Op het viva forum heb je ook echt 100 topics over de perfecte bank bij een lange muur en zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het altijd heel typisch van die superdoordachte kleuren enzo, dat zijn bijna altijd meisjes die voor t eerst op zichzelf gaan wonen... ik heb dat vooral ook in mn eerste kamertje gedaan (alleen was dat niet zo groot als haar appartement) en ik merkte t aan mn vriendinnen ook, alles helemaal doordacht en met accessoires enzo... ik heb ook nog wel nagedacht over de kleur van mn muren en vloerbedekking en gordijnen, maar verder vooral praktisch dingen meegenomen, en hier en daar eens een leuk kussen ofzo...
zulke doorgestylede dingen word je volgens mij echt heel snel zat...
overigens: waarom van die lilleke zonwering ipv gordijnendamn....
Precies, dat wil ik dus voorkomen. Aangezien ik ook niet van lichte houttinten hou, daarom alles maar zwartbruin. Want ik vind donker wel erg mooi, maar alles zwart vind ik weer te hard.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vriendin van mij heeft zowat alles wit in huis. Het is heel rustig hoor, maar soms beetje idee alsof ik een tandartspraktijk binnen stap.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar Phaidra, jullie wonen in een kóóphuis (ja toch?), niet in een studentenkamer
. Dat is een ander verhaal
.
Ik ga vandaag voor het eerst sinds zaterdag naar buiten. Ik ben de afgelopen 2 weken nog maar 2 keer buiten geweest
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |