en/ofquote:
Dat heb ik nu ook!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij kunt nu zo trots op jezelf zijn, dat je hem de deur gewezen hebt en gezegd hebt dat je hem nooit meer wilt zien. Ik hoop dat het ook lukt om dat te doen...God meid, wat zou ik jou graag een dikke knuffel willen geven!
Jaaa!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorzie een taartenmaakenDaDtroostslankiemeetingdinges in de nabije toekomst.
Ja! Wanneer zijn we welkom DaD?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorzie een taartenmaakenDaDtroostslankiemeetingdinges in de nabije toekomst.
Whehehe, die staan hier ook gezellig naast elkaar in de kastquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:25 schreef conleche het volgende:
Oh en Vik, als je 'Zout op mijn huid' mooi vond: 'Een eigen gezicht', dat is mijn lievelingsboek van Benoite Groult!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat er iets mis is met blond dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
Er is btw helemaal niks mis met blond. Dat wil ik dan weer wel even gezegd hebben.
Nee liedjes die ik leuk vind draai ik wel eens 8x achter elkaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Whehehe, die staan hier ook gezellig naast elkaar in de kastVan wie ik ook erg geniet, en die me ook wel wat lijkt voor Vik, is Francoise Sagan.
Ik ben trouwens uit barre nood maar overgegaan op het systeem: boek erin, ander boek eruit (naar de Kringloop ofzo), want alles puilt uit hierMaar daardoor heb ik wel boekenkasten waarin ik alles zeker wel een paar keer heb gelezen, of dat nog eens wil gaan doen. Ik ben juist dol op herlezen, je beleeft/leert dan weer hele andere dingen van je lievelingsboeken, zeker als je zelf inmiddels weer meer hebt meegemaakt! Mijn Lievelingsverhaal Aller Tijden heb ik vanaf mijn 18e zeker wel ieder jaar weer herlezen. Zo goed!
![]()
En PF, wat ben je toch een schattig cultuurbarbaartje, met je ideeën over boeken. Hoef je cd's ook nooit een tweede keer te beluisteren?
Dat vonden mijn exmeneren ook!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
Er is btw helemaal niks mis met blond. Dat wil ik dan weer wel even gezegd hebben.
Oei, ik durf niet meer vlak bij jou te zitten vlak na jou te posten ben ik bangquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat vonden mijn exmeneren ook!
Heehee, wij moeten nog chocoladetaart eten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oei, ik durf niet meer vlak bij jou te zitten vlak na jou te posten ben ik bang
Ojaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Heehee, wij moeten nog chocoladetaart eten!
Ik neem gewoon mijn meneer niet mee als ik jullie ontmoetGewoon je meneer weghouden bij alles wat blond is (Ik doe natuurlijk ook altijd snel afleiden op straat: Kijk daar!
), ik weet wel hoe het moet hoor
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Dat doe ik bij brunettes, aangezien mijn vriend daar een zwak voor heeft. Lekker is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |