Op het viva forum heb je ook echt 100 topics over de perfecte bank bij een lange muur en zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het altijd heel typisch van die superdoordachte kleuren enzo, dat zijn bijna altijd meisjes die voor t eerst op zichzelf gaan wonen... ik heb dat vooral ook in mn eerste kamertje gedaan (alleen was dat niet zo groot als haar appartement) en ik merkte t aan mn vriendinnen ook, alles helemaal doordacht en met accessoires enzo... ik heb ook nog wel nagedacht over de kleur van mn muren en vloerbedekking en gordijnen, maar verder vooral praktisch dingen meegenomen, en hier en daar eens een leuk kussen ofzo...
zulke doorgestylede dingen word je volgens mij echt heel snel zat...
overigens: waarom van die lilleke zonwering ipv gordijnendamn....
 !!
!!

.
. .
. .
. 

) en dan vind ik het wel prettig als mijn huis rustig is. Alle kleuren passen dan ook bij elkaar
 ) en dan vind ik het wel prettig als mijn huis rustig is. Alle kleuren passen dan ook bij elkaar  Dit is mijn huis.
 Dit is mijn huis. 

Precies, dat wil ik dus voorkomen. Aangezien ik ook niet van lichte houttinten hou, daarom alles maar zwartbruin. Want ik vind donker wel erg mooi, maar alles zwart vind ik weer te hard.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vriendin van mij heeft zowat alles wit in huis. Het is heel rustig hoor, maar soms beetje idee alsof ik een tandartspraktijk binnen stap.

.
. . Hopelijk trekt dat snel weg.
. Hopelijk trekt dat snel weg. .
.

. Dus in mijn kamer past niets bij elkaar
. Dus in mijn kamer past niets bij elkaar  . Komt nog wel eens.
. Komt nog wel eens.

.
. .
.

), niet in een studentenkamer
), niet in een studentenkamer  . Dat is een ander verhaal
. Dat is een ander verhaal  .
. . Ik ben de afgelopen 2 weken nog maar 2 keer buiten geweest
. Ik ben de afgelopen 2 weken nog maar 2 keer buiten geweest  .
. 

op de een of andere manier ben ik altijd heel vroeg op als ik laat op bed ben. En een beetje brakjes ook
 op de een of andere manier ben ik altijd heel vroeg op als ik laat op bed ben. En een beetje brakjes ook  eten was wel prima en gezond alleen wat veel.
 eten was wel prima en gezond alleen wat veel. binnenkort wil ik wel even wat dingen verplaatsen voor zover dat kan... misschien kan er dan een eettafeltje in maar dat moet ik nog maar eens zien. Vooralsnog heb ik geen eettafel en geen bank op m'n 16m2
 binnenkort wil ik wel even wat dingen verplaatsen voor zover dat kan... misschien kan er dan een eettafeltje in maar dat moet ik nog maar eens zien. Vooralsnog heb ik geen eettafel en geen bank op m'n 16m2  ik heb ook geen kledingkast bedenk ik me net
 ik heb ook geen kledingkast bedenk ik me net  

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar Phaidra, jullie wonen in een kóóphuis (ja toch?), niet in een studentenkamer
. Dat is een ander verhaal
.
Ik ga vandaag voor het eerst sinds zaterdag naar buiten. Ik ben de afgelopen 2 weken nog maar 2 keer buiten geweest
.
 dat is niet gezond hoor!
  dat is niet gezond hoor!

.
.

, maar dit was toen ie net was bezorgd
, maar dit was toen ie net was bezorgd  .
.

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst sinds zaterdag naar buiten. Ik ben de afgelopen 2 weken nog maar 2 keer buiten geweest
.
 wtf, ga naar buiten joh!
 wtf, ga naar buiten joh!Ik ben geen typisch meisje van begin 20quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:16 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik veroordeel heus het inrichten van je huis niet, maarf het is echt héél typisch van meisjes van begin 20 die voor t eerst op zichzelf gaan om werkelijk élk detail door te stylen... en je niet te beseffen dat je je huis echt zat gaat zijn na een jaar tussen die muren met die kussens enzo... tenminste, ik wel...
vriendinnetje van mij heeft haar servies zó op kleur gekocht dat ze nu eigenlijk een heel neiwu servies wil omdat de accentkleur van haar keuken gaat veranderen

Oh, zo'n model bank wil ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou persoonlijk echt uitkijken met felgekleurde banken. Volgens mij raak je daar snel op uitgekeken en dan moet je je bank opnieuw laten bekleden. Het is goedkoper en handiger om met accenten te werken. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk!
Dit is onze bank
[ afbeelding ]
We hebben inmiddels wel meer spullen staan hoor, maar dit was toen ie net was bezorgd
.

en mn zelfmaakspulletjes en kussens enzo.
 en mn zelfmaakspulletjes en kussens enzo. 

Mja, ik word vaak wat raar aangekeken als de meeste mensen mijn boekenkasten zien...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:11 schreef kwakz0r het volgende:
oh ja, dat shockeerde me nog het meeste, dat meisje had helemaal geen boekenecht 1 plankje...

Ja tuurlijk is dat anders, maar ik denk dat ik een studentenkamer qua stijl wel hetzelfde zou willen. Ik word ook vrij snel onrustig van een rommelige omgeving. Er is waarschijnlijk niet veel te wensen mbt de meubels (goedkoop & bijelkaar geraapt) maar de muren/vloer zou ik toch rustig houden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar Phaidra, jullie wonen in een kóóphuis (ja toch?), niet in een studentenkamer
. Dat is een ander verhaal
.
.

Maar dat hoort toch gewoon in een kamerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:23 schreef kwakz0r het volgende:
mijn kamer ziet er sowieso qua kleur rommelig uit door mn overvolle boekenkast (er staat nog een kastdeel aand e andere kant van mn tv kast met fotoboeken en oude studieboeken en informatieve boeken...en mn zelfmaakspulletjes en kussens enzo.
[ afbeelding ]
ik doe ook nog wel aan styling hoor! ik vervang langzaam al mn zwart-wit-grijs grafische print kussensloopjes voor gehaakte (effen en patroontjes) gekleurde, beetje vrolijkheid in al t zwart-grijs... en ik wil graag mn kast netter, ik ga straks alle "slechte" boeken en boeken die ik niet meer wil hebben of lezen eruit halen en verkopen...
 Mensen zonder boeken wantrouw ik een beetje
 Mensen zonder boeken wantrouw ik een beetje  

Doel je op mijn huis?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:23 schreef neen het volgende:
Oh, sommige mensen hebben echt alles van bijvoorbeeld van de ikea ofzo. Dan past alles zoveel bij elkaar dat het weer stom is

Ik weet niet hoe dat eruit zietquote:
 maar een huisgenoot van me heeft echt zo'n showroomkamer, doodsaai.
 maar een huisgenoot van me heeft echt zo'n showroomkamer, doodsaai. 

.
. 

maar daarbuiten heb ik waarschijnlijk geen geld
 maar daarbuiten heb ik waarschijnlijk geen geld 

geheel, daar hou ik van.
 geheel, daar hou ik van.   

Dit vind ik heel leuk hoor, bij andere mensen. Maar ik vind het ook wel een beetje 13 in een dozijn (ken veel mensen die hu huis zo inrichtten), en niet zo.. persoonlijk, ofzo. Maar ik hou dan ook gewoon niet van roze. En ik mag niets zeggen, ik heb in dit huis helemaal niets van mezelfquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk voor inspiratie, er is in ieder geval goed over na gedacht, maar wel een beetje girly.

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben ook geen boeken in de woonkamer... Daarentegen prijkt er op de studeerkamer een boekenkast waar je u tegen zegt.
[ afbeelding ]
Hij loopt nog verder door de hoek in.

Ewelina's nieuwe studioquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat eruit zietmaar een huisgenoot van me heeft echt zo'n showroomkamer, doodsaai.
Ik heb echt (bijna) geen boeken op m'n kamer

Mooi!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou persoonlijk echt uitkijken met felgekleurde banken. Volgens mij raak je daar snel op uitgekeken en dan moet je je bank opnieuw laten bekleden. Het is goedkoper en handiger om met accenten te werken. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk!
Dit is onze bank
[ afbeelding ]
We hebben inmiddels wel meer spullen staan hoor, maar dit was toen ie net was bezorgd
.
 . We hebben al een loungebank op de vide bij de open haard (wel een tint lichter):
 . We hebben al een loungebank op de vide bij de open haard (wel een tint lichter):  
   .
 .

.
.

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben ook geen boeken in de woonkamer... Daarentegen prijkt er op de studeerkamer een boekenkast waar je u tegen zegt.
[ afbeelding ]
Hij loopt nog verder door de hoek in.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |