abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:34:27 #251
236335 neen
schone schijn
pi_84917647
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk Kwak!
[..]

Omdat ze jurkjes heeft gekocht?
En omdat ze heeeeel veeeeel ging smsen en heeeeeel lang bellen en morgen ging ze er heeeeeeeeeel mooi uitzien omdat ze met hem ging eten enzo.

Dat is toch leuheuk O+
het lijkt niet wat het is
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:38:25 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84917843
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Laureline het volgende:
Pffft, heb ik nu iedereen gehad? :P Wat een ingewikkelde namen trouwens sommigen, met al die hoofdletters en underscores }:|
En je vergeet gewoon degene die de discussie startte! :'(.

Kan iemand anders mij de pm ff doorsturen? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_84917861
Het is een.........kind!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:41:41 #254
236335 neen
schone schijn
pi_84917991
Ik heb de pm doorgestuurd mensen B-) geen nood! Ik doe dat gewoon, geheel belangeloos.

En ik barst van de energie? Ik ga maar even in de stad kijken zo denk ik. Hier kijk ik nu een of andere horror film met m'n moeder.... net ging zo'n dude een matje verplaatsen en er zat een luik onder! :o ik zo vanuit stilte ineens: "HUH?" en m'n moeder schrok en er viel drinken uit haar glas.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:41:45 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84917995
Dank voor de pm, neen! :*.

Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen :W.

En nee, X_M, niet je feestboek opheffen! :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_84918225
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O kwark met bramen
L paprikasoep, melk, 3 bruine boterhammen: mosterdkaas, tonijnsalade, filet americain
T appel, banaan, vivit, sinaasappelsap
D gnocchi met tuinerwten en mascarpone en basilicum enzo

En ik mis de meneer :{
Die van een tijdje geleden? Ik heb een beetje gemist hoe en waarom dat toen is afgelopen. :@
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84918307
Oja, misschien moet ik ook eens een lijstje doen.
O: yoghurt met cruesli
T: koffie met melk
L: 2x volkorenbrood met brie
T: carrot cupcake
T: banaan
S: spinnen
D: chili met veel groente in wraps

Overigens mis ik de meneer ook. Of eigenlijk mannen in het algemeen. Maar tegelijkertijd ben ik blij dat ik lekker alleen ben. Wat een gedoe. :')
pi_84918793
Ik ben net met mijn meneer naar de film geweest en toen we terugliepen naar de tram werd meneer aan alle kanten gecheckt door andere manspersonen!

Na de derde had ik hem door: gaypride dit weekend! :D
pi_84919211
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
deze jurkjes heb ik nu O+ ik LAF meerdere kleuren van 1 jurkje hebben....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en die roze kan ik fijn grungy stylen met mn haar piekerig opgestoken, legging eronder, shawl om mn nek geslagen (zwrate tricot, en ik wil m in nog een andere kleur) stoere laarzen eronder of zwarte pumps, grote armband(en) en donkere oogmake up O+, de grijze en marine meer casual, evt met een gekleurde legging (ik heb lavendel en grijs en soort blauw richting petrol) eronder O+ oeh en eventueel in de winter een beetje wollig vest eroverheen....
Leuke jurkjes Kwak, die stonden ook op m'n (ellenlange :') ) H&M verlanglijstje. Zijn de mouwen lang of meer driekwart?

Mini (nee, niet de mini :P ), komt je vriend tussentijds nog een keer die kant op?
pi_84919924
Mijn nieuwe trui staat in het wat draag je vandaag topic, maar ik geloof dat ik beter een foto bij daglicht had kunnen maken :')!!
pi_84919946
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En je vergeet gewoon degene die de discussie startte! :'(.

Kan iemand anders mij de pm ff doorsturen? :P.
Oooja, jij hebt een naam met een getal erin, die vond ik zeker ook te moeilijk :@

Maar hee, ik heb je nog wel een leuke schrijfster aangeraden. In een toneelstuk van haar zit het volgende geweldige citaat (volgens de tekst van Talleyrand, ik heb het echter nooit teruggevonden:)"Met schoonheid win je veertien dagen."
Dat plaatst alles wel weer in perspectief, toch :7
pi_84920217
En Kwak, wat leuk dat je gaat eten met de meneer en zijn zusje. Maakt meeting the family straks ook veel meer relax!

No lekker koese!
pi_84923574
Ik wil zaterdag naar een feest, nu kan het vriendje niet en nu heb ik eigenlijk niemand om mee te gaan. Zonde!!!
pi_84924134
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Sts het volgende:

[..]

Leuke jurkjes Kwak, die stonden ook op m'n (ellenlange :') ) H&M verlanglijstje. Zijn de mouwen lang of meer driekwart?

Mini (nee, niet de mini :P ), komt je vriend tussentijds nog een keer die kant op?
Ja, over twee weken. :) Maar, nouja, het is allemaal een beetje ingewikkeld. :')

Leuke jurkjes inderdaad Kwak! Als ik die zie krijg ik alweer bijna zin in de herfst. O+
pi_84925544
Hey ik ben de eerste en dat zou niet moeten, want ik heb de post van mini ook nog gelezen vannacht.

*zich omdraait*
pi_84925589
Ik heb niet zoveel boeiends te melden, behalve "jeej nog maar 1 ochtend werken en dan weekend!" dus dan zeg ik maar niets he :@. goeiemorgen btw.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 07:42:21 #267
331 Merel
Be here now.
pi_84925611
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Die van een tijdje geleden? Ik heb een beetje gemist hoe en waarom dat toen is afgelopen. :@
Dat heb ik ook niet heel duidelijk uitgelegd hier, dus zo gek is het niet dat je dat hebt gemist ;) Het gaat gewoon niet werken omdat we te veel verschillen, hoe leuk we elkaar ook vinden. Maar het is dus vooral een rationele beslissing, emotioneel ben ik het er nog niet helemaal mee eens :P We hadden gisteren weer even gebeld en daardoor miste ik hem gewoon weer even.

Ennuh.. Goeiemorgen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 07:46:32 #268
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84925645
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 07:34 schreef conleche het volgende:
Hey ik ben de eerste en dat zou niet moeten, want ik heb de post van mini ook nog gelezen vannacht.

*zich omdraait*
:D
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 07:56:56 #269
236335 neen
schone schijn
pi_84925741
Ik was nog even in het centrum geweest om een drankje te doen, maar nu zou ik iemand helpen dis zit ik alweer in de auto. Ik ga er vanuit dat we met koffie beginnen ;')

Wel lekkere ochtend hoor, heerlijk.
pi_84925746
Iemand die de PM ook naar mij kan doorsturen? :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:00:35 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84925771
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand die de PM ook naar mij kan doorsturen? :@.
Done.

En goeiemorgen :W.

Ik was dus Red Dead Redemption aan het spelen hè? (gisteren). En ik vond het zo raar dat ik maar geen nieuwe missies kreeg. Bleek dat ik de hele tijd een saved game van Mark aan het spelen was en hij heeft het al uitgespeeld :')! Dus ben ik maar opnieuw begonnen... oO< . Was gelukkig nog niet zo heel ver.
Niet meer actief op Fok!
pi_84925774
Mogge!
Heerlijk geslapen vannacht, na de brakheid gister :)
Hm, ik gok een jongetje, mag ik ook het verlossende antwoord?

Zo'n zin in weekend!
pi_84925882
:W

En weer aan het werk. Zit hier braaf aan mijn bakje yoghurt met muesli :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84925955
Goodmorning!

Ik deed ook een Co'tje: gister als laatste weg, vanochtend als eerste op kantoor. Nu twee bakken koffie op en ik hou helemaal niet van koffie :O

En Mini, gaat het allemaal goed, zo met een Atlantische Oceaan tussen jullie in?
pi_84926025
Goeiemorgen!
Ik was al wel op maar ik moest het kalf melk geven en Hond laten schijten enzo.
En nu de ambtenariij maar eens bellen, ik moet dat kalf aanmelden en dat kan ik steeds maar niet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')