Om die reden koop ik liever. Dan ben ik vaak nog goedkoper uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zou wel lid kunnen worden bij de OBA ja10 euro per jaar dacht ik? Maar ben bang dat ik de boeken dan vergeet en boete moet betalen
Ik heb een boek met de titel: "Ik heb al een boek"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:11 schreef Viking84 het volgende:
En nu gaat iedereen natuurlijk over alles behalve boeken praten.
Ik had ooit een lichtblauw behang met witte en donkerblauwe stipjes. Ik had de neiging om steeds lijntjes tussen de stipjes te trekkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb een boek met de titel: "Ik heb al een boek"
Ik wil nog wel even over woninginrichting praten, want zaterdag gaan mijn vriendje en ik onze slaapkamer behangen met een wit behang met zwarte stipjes (1 muur, anders wordt het wellicht psychedelisch (huh, hoe schrijf je dat?))
zo...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb een boek met de titel: "Ik heb al een boek"
Ik wil nog wel even over woninginrichting praten, want zaterdag gaan mijn vriendje en ik onze slaapkamer behangen met een wit behang met zwarte stipjes (1 muur, anders wordt het wellicht psychedelisch (huh, hoe schrijf je dat?))
Ja die lunch kan natuurlijk niet hè. Echt belachelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje.
O: plak krentenbrood
T: appel
T: stukje slagroomtaart
L: 500 ml biogardemeuk
T: -
D: lasagna met spienasieee
T: raket-ijsje
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef Phaidra het volgende:
Bij ons in de bieb moet tegenwoordig alles online worden aangevraagd. Dus dan staat het 's middags of de volgende dag (als het na 12 uur is aangevraagd) voor je in de kast.![]()
De keerzijde is dat het baliepersoneel geen oudere mensen meer mag helpen die niets van internet begrijpen en helemaal uit verweggistan gekomen zijn om even een bepaald boek in te zien. Nee, die mensen moeten dan ook de volgende dag maar terugkomen... Serviceverbetering noemen ze dat.
Wat is er mis met Biogardemeuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja die lunch kan natuurlijk niet hè. Echt belachelijk.
Ja, zo'n rotsysteem... Het was de bedoeling dat de verandering gepaard zou gaan met een grote verbouwing, veel open opstelling en zelfbediening voor uitleen. Maar door bezuinigingen mag er voorlopig niet verbouwd worden maar moesten wél een aantal balies alvast sluiten (want onderbezetting om alles open te kunnen houden).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dat is net zo verschrikkelijk irritant als in de UB Utrecht.
Wat dat betreft vind ik Leiden veel beter. Als je het digitaal aanvraagt vóór 16 u ligt het binnen 1 uur voor je klaar in een kluisje dat je met je biebpas kan openmaken, op je inlogschemr kun je zien of je boeken er al zijn.
medewerkers helpen mensen die iets niet kunnen vinden of als je niet digitaal aanvraagt gewoon met een papieren briefje.
Deel van de collecite (tijdschriften in de kelder en specifieke collecties en de vakgroepcollecties in de studiezalen) staan wel "op zaal". Die mag je neit mee naar huis nemen. Veel boeken van de studiezaal kun je óók uit t magazijn aanvragen.
in utrecht was ik een keer speciaal gekomen voor een boek, en was ik nog nét (echt 1 minuut) op tijd om het aan te vragen voor die dag (moest ook voor 12 uur)daar kom je dan voor uit Leiden. eikels.
QFT!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een nare streek om je dan eerst weer blij te maken door terug te komen en het dus blijkbaar toch niet te menenik ben het helemaal met Kwak eens hoor, wij hebben hier weinig tot niks met hem te maken maar wel met jou! En ik vind het een eikel dat ie je dit aandoet
Ik was zo kwaad. Heb z'n spullen naar buiten gegooid en z'n cadeautje uit Londen een afbeelding van de Zonnebloemen van Van Gogh uit de National Gallery - omdat 'ie zo van Van Gogh houdt kapotgemaakt. Maar intussen mis ik 'm alweer like hell.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Oh nee DaD!!![]()
![]()
ik lees net het vorige topic terug!
Wat een nare streek om je dan eerst weer blij te maken door terug te komen en het dus blijkbaar toch niet te menenik ben het helemaal met Kwak eens hoor, wij hebben hier weinig tot niks met hem te maken maar wel met jou! En ik vind het een eikel dat ie je dit aandoet
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een lieve vriendin![]()
En verder:en ook
Het is echt over, nu. Ik heb tegen hem gezegd dat als hij nu de keus maakte om te vertrekken, we elkaar ook nooit meer zouden zien. En hij ging. Vorige keer heb ik eigenlijk aldoor geweten dat hij het uitmaakte omdat 'ie met zichzelf in de knoop zit, en ik dacht dat bevestigd te hebben gekregen toen we weer bij elkaar kwamen. Maar hij houdt gewoon niet meer van me.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Oh DaD, jouw vriendin is goud waard ik hoor het al!!Fijn dat zij je op heeft gevangen...
En wat betreft je ex; die zou ik maar eens in zn eigen sop laten gaarkoken. Niet meer mee afspreken, want dat gaat blijkbaar niet zo goedHet gemis wordt heus minder na een tijdje
Dapper dat je 'm direct de deur hebt gewezen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is echt over, nu. Ik heb tegen hem gezegd dat als hij nu de keus maakte om te vertrekken, we elkaar ook nooit meer zouden zien. En hij ging. Vorige keer heb ik eigenlijk aldoor geweten dat hij het uitmaakte omdat 'ie met zichzelf in de knoop zit, en ik dacht dat bevestigd te hebben gekregen toen we weer bij elkaar kwamen. Maar hij houdt gewoon niet meer van me.
En m'n vriendin vertrekt in december naar het buitenland. Paar maanden reizen en daarna in Australië bij haar vriend wonen. Dus dan ben ik helemaal alleen..
Sorry dat ik direct het topic weer kaap. Jullie zijn allemaal wederom vreselijk lief.
En dit ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
lieve DaD, ik wou dat ik wat dichter bij je in de buurt woonde![]()
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
Ohja, de gouden vriendin ging wegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is echt over, nu. Ik heb tegen hem gezegd dat als hij nu de keus maakte om te vertrekken, we elkaar ook nooit meer zouden zien. En hij ging. Vorige keer heb ik eigenlijk aldoor geweten dat hij het uitmaakte omdat 'ie met zichzelf in de knoop zit, en ik dacht dat bevestigd te hebben gekregen toen we weer bij elkaar kwamen. Maar hij houdt gewoon niet meer van me.
En m'n vriendin vertrekt in december naar het buitenland. Paar maanden reizen en daarna in Australië bij haar vriend wonen. Dus dan ben ik helemaal alleen..
Sorry dat ik direct het topic weer kaap. Jullie zijn allemaal wederom vreselijk lief.
Jij kunt nu zo trots op jezelf zijn, dat je hem de deur gewezen hebt en gezegd hebt dat je hem nooit meer wilt zien. Ik hoop dat het ook lukt om dat te doen...God meid, wat zou ik jou graag een dikke knuffel willen geven!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
quote:POSTZAK NIET VOL VULLEN. BEN GEEN DE HULK.
Kun je je werk nog afbellen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet zo werken, maar ik kan nog niet eens lang genoeg stoppen met huilen om boodschappen te doen..
Neen..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet zo werken, maar ik kan nog niet eens lang genoeg stoppen met huilen om boodschappen te doen..
Volgens mij ben je ziek!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neen..
Ja, boosheid kan wel goed zijn! Het is niet leuk, maar blijf jezelf vertellen dat het een rotstreek is hoor! Dat scheelt echt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:34 schreef Sts het volgende:
Wat naar, DaD. Ik vind er na zo'n korte tijd achterkomen dat je 'toch niet van iemand houdt' echt heel slap, dan had hij wel even wat langer na mogen denken voor hij bij je terug kwam.
Ik hoop dat het boze gevoel dat je hier waarschijnlijk aan overgehouden hebt en het feit dat je hem nu in zekere zin zelf voor het blok hebt gezet ( sterk! ), je een beetje helpen in de achtbaan van gevoelens die je nu weer door moet.
Dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ziek!
Tijd voor een hete douche, dan jezelf insmeren met lekker ruikende dingesen en warme chocomelk drinken terwijl je een film kijkt
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ziek!
Tijd voor een hete douche, dan jezelf insmeren met lekker ruikende dingesen en warme chocomelk drinken terwijl je een film kijkt
Het papier mag dus alleen vóór het karton, niet erachterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou je ziekmelden lieverd, of eventueel als je er zin in hebt het als afleiding gebruiken...
@maria: hier hangt een bordje boven de kartonbak:
"geen papier. alleen vóór karton". Al 4 jaar lang jeuken mn handen om er een post-it bij te plakken met "maar waar moet ik het áchter karton dan laten?"
Dat ook ja...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
je moet niet bang zijn om je ziek te melden, echt niet. er staat heus niet meteen een arbo-arts op je stoep hoor...quote:
negeer mijn vorige post maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gebeld en hij vond het heel rot voor me, en als ik morgen nog thuis wilde blijven moest ik ook gewoon bellen. Wel een last van m'n schouders..
Naja, gewoon ziek melden doe je meestal niet jankend.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
negeer mijn vorige post maar
wat knap van je, je hebt het gewoon eerlijk verteld! ik zou denk ik me gewoon ziek gemeld hebben zonder te melden waarom
en/ofquote:
Dat heb ik nu ook!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij kunt nu zo trots op jezelf zijn, dat je hem de deur gewezen hebt en gezegd hebt dat je hem nooit meer wilt zien. Ik hoop dat het ook lukt om dat te doen...God meid, wat zou ik jou graag een dikke knuffel willen geven!
Jaaa!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorzie een taartenmaakenDaDtroostslankiemeetingdinges in de nabije toekomst.
Ja! Wanneer zijn we welkom DaD?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorzie een taartenmaakenDaDtroostslankiemeetingdinges in de nabije toekomst.
Whehehe, die staan hier ook gezellig naast elkaar in de kastquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:25 schreef conleche het volgende:
Oh en Vik, als je 'Zout op mijn huid' mooi vond: 'Een eigen gezicht', dat is mijn lievelingsboek van Benoite Groult!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat er iets mis is met blond dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
Er is btw helemaal niks mis met blond. Dat wil ik dan weer wel even gezegd hebben.
Nee liedjes die ik leuk vind draai ik wel eens 8x achter elkaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Whehehe, die staan hier ook gezellig naast elkaar in de kastVan wie ik ook erg geniet, en die me ook wel wat lijkt voor Vik, is Francoise Sagan.
Ik ben trouwens uit barre nood maar overgegaan op het systeem: boek erin, ander boek eruit (naar de Kringloop ofzo), want alles puilt uit hierMaar daardoor heb ik wel boekenkasten waarin ik alles zeker wel een paar keer heb gelezen, of dat nog eens wil gaan doen. Ik ben juist dol op herlezen, je beleeft/leert dan weer hele andere dingen van je lievelingsboeken, zeker als je zelf inmiddels weer meer hebt meegemaakt! Mijn Lievelingsverhaal Aller Tijden heb ik vanaf mijn 18e zeker wel ieder jaar weer herlezen. Zo goed!
![]()
En PF, wat ben je toch een schattig cultuurbarbaartje, met je ideeën over boeken. Hoef je cd's ook nooit een tweede keer te beluisteren?
Dat vonden mijn exmeneren ook!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
Er is btw helemaal niks mis met blond. Dat wil ik dan weer wel even gezegd hebben.
Oei, ik durf niet meer vlak bij jou te zitten vlak na jou te posten ben ik bangquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat vonden mijn exmeneren ook!
Heehee, wij moeten nog chocoladetaart eten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oei, ik durf niet meer vlak bij jou te zitten vlak na jou te posten ben ik bang
Ojaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Heehee, wij moeten nog chocoladetaart eten!
Ik neem gewoon mijn meneer niet mee als ik jullie ontmoetGewoon je meneer weghouden bij alles wat blond is (Ik doe natuurlijk ook altijd snel afleiden op straat: Kijk daar!
), ik weet wel hoe het moet hoor
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Dat doe ik bij brunettes, aangezien mijn vriend daar een zwak voor heeft. Lekker is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |