abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84911146
Ik vind het helemaal niet leuk dat ik nu weet dat Dexter onverwacht en niet leuk eindigt :'(
pi_84911210
Kun je ze niet afzeggen Nynke?
pi_84911270
Ik dacht ook een meisje!

Ha, met een omweg toch boeken op mijn foon O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:46:39 #179
236335 neen
schone schijn
pi_84911349
Als het een beetje vies weer is kun je toch wel lekker kamperen? Ook al is het misschien wel kut, waardeer je erna jullie 15m2 misschien ook weer wat meer + niet constant op de lippen van de duutsers moeder + vriend.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:56:03 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84911919
Nynke, waarom stem je daarmee in??
Mooi niet dat het hier gebeurd. Als ik niet ZO duidelijk was geweest waren mijn vrien, zijn kinderen en zijn ouders al 4 x op vakantie geweest.
Dat weiger ik.... zoekt vriend maar uit hoe hij het aan zijn ouders uitlegd of hij gaat maar zonder mij, niet mijn probleem.

(wow ik ben best wel streng soms :o)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:00:16 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84912138
Bedtijd :z

Fijne avond :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84912202
Ahw DaD -O-. Ik was zo blij voor je. Hoe dúrft ie :{.

Wezen verven, naar Ikea geweest en toen was het 8 uur voordat ik mn avondeten had. Dus al sinds 6 uur knallende koppijn, zo maar wat innemen :X.

In de oude bieb van Trinity College werd mijn boekenjunkie gevoel echt wakker. Overal boeken, het rook er zelfs naar oude boeken O+. (mijn foto is lang niet zo imposant als het gebouw, maar google geeft ook geen leuke)

En ik dacht dat de mini van Laureline een jongen was :P. Herinner me iets over achter de coulissen spelen met verkleedkleren en een mr die grapte dat ze hem verpestte? :+
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:06:57 #183
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84912553
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef neen het volgende:
Als het een beetje vies weer is kun je toch wel lekker kamperen? Ook al is het misschien wel kut, waardeer je erna jullie 15m2 misschien ook weer wat meer + niet constant op de lippen van de duutsers moeder + vriend.
Nee, alleen maar in de regen in kleine tentjes is ook niets..dat snap ik ook wel!

@ Uniek: ik stem daarmee in omdat de moeder van de duutser nog noooit hier geweest is, en niet zoveel geld heeft. Ach ja, t komt wel goed..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84912714
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef AKnynke het volgende:

[..]

De duutser is er al maanden door de war door, die Dexter finale. Ik heb alleen nog maar het eerste seizoen gezien..

Oh, en ik denk dat de mini een meisje is...Grappig dat anderen dachten een jongen!
Ik kan het me voorstellen! Zo blij dat ik 'm niet al in december heb gezien, want eind september begint s5 pas weer! }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84912847
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef P.F. het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk dat ik nu weet dat Dexter onverwacht en niet leuk eindigt :'(
Owww, sorry!! Ik dacht dat ik het zo vaag genoeg had gehouden. oO< :@
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84912959
Ik had het einde van Dexter al op Facebook gelezen. :') Ik zit nog ergens in seizoen 3 dus ik ben waarschijnlijk precies op tijd klaar voor seizoen 5. :7
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84913029
Hmmmmm. Dexter staat nog op mijn lijstje met te bekijken series. Dus zouden jullie niet willen spoileren? Dank! :*
pi_84913149
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
Wezen verven, naar Ikea geweest en toen was het 8 uur voordat ik mn avondeten had. Dus al sinds 6 uur knallende koppijn, zo maar wat innemen :X.
Ben ook nog bij de Ikea geweest. Moest grote opbergdozen hebben enzo, want besloten om 't huis helemaal te declutteren. Alle overbodige zooi eruit. Heb veel onrust in mijn hoofd/lijf de laatste tijd, en volgens mij komt dat mede door de overbodige rommel in mijn huis.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:17:16 #189
236335 neen
schone schijn
pi_84913215
Ik ging net even bellen, liep ik buiten een rondje wilde iemand allemaal foto lijstjes in de vuilnisbak gooien die buiten stonden. Gratis fotolijstjes! :')
pi_84913354
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had het einde van Dexter al op Facebook gelezen. :') Ik zit nog ergens in seizoen 3 dus ik ben waarschijnlijk precies op tijd klaar voor seizoen 5. :7
Ik heb Dexter ook op Facebook maar ik lees automatisch over dat soort spam heen :')!
pi_84913363
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Dexter staat nog op mijn lijstje met te bekijken series. Dus zouden jullie niet willen spoileren? Dank! :*
Dexter is leuk :)

Ik ben op zoek naar een leuke serie, iemand nog een aanrader?

Gezien of mee bezig (in willekeurige volgorde): Flash forward, Heroes, My name is Earl, How I met your mother, Drop dead diva, True blood, The big bang theory, Mad men.
pi_84913398
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef conleche het volgende:
Eensch!

Ik heb al zo een slecht voorgevoel en ik ben pas bij S01 :'( Gelukkig houdt hij het dus iig uit tot S04 :D!!
pi_84913464
Morgen (t/m zondagochtend) gaan we met een groepje vrienden naar de camping in Luxemburg :s) Ik moet mijn spullen nog even inpakken, dus ik ga alvast loggen.

Fijn weekend allemaal! :*
pi_84913686
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gezien of mee bezig (in willekeurige volgorde): Flash forward, Heroes, My name is Earl, How I met your mother, Drop dead diva, True blood, The big bang theory, Mad men.
Fringe
The west wing
Kwak
pi_84913703
Whehehe, ben je even met mini, meneer, vriendin en vriendje van de mini uit eten, is er een hele discussie gaande over het geslacht van je kind _O- _O-

Ik probeer ook eens iets niet letterlijk op internet te vermelden :P Maar jullie zijn veel te nieuwsgierig! :o
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:27:30 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84913777
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, ben je even met mini, meneer, vriendin en vriendje van de mini uit eten, is er een hele discussie gaande over het geslacht van je kind _O- _O-

Ik probeer ook eens iets niet letterlijk op internet te vermelden :P Maar jullie zijn veel te nieuwsgierig! :o
Shit man, ik dacht, 'mooi, net op tijd thuis voor het verlossende woord! O+ " weten we nog niks! _O- Als je iets niet MAG weten is het alleen maar erger met de nieuwsgierigheid :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84913793
Ja joehoeee PM over de mini!
pi_84913848
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Californication? Of Six Feet Under. O+
Ik ben op dit moment bezig met Grey's Anatomy (seizoen 4 :')), Private Practice (seizoen 3) en Dexter dus. Verder vond ik Battlestar Galactica en nu Caprica ook leuk, maar daarvoor moet je van science fiction houden.
pi_84913896
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja joehoeee PM over de mini!
Second that! :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:30:14 #200
236335 neen
schone schijn
pi_84913935
Ik kijk tekenfilms, zoals Family Guy en South Park :') maar echt de seizoenen volg ik niet. Dat lijkt me altijd zoveel werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')