)
)

. Ik was zo blij voor je. Hoe dúrft ie
. Ik was zo blij voor je. Hoe dúrft ie   .
. .
. . (mijn foto is lang niet zo imposant als het gebouw, maar google geeft ook geen leuke)
. (mijn foto is lang niet zo imposant als het gebouw, maar google geeft ook geen leuke) . Herinner me iets over achter de coulissen spelen met verkleedkleren en een mr die grapte dat ze hem verpestte?
. Herinner me iets over achter de coulissen spelen met verkleedkleren en een mr die grapte dat ze hem verpestte?   

Nee, alleen maar in de regen in kleine tentjes is ook niets..dat snap ik ook wel!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef neen het volgende:
Als het een beetje vies weer is kun je toch wel lekker kamperen? Ook al is het misschien wel kut, waardeer je erna jullie 15m2 misschien ook weer wat meer + niet constant op de lippen van de duutsers moeder + vriend.

Ik kan het me voorstellen! Zo blij dat ik 'm niet al in december heb gezien, want eind september begint s5 pas weer!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De duutser is er al maanden door de war door, die Dexter finale. Ik heb alleen nog maar het eerste seizoen gezien..
Oh, en ik denk dat de mini een meisje is...Grappig dat anderen dachten een jongen!

Owww, sorry!! Ik dacht dat ik het zo vaag genoeg had gehouden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef P.F. het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk dat ik nu weet dat Dexter onverwacht en niet leuk eindigt

Ik zit nog ergens in seizoen 3 dus ik ben waarschijnlijk precies op tijd klaar voor seizoen 5.
 Ik zit nog ergens in seizoen 3 dus ik ben waarschijnlijk precies op tijd klaar voor seizoen 5.  

Ben ook nog bij de Ikea geweest. Moest grote opbergdozen hebben enzo, want besloten om 't huis helemaal te declutteren. Alle overbodige zooi eruit. Heb veel onrust in mijn hoofd/lijf de laatste tijd, en volgens mij komt dat mede door de overbodige rommel in mijn huis.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
Wezen verven, naar Ikea geweest en toen was het 8 uur voordat ik mn avondeten had. Dus al sinds 6 uur knallende koppijn, zo maar wat innemen.

Ik heb Dexter ook op Facebook maar ik lees automatisch over dat soort spam heenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had het einde van Dexter al op Facebook gelezen.Ik zit nog ergens in seizoen 3 dus ik ben waarschijnlijk precies op tijd klaar voor seizoen 5.
 !
!

Dexter is leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Dexter staat nog op mijn lijstje met te bekijken series. Dus zouden jullie niet willen spoileren? Dank!

Eensch!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Dexter staat nog op mijn lijstje met te bekijken series. Dus zouden jullie niet willen spoileren? Dank!
 Gelukkig houdt hij het dus iig uit tot S04
 Gelukkig houdt hij het dus iig uit tot S04  !!
!!

Ik moet mijn spullen nog even inpakken, dus ik ga alvast loggen.
 Ik moet mijn spullen nog even inpakken, dus ik ga alvast loggen. 

Fringequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dexter is leuk
Ik ben op zoek naar een leuke serie, iemand nog een aanrader?
Gezien of mee bezig (in willekeurige volgorde): Flash forward, Heroes, My name is Earl, How I met your mother, Drop dead diva, True blood, The big bang theory, Mad men.

Maar jullie zijn veel te nieuwsgierig!
  Maar jullie zijn veel te nieuwsgierig!   

Shit man, ik dacht, 'mooi, net op tijd thuis voor het verlossende woord!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, ben je even met mini, meneer, vriendin en vriendje van de mini uit eten, is er een hele discussie gaande over het geslacht van je kind

Ik probeer ook eens iets niet letterlijk op internet te vermeldenMaar jullie zijn veel te nieuwsgierig!

" weten we nog niks!
 " weten we nog niks!   Als je iets niet MAG weten is het alleen maar erger met de nieuwsgierigheid
 Als je iets niet MAG weten is het alleen maar erger met de nieuwsgierigheid   

Californication? Of Six Feet Under.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dexter is leuk
Ik ben op zoek naar een leuke serie, iemand nog een aanrader?
Gezien of mee bezig (in willekeurige volgorde): Flash forward, Heroes, My name is Earl, How I met your mother, Drop dead diva, True blood, The big bang theory, Mad men.

), Private Practice (seizoen 3) en Dexter dus. Verder vond ik Battlestar Galactica en nu Caprica ook leuk, maar daarvoor moet je van science fiction houden.
), Private Practice (seizoen 3) en Dexter dus. Verder vond ik Battlestar Galactica en nu Caprica ook leuk, maar daarvoor moet je van science fiction houden.

Second that!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja joehoeee PM over de mini!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |