Daar hang ik ze altijd. Maar eigenlijk is dat de badkamerdeurquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:15 schreef Syytön het volgende:
Hehe, je BH hangt nog aan de kastdeur.
Dat is een IKEA Pax kast. Alles in mijn huis komt uit de IKEA zo ongeveer, muv de plantenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:08 schreef Hanneke1983 het volgende:
Waar heb je die kast vandaan langs de krabpaal? Die is echt leuk!
Natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:23 schreef Ewelina het volgende:
Het is ook niet zo supervol hoor, alleen lijkt het op de laatste overzichtsfoto wel erg volgestouwd, maar dat komt meer door het perspectief.
Ik heb mijn meubels ook niet in 1 keer gekocht hoor, alleen mijn bed is nieuw. Ik heb ook ooit geleefd in een kamer met 1 lelijke kast, 1 computer + tafel en een matrasje op de grondquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:34 schreef P.F het volgende:
Ja nu ik zelf in deze situatie bevind denk ik alleen maar: Jeetje wat heeft dat veel geld gekost![]()
!!
Checkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Je moet ook niet verwachten dat je eerste kamer meteen geweldig is, dat hoort een beetje een veel te klein hok te zijn met oude spullen van familie enzo...
Ewelina is vast ook al een tijdje bezig geweest voor ze dit allemaal bij elkaar gespaard had en een mooie zelfstandige woning kon krijgen. Uiteindelijk kom je er wel, als je maar lang genoeg studeert.
Ben je blind ofzo? Het hele topic staat vol met foto's waar dat wel uit blijkt. Op pagina 2 staat zelfs een 3d plattegrond.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:15 schreef Pamm het volgende:
Echt mooi je studio !
Hoe scheid je je slaapgedeelte af van je woongedeelte ???
Ik vermoed dat Pamm gewoon niet zo snugger is.... hij/zij had al 3 andere topics over het wonen in een studio geopendquote:Op maandag 16 februari 2009 11:04 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Het hele topic staat vol met foto's waar dat wel uit blijkt. Op pagina 2 staat zelfs een 3d plattegrond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |