Ik vind het eigenlijk vooral schokkend dat ze in haar omgeving blijkbaar weinig mensen heeft die kritisch zijn, waardoor de rechter degene moest zijn die zei dat ze niet meteen weg mocht gaan. Ik zou me eerst 10x mogen verantwoorden naar mn ouders en vrienden en weet ik het wie, en zou tegen die tijd wel in de gaten hebben dat het idee eigenlijk een waanzinnige mediageile stunt is. Sowieso, waarom zou je dat record willen halen? Mediageil? (+ mediageile ouders blijkbaar).quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Precies, en verder ben ik het met Vik eens: je bent leerplichtig, dus wacht nog maar gewoon even een paar jaar
Buiten dit geval snap ik sigme's afkeer van strakke regels ook wel hoor, maar in dit geval vind ik het niet het zwaarste wegen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:Wow, wat een klote nieuws om te horen zeg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
chico: thanks voor de tip! ik ga denk ik in de woonkamer ook voor rustig en naturel, met gekleurde accenten ofzo.
Dat mexicaans van (?) blurred perruche klonk ook wel leuk, maar ik ben zelf best rommelig, dus een wat rustigere omgeving lijkt me dan wel handig.. en ook bedankt voor de tip!I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Het lijkt me dat je ook best in de schoolvakanties zelfstandig kan zeilen. Zes weken lang in de zomer zelfs! Maar mevrouw wil een wereldrecord behalen....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Precies, en verder ben ik het met Vik eens: je bent leerplichtig, dus wacht nog maar gewoon even een paar jaar
Buiten dit geval snap ik sigme's afkeer van strakke regels ook wel hoor, maar in dit geval vind ik het niet het zwaarste wegen.
Oeh die wil ik ook gaan halenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef Merel het volgende:
Oh gewoon, zo'n Lack-tafeltje van 16,95. Alles beter dan m'n huidige salontafel. Die Cali nog steeds mag hebben als ze wil
Ik help graagquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Precies dát wat je nu beschrijft vind ik (o.a.) heel mooi!
De huiskamer is 26m2 en half open met de keuken,groot raam op het westen: niet heel licht maar ook zeker niet donker.
kom je dan tzt even stylingtips geven voor de afwerking?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik help graag
Ik denk dat die tafel van Merel erg leuk is in het wit, maar misschien een beetje moeilijk te verven/spuiten en zonde van het massieve hout.. Maar wel mooi!
Ik ga er hele zware boeken in leggen, dan kan je met je voeten op tafel zonder dat de tafel steeds verder van de bank schuiftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef Merel het volgende:
Gewoon de donkerbruine. Inderdaad ook zodat ik m'n zooi onderin kwijt kan
Lack is toch geen massief hout!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik help graag
Ik denk dat die tafel van Merel erg leuk is in het wit, maar misschien een beetje moeilijk te verven/spuiten en zonde van het massieve hout.. Maar wel mooi!
Ik zit er ook weer volop in, lol. Op zich ging het eten wel goed hoor, maar alles is stomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Waarde er een dipje rond? dan is ie nu vast bij mij aangeland, ik ben hartstikke labiel vandaag![]()
Wat een top idee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mijn bed lekker opzoeken. Slaap lekker allemaal![]()
Wel voor de versie met het extra plankje eronder!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt toch heul geen schroevendraaier nodig voor een LACK-tafel? Poten erin draaien en klaar is Merel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt pitten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ja hoor! Er is nu sale bij de v&d, best leuke woondingen voor weinig.. Ik koop gewoon alles wat ik leuk vind in het wit en m'n kamer is nog steeds druk en chaosquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
kom je dan tzt even stylingtips geven voor de afwerking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |