijn
pi_84914851
Bij kwak ook... is het nu een O of een 0?
pi_84914901
Ik heb net Mad Men seizoen 1 gekocht, dus ga zometeen de eerste eens ff zien.

Thanks voor het verlossende woord Lau :P
pi_84914940
lol opeens allemaal PM's _O-
pi_84914999
Ik wil ook PM's!
En ik gok jongentje!
En een knuffel voor DaD! :*
En een *O* voor Kwak!
En de rest ben ik vergeten. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_84915089
Ik kom ff twee lijstjes inhalen :P

Gister:
B: Bak muslie met melk
L: 1 cracker met 30+ kaas, 1 cracker met jam
T: Handje muslie
T: handje krentjes
D: Noodles, kip sate, sajoer boontjes, paprika en komkommer
S: 45 min buik/been spier oefeningen (P90x ab ripper is de bom, ik stik van de spierpijn ^O^)
T: Appel
T: Handje kroepoek, handje popcorn ;( :P

Vandaag
B: Bak muslie met melk
L: Boterham met nutella, boterham met sandwichspread
T: Handje krentjes
D: Rijst met kip sate, sajoer boontjes, komkommer
S: 1 uur cardio, 15 mijn krachttraining
T: Cracker met kokosbrood
T: Appel

Is it any good? :X :')
pi_84915327
deze jurkjes heb ik nu O+ ik LAF meerdere kleuren van 1 jurkje hebben....

en die roze kan ik fijn grungy stylen met mn haar piekerig opgestoken, legging eronder, shawl om mn nek geslagen (zwrate tricot, en ik wil m in nog een andere kleur) stoere laarzen eronder of zwarte pumps, grote armband(en) en donkere oogmake up O+, de grijze en marine meer casual, evt met een gekleurde legging (ik heb lavendel en grijs en soort blauw richting petrol) eronder O+ oeh en eventueel in de winter een beetje wollig vest eroverheen....
Kwak
pi_84915368
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef neen het volgende:
Bij kwak ook... is het nu een O of een 0?
een 0
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:57:40 #226
236335 neen
schone schijn
pi_84915398
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

een 0
O
pi_84915413
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en die roze kan ik fijn grungy stylen met mn haar piekerig opgestoken, legging eronder, shawl om mn nek geslagen (zwrate tricot, en ik wil m in nog een andere kleur) stoere laarzen eronder of zwarte pumps, grote armband(en) en donkere oogmake up O+, de grijze en marine meer casual, evt met een gekleurde legging (ik heb lavendel en grijs en soort blauw richting petrol) eronder O+ oeh en eventueel in de winter een beetje wollig vest eroverheen....
Simpel maar leuk! O+
Ik ben de laatste tijd ook ineens meer van de jurkjes enzo.. had vandaag weer es een spijkerbroek aan en ergerde me er kapot aan :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:59:58 #228
277802 _Calimero_
pi_84915516
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef neen het volgende:

[..]

O
:o
pi_84915732
Pixzors kwak!

Ik heb net 4 kledingstukken bij de Zara gekocht voor 24 euro O+
Zandkleurige skinny, wit zwierig rokje met delftsblauwe fietsen, grijze dunne abercrombie achtige trui, strapless badpak/bodystocking donkerblauw dingetje met strik.

O+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:04:15 #230
236335 neen
schone schijn
pi_84915793
Ik moet ook echt weer een keer kleding kopen :@ of ik laat m'n moeder het doen natuurlijk B-)

Ik moet sowieso hebben: nieuwe schoenen, chill vest, hoodie, jas misschien al heb ik een soort colbert maar ik weet niet of ik die kan dragen :') /care eigenlijk :') als het maar ontspannen is eigenlijk
pi_84915797
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef P.F. het volgende:
Pixzors kwak!

Ik heb net 4 kledingstukken bij de Zara gekocht voor 24 euro O+
Zandkleurige skinny, wit zwierig rokje met delftsblauwe fietsen, grijze dunne abercrombie achtige trui, strapless badpak/bodystocking donkerblauw dingetje met strik.

O+
morgen ga ik me helemaal optuigen, dan maak ik wel een fotootje :) (zit nu in ondergoed en hemdje :') )
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:04:48 #232
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84915828
Ik heb bijna nooit meer broeken aan, jurkjes en rokjes vind ik echt onéindig veel fijner _O_ O+
pi_84915891
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Roze grunge? Ik moest lachen. Maar het klinkt wel erg leuk!
pi_84915999
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef P.F. het volgende:

[..]

Roze grunge? Ik moest lachen. Maar het klinkt wel erg leuk!
omdat ik er uit ga zien als een lijk in die kleur :P en t combineer met zwart (en bruine laarzen, dan dan weer wel, want dat zijn mn enige lekkere schoenen en ik heb geen geld voor nieuwe)
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:07:50 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84916028
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb bijna nooit meer broeken aan, jurkjes en rokjes vind ik echt onéindig veel fijner _O_ O+
Ikke wil ook! Alleen heb ik nog niet zoveel goeie lekker zittende leggings voor als het kouder is met laarzen, dus ik moet inslaan oO< Vorige winter eindelijk een fijne gevonden, heb ik er met mn stomme hoofd maar 1 gekocht die ik nu heel vaak was en die al bijna uit mekaar lazert :')

Siral: ik vind ze best puik! Bijna niemand kan 100% gezond doen, maar ik vind jouw lijstjes best goed heur. Kijk wel uit met die krentjes - veel suiker, weinig nuttigs. Kan je beter nootjes nemen (veel vet, maar wel goed vet).
pi_84916105
@maria: xl en xxl leggings op de markt! (L voor jou denk ik). heerlijke dingen. 3,50 per stuk, en gaan even snel kapot als mn duurdere leggings.... heb helaas per ongeluk twee te kleine zwarte gekocht woensdag, maar ga komende woensdag even langs om te vragen of ik ze mag ruilen, zijn ongedragen....
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:11:30 #237
236335 neen
schone schijn
pi_84916293
Volgens mij heeft kwak het echt goed te pakken :P

O+ leuk O+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:12:41 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84916373
Puike tip, ik ga kijken als ik weer eens een markt tref! O+

*O*

Ik ga maar eens naar bed, ben zo duf wie einer Kanninchen </botched German> :+
pi_84916390
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Californication? Of Six Feet Under. O+
Ik ben op dit moment bezig met Grey's Anatomy (seizoen 4 :')), Private Practice (seizoen 3) en Dexter dus. Verder vond ik Battlestar Galactica en nu Caprica ook leuk, maar daarvoor moet je van science fiction houden.
Californication heb ik gezien, die is idd nice :) Six feet under & Private practice lijken me wel fijn. En SF is trouwens ook O+
pi_84916470
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Family guy en American Dad! *O*
Ow! Ja, die kijken we altijd voor het slapen-gaan :p

Family Guy, American Dad, Simpsons, Futurama of Southpark O+
pi_84916590
quote:

jurkje x 3

Kwak! Wat een leuke jurkjes <3 Waar heb je die vandaan?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:17:44 #242
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84916688
quote:

[..]

West Wing. Zo gweldig leuk!
pi_84916705
En, als afsluiter (en dan ga ik echt mijn spullen inpakken), ik deel mijn computer met mijn katten :')

Slaap lekker allemaal! :*
pi_84916752
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef AKnynke het volgende:

[..]

West Wing. Zo gweldig leuk!
Staat op mijn lijstje erbij :) thanks!

nu ben ik echt weg, doei!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:19:20 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84916803
Hm. Als er meerdere reacties op een feestboek-post zijn, mis ik ook het knopje "alle x reacties lezen".

Ik geloof dat ik m'n account maar ga opheffen, wat een waardeloze site :N.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:22:58 #246
236335 neen
schone schijn
pi_84917019
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Als er meerdere reacties op een feestboek-post zijn, mis ik ook het knopje "alle x reacties lezen".

Ik geloof dat ik m'n account maar ga opheffen, wat een waardeloze site :N.
Ja doen B-) en dan denken al je "vriendjes" (of sommigen) "woaaaah een vrind minder NOES ;( :( " en dan komen ze 3 jaar na dato achter dat jij het was en zijn ze zeer, zeer teleurgesteld :o
pi_84917029
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef neen het volgende:

[..]

O
pi_84917123
Leuk Kwak!

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef neen het volgende:
Volgens mij heeft kwak het echt goed te pakken :P

O+ leuk O+
Omdat ze jurkjes heeft gekocht?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:28:44 #249
331 Merel
Be here now.
pi_84917364
Aaaah DaD :{ :*
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:32:17 #250
331 Merel
Be here now.
pi_84917545
Lijstje:
O kwark met bramen
L paprikasoep, melk, 3 bruine boterhammen: mosterdkaas, tonijnsalade, filet americain
T appel, banaan, vivit, sinaasappelsap
D gnocchi met tuinerwten en mascarpone en basilicum enzo

En ik mis de meneer :{
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:34:27 #251
236335 neen
schone schijn
pi_84917647
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk Kwak!
[..]

Omdat ze jurkjes heeft gekocht?
En omdat ze heeeeel veeeeel ging smsen en heeeeeel lang bellen en morgen ging ze er heeeeeeeeeel mooi uitzien omdat ze met hem ging eten enzo.

Dat is toch leuheuk O+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:38:25 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84917843
quote:
En je vergeet gewoon degene die de discussie startte! :'(.

Kan iemand anders mij de pm ff doorsturen? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_84917861
Het is een.........kind!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:41:41 #254
236335 neen
schone schijn
pi_84917991
Ik heb de pm doorgestuurd mensen B-) geen nood! Ik doe dat gewoon, geheel belangeloos.

En ik barst van de energie? Ik ga maar even in de stad kijken zo denk ik. Hier kijk ik nu een of andere horror film met m'n moeder.... net ging zo'n dude een matje verplaatsen en er zat een luik onder! :o ik zo vanuit stilte ineens: "HUH?" en m'n moeder schrok en er viel drinken uit haar glas.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:41:45 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84917995
Dank voor de pm, neen! :*.

Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen :W.

En nee, X_M, niet je feestboek opheffen! :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_84918225
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O kwark met bramen
L paprikasoep, melk, 3 bruine boterhammen: mosterdkaas, tonijnsalade, filet americain
T appel, banaan, vivit, sinaasappelsap
D gnocchi met tuinerwten en mascarpone en basilicum enzo

En ik mis de meneer :{
Die van een tijdje geleden? Ik heb een beetje gemist hoe en waarom dat toen is afgelopen. :@
pi_84918307
Oja, misschien moet ik ook eens een lijstje doen.
O: yoghurt met cruesli
T: koffie met melk
L: 2x volkorenbrood met brie
T: carrot cupcake
T: banaan
S: spinnen
D: chili met veel groente in wraps

Overigens mis ik de meneer ook. Of eigenlijk mannen in het algemeen. Maar tegelijkertijd ben ik blij dat ik lekker alleen ben. Wat een gedoe. :')
pi_84918793
Ik ben net met mijn meneer naar de film geweest en toen we terugliepen naar de tram werd meneer aan alle kanten gecheckt door andere manspersonen!

Na de derde had ik hem door: gaypride dit weekend! :D
pi_84919211
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Leuke jurkjes Kwak, die stonden ook op m'n (ellenlange :') ) H&M verlanglijstje. Zijn de mouwen lang of meer driekwart?

Mini (nee, niet de mini :P ), komt je vriend tussentijds nog een keer die kant op?
pi_84919924
Mijn nieuwe trui staat in het wat draag je vandaag topic, maar ik geloof dat ik beter een foto bij daglicht had kunnen maken :')!!
pi_84919946
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En je vergeet gewoon degene die de discussie startte! :'(.

Kan iemand anders mij de pm ff doorsturen? :P.
Oooja, jij hebt een naam met een getal erin, die vond ik zeker ook te moeilijk :@

Maar hee, ik heb je nog wel een leuke schrijfster aangeraden. In een toneelstuk van haar zit het volgende geweldige citaat (volgens de tekst van Talleyrand, ik heb het echter nooit teruggevonden:)"Met schoonheid win je veertien dagen."
Dat plaatst alles wel weer in perspectief, toch :7
pi_84920217
En Kwak, wat leuk dat je gaat eten met de meneer en zijn zusje. Maakt meeting the family straks ook veel meer relax!

No lekker koese!
pi_84923574
Ik wil zaterdag naar een feest, nu kan het vriendje niet en nu heb ik eigenlijk niemand om mee te gaan. Zonde!!!
pi_84924134
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Sts het volgende:

[..]

Leuke jurkjes Kwak, die stonden ook op m'n (ellenlange :') ) H&M verlanglijstje. Zijn de mouwen lang of meer driekwart?

Mini (nee, niet de mini :P ), komt je vriend tussentijds nog een keer die kant op?
Ja, over twee weken. :) Maar, nouja, het is allemaal een beetje ingewikkeld. :')

Leuke jurkjes inderdaad Kwak! Als ik die zie krijg ik alweer bijna zin in de herfst. O+
pi_84925544
Hey ik ben de eerste en dat zou niet moeten, want ik heb de post van mini ook nog gelezen vannacht.

*zich omdraait*
pi_84925589
Ik heb niet zoveel boeiends te melden, behalve "jeej nog maar 1 ochtend werken en dan weekend!" dus dan zeg ik maar niets he :@. goeiemorgen btw.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 07:42:21 #267
331 Merel
Be here now.
pi_84925611
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Die van een tijdje geleden? Ik heb een beetje gemist hoe en waarom dat toen is afgelopen. :@
Dat heb ik ook niet heel duidelijk uitgelegd hier, dus zo gek is het niet dat je dat hebt gemist ;) Het gaat gewoon niet werken omdat we te veel verschillen, hoe leuk we elkaar ook vinden. Maar het is dus vooral een rationele beslissing, emotioneel ben ik het er nog niet helemaal mee eens :P We hadden gisteren weer even gebeld en daardoor miste ik hem gewoon weer even.

Ennuh.. Goeiemorgen!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 07:46:32 #268
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84925645
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 07:34 schreef conleche het volgende:
Hey ik ben de eerste en dat zou niet moeten, want ik heb de post van mini ook nog gelezen vannacht.

*zich omdraait*
:D
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 07:56:56 #269
236335 neen
schone schijn
pi_84925741
Ik was nog even in het centrum geweest om een drankje te doen, maar nu zou ik iemand helpen dis zit ik alweer in de auto. Ik ga er vanuit dat we met koffie beginnen ;')

Wel lekkere ochtend hoor, heerlijk.
pi_84925746
Iemand die de PM ook naar mij kan doorsturen? :@.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:00:35 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84925771
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Done.

En goeiemorgen :W.

Ik was dus Red Dead Redemption aan het spelen hè? (gisteren). En ik vond het zo raar dat ik maar geen nieuwe missies kreeg. Bleek dat ik de hele tijd een saved game van Mark aan het spelen was en hij heeft het al uitgespeeld :')! Dus ben ik maar opnieuw begonnen... oO< . Was gelukkig nog niet zo heel ver.
Niet meer actief op Fok!
pi_84925774
Mogge!
Heerlijk geslapen vannacht, na de brakheid gister :)
Hm, ik gok een jongetje, mag ik ook het verlossende antwoord?

Zo'n zin in weekend!
pi_84925882
:W

En weer aan het werk. Zit hier braaf aan mijn bakje yoghurt met muesli :9
pi_84925955
Goodmorning!

Ik deed ook een Co'tje: gister als laatste weg, vanochtend als eerste op kantoor. Nu twee bakken koffie op en ik hou helemaal niet van koffie :O

En Mini, gaat het allemaal goed, zo met een Atlantische Oceaan tussen jullie in?
pi_84926025
Goeiemorgen!
Ik was al wel op maar ik moest het kalf melk geven en Hond laten schijten enzo.
En nu de ambtenariij maar eens bellen, ik moet dat kalf aanmelden en dat kan ik steeds maar niet.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_84926048
Meeuge!

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef kwakz0r het volgende:
Fringe
The west wing
Fringe viel mij heel erg tegen. De opzet is leuk maar die vader(en zoon) hing me na 6 afleveringen al zo de keel uit. Allemaal net iets tè

[ Bericht 28% gewijzigd door VulcanJ op 06-08-2010 13:29:19 ]
He who dies with the most toys
still dies
pi_84926231
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kwak! Wat een leuke jurkjes <3 Waar heb je die vandaan?
gewoon van H&M! 15 euro per stuk...
Kwak
pi_84926234
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Sts het volgende:

[..]

meer driekwart
Kwak
pi_84926240
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef anna82 het volgende:
En Kwak, wat leuk dat je gaat eten met de meneer en zijn zusje. Maakt meeting the family straks ook veel meer relax!

No lekker koese!
de family was jaloers dat zusje mij al wel ging zien en zij nog niet :P
Kwak
pi_84926247
@coco: ik raadde je fringe en the west wing aan maar daar heb je denk ik overheen gelezen

@vulcanj: fringe heb ik nog niet gekeken, kreeg t als tip van een vriendin op wiens tv oordeel ik doorgaans wel kan afgaan :P
Kwak
pi_84926248
vijf op een rij! goeiemorgen!
Kwak
pi_84926262
XM: als je je account opheft moet je gewoon weer een nieuwe aanmaken! dan heb je vast al die knoppen wel... feestboek is onwijs veel leuker dan dat kuthyves...
Kwak
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:45:58 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84926286
Ik ben Cougar Town nu alweer zat :'). Ga dit seizoen wel af maken, maar ik weet niet of ik aan seizoen 2 ga beginnen. Het is een beetje een one issue show.

En ik geloof dat ik weet welk boek ik wil gaan lezen (ik maak er een hele kruistocht van, erg hè? :')): Begeerte heeft ons aangeraakt van Bert Natter.

Gisteren had ik trouwens "Ik haal je op en ik neem je mee" in mijn handen. Heeft iemand hier dat gelezen? En is het wat?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:47:01 #284
331 Merel
Be here now.
pi_84926304
Ik vind Fringe best leuk. Niet ge-wel-dig, maar best aardig vermaak. Ik volg nu ook Pretty Little Liars, valt me ook niet tegen!

Geen zin om te werken vandaag. Denk dat ik het rustig aan ga doen 8-)
pi_84926534
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:42 schreef kwakz0r het volgende:
@coco: ik raadde je fringe en the west wing aan maar daar heb je denk ik overheen gelezen

@vulcanj: fringe heb ik nog niet gekeken, kreeg t als tip van een vriendin op wiens tv oordeel ik doorgaans wel kan afgaan :P
Aye, dat had ik idd gemist. Ken ze allebei niet btw. Maar net even opgezocht en lijken me allebei heel goed te doen :) Thanks!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:30:50 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84927067
Mornings! c_/

DaD, heb je een beetje kunnen slapen? Of moet er nog een extra lading tissues die kant op?
pi_84927117
classic, ik heb een ontzettende roodglanzende neuspunt van twee pukkels. vriendje ziet het vast niet, maar ik vind het stom. echt classic, juist nu, ik heb nooit pukkels op mn neus....
Kwak
pi_84927160
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:33 schreef kwakz0r het volgende:
classic, ik heb een ontzettende roodglanzende neuspunt van twee pukkels. vriendje ziet het vast niet, maar ik vind het stom. echt classic, juist nu, ik heb nooit pukkels op mn neus....
Is 't vriendje blind dan?

/plaag
:+
pi_84927507
Goedemorgen. :)
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef Phaidra het volgende:
Sorry, wil niet spoileren voor mensen die het misschien nog willen zien, maar moest het even kwijt.
:{ Waarom doe je het dan? Haalt de lol voor mij er wel een beetje af...
Had je je post niet even kunnen editten na de reacties die je kreeg?
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef neen het volgende:
Ik heb de pm doorgestuurd mensen B-) geen nood! Ik doe dat gewoon, geheel belangeloos.
Mag ik hem ook?
pi_84928387
j'aime j'aime la vie-hieieieiieieie wooohoohohooooooo lalalalaaaaaa O+

de homo 100 is weer op de radio, fijne opruim- werk- en meeblèr muziek O+
Kwak
pi_84928846
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Ik was al wel op maar ik moest het kalf melk geven en Hond laten schijten enzo.
En nu de ambtenariij maar eens bellen, ik moet dat kalf aanmelden en dat kan ik steeds maar niet.
Waarom moet je dat kalf aanmelden? Is dat tegen de gekkekoeienziekte?
O, en moet het kalf dan ook zo'n oording? :o
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:37:40 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84928959
Whehe, 5 pm's over de Mini :D

Koe moet geregistreerd zijn en krijgt altijd een oorbel.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:46:08 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84929241
Lijst:
O: boterham kipfilet, boterham kaas, plak suikerbrood met boter, beschuit jam, beker melk :9
S: expeditie Eelde :')
T's: appel, nectarine, gekookt ei
L: kaiserbroodje achterham, 200 gr kwark + 200 gr vla
T's: tomaatje, blokje choco, pennywafel, paar worteltjes
D: sperziebonen, rijst, kipsate, salade
pi_84929628
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook?

Cali, ik heb Tarkett laminaat liggen, de kleur Origins Vintage. Ik heb het in een outlet gekocht voor 10,- per m2, maar normaal gesproken kost het minimaal 25,- per m2. Over de kwaliteit ben ik wel tevreden, hij is prachtig en vrij stevig. Al zou ik wel viltjes oid onder je stoelpoten doen, want daar krijg je dus krassen van. Vloer kan erg goed tegen vocht.
pi_84929790
The List

O: 3 boterhammen met pindakaas
T: de wortels en komkommer die ik had meegenomen als lunch :)
L: nog nader te bepalen
S: rondje Vondelpark
D: pizza en wijn, het is weekend!
pi_84929985
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Waarom moet je dat kalf aanmelden? Is dat tegen de gekkekoeienziekte?
O, en moet het kalf dan ook zo'n oording? :o
Het kalf is geboren met twee enorme oorflappen in - nou ja, bijna dan. Volgens moeten die erin voordat het kalf droog is. In elk geval, bij zo'n klein kalfje zijn de flappen zowat groter dan de oren.
Die had ze dus al. De boer waar ze vandaan komt heeft het dier afgemeld - het is niet meer bij hem. Ik moet Clara aanmelden; ze is hier aangekomen. En daartussen mag niet teveel tijd zitten want dan is er administratief een koe zoek. Maar ja, het kalf was een verrassing en tegenwoordig moet je om een kalf te ontvangen regegistreerd runderhouder zijn - ik als schapen- en varkenshouder kan maar zo geen koe aanmelden. En allerlei dingen moeten per se via internet (ergo; elke bejaarde boer met een beestje moet een computer en internet), maar dit moet per se via de post, want ik moet op een papier aankruisen "hobby" en " pak 'm beet een stuk of twee".
Heen & weer sturen duurt een werkdag of 10; eergister hadden ze mijn papieren binnen, gister in het systeem, en dan moeten er nog drie instanties worden ingelicht (of meer, maar drie waarvan ik weet) en dan alle machtigingen goed gezet worden in " systemen" en ze bellen vanmiddag terug.

Wat een onzin allemaal. Ik hoef ook helemaal niet te weten wat voor uitvoering jouw mini precies is, ik hou wel van open eindjes.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:37:55 #297
277802 _Calimero_
pi_84930961
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 07:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat heb ik ook niet heel duidelijk uitgelegd hier, dus zo gek is het niet dat je dat hebt gemist ;) Het gaat gewoon niet werken omdat we te veel verschillen, hoe leuk we elkaar ook vinden. Maar het is dus vooral een rationele beslissing, emotioneel ben ik het er nog niet helemaal mee eens :P We hadden gisteren weer even gebeld en daardoor miste ik hem gewoon weer even.

Ennuh.. Goeiemorgen!
lijkt me logisch dat je hem dan mist, Merel..!
Hoe is het nu? dat gevoel na een nacth slapen weer wat weggezakt?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:39:27 #298
277802 _Calimero_
pi_84931012
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Het kalf is geboren met twee enorme oorflappen in - nou ja, bijna dan. Volgens moeten die erin voordat het kalf droog is. In elk geval, bij zo'n klein kalfje zijn de flappen zowat groter dan de oren.
Die had ze dus al. De boer waar ze vandaan komt heeft het dier afgemeld - het is niet meer bij hem. Ik moet Clara aanmelden; ze is hier aangekomen. En daartussen mag niet teveel tijd zitten want dan is er administratief een koe zoek. Maar ja, het kalf was een verrassing en tegenwoordig moet je om een kalf te ontvangen regegistreerd runderhouder zijn - ik als schapen- en varkenshouder kan maar zo geen koe aanmelden. En allerlei dingen moeten per se via internet (ergo; elke bejaarde boer met een beestje moet een computer en internet), maar dit moet per se via de post, want ik moet op een papier aankruisen "hobby" en " pak 'm beet een stuk of twee".
Heen & weer sturen duurt een werkdag of 10; eergister hadden ze mijn papieren binnen, gister in het systeem, en dan moeten er nog drie instanties worden ingelicht (of meer, maar drie waarvan ik weet) en dan alle machtigingen goed gezet worden in " systemen" en ze bellen vanmiddag terug.

Wat een onzin allemaal. Ik hoef ook helemaal niet te weten wat voor uitvoering jouw mini precies is, ik hou wel van open eindjes.
Jemig wat een gedoe zeg :o

Hoe is het met Clara? Is ze al zichtbaar groter of gaat dat niet zo hard bij koeien?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:41:23 #299
277802 _Calimero_
pi_84931077
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
j'aime j'aime la vie-hieieieiieieie wooohoohohooooooo lalalalaaaaaa O+

de homo 100 is weer op de radio, fijne opruim- werk- en meeblèr muziek O+
das mooi want ik moet opruimen en tas inpakken én nog een studieopdracht afmaken *O*
pi_84931084
Ik lees op mijn telefoon daar staan de spoilers gewoon open ;(
pi_84931105
Heb ze alleen in een flits gezien maar durf nu niet meer te lezen... ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')