quote:POSTZAK NIET VOL VULLEN. BEN GEEN DE HULK.
Kun je je werk nog afbellen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet zo werken, maar ik kan nog niet eens lang genoeg stoppen met huilen om boodschappen te doen..
Neen..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet zo werken, maar ik kan nog niet eens lang genoeg stoppen met huilen om boodschappen te doen..
Volgens mij ben je ziek!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neen..
Ja, boosheid kan wel goed zijn! Het is niet leuk, maar blijf jezelf vertellen dat het een rotstreek is hoor! Dat scheelt echt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:34 schreef Sts het volgende:
Wat naar, DaD. Ik vind er na zo'n korte tijd achterkomen dat je 'toch niet van iemand houdt' echt heel slap, dan had hij wel even wat langer na mogen denken voor hij bij je terug kwam.
Ik hoop dat het boze gevoel dat je hier waarschijnlijk aan overgehouden hebt en het feit dat je hem nu in zekere zin zelf voor het blok hebt gezet ( sterk! ), je een beetje helpen in de achtbaan van gevoelens die je nu weer door moet.
Dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ziek!
Tijd voor een hete douche, dan jezelf insmeren met lekker ruikende dingesen en warme chocomelk drinken terwijl je een film kijkt
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ziek!
Tijd voor een hete douche, dan jezelf insmeren met lekker ruikende dingesen en warme chocomelk drinken terwijl je een film kijkt
Het papier mag dus alleen vóór het karton, niet erachterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou je ziekmelden lieverd, of eventueel als je er zin in hebt het als afleiding gebruiken...
@maria: hier hangt een bordje boven de kartonbak:
"geen papier. alleen vóór karton". Al 4 jaar lang jeuken mn handen om er een post-it bij te plakken met "maar waar moet ik het áchter karton dan laten?"
Dat ook ja...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
lieve DaD, ik wou dat ik wat dichter bij je in de buurt woonde![]()
je moet niet bang zijn om je ziek te melden, echt niet. er staat heus niet meteen een arbo-arts op je stoep hoor...quote:
negeer mijn vorige post maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gebeld en hij vond het heel rot voor me, en als ik morgen nog thuis wilde blijven moest ik ook gewoon bellen. Wel een last van m'n schouders..
Naja, gewoon ziek melden doe je meestal niet jankend.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
negeer mijn vorige post maar
wat knap van je, je hebt het gewoon eerlijk verteld! ik zou denk ik me gewoon ziek gemeld hebben zonder te melden waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |