Ik vind het nu gelijk niet leuk meerquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Laureline het volgende:
Pffft, heb ik nu iedereen gehad?Wat een ingewikkelde namen trouwens sommigen, met al die hoofdletters en underscores
Al die breezers hierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Laureline het volgende:
Pffft, heb ik nu iedereen gehad?Wat een ingewikkelde namen trouwens sommigen, met al die hoofdletters en underscores
XM, we kijken naar jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Laureline het volgende:
Ik weet wie het zegtquote:
een 0quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef neen het volgende:
Bij kwak ook... is het nu een O of een 0?
Simpel maar leuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
deze jurkjes heb ik nuik LAF meerdere kleuren van 1 jurkje hebben....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die roze kan ik fijn grungy stylen met mn haar piekerig opgestoken, legging eronder, shawl om mn nek geslagen (zwrate tricot, en ik wil m in nog een andere kleur) stoere laarzen eronder of zwarte pumps, grote armband(en) en donkere oogmake up, de grijze en marine meer casual, evt met een gekleurde legging (ik heb lavendel en grijs en soort blauw richting petrol) eronder
oeh en eventueel in de winter een beetje wollig vest eroverheen....
morgen ga ik me helemaal optuigen, dan maak ik wel een fotootjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef P.F. het volgende:
Pixzors kwak!
Ik heb net 4 kledingstukken bij de Zara gekocht voor 24 euro
Zandkleurige skinny, wit zwierig rokje met delftsblauwe fietsen, grijze dunne abercrombie achtige trui, strapless badpak/bodystocking donkerblauw dingetje met strik.
Roze grunge? Ik moest lachen. Maar het klinkt wel erg leuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die roze kan ik fijn grungy stylen met mn haar piekerig opgestoken, legging eronder, shawl om mn nek geslagen (zwrate tricot, en ik wil m in nog een andere kleur) stoere laarzen eronder of zwarte pumps, grote armband(en) en donkere oogmake up, de grijze en marine meer casual, evt met een gekleurde legging (ik heb lavendel en grijs en soort blauw richting petrol) eronder
omdat ik er uit ga zien als een lijk in die kleurquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef P.F. het volgende:
[..]
Roze grunge? Ik moest lachen. Maar het klinkt wel erg leuk!
Ikke wil ook! Alleen heb ik nog niet zoveel goeie lekker zittende leggings voor als het kouder is met laarzen, dus ik moet inslaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb bijna nooit meer broeken aan, jurkjes en rokjes vind ik echt onéindig veel fijner![]()
Californication heb ik gezien, die is idd nicequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Californication? Of Six Feet Under.
Ik ben op dit moment bezig met Grey's Anatomy (seizoen 4), Private Practice (seizoen 3) en Dexter dus. Verder vond ik Battlestar Galactica en nu Caprica ook leuk, maar daarvoor moet je van science fiction houden.
Ow! Ja, die kijken we altijd voor het slapen-gaan :pquote:
West Wing. Zo gweldig leuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dexter is leuk![]()
Ik ben op zoek naar een leuke serie, iemand nog een aanrader?
Gezien of mee bezig (in willekeurige volgorde): Flash forward, Heroes, My name is Earl, How I met your mother, Drop dead diva, True blood, The big bang theory, Mad men.
Ja doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Als er meerdere reacties op een feestboek-post zijn, mis ik ook het knopje "alle x reacties lezen".
Ik geloof dat ik m'n account maar ga opheffen, wat een waardeloze site.
Omdat ze jurkjes heeft gekocht?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef neen het volgende:
Volgens mij heeft kwak het echt goed te pakken![]()
leuk
En omdat ze heeeeel veeeeel ging smsen en heeeeeel lang bellen en morgen ging ze er heeeeeeeeeel mooi uitzien omdat ze met hem ging eten enzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk Kwak!
[..]
Omdat ze jurkjes heeft gekocht?
En je vergeet gewoon degene die de discussie startte!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Laureline het volgende:
Die van een tijdje geleden? Ik heb een beetje gemist hoe en waarom dat toen is afgelopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O kwark met bramen
L paprikasoep, melk, 3 bruine boterhammen: mosterdkaas, tonijnsalade, filet americain
T appel, banaan, vivit, sinaasappelsap
D gnocchi met tuinerwten en mascarpone en basilicum enzo
En ik mis de meneer
Leuke jurkjes Kwak, die stonden ook op m'n (ellenlangequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooja, jij hebt een naam met een getal erin, die vond ik zeker ook te moeilijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je vergeet gewoon degene die de discussie startte!.
Kan iemand anders mij de pm ff doorsturen?.
Ja, over twee weken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Sts het volgende:
[..]
Leuke jurkjes Kwak, die stonden ook op m'n (ellenlange) H&M verlanglijstje. Zijn de mouwen lang of meer driekwart?
Mini (nee, niet de mini), komt je vriend tussentijds nog een keer die kant op?
Dat heb ik ook niet heel duidelijk uitgelegd hier, dus zo gek is het niet dat je dat hebt gemistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die van een tijdje geleden? Ik heb een beetje gemist hoe en waarom dat toen is afgelopen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:34 schreef conleche het volgende:
Hey ik ben de eerste en dat zou niet moeten, want ik heb de post van mini ook nog gelezen vannacht.
*zich omdraait*
Done.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand die de PM ook naar mij kan doorsturen?.
Fringe viel mij heel erg tegen. De opzet is leuk maar die vader(en zoon) hing me na 6 afleveringen al zo de keel uit. Allemaal net iets tèquote:
gewoon van H&M! 15 euro per stuk...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kwak! Wat een leuke jurkjes <3 Waar heb je die vandaan?
meer driekwartquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Sts het volgende:
[..]
Leuke jurkjes Kwak, die stonden ook op m'n (ellenlange) H&M verlanglijstje. Zijn de mouwen lang of meer driekwart?
Mini (nee, niet de mini), komt je vriend tussentijds nog een keer die kant op?
de family was jaloers dat zusje mij al wel ging zien en zij nog nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef anna82 het volgende:
En Kwak, wat leuk dat je gaat eten met de meneer en zijn zusje. Maakt meeting the family straks ook veel meer relax!
No lekker koese!
Aye, dat had ik idd gemist. Ken ze allebei niet btw. Maar net even opgezocht en lijken me allebei heel goed te doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:42 schreef kwakz0r het volgende:
@coco: ik raadde je fringe en the west wing aan maar daar heb je denk ik overheen gelezen
@vulcanj: fringe heb ik nog niet gekeken, kreeg t als tip van een vriendin op wiens tv oordeel ik doorgaans wel kan afgaan
Is 't vriendje blind dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:33 schreef kwakz0r het volgende:
classic, ik heb een ontzettende roodglanzende neuspunt van twee pukkels. vriendje ziet het vast niet, maar ik vind het stom. echt classic, juist nu, ik heb nooit pukkels op mn neus....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef Phaidra het volgende:
Sorry, wil niet spoileren voor mensen die het misschien nog willen zien, maar moest het even kwijt.
Mag ik hem ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef neen het volgende:
Ik heb de pm doorgestuurd mensengeen nood! Ik doe dat gewoon, geheel belangeloos.
Waarom moet je dat kalf aanmelden? Is dat tegen de gekkekoeienziekte?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Ik was al wel op maar ik moest het kalf melk geven en Hond laten schijten enzo.
En nu de ambtenariij maar eens bellen, ik moet dat kalf aanmelden en dat kan ik steeds maar niet.
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand die de PM ook naar mij kan doorsturen?.
Het kalf is geboren met twee enorme oorflappen in - nou ja, bijna dan. Volgens moeten die erin voordat het kalf droog is. In elk geval, bij zo'n klein kalfje zijn de flappen zowat groter dan de oren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Waarom moet je dat kalf aanmelden? Is dat tegen de gekkekoeienziekte?
O, en moet het kalf dan ook zo'n oording?
lijkt me logisch dat je hem dan mist, Merel..!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet heel duidelijk uitgelegd hier, dus zo gek is het niet dat je dat hebt gemistHet gaat gewoon niet werken omdat we te veel verschillen, hoe leuk we elkaar ook vinden. Maar het is dus vooral een rationele beslissing, emotioneel ben ik het er nog niet helemaal mee eens
We hadden gisteren weer even gebeld en daardoor miste ik hem gewoon weer even.
Ennuh.. Goeiemorgen!
Jemig wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Het kalf is geboren met twee enorme oorflappen in - nou ja, bijna dan. Volgens moeten die erin voordat het kalf droog is. In elk geval, bij zo'n klein kalfje zijn de flappen zowat groter dan de oren.
Die had ze dus al. De boer waar ze vandaan komt heeft het dier afgemeld - het is niet meer bij hem. Ik moet Clara aanmelden; ze is hier aangekomen. En daartussen mag niet teveel tijd zitten want dan is er administratief een koe zoek. Maar ja, het kalf was een verrassing en tegenwoordig moet je om een kalf te ontvangen regegistreerd runderhouder zijn - ik als schapen- en varkenshouder kan maar zo geen koe aanmelden. En allerlei dingen moeten per se via internet (ergo; elke bejaarde boer met een beestje moet een computer en internet), maar dit moet per se via de post, want ik moet op een papier aankruisen "hobby" en " pak 'm beet een stuk of twee".
Heen & weer sturen duurt een werkdag of 10; eergister hadden ze mijn papieren binnen, gister in het systeem, en dan moeten er nog drie instanties worden ingelicht (of meer, maar drie waarvan ik weet) en dan alle machtigingen goed gezet worden in " systemen" en ze bellen vanmiddag terug.
Wat een onzin allemaal. Ik hoef ook helemaal niet te weten wat voor uitvoering jouw mini precies is, ik hou wel van open eindjes.
das mooi want ik moet opruimen en tas inpakken én nog een studieopdracht afmakenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
j'aime j'aime la vie-hieieieiieieie wooohoohohooooooo lalalalaaaaaa![]()
de homo 100 is weer op de radio, fijne opruim- werk- en meeblèr muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |