Al zou ik me kunnen voorstellen dat ik wel een boek zou laten slingeren, omdat ik het echt heel erg goed vind, en dan hoop dat mensen er iets over vragen zodat ik er over kan praten. En mensen ook enthousiast kan maken voor dat boek.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik laat om die reden boeken slingeren(serieus
).
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die verzamelbox van Couperus heb ik gemolesteerd. Achter de interessante kaften zitten gewoon Donald Duck pockets.
Nu je het zegt: dat is idd de reden dat ik boeken laat slingeren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Al zou ik me kunnen voorstellen dat ik wel een boek zou laten slingeren, omdat ik het echt heel erg goed vind, en dan hoop dat mensen er iets over vragen zodat ik er over kan praten. En mensen ook enthousiast kan maken voor dat boek.
Ik heb de irritante gewoonte dat ik echt heel graag wil dat 'andere mensen' ook warm lopen voor de dingen die ik echt heel leuk/interessant/geweldig vind. En als dat dan niet zo is, ben ik een beetje teleurgesteld en verdrietig, lol.
Dan ga ik naar de bibliotheek.. Heb ik een lijstje van 8 boeken/schrijvers oid..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat komt door mensen die een boek pakken om te kijken of het interessant is en het dan op een willekeurige plek weer terugfrotten.
Dan moet je boeken opvragen die uitgeleend zijn. Dan kun je ze reserveren en uit een kast plukken als ze terug zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kan ik niet gewoon mailen welke boeken ik wil dat ze klaar liggen als ik langs kom? Daar wil ik best voor betalen hoor!
* legt schaar / stanleymes klaar voor vanmiddag om al de treinenboeken eens even van een andere inhoud te voorzienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die verzamelbox van Couperus heb ik gemolesteerd. Achter de interessante kaften zitten gewoon Donald Duck pockets.
hahaha, Pief, waar maak je je druk over!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En dat herhaal ik dan nog 4x en dan denk ik
laat maar..............![]()
BibliothekenKan ik niet gewoon mailen welke boeken ik wil dat ze klaar liggen als ik langs kom? Daar wil ik best voor betalen hoor!
oh, dat is een hele erge gewoonte. Mijn huisgenoot in Zweden had dat. Hij at pap ;s morgens, dus moest ik dat ook eten. Hij speelde dat spelletje, dus moest ik dat ook spelen. Ik deed dit niet op de manier waarop hij dat deed, dus was het niet goed. Ik neem aan dat jij het in mindere mate hebt, en je weet het van jezelf!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Al zou ik me kunnen voorstellen dat ik wel een boek zou laten slingeren, omdat ik het echt heel erg goed vind, en dan hoop dat mensen er iets over vragen zodat ik er over kan praten. En mensen ook enthousiast kan maken voor dat boek.
Ik heb de irritante gewoonte dat ik echt heel graag wil dat 'andere mensen' ook warm lopen voor de dingen die ik echt heel leuk/interessant/geweldig vind. En als dat dan niet zo is, ben ik een beetje teleurgesteld en verdrietig, lol.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
* legt schaar / stanleymes klaar voor vanmiddag om al de treinenboeken eens even van een andere inhoud te voorzien.
quote:
Oh ja, dat ken ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef Phaidra het volgende:
Bij ons in de bieb moet tegenwoordig alles online worden aangevraagd. Dus dan staat het 's middags of de volgende dag (als het na 12 uur is aangevraagd) voor je in de kast.![]()
De keerzijde is dat het baliepersoneel geen oudere mensen meer mag helpen die niets van internet begrijpen en helemaal uit verweggistan gekomen zijn om even een bepaald boek in te zien. Nee, die mensen moeten dan ook de volgende dag maar terugkomen... Serviceverbetering noemen ze dat.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:23 schreef neen het volgende:
Oh, sommige mensen hebben echt alles van bijvoorbeeld van de ikea ofzo. Dan past alles zoveel bij elkaar dat het weer stom is
Oh nee, zo erg heb ik het gelukkig niet! En het scheelt idd dat ik het van mezelf weet :pquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, dat is een hele erge gewoonte. Mijn huisgenoot in Zweden had dat. Hij at pap ;s morgens, dus moest ik dat ook eten. Hij speelde dat spelletje, dus moest ik dat ook spelen. Ik deed dit niet op de manier waarop hij dat deed, dus was het niet goed. Ik neem aan dat jij het in mindere mate hebt, en je weet het van jezelf!
Massa productie? Maar wat ik bedoelde was dat ik niet houd van showroomkamers, natuurlijk kun je wel een leuke kamer hebben met allemaal ikea spullen en wat van jezelf. Maar goed, nvmquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Waarom is Ikea in verhouding met andere meubelwinkels zo goedkoop? Ik wil best bij andere winkels meubels halen, maar dan is een salontafel opeens 100 euro ipv 17 ...
Halverwege bijlezen, maar moet zo de trein hebben. Ik wilde roepen dat ik ook een volle boekenkast heb en juist wel schilderijen aan de muur! Twee hele grote, gemaakt door mijn moeder
.
Ik zou wel lid kunnen worden bij de OBA jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
hahaha, Pief, waar maak je je druk over!
Als ik naar een bibliotheek ga (de OB in Amsterdam), dan heb ik heel veel tijd om rustig rond te lopen en te kijken en ik vind altijd alles (maar daar ben ik zo'n beetje voor opgeleid).
Misschien is jouw idee wel een gat in de markt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |