Gezien mijn haarkleur, verstandigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was niet van plan mijn vriend mee te nemen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:51 schreef P.F. het volgende:
Ooo tip: vooral geen happy girly films kijken omdat hij dat nooit wou en ze zo romantisch zijn , liever gewoon een waarin alle mannen vermoord worden!
Ik kan dit bevestigenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
Er is btw helemaal niks mis met blond. Dat wil ik dan weer wel even gezegd hebben.
Ik niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wie zegt dat er iets mis is met blond dan?
Nee? Geluk dat wordt gedeeld! Goed bezig!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
En zo tussen al het echte verdriet en de echte lange afstandsrelaties durf ik t bijna niet te zeggen, maar ik vind t echt niet leuk meer... ik mis de meneer... vooral omdat we nog maar zo kort samen waren voor ie op vakantie ging is t nu heel makkelijk om allemaal dingen in mn hoofd te gaan halen, dat ie me eigenlijk niet zo leuk vindt ofzo... en t is zo moeilijk om het gevoel van "samen" terug te halen omdat t maar zo kort was nog... bah... ik loop de hele dag al op randje van huilen.... en ik zit te wachten tot ie belt want hij zou vanavond bellen... en beuh... *snif* wat een aanstellerij he?
Hiernaar luisteren wil ook altijd wel helpenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:51 schreef P.F. het volgende:
Ooo tip: vooral geen happy girly films kijken omdat hij dat nooit wou en ze zo romantisch zijn , liever gewoon een waarin alle mannen vermoord worden!
Nu begin ik ook te twijfelenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Huh, ik dacht altijd dat Lau een zoon had!
SPOILER: voor wie even geen behoefte heeft aan gezwijmel klik maar nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
je tikt [spoiler= en dan de tekst en dan hekje sluiten die sla ik hier even over...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef neen het volgende:
liev
hoe doe je eigenlijk zo'n titel in je spoiler![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |