abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:15:04 #1
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_84872946
later, eerst verder bijlezen :{w
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_84872985
Wat fijn van je huisje Cali!!
pi_84873006
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Precies, en verder ben ik het met Vik eens: je bent leerplichtig, dus wacht nog maar gewoon even een paar jaar :{w

Buiten dit geval snap ik sigme's afkeer van strakke regels ook wel hoor, maar in dit geval vind ik het niet het zwaarste wegen.
Ik vind het eigenlijk vooral schokkend dat ze in haar omgeving blijkbaar weinig mensen heeft die kritisch zijn, waardoor de rechter degene moest zijn die zei dat ze niet meteen weg mocht gaan. Ik zou me eerst 10x mogen verantwoorden naar mn ouders en vrienden en weet ik het wie, en zou tegen die tijd wel in de gaten hebben dat het idee eigenlijk een waanzinnige mediageile stunt is. Sowieso, waarom zou je dat record willen halen? Mediageil? (+ mediageile ouders blijkbaar).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:18:07 #4
277802 _Calimero_
pi_84873176
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, wat een klote nieuws om te horen zeg!! :o :*

chico: thanks voor de tip! ik ga denk ik in de woonkamer ook voor rustig en naturel, met gekleurde accenten ofzo.
Dat mexicaans van (?) blurred perruche klonk ook wel leuk, maar ik ben zelf best rommelig, dus een wat rustigere omgeving lijkt me dan wel handig.. en ook bedankt voor de tip!
pi_84873189
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Precies, en verder ben ik het met Vik eens: je bent leerplichtig, dus wacht nog maar gewoon even een paar jaar :{w

Buiten dit geval snap ik sigme's afkeer van strakke regels ook wel hoor, maar in dit geval vind ik het niet het zwaarste wegen.
Het lijkt me dat je ook best in de schoolvakanties zelfstandig kan zeilen. Zes weken lang in de zomer zelfs! Maar mevrouw wil een wereldrecord behalen.... :|W

Verder vind ik het inderdaad wel sneu dat ze zulke ouders heeft. Ik zou doodsangsten uitstaan als ouder, hoe zelfstandig ze ook mocht zijn op haar 14e.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:22:31 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84873402
Noes, nou gaat het hier ook al over die troela :|W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:23:42 #7
331 Merel
Be here now.
pi_84873457
Ik wilde trouwens m'n nieuwe ikea-tafel in elkaar schroeven maar m'n schroevendraaier heeft zich verstopt :(
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_84873467
Hihihi XM, ik dacht het ook net :') sorry!
pi_84873486
Welke tafel heb je gekocht Merel?

Ik hou van Ikea O+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:25:21 #10
331 Merel
Be here now.
pi_84873544
Oh gewoon, zo'n Lack-tafeltje van 16,95. Alles beter dan m'n huidige salontafel. Die Cali nog steeds mag hebben als ze wil ;)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:26:36 #11
277802 _Calimero_
pi_84873608
even zo verder:

Merel: haha thanks for the offer! het gaat eigenlijk alleen om de kleuren en vloer, verder heb ik bijna alles al! alleen nog een: garderobekast, een fornuis + oven en tzt ga ik mijn meubels wel vervangen voor de looks, maar op zich is dat redelijk compleet :)
pi_84873618
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef Merel het volgende:
Oh gewoon, zo'n Lack-tafeltje van 16,95. Alles beter dan m'n huidige salontafel. Die Cali nog steeds mag hebben als ze wil ;)
Oeh die wil ik ook gaan halen :o omdat goedkoop en je kan er zooi onderin gooien zodat ie niet verschuift. Welke kleur? Foto? O-)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:27:12 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84873642
Ik heb nog een heel oude lacktafel van mn moeder. Die is minstens 25 jaar oud en je kan er nog steeds op gaan staan :D Hij staat momenteel opgeslagen maar ik doe m niet weg! Prima spul.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:27:59 #14
331 Merel
Be here now.
pi_84873704
Gewoon de donkerbruine. Inderdaad ook zodat ik m'n zooi onderin kwijt kan :P
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:28:12 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84873717
Je hebt toch heul geen schroevendraaier nodig voor een LACK-tafel? Poten erin draaien en klaar is Merel.

Oja, Laura...

Trusten :W
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84873740
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Precies dát wat je nu beschrijft vind ik (o.a.) heel mooi!

De huiskamer is 26m2 en half open met de keuken,groot raam op het westen: niet heel licht maar ook zeker niet donker.
Ik help graag ;)

Ik denk dat die tafel van Merel erg leuk is in het wit, maar misschien een beetje moeilijk te verven/spuiten en zonde van het massieve hout.. Maar wel mooi :P!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:28:40 #17
277802 _Calimero_
pi_84873753
oh en ik heb ook een lack tafeltje, een witte O+
het is een ander denk ik, wel goedkoop tho :+
En mijn boekenkast wil ik graag van donkerbruin naar wit schilderen!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:29:19 #18
277802 _Calimero_
pi_84873790
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik help graag ;)

Ik denk dat die tafel van Merel erg leuk is in het wit, maar misschien een beetje moeilijk te verven/spuiten en zonde van het massieve hout.. Maar wel mooi :P!
kom je dan tzt even stylingtips geven voor de afwerking? :D
pi_84873812
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef Merel het volgende:
Gewoon de donkerbruine. Inderdaad ook zodat ik m'n zooi onderin kwijt kan :P
Ik ga er hele zware boeken in leggen, dan kan je met je voeten op tafel zonder dat de tafel steeds verder van de bank schuift O-)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:30:11 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84873839
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik help graag ;)

Lack is toch geen massief hout! :D
pi_84873847
Zo, ik ben weer bijgelezen :)

Voor MevrouwPuff: :*
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Waarde er een dipje rond? dan is ie nu vast bij mij aangeland, ik ben hartstikke labiel vandaag :X :')
Ik zit er ook weer volop in, lol. Op zich ging het eten wel goed hoor, maar alles is stom }:| En dan met name ikzelf.
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Workshop met DaD! O+
Wat een top idee! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga mijn bed lekker opzoeken. Slaap lekker allemaal O+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:30:53 #22
331 Merel
Be here now.
pi_84873886
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt toch heul geen schroevendraaier nodig voor een LACK-tafel? Poten erin draaien en klaar is Merel.

Wel voor de versie met het extra plankje eronder!
pi_84873922
de nieuwe lack's zijn weleen stuk pauperder dan de oude!

mijn ouders hebben ze van een jaar of 9 geleden, toen zat er nog houtfineer op, nu alleen een soort printlaagje, kan niet meer tegen hete mokken enzo (blaren en bladderen) en die salontafels zijn zwabberig omdat je de pootjes precies zo moet draaien dat t gaatje voor de plank die erin ligt onder t blad allemaal aan de binnenkant moeten en dan zit t pootje niet altijd al strak vast...

ik wil een nieuwe, stevigere, als ik ooit weer geld heb.
Kwak
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:31:25 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84873927
SPOILER
Nu echt pitten :z.
pi_84873982
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:29 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

kom je dan tzt even stylingtips geven voor de afwerking? :D
Ja hoor! Er is nu sale bij de v&d, best leuke woondingen voor weinig.. Ik koop gewoon alles wat ik leuk vind in het wit en m'n kamer is nog steeds druk en chaos :')

Wat is je adres, ik heb hier toevallig een vt wonen liggen die stuur ik op :P!

Alle muren heel mooi wit en de vloer ook (wat je toch niet doet want huur) en dan een gele bank, rode stoel, blauwe dit etc. Vrij 'tropisch :P' maar dat is alleen als je een enorm design huis hebt dus dat is vooral leuk om naar te kijken :')!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:32:08 #26
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84873993
Ohja, taartenworkshop bij DaD ben ik helemaal voor! :9

En dan verzorg ik de koffie wel ofzo :s) met mn 5 perculators _O-
pi_84874028
ik heb lekker gegeten bij shabu shabu maar had net wel heul erg last van mn darmen... kan ook t bolletje ijs toe zijn geweest...

en ik ga misschien vrijdag even mn meneer zien voor ie een week naar frankrijk gaat, dat zou heel fijn zijn, we bellen morgen even...

en ik vond t weer helemaal niet erg vandaag, ook al ben ik vet vaak natgeregend... O+
Kwak
pi_84874048
ik kan niet de 18e... sorry! ook niet de 20e...
Kwak
pi_84874107
Ik heb een enorm zware lack driehoek tafel en een hele lichte, maar heb geloof ik nog wel wat elementen die uit de lichte zijn gevallen :')

Die wil ik eigenlijk wit.. En mijn bank wil ik ook anders maar dat kan niet :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:34:05 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84874122
Ah kwak, dat is wel fijn natuurlijk! Even een onderbreking van de leegte *;
pi_84874195
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef kwakz0r het volgende:
ik kan niet de 18e... sorry! ook niet de 20e...
Stel jij toch - als je wil - en datum voor wanneer je wel kan. Prima! Geen woorden maar daden :P!!
pi_84874244
Morgen 2 potten verf van thuis naar Amsterdam brengen (met OV). Die dingen zijn 5 liter en 10 liter. Ik krijg al rugpijn als ik denk aan de stukjes die ik ermee moet gaan lopen :X. Ze zijn 8 en 15 kg oid :'). En daarna ook nog verven! Ik hoef niet eens meer te sporten joh.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:36:12 #33
277802 _Calimero_
pi_84874264
Ik kan sowieso nooit op woensdagen want spinningles, andere dag ben ik er graag bij!
pi_84874327
Nou Kwak dan kunnen we je nooit zien!

Ik heb ook lekker gegeten trouwens, wel 2 verschillende stukken taart op, en ijs toe. Helaas morgen werken dus vroeg op=vroeg naar bed. Maar zaterdag wordt dat weer ingehaald :Y

Lijstje:

O: beschuitje kaas, croissantje roomboter en jam, stuk ananas, 3 koffie
T: stuk slagroomtaart
L: stuk frambozencheesecake (de lekkerste cheesecake die ik ooit heb gegeten) en koffie verkeerd
D: 10 kilo sushi :') , bolletje groene thee ijs
pi_84874373
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Stel jij toch - als je wil - en datum voor wanneer je wel kan. Prima! Geen woorden maar daden :P!!
het was geen ontwijkend antwoord hoor! :P ik heb activiteiten met koor die week, en een afscheidsfeestje van een vriend die naar colombia gaat.

maar eerlijk gezegd wil ik met nieuwe baan en nieuw vriendje even afwachten hoe vol mijn schema is (incl. een vast koor en twee koorprojecten incl 1 bestuur) voor ik data in de lucht ga gooien :P

komende week heb ik nog wel tijd te doden... bijvoorbeeld 10 en 11 augustus. geen geld om te gaan eten, maar als iemand zin heeft om een borrel te drinken in amsterdam of utrecht ofzo houd ik me aanbevolen!
Kwak
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:38:06 #36
331 Merel
Be here now.
pi_84874380
Ik ga ook slapen, ben moe! Dat fietsen is vermoeiend :)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:38:36 #37
277802 _Calimero_
pi_84874407
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Chicolate het volgende:
Morgen 2 potten verf van thuis naar Amsterdam brengen (met OV). Die dingen zijn 5 liter en 10 liter. Ik krijg al rugpijn als ik denk aan de stukjes die ik ermee moet gaan lopen :X. Ze zijn 8 en 15 kg oid :'). En daarna ook nog verven! Ik hoef niet eens meer te sporten joh.
jaahhh hoe is het met jouw kamer!! foto's??/
pi_84874419
dit is mooi O+ vooral als je t slome begin even laat begaan...
Kwak
pi_84874569
Ha Cali, wat goed van je huis trouwens, klinkt super!

Hier gaat t wel weer. Er is zoveel gebeurd en veranderd afgelopen twee jaar, misschien gaat het allemaal wat snel daarvoor. Maar ik blijf mn best doen.
pi_84874719
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:38 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

jaahhh hoe is het met jouw kamer!! foto's??/
Heb een heel topic in K&W :o. Maar onder een ander account :@. Denk dat er morgen oid weer een update komt, ga morgen weer aan de slag en ga weer eens naar de ikea. Het huisje is niet zo groot als jouw nieuwe trouwens O-). Maar weet jij al zeker dat je het krijgt?

quote:
Dit was niet te quoten toch? Nou, de link gaat zo weer weg iig :P.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:44:20 #41
277802 _Calimero_
pi_84874727
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ha Cali, wat goed van je huis trouwens, klinkt super!

Hier gaat t wel weer. Er is zoveel gebeurd en veranderd afgelopen twee jaar, misschien gaat het allemaal wat snel daarvoor. Maar ik blijf mn best doen.
goed zo. Belangrijkste om in dit soort situaties te doen: blijf in jezelf geloven!! Je kunt meer dan je denkt als je ergens je zinnen op zet, je moet alleen voor jezelf bedenken wat ervoor nodig is om het te bereiken en of je het dat waard vindt... Maar 1 persoon kan en mag jou nooit vertellen wat jij allemaal wel en niet kan, hij kan hoogstens een beeld geven van waar mogelijk of waarschijnlijk knelpunten komen te liggen, maar meer ook niet! :{w
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:45:29 #42
277802 _Calimero_
pi_84874786
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Heb een heel topic in K&W :o. Maar onder een ander account :@. Denk dat er morgen oid weer een update komt, ga morgen weer aan de slag en ga weer eens naar de ikea. Het huisje is niet zo groot als jouw nieuwe trouwens O-). Maar weet jij al zeker dat je het krijgt?
[..]

Dit was niet te quoten toch? Nou, de link gaat zo weer weg iig :P.
ahh dank, zet 'm direct bij mijn actieve topics!
ik heb 'm in principe al, tenzij er iets mis is met de financien en ik te weinig of teveel verdien..!

En nu beddtijd, truste!
pi_84874810
lieve puff :* don't let them get you down!

en gefeliciteerd cali met je huis!!
Kwak
pi_84874908
Leuk voor inspiratie, er is in ieder geval goed over na gedacht, maar wel een beetje girly.
pi_84874968
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Chicolate het volgende:
Waarom heb je ze niet bij de bouwmarkt om de hoek gehaald? Kan je niet gebracht worden met de auto?
pi_84875017
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het was geen ontwijkend antwoord hoor! :P ik heb activiteiten met koor die week, en een afscheidsfeestje van een vriend die naar colombia gaat.

maar eerlijk gezegd wil ik met nieuwe baan en nieuw vriendje even afwachten hoe vol mijn schema is (incl. een vast koor en twee koorprojecten incl 1 bestuur) voor ik data in de lucht ga gooien :P

komende week heb ik nog wel tijd te doden... bijvoorbeeld 10 en 11 augustus. geen geld om te gaan eten, maar als iemand zin heeft om een borrel te drinken in amsterdam of utrecht ofzo houd ik me aanbevolen!
Tot 16 aug blijf ik het liefst in de buurt van Adam :+ Dus zou wel kunnen, gil maar!
pi_84875201
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Waarom heb je ze niet bij de bouwmarkt om de hoek gehaald? Kan je niet gebracht worden met de auto?
Om de hoek een bouwmarkt? Waar dan?

Ene pot verf had ik nog van mn kamer in Almere (nooit geverfd, wel verf voor gekocht) en die andere heb ik afgelopen week gehaald. Binnen Almere kan ik dingen makkelijk vervoeren, in Amsterdam moet ik meteen de bus nemen en heb nog geen geld op mn OV kaart staan dus dat wilde ik niet :+. Maar ik heb nu geregeld dat er iemand meegaat, dus hoef niet alles zelf te tillen :).
pi_84875203
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk voor inspiratie, er is in ieder geval goed over na gedacht, maar wel een beetje girly.
ik vind het altijd heel typisch van die superdoordachte kleuren enzo, dat zijn bijna altijd meisjes die voor t eerst op zichzelf gaan wonen... ik heb dat vooral ook in mn eerste kamertje gedaan (alleen was dat niet zo groot als haar appartement) en ik merkte t aan mn vriendinnen ook, alles helemaal doordacht en met accessoires enzo... ik heb ook nog wel nagedacht over de kleur van mn muren en vloerbedekking en gordijnen, maar verder vooral praktisch dingen meegenomen, en hier en daar eens een leuk kussen ofzo...

zulke doorgestylede dingen word je volgens mij echt heel snel zat...

overigens: waarom van die lilleke zonwering ipv gordijnen :X damn....
Kwak
pi_84875534
bedtijd! toedels!
Kwak
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:25:53 #50
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84876499
Nou slankies, ik ga maar eens proberen te slapen.
Mijn wekker gaat morgen om 05.45, laatste dingen in m'n koffer doen, en dan vertrek ik met vrienden naar düsseldorf, en vliegen vanuit daar naar Boedapest!
Zet 'm op allemaal en tot over 2 weken O+

:W
pi_84881174
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind het altijd heel typisch van die superdoordachte kleuren enzo, dat zijn bijna altijd meisjes die voor t eerst op zichzelf gaan wonen... ik heb dat vooral ook in mn eerste kamertje gedaan (alleen was dat niet zo groot als haar appartement) en ik merkte t aan mn vriendinnen ook, alles helemaal doordacht en met accessoires enzo... ik heb ook nog wel nagedacht over de kleur van mn muren en vloerbedekking en gordijnen, maar verder vooral praktisch dingen meegenomen, en hier en daar eens een leuk kussen ofzo...

zulke doorgestylede dingen word je volgens mij echt heel snel zat...

overigens: waarom van die lilleke zonwering ipv gordijnen :X damn....
Op het viva forum heb je ook echt 100 topics over de perfecte bank bij een lange muur en zo :P!!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 05:15:38 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84883069
Veel plezier Noukjee...

OMG ik heb zwarte ringen onder mijn ogen :')
Bijna weekend!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84883151
Goeiemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 5 augustus 2010 @ 06:25:28 #55
277802 _Calimero_
pi_84883164
Morning :O
  donderdag 5 augustus 2010 @ 06:59:04 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84883244
Mogge! De trein en ik bevinden zich in een wolkbreuk :D.

En ik heb pumps aan :D.

Dus ik hoop maar dat het in Den Haag droog is :').

Noukjee veel plezier en uniek, sterkte!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 07:07:56 #57
331 Merel
Be here now.
pi_84883287
Ik twijfel of ik moet gaan fietsen, ik heb nog geen regenpak :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 07:19:30 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84883345
De meeste buien zouden vanochtend vallen... Den Haag is droog doch dreigend.
pi_84883597
Mogge. Brak geslapen. Wel ga ik fietsen zo, geen zin :{
pi_84883933
:W

Ik vind het eigenlijk wel fijn als alles bij elkaar past. Ik ben van nature nogal onrustig (zacht uitgedrukt :') ) en dan vind ik het wel prettig als mijn huis rustig is. Alle kleuren passen dan ook bij elkaar :P Dit is mijn huis.

Wbt wit: ik ben bang dat dat erg 'koud' wordt in mijn huis. Ik hou vooral van koele kleuren (blauw/turquoise/groen/zilver) en dat icm wit oogt al heel snel kil.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ewelina op 05-08-2010 08:52:58 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:47:15 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84884007
Vriendin van mij heeft zowat alles wit in huis. Het is heel rustig hoor, maar soms beetje idee alsof ik een tandartspraktijk binnen stap.
pi_84884049
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vriendin van mij heeft zowat alles wit in huis. Het is heel rustig hoor, maar soms beetje idee alsof ik een tandartspraktijk binnen stap.
Precies, dat wil ik dus voorkomen. Aangezien ik ook niet van lichte houttinten hou, daarom alles maar zwartbruin. Want ik vind donker wel erg mooi, maar alles zwart vind ik weer te hard.
pi_84884119
Ik hou van simpel met wat opvallende details. Bijvoorbeeld wit of crème of heel lichtgrijs met een contrasterende muur.Simpele meubels met een paar aparte uitschieters. Donkere vloeren vind ik vooral leuk in grote ruimtes.

In de praktijk zit ik in een kleurdoos op dit moment, ik was verdrietig toen ik hier introk :')
pi_84884150
Oh, en ik voer mijn interieurstelling niet zover dat ik mijn boekenkast op kleur orden of alle boeken die niet bij de inrichting passen wegmoffel! :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:04:49 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84884280
Goeiemorgen :W.

Ik heb echt vrijwel níet geslapen en nu ben ik duizelig :(. Hopelijk trekt dat snel weg.
Ws kwam het door de kou: het was net niet koud genoeg om een deken te pakken, maar wel zo koud dat ik niet slapen kon :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:08:20 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84884345
Oh en dat over je kamer inrichten met doordachte kleuren en meubels ken ik helemaal niet. Ik heb gewoon allerlei spullen overgenomen van broer en zussen. Was allang blij dat ik een gratis bank had om op te zitten :'). Dus in mijn kamer past niets bij elkaar :P. Komt nog wel eens.
Niet meer actief op Fok!
pi_84884353
Kun je dan niet onder een laken oid gaan liggen?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:10:32 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84884393
Ja ik lag ook onder een laken, maar alleen een laken was te koud dus. Bovendien realiseerde ik me vannacht niet goed genoeg dat ik het koud had, omdat het alleen m'n voeten waren en m'n bovenlijf gewoon warm was. Dus ik krulde me van tijd tot tijd gewoon op :').

Mark had trouwens hetzelfde en die had nog een ventilator aan staan ook :').
Niet meer actief op Fok!
pi_84884419
oh ja, dat shockeerde me nog het meeste, dat meisje had helemaal geen boeken :o echt 1 plankje... :o
Kwak
pi_84884429
Wij hebben alles vrij rustig gehouden tot nu toe: creme-witte muren, 2 muren in donkerder taupe-tint. Off-white kast tegen donkere muur. Tafel nu nog donkerbruin, maar we willen graag een robuuste houten tafel (waar knoesten ed gewoon voelbaar zijn). En we willen misschien onderstaande bank als eyecatcher (alleen de 2 zits, anders wordt het wel erg druk):

Maar dan met de zitting in een donkere kleur (hier donkerbruin, maar liever heel donker aubergine-kleurig):

Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')