abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84881174
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind het altijd heel typisch van die superdoordachte kleuren enzo, dat zijn bijna altijd meisjes die voor t eerst op zichzelf gaan wonen... ik heb dat vooral ook in mn eerste kamertje gedaan (alleen was dat niet zo groot als haar appartement) en ik merkte t aan mn vriendinnen ook, alles helemaal doordacht en met accessoires enzo... ik heb ook nog wel nagedacht over de kleur van mn muren en vloerbedekking en gordijnen, maar verder vooral praktisch dingen meegenomen, en hier en daar eens een leuk kussen ofzo...

zulke doorgestylede dingen word je volgens mij echt heel snel zat...

overigens: waarom van die lilleke zonwering ipv gordijnen :X damn....
Op het viva forum heb je ook echt 100 topics over de perfecte bank bij een lange muur en zo :P!!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 05:15:38 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84883069
Veel plezier Noukjee...

OMG ik heb zwarte ringen onder mijn ogen :')
Bijna weekend!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84883151
Goeiemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 5 augustus 2010 @ 06:25:28 #55
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_84883164
Morning :O
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 5 augustus 2010 @ 06:59:04 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84883244
Mogge! De trein en ik bevinden zich in een wolkbreuk :D.

En ik heb pumps aan :D.

Dus ik hoop maar dat het in Den Haag droog is :').

Noukjee veel plezier en uniek, sterkte!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 07:07:56 #57
331 Merel
Be here now.
pi_84883287
Ik twijfel of ik moet gaan fietsen, ik heb nog geen regenpak :')
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 5 augustus 2010 @ 07:19:30 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84883345
De meeste buien zouden vanochtend vallen... Den Haag is droog doch dreigend.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84883597
Mogge. Brak geslapen. Wel ga ik fietsen zo, geen zin :{
pi_84883933
:W

Ik vind het eigenlijk wel fijn als alles bij elkaar past. Ik ben van nature nogal onrustig (zacht uitgedrukt :') ) en dan vind ik het wel prettig als mijn huis rustig is. Alle kleuren passen dan ook bij elkaar :P Dit is mijn huis.

Wbt wit: ik ben bang dat dat erg 'koud' wordt in mijn huis. Ik hou vooral van koele kleuren (blauw/turquoise/groen/zilver) en dat icm wit oogt al heel snel kil.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ewelina op 05-08-2010 08:52:58 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:47:15 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84884007
Vriendin van mij heeft zowat alles wit in huis. Het is heel rustig hoor, maar soms beetje idee alsof ik een tandartspraktijk binnen stap.
pi_84884049
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vriendin van mij heeft zowat alles wit in huis. Het is heel rustig hoor, maar soms beetje idee alsof ik een tandartspraktijk binnen stap.
Precies, dat wil ik dus voorkomen. Aangezien ik ook niet van lichte houttinten hou, daarom alles maar zwartbruin. Want ik vind donker wel erg mooi, maar alles zwart vind ik weer te hard.
pi_84884119
Ik hou van simpel met wat opvallende details. Bijvoorbeeld wit of crème of heel lichtgrijs met een contrasterende muur.Simpele meubels met een paar aparte uitschieters. Donkere vloeren vind ik vooral leuk in grote ruimtes.

In de praktijk zit ik in een kleurdoos op dit moment, ik was verdrietig toen ik hier introk :')
pi_84884150
Oh, en ik voer mijn interieurstelling niet zover dat ik mijn boekenkast op kleur orden of alle boeken die niet bij de inrichting passen wegmoffel! :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:04:49 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84884280
Goeiemorgen :W.

Ik heb echt vrijwel níet geslapen en nu ben ik duizelig :(. Hopelijk trekt dat snel weg.
Ws kwam het door de kou: het was net niet koud genoeg om een deken te pakken, maar wel zo koud dat ik niet slapen kon :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:08:20 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84884345
Oh en dat over je kamer inrichten met doordachte kleuren en meubels ken ik helemaal niet. Ik heb gewoon allerlei spullen overgenomen van broer en zussen. Was allang blij dat ik een gratis bank had om op te zitten :'). Dus in mijn kamer past niets bij elkaar :P. Komt nog wel eens.
Niet meer actief op Fok!
pi_84884353
Kun je dan niet onder een laken oid gaan liggen?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:10:32 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84884393
Ja ik lag ook onder een laken, maar alleen een laken was te koud dus. Bovendien realiseerde ik me vannacht niet goed genoeg dat ik het koud had, omdat het alleen m'n voeten waren en m'n bovenlijf gewoon warm was. Dus ik krulde me van tijd tot tijd gewoon op :').

Mark had trouwens hetzelfde en die had nog een ventilator aan staan ook :').
Niet meer actief op Fok!
pi_84884419
oh ja, dat shockeerde me nog het meeste, dat meisje had helemaal geen boeken :o echt 1 plankje... :o
Kwak
pi_84884429
Wij hebben alles vrij rustig gehouden tot nu toe: creme-witte muren, 2 muren in donkerder taupe-tint. Off-white kast tegen donkere muur. Tafel nu nog donkerbruin, maar we willen graag een robuuste houten tafel (waar knoesten ed gewoon voelbaar zijn). En we willen misschien onderstaande bank als eyecatcher (alleen de 2 zits, anders wordt het wel erg druk):

Maar dan met de zitting in een donkere kleur (hier donkerbruin, maar liever heel donker aubergine-kleurig):

Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:13:21 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84884445
Ja maar Phaidra, jullie wonen in een kóóphuis (ja toch? :@), niet in een studentenkamer :P. Dat is een ander verhaal :).

Ik ga vandaag voor het eerst sinds zaterdag naar buiten :@. Ik ben de afgelopen 2 weken nog maar 2 keer buiten geweest :@.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:13:52 #72
236335 neen
schone schijn
pi_84884450
Ik heb ook weinig geslapen omdat ik laat thuis was :') op de een of andere manier ben ik altijd heel vroeg op als ik laat op bed ben. En een beetje brakjes ook :@ eten was wel prima en gezond alleen wat veel.
En mijn kamer ziet eruit als een gratis kamer :') binnenkort wil ik wel even wat dingen verplaatsen voor zover dat kan... misschien kan er dan een eettafeltje in maar dat moet ik nog maar eens zien. Vooralsnog heb ik geen eettafel en geen bank op m'n 16m2 :') ik heb ook geen kledingkast bedenk ik me net :')
het lijkt niet wat het is
pi_84884481
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar Phaidra, jullie wonen in een kóóphuis (ja toch? :@), niet in een studentenkamer :P. Dat is een ander verhaal :).

Ik ga vandaag voor het eerst sinds zaterdag naar buiten :@. Ik ben de afgelopen 2 weken nog maar 2 keer buiten geweest :@.
o|O dat is niet gezond hoor!
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:15:30 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84884485
Ik droomde vannacht (op het moment dat ik even wegdommelde) trouwens dat Laureline koffie ging drinken bij haar schoondochter :o :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:15:57 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84884493
Ik zou persoonlijk echt uitkijken met felgekleurde banken. Volgens mij raak je daar snel op uitgekeken en dan moet je je bank opnieuw laten bekleden. Het is goedkoper en handiger om met accenten te werken. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk! :)

Dit is onze bank O+

We hebben inmiddels wel meer spullen staan hoor :'), maar dit was toen ie net was bezorgd :P.
pi_84884504
oh ik veroordeel heus het inrichten van je huis niet, maarf het is echt héél typisch van meisjes van begin 20 die voor t eerst op zichzelf gaan om werkelijk élk detail door te stylen... en je niet te beseffen dat je je huis echt zat gaat zijn na een jaar tussen die muren met die kussens enzo... tenminste, ik wel...

vriendinnetje van mij heeft haar servies zó op kleur gekocht dat ze nu eigenlijk een heel neiwu servies wil omdat de accentkleur van haar keuken gaat veranderen :')
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:18:23 #77
236335 neen
schone schijn
pi_84884528
quote:

:') wtf, ga naar buiten joh!

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:16 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik veroordeel heus het inrichten van je huis niet, maarf het is echt héél typisch van meisjes van begin 20 die voor t eerst op zichzelf gaan om werkelijk élk detail door te stylen... en je niet te beseffen dat je je huis echt zat gaat zijn na een jaar tussen die muren met die kussens enzo... tenminste, ik wel...

vriendinnetje van mij heeft haar servies zó op kleur gekocht dat ze nu eigenlijk een heel neiwu servies wil omdat de accentkleur van haar keuken gaat veranderen :')
Ik ben geen typisch meisje van begin 20 B-)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:18:53 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84884540
Mijn moeder is begin 60. En na de nieuwe bank, gordijnen en eettafel wil ze nu eigenlijk ook wel een nieuwe keuken. Maar dan moet wel de muur naar de bijkeuken worden doorgebroken. En als ze dan toch bezig zijn, dan kan er ook wel een nieuwe parketvloer in.

:')
pi_84884604
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou persoonlijk echt uitkijken met felgekleurde banken. Volgens mij raak je daar snel op uitgekeken en dan moet je je bank opnieuw laten bekleden. Het is goedkoper en handiger om met accenten te werken. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk! :)

Dit is onze bank O+

[ afbeelding ]

We hebben inmiddels wel meer spullen staan hoor :'), maar dit was toen ie net was bezorgd :P.
Oh, zo'n model bank wil ik ook O+

Maar dan een andere kleur (wit, zwart, créme of donkerbruin)

Maar dan in wit :)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:23:50 #80
236335 neen
schone schijn
pi_84884609
Oh, sommige mensen hebben echt alles van bijvoorbeeld van de ikea ofzo. Dan past alles zoveel bij elkaar dat het weer stom is :')
pi_84884614
mijn kamer ziet er sowieso qua kleur rommelig uit door mn overvolle boekenkast (er staat nog een kastdeel aand e andere kant van mn tv kast met fotoboeken en oude studieboeken en informatieve boeken...
:') en mn zelfmaakspulletjes en kussens enzo.

ik doe ook nog wel aan styling hoor! ik vervang langzaam al mn zwart-wit-grijs grafische print kussensloopjes voor gehaakte (effen en patroontjes) gekleurde, beetje vrolijkheid in al t zwart-grijs... en ik wil graag mn kast netter, ik ga straks alle "slechte" boeken en boeken die ik niet meer wil hebben of lezen eruit halen en verkopen...
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:24:37 #82
236335 neen
schone schijn
pi_84884630
Ik vind dat er gezellig uitzien kwak O+
pi_84884636
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:11 schreef kwakz0r het volgende:
oh ja, dat shockeerde me nog het meeste, dat meisje had helemaal geen boeken :o echt 1 plankje... :o
Mja, ik word vaak wat raar aangekeken als de meeste mensen mijn boekenkasten zien... :') :@
pi_84884641
quote:

Ja tuurlijk is dat anders, maar ik denk dat ik een studentenkamer qua stijl wel hetzelfde zou willen. Ik word ook vrij snel onrustig van een rommelige omgeving. Er is waarschijnlijk niet veel te wensen mbt de meubels (goedkoop & bijelkaar geraapt) maar de muren/vloer zou ik toch rustig houden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84884649
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:23 schreef kwakz0r het volgende:
mijn kamer ziet er sowieso qua kleur rommelig uit door mn overvolle boekenkast (er staat nog een kastdeel aand e andere kant van mn tv kast met fotoboeken en oude studieboeken en informatieve boeken...
:') en mn zelfmaakspulletjes en kussens enzo.
[ afbeelding ]

ik doe ook nog wel aan styling hoor! ik vervang langzaam al mn zwart-wit-grijs grafische print kussensloopjes voor gehaakte (effen en patroontjes) gekleurde, beetje vrolijkheid in al t zwart-grijs... en ik wil graag mn kast netter, ik ga straks alle "slechte" boeken en boeken die ik niet meer wil hebben of lezen eruit halen en verkopen...
Maar dat hoort toch gewoon in een kamer B-) Mensen zonder boeken wantrouw ik een beetje :@
pi_84884666
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:23 schreef neen het volgende:
Oh, sommige mensen hebben echt alles van bijvoorbeeld van de ikea ofzo. Dan past alles zoveel bij elkaar dat het weer stom is :')
Doel je op mijn huis? :')
pi_84884679
ja, zeker, maar ik moet mezelf mn book-hoarding een beetje afleren zolang ik er geen ruimte voor heb, en er staan echt dingen tussen die ik niet meer hoef, en ook nooit zal lezen... en de chicklit en vampier novelles kunnen best in een doos onder de schoorsteenmantel ipv mn kast... of in elk geval alles weer geordend dat ik dingen kan vinden...
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:27:23 #88
236335 neen
schone schijn
pi_84884681
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat eruit ziet :') maar een huisgenoot van me heeft echt zo'n showroomkamer, doodsaai.

Ik heb echt (bijna) geen boeken op m'n kamer :')
pi_84884684
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

hier is ook ALLES van ikea...
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:27:45 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84884690
Wij hebben ook geen boeken in de woonkamer... Daarentegen prijkt er op de studeerkamer een boekenkast waar je u tegen zegt *).

Hij loopt nog verder door de hoek in.
pi_84884715
oh... láter als ik een studeerkamer heb... dan komen er een beetje boeken in de woonkamer, en de rest van mn boeken en de studieboeken in de studeerkamer werkkamer bibliotheek O+
Kwak
pi_84884726
Goedemorgen!

Komt er een meet? In Amsterdam wil ik evt ook wel komen :P maar daarbuiten heb ik waarschijnlijk geen geld :D

Lijste gisteren:
O: yoghurt met perzik, zaden en muesli
L: 2 witte bolletjes (kaas en pindakaas)
T: nootjes, stukje chocolade
D: broccolisoep en stukje quiche met courgette
T: glas sinas
pi_84884736
Morgen. :)

Mevrouw Puff. :*
Even rustig op je in laten werken en bedenken wat je ermee doet.

Het enige dat wit is in mijn huis zijn een paar muren, sanitair en de keuken.
Verder zijn in de woonkamer de twee korte muren donkerrood, heb ik een mahoniekleur vloer, staat een wand vol met donkerbruine billy's met heel veel (kleurige) boeken en tegenover de andere muur staat een donkergroene kast met een nogal bont servies.
Dan staat er nog een donkere grenen tafel met rieten stoelen, en de bank en stoel zijn bekleed met een geruit stofje (donkerblauw, -groen, -rood en crème). De kussens op de rieten stoelen zijn bekleed met dezelfde stof.
Oh, de gordijnen bij de rode muur zijn dan wel weer crèmewit, net als de kozijnen van de afscheiding naar de keuken.
Accessoires zijn voornamelijk bruin (hout en kaarsenglaasjes), donkergroen, -blauw en -rood.
Vrij kleurrijk en rommelig gezellig :') geheel, daar hou ik van. :)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:31:02 #94
236335 neen
schone schijn
pi_84884741
Oh ik bedoel het meer een beetje als je het allemaal bij elkaar passend hebt zegmaar zonder iets van jezelf ofzo wat afleid. Als je allemaal cd's ofzo hebt gaan mensen toch wel kijken naar wat je leuke muziek vind ofzo.

:')
pi_84884755
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk voor inspiratie, er is in ieder geval goed over na gedacht, maar wel een beetje girly.
Dit vind ik heel leuk hoor, bij andere mensen. Maar ik vind het ook wel een beetje 13 in een dozijn (ken veel mensen die hu huis zo inrichtten), en niet zo.. persoonlijk, ofzo. Maar ik hou dan ook gewoon niet van roze. En ik mag niets zeggen, ik heb in dit huis helemaal niets van mezelf :P

Nu even ontbijten!
pi_84884781
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben ook geen boeken in de woonkamer... Daarentegen prijkt er op de studeerkamer een boekenkast waar je u tegen zegt *).

[ afbeelding ]

:9~

Ik vermoed dat ik de komende jaren nog geen studeerkamer zal hebben, dus dan maar in de woonkamer :P
pi_84884789
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef neen het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat eruit ziet :') maar een huisgenoot van me heeft echt zo'n showroomkamer, doodsaai.

Ik heb echt (bijna) geen boeken op m'n kamer :')
Ewelina's nieuwe studio

Ook niet bij je ouders?
pi_84884799
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

Dit is onze bank O+

[ afbeelding ]

Mooi!

De bank die ik net postte zou ook onze 2e bank worden :@ . We hebben al een loungebank op de vide bij de open haard (wel een tint lichter):

Maar die andere bank zou voor bij de tv zijn (daar staat nu een 1-persoonsstoel, niet zo heel gezellig) :@ :@ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:35:31 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84884813
Als ik foto's van gevulde boekenkasten zie, ga ik altijd uitgebreid kijken welke boeken er allemaal in staan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_84884818
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[ afbeelding ]

_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')