En omdat ze heeeeel veeeeel ging smsen en heeeeeel lang bellen en morgen ging ze er heeeeeeeeeel mooi uitzien omdat ze met hem ging eten enzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk Kwak!
[..]
Omdat ze jurkjes heeft gekocht?

En je vergeet gewoon degene die de discussie startte!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Laureline het volgende:
Pffft, heb ik nu iedereen gehad?Wat een ingewikkelde namen trouwens sommigen, met al die hoofdletters en underscores
 .
. .
.

geen nood! Ik doe dat gewoon, geheel belangeloos.
 geen nood! Ik doe dat gewoon, geheel belangeloos. ik zo vanuit stilte ineens: "HUH?" en m'n moeder schrok en er viel drinken uit haar glas.
 ik zo vanuit stilte ineens: "HUH?" en m'n moeder schrok en er viel drinken uit haar glas.

.
. .
. .
.

Die van een tijdje geleden? Ik heb een beetje gemist hoe en waarom dat toen is afgelopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O kwark met bramen
L paprikasoep, melk, 3 bruine boterhammen: mosterdkaas, tonijnsalade, filet americain
T appel, banaan, vivit, sinaasappelsap
D gnocchi met tuinerwten en mascarpone en basilicum enzo
En ik mis de meneer

Leuke jurkjes Kwak, die stonden ook op m'n (ellenlangequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
deze jurkjes heb ik nuik LAF meerdere kleuren van 1 jurkje hebben....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die roze kan ik fijn grungy stylen met mn haar piekerig opgestoken, legging eronder, shawl om mn nek geslagen (zwrate tricot, en ik wil m in nog een andere kleur) stoere laarzen eronder of zwarte pumps, grote armband(en) en donkere oogmake up, de grijze en marine meer casual, evt met een gekleurde legging (ik heb lavendel en grijs en soort blauw richting petrol) eronder
oeh en eventueel in de winter een beetje wollig vest eroverheen....
 ) H&M verlanglijstje. Zijn de mouwen lang of meer driekwart?
 ) H&M verlanglijstje. Zijn de mouwen lang of meer driekwart?  ), komt je vriend tussentijds nog een keer die kant op?
 ), komt je vriend tussentijds nog een keer die kant op?

!!
!!

Oooja, jij hebt een naam met een getal erin, die vond ik zeker ook te moeilijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je vergeet gewoon degene die de discussie startte!.
Kan iemand anders mij de pm ff doorsturen?.

Ja, over twee weken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Sts het volgende:
[..]
Leuke jurkjes Kwak, die stonden ook op m'n (ellenlange) H&M verlanglijstje. Zijn de mouwen lang of meer driekwart?
Mini (nee, niet de mini), komt je vriend tussentijds nog een keer die kant op?
 Maar, nouja, het is allemaal een beetje ingewikkeld.
 Maar, nouja, het is allemaal een beetje ingewikkeld. 

. goeiemorgen btw.
. goeiemorgen btw.

Dat heb ik ook niet heel duidelijk uitgelegd hier, dus zo gek is het niet dat je dat hebt gemistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die van een tijdje geleden? Ik heb een beetje gemist hoe en waarom dat toen is afgelopen.
 Het gaat gewoon niet werken omdat we te veel verschillen, hoe leuk we elkaar ook vinden. Maar het is dus vooral een rationele beslissing, emotioneel ben ik het er nog niet helemaal mee eens
 Het gaat gewoon niet werken omdat we te veel verschillen, hoe leuk we elkaar ook vinden. Maar het is dus vooral een rationele beslissing, emotioneel ben ik het er nog niet helemaal mee eens  We hadden gisteren weer even gebeld en daardoor miste ik hem gewoon weer even.
 We hadden gisteren weer even gebeld en daardoor miste ik hem gewoon weer even.  

quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:34 schreef conleche het volgende:
Hey ik ben de eerste en dat zou niet moeten, want ik heb de post van mini ook nog gelezen vannacht.
*zich omdraait*

Done.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand die de PM ook naar mij kan doorsturen?.
 .
. ! Dus ben ik maar opnieuw begonnen...
! Dus ben ik maar opnieuw begonnen...   . Was gelukkig nog niet zo heel ver.
 . Was gelukkig nog niet zo heel ver.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |