abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63859884
echt een geweldig huisje heb je! ik ben jaloers!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63880194
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:34 schreef Mestras het volgende:
echt een geweldig huisje heb je! ik ben jaloers!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eigenlijk nooit een weekend naar huis. Heel soms een nachtje weg, dat overleven die beesten best Als ik langer wegblijf, dan komt iemand ze verzorgen.

Nieuwe pics:

Doorkijk:

Zithoek, met kerstversiering (takken met lichtjes)

Keuken:

Kruidenrekjes:

En mijn poezen op de krabpaal! Vrij unieke foto, want normaal zitten ze er niet met zijn tweeën op, en ze staan ook nooit samen goed op een foto.

Badkamer

Douchegordijn wordt morgen geplaatst, en dat is maar goed ook, want nu is de badkamer elke keer doorweekt als ik gedouched heb

Mijn badkamerdeur
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_64249769
Even een upje. Het douchegordijn hangt inmiddels, de lampen nog niet. Mijn bestelde gordijnen worden waarschijnlijk pas geleverd na Kerst Terwijl ze begin november besteld zijn. HEMA, you suck

Verder wil ik nog een klamboe bestellen voor boven mijn bed en nog 2 donkerbruine plankjes maken boven de verwarming waar mijn waxinelichtjes op kunnen staan. En nog iets aan de muur.
pi_64662455
Beetje late reactie. Ziet er wel echt tof uit! Het lijkt wel een beetje donker, maar dat kan ook aan de foto's liggen. Ik hoor vaak dat Bos en Lommer echt een hele slechte buurt is, maar is het echt zo slecht?
Gegroet.
pi_64772928
Nee, donker is het zeker niet, alleen een beetjje bij de keuken, omdat daar geen raam is. Maar daar zijn lampen voor uitgevonden En Bos en Lommer is hip aan het worden Bepaalde gedeeltes (achter het viaduct) zijn minder, ik woon nog in het goede gedeelte

Pics:

Zithoekje, nu met goed licht

Badkamerdeur en kast

Ladekast

[ Bericht 29% gewijzigd door Ewelina op 07-01-2009 15:56:29 ]
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:57:31 #131
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64773762
Heb je inmiddels je gordijnen al binnen gekregen?
Fok!bejaarde
pi_64773802
Ja, maar de rails hangen nog niet. Ik heb geen boormachine, dus ik moet nog even iemand regelen die dat kan doen De gordijnen zijn turquoise
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:12:24 #133
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64774449
Gaaf he! En als de gordijntjes hangen, is je huisje dan helemaal af?
Fok!bejaarde
pi_64774533
Nee, dan moeten de lampen nog opgehangen worden. De gaten zitten er al, maar er was geen aansluitdraad geleverd, dus konden ze niet worden opgehangen

Daarna nog wat leuks aan de muur, een klamboe ophangen boven mijn bed en dan nog een nieuwe bank en nog 2 goede eetkamerstoelen (lees: bijpassende) kopen.... maar da's van later zorg
pi_64781905
ik zie je topic nu pas maar wat een leuk huis!
Ik ga na de zomervakantie waarschijnlijk ook op kamers/appartement/studio, en als ik zo dat van jou zie, heb ik dr al helemaal zin in!
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 20:48:26 #136
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_64786023
Fijn huisje .
Die vloer he, is dat met v-groef aan alle kanten? Ik heb nl ook een v-groef met 4 zijden op het oog gehad (Tarkett volgens mij) maar die was uit de collectie bij de laminaatboer waar ik 'm zag, was echt spotgoedkoop (14 euro de m2) .
Waar komt de jouwes vandaan?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_64991526
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef Skaai het volgende:
Fijn huisje .
Die vloer he, is dat met v-groef aan alle kanten? Ik heb nl ook een v-groef met 4 zijden op het oog gehad (Tarkett volgens mij) maar die was uit de collectie bij de laminaatboer waar ik 'm zag, was echt spotgoedkoop (14 euro de m2) .
Waar komt de jouwes vandaan?
Jup, 't is een V-groef aan alle zijden. Het is ook Tarkett laminaat, ik heb het voor een tientje per m2 gekocht (normaal kost dit laminaat minimaal 25,- per m2). Het komt bij de Stox vandaan, aan de Haarlemmerweg in Amsterdam (tegenover de Praxis). Was een restpartij Ben er nog steeds erg blij mee
pi_65008257
Oh, wat ziet dat er leuk uit zeg. Goed bezig!
Lekker ook dat je zo hoog zit, dan heb je tenminste een leuk uitzicht
pi_65420775
Nu de kerstboom weg is, heb ik ineens een kale hoek naast de krabpaal. Daar wil ik nog wat neer gaan zetten. Ik dacht aan een grote plant, maar mijn katten vreten elke soort van vegetatie op Dus wie heeft er tips? Ik dacht eventueel aan een orchidee in een hele grote vaas, of aan een klein kastje met daarop planten (ik heb net 2 paarse orchideeën gehaald, die moeten ook nog een goede plek krijgen)

Het gaat om dit hoekje, ik vind het nu wel erg kaal

Overzichtsfoto

En oja, de verlichting hangt nu, dus ik hoef niet meer in het donker te douchen en de zithoek is ook wat meer verlicht nu
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:23:32 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65455106
Het is erg leuk geworden hoor, Ewelina, maar je hebt niet veel ruimte over .
Niet meer actief op Fok!
pi_65455485
Ja, en?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:36:57 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65455620
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Ewelina het volgende:
Ja, en?
Niets hoor, gewoon een observatie . Het oogt wat vol . Maar dat is bij mij ook zo . Ik moet en zal een driepersoonsbank, een tweepersoonsbed en een loeigrote salontafel hebben, ook al kan ik m'n kont nauwelijks meer keren .
Niet meer actief op Fok!
pi_65456215
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niets hoor, gewoon een observatie . Het oogt wat vol . Maar dat is bij mij ook zo . Ik moet en zal een driepersoonsbank, een tweepersoonsbed en een loeigrote salontafel hebben, ook al kan ik m'n kont nauwelijks meer keren .
Ik moest ook per sé een bank, een grote tafel en een tweepersoons bed hebben, plus de boekenkasten en de krabpaal Maar ik moet allereerst mijn boeken kwijt, en een tweepersoonsbed is wel erg fijn Ik wil wel een kleiner bankje hebben, deze is net een slag te groot (een klein 2-persoons bankje wil ik dus).

Ik heb ook andere kamers gezien, met veel minder meubels (bijvoorbeeld alleen een slaapbank ipv een losse bank en bed). Die ogen ietsje minder vol, maar de kamer lijkt ook een stuk kleiner! (en ja, dat is hetzelfde soort studio als dat ik heb) Op de foto's oogt het trouwens wel voller dan het in werkelijkheid is

O ja, en de plant:
pi_65465455
Kun je die grote kast sowieso niet een stuk naar rechts doen, richting de plant, en dan de krabpaal tussen je lagere kast en de hogere kast?

Volgens mij oogt dat ook 'minder vol'.
pi_65465512
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef Anne het volgende:
Kun je die grote kast sowieso niet een stuk naar rechts doen, richting de plant, en dan de krabpaal tussen je lagere kast en de hogere kast?

Volgens mij oogt dat ook 'minder vol'.
Nee, want dan gaan mijn katten aan de telefoon hengelen (die hangt boven de ladekast). Buiten dat, dan zou het 'zitgedeelte' wel erg vol lijken denk ik... ik vind het fijn dat ik juist daar nog een beetje ruimte heb.
pi_65467754
Ik vond het juist wel meevallen hoe vol het lijkt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65467978
Het is ook niet zo supervol hoor, alleen lijkt het op de laatste overzichtsfoto wel erg volgestouwd, maar dat komt meer door het perspectief.
pi_65487780
Zo, mijn huisje is nu wel ongeveer klaar.. er worden nog gordijnen opgehangen, maar voor de rest gaat er de komende tijd niet echt iets noemenswaardigs gebeuren. Ik ben er blij mee

Overzichtsfoto's:

Vanachter de tafel:

Zithoek:

Vanaf de keuken:

Bed:
pi_65488778
Wat voor vloerdelen heb je gebruikt?
So we just called him Fred too
pi_65488871
Waar heb je die kast vandaan langs de krabpaal? Die is echt leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')