SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2008 20:34 schreef Mestras het volgende:
echt een geweldig huisje heb je! ik ben jaloers!Ik ga eigenlijk nooit een weekend naar huis. Heel soms een nachtje weg, dat overleven die beesten bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik langer wegblijf, dan komt iemand ze verzorgen.
Nieuwe pics:
Doorkijk:
Zithoek, met kerstversiering (takken met lichtjes)
Keuken:
Kruidenrekjes:
En mijn poezen op de krabpaal! Vrij unieke foto, want normaal zitten ze er niet met zijn tweeën op, en ze staan ook nooit samen goed op een foto.
Badkamer
Douchegordijn wordt morgen geplaatst, en dat is maar goed ook, want nu is de badkamer elke keer doorweekt als ik gedouched heb
Mijn badkamerdeur
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Jup, 't is een V-groef aan alle zijden. Het is ook Tarkett laminaat, ik heb het voor een tientje per m2 gekocht (normaal kost dit laminaat minimaal 25,- per m2). Het komt bij de Stox vandaan, aan de Haarlemmerweg in Amsterdam (tegenover de Praxis). Was een restpartijquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef Skaai het volgende:
Fijn huisje.
Die vloer he, is dat met v-groef aan alle kanten? Ik heb nl ook een v-groef met 4 zijden op het oog gehad (Tarkett volgens mij) maar die was uit de collectie bij de laminaatboer waar ik 'm zag, was echt spotgoedkoop (14 euro de m2).
Waar komt de jouwes vandaan?
Niets hoor, gewoon een observatiequote:
Ik moest ook per sé een bank, een grote tafel en een tweepersoons bed hebben, plus de boekenkasten en de krabpaalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niets hoor, gewoon een observatie. Het oogt wat vol
. Maar dat is bij mij ook zo
. Ik moet en zal een driepersoonsbank, een tweepersoonsbed en een loeigrote salontafel hebben, ook al kan ik m'n kont nauwelijks meer keren
.
Nee, want dan gaan mijn katten aan de telefoon hengelen (die hangt boven de ladekast). Buiten dat, dan zou het 'zitgedeelte' wel erg vol lijken denk ik... ik vind het fijn dat ik juist daar nog een beetje ruimte heb.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef Anne het volgende:
Kun je die grote kast sowieso niet een stuk naar rechts doen, richting de plant, en dan de krabpaal tussen je lagere kast en de hogere kast?
Volgens mij oogt dat ook 'minder vol'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |