Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ben aan het afkicken van MENquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:14 schreef MPG het volgende:
GF zweert MEN af en is meteen weer op dreef.
ik ben nog niet zo ergquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 16:07 uur
01. 037 Dr_Flash
02. 032 TJDoornbos
03. 032 Marijkezwolle
04. 028 Panda72
05. 018 goldfinger1963
06. 013 AnalPirateOfTheCarribean
07. 011 Fha
08. 009 OA
09. 007 MPG
10. 007 Solique
11. 006 Muck
12. 003 DaMart
13. 003 Giertje
14. 003 Kuukske
15. 002 sararaats
16. 001 LovelyLady
17. 001 Trevland
Nee, het is wel weer te zien wie er geen kut te doen heeft op zijn werkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
even de tussenstand![]()
[..]
ik ben nog niet zo erg
iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het is wel weer te zien wie er geen kut te doen heeft op zijn werk.
He, mijn posts van vannacht tellen ook mee, en toen kon ik niet slapen jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
even de tussenstand![]()
[..]
ik ben nog niet zo erg
Lovelyquote:
die van mij tellen ook altijd meequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, mijn posts van vannacht tellen ook mee, en toen kon ik niet slapen ja
Maar wat weten we eigenlijk wel?
die had je tijdens je pauze moeten opetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef TJDoornbos het volgende:
terug van pauze, gewapend met een kitkat chunky white en cola
GFquote:
Ik weet dat koffie en thee erg lekker isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, mijn posts van vannacht tellen ook mee, en toen kon ik niet slapen ja
Maar wat weten we eigenlijk wel?
ik moet niks.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die had je tijdens je pauze moeten opeten
Nu zit ie met volle mond te praten tegen klantenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die had je tijdens je pauze moeten opeten
Ja, maar jij bent 's nachts wakker voor je beroep, da's andersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van mij tellen ook altijd mee![]()
hoe we koffie en thee moeten drinken
niet alleen voor me beroepquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent 's nachts wakker voor je beroep, da's anders![]()
Aha
je bent de Koffie Masterquote:
Is beter dan de hijger uithangen en vunzige taal uit te slaan naar klantenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu zit ie met volle mond te praten tegen klanten.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is beter dan de hijger uithangen en vunzige taal uit te slaan naar klanten
Kan soms ook wel eens leuk zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik had laatst een hijger aan de deur
Ik heb zo'n "ik koop niet aan de deur sticker", daardoor is het aantal deurhijgers drastisch afgenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nee hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Oeh dat doen de dames van lichte zeden ook vaakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ga je eten?quote:
Makkelijkquote:
Kroketjes, frikandellen en pastasaladequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Makkelijk
Ik heb echt ook nergens zin in, de jongens willen frikandellen en kroketjes op brood![]()
Ik heb nog een restje pastasalade over van gister, denk dat ik dat wel op maak
Doe mij zulks een collega!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kroketjes, frikandellen en pastasalade![]()
Vanavond doe ik ook lekker makkelijk, collega heeft roti gemaakt en is zo lief geweest om ook mij van een portie van haar zalige kookkunsten te voorzien.
Ja ze is heel lief. Vond dat ik goed moet eten en voor mijzelf moet zorgen(alsof ik afval/ziek word als ik een avondje niet eet hihi). Ik heb niet zoveel zin om te koken sinds dat ik gehoord heb over mijn nichtje en gisteravond werd ik ook nog laat gebeld dat mijn tante een beroerte heeft gehad.quote:
Flesquote:
Rotiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kroketjes, frikandellen en pastasalade![]()
Vanavond doe ik ook lekker makkelijk, collega heeft roti gemaakt en is zo lief geweest om ook mij van een portie van haar zalige kookkunsten te voorzien.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh roti is ook lekker![]()
Panda, het zit niet mee in je familiezo krijg je nogal een hoop op je bordje
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo Lovely maar er zijn meer mensen die wat op heel wat op hun bordje krijgen tijdens hun leven. Ik blijf positief. Tenminste dat probeer ik er vloeien heel wat tranen. Maar gelukkig heb ik genoeg lieve mensen om mij heen aan wie ik steun heb. Mijn lieve enorm sterke oma die heel wat verdriet te verwerken heeft zegt altijd ook deze beproeving zal voorbij gaan.
Awww, het lijkt wel alsof alles tegelijk komt zeg!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ze is heel lief. Vond dat ik goed moet eten en voor mijzelf moet zorgen(alsof ik afval/ziek word als ik een avondje niet eet hihi). Ik heb niet zoveel zin om te koken sinds dat ik gehoord heb over mijn nichtje en gisteravond werd ik ook nog laat gebeld dat mijn tante een beroerte heeft gehad.
Dank jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]gefeliciteerd met je 6000ste post Panda
![]()
Ik zal zeker om mijzelf denken hoor dank je wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww, het lijkt wel alsof alles tegelijk komt zeg!![]()
Maar ik moet je collega wel gelijk geven! Pas goed op jezelf!
*knuffel*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ze is heel lief. Vond dat ik goed moet eten en voor mijzelf moet zorgen(alsof ik afval/ziek word als ik een avondje niet eet hihi). Ik heb niet zoveel zin om te koken sinds dat ik gehoord heb over mijn nichtje en gisteravond werd ik ook nog laat gebeld dat mijn tante een beroerte heeft gehad.
dank je wel voor de knuffelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*knuffel*
getverdemme zeg, het is wel even raak bij jou he
Tuurlijk zijn er genoeg mensen op de wereld die erge(re) dingen meemaken. Wel fijn dat je veel steun kan vinden bij de mensen om je heen, en heel erg knap dat je zo positief bent, maar het is ook niet erg als je het even niet meer ziet zitten hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo Lovely maar er zijn meer mensen die wat op heel wat op hun bordje krijgen tijdens hun leven. Ik blijf positief. Tenminste dat probeer ik er vloeien heel wat tranen. Maar gelukkig heb ik genoeg lieve mensen om mij heen aan wie ik steun heb. Mijn lieve enorm sterke oma die heel wat verdriet te verwerken heeft zegt altijd ook deze beproeving zal voorbij gaan.
Vertelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet echt zooooooooooooooo nodig ander werk
Dat was kort, maar krachtigquote:
hoezo dat ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet echt zooooooooooooooo nodig ander werk
STquote:
laters beertjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
zo ik ga zo maar eens op huis aan. Misschien kom ik hier vanavond nog wel even posten.
TJquote:
zijn we weer alleen flesquote:
In-ha-len.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef DaMart het volgende:
De Fransen hebben weer eens bewezen dat ik terecht een hekel aan ze heb.
Die slakkenvreters zijn echt wat ze eten en hun Multivlaai rijdt op kruipolie. Bij een verkeerslicht hebben ze ene half uur nodig om te realiseren dat groen betekent dat je door mag rijden en als er 100 meter verderop een zebrapad ligt, waar niemand in de buurt is, gaan ze ineens vol in de remmen...
.
Er zat nog een auto tussen en op een tachtigkilometerweg met verkeer dat de andere kant op gaat, ga ik niet inhalenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
In-ha-len.
Of: Groot Licht.
Of: Toe-ter.
Trevquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:47 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Gelukkig morgen een andere baas
Hey MPGquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Trev.
Andere baas? Andere baan? Of andere chef?
Ben je aangenomen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:47 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Gelukkig morgen een andere baas
Hey Marijkequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Panda, wat balen zeg meis!Knuf!
[..]
Ben je aangenomen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MPG![]()
Het is maar hoe je het bekijktmorgen mijn pa helpen met het plaatsen van glas in de serre
Ah, Klussen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MPG![]()
Het is maar hoe je het bekijktmorgen mijn pa helpen met het plaatsen van glas in de serre
Ik las het te laat jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas niet, net een mailtje gehad van dat ze voor een andere gaanmaar een andere baas hierom
:
[..]
Welnee man. De echte mentaliteitsverandering bereik je door ze van achteren heel langzaam een gesloten overweg op te duwenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
In-ha-len.
Of: Groot Licht.
Of: Toe-ter.
Ik zie bonus puntenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man. De echte mentaliteitsverandering bereik je door ze van achteren heel langzaam een gesloten overweg op te duwen
Ka-Ching!quote:
Daar komt het wel op neerquote:
Helaas niet echt iets specifieksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las het te laat jaBalen hoor... Hebben ze ook een reden gegeven? Dan weet je of je evt bij een volgende sollicitatie ergens aan moet denken oid
Al-al-alweer alweer een prijs!quote:
Dan vraag je daar toch naar?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer
[..]
Helaas niet echt iets specifiekshet was gewoon weer een standaard mailtje
http://members.home.nl/m.vonk/kermisgeluiden.htmlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al-al-alweer alweer een prijs!
Is een goede optie, ik vind het ook jammer maar nu niks meer aan te doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan vraag je daar toch naar?Maar wel balen hoor
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
http://members.home.nl/m.vonk/kermisgeluiden.html
Natuurlijk weet ik datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij weet wat ik bedoel
Maar daar zit ie niet tussen
Dat zie ik hier dus ook met enige regelmaat bij de container van mijn C1000... Is altijd een oude man, en ik krijg daar dan een beetje een triest gevoel bij omdat ik denk dat ie dat nodig heeftquote:
Loopt het al storm ja?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
altijd lastig de eerste werkdag
Boeiend ook. Weggegooid is afstand van gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zie ik hier dus ook met enige regelmaat bij de container van mijn C1000... Is altijd een oude man, en ik krijg daar dan een beetje een triest gevoel bij omdat ik denk dat ie dat nodig heeftMaar ik zie hier regelmatig ook andere mensen shoppen uit de container
Mij maakt het in principe niet uit, ik vind het alleen zo sneu voor die oude man...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend ook. Weggegooid is afstand van gedaan
gelukkig welquote:
Ja dat welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij maakt het in principe niet uit, ik vind het alleen zo sneu voor die oude man...
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al-al-alweer alweer een prijs!
Ja, ik weet me dan ook niet echt een houding te geven hoor... Blijft lastig zulke dingenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat welIk krijg altijd eengevoel van plaatsvervangende schaamte bij zulke mensen. Meetal negeer ik ze gewoon, maar daar voel ik me dan ook weer niet helemaal lekker over
Ik liep weleens langs een straatmuzikante toen ik op weg was naar een examen. Toen beloofde ik mezelf "Als ik het haal krijgt zij 2 euro op de terugweg"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet me dan ook niet echt een houding te geven hoor... Blijft lastig zulke dingen
Ik geef alleen mensen die straatkranten verkopen iets. Straatmuzikanten vind ik persoonlijk erg irritant... Alleen als het echt iets leuks is, zoals die groepen muzikanten met panfluit etc. Die kunnen ook echt iets.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik liep weleens langs een straatmuzikante toen ik op weg was naar een examen. Toen beloofde ik mezelf "Als ik het haal krijgt zij 2 euro op de terugweg"En aldus geschiedde
Wacht ff... Die panfluiters zijn toch juist die lui met die enorme versterkers enzo? En die complete cd-winkel erbij? Die stiekem met een bandje meefluitenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geef alleen mensen die straatkranten verkopen iets. Straatmuzikanten vind ik persoonlijk erg irritant... Alleen als het echt iets leuks is, zoals die groepen muzikanten met panfluit etc. Die kunnen ook echt iets.
Oh staan die Peruanen nu bij jullie? Hebben jarenlang op Hoog Catharijne gewoondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht ff... Die panfluiters zijn toch juist die lui met die enorme versterkers enzo? En die complete cd-winkel erbij? Die stiekem met een bandje meefluiten?!
Ze staan overalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh staan die Peruanen nu bij jullie? Hebben jarenlang op Hoog Catharijne gewoond
Fhaquote:
Alleen een beetje jammer als het bandje nog doorloopt, terwijl ze zelf gestopt zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, die peruanen wonen niet hier gelukkigMaar die zijn soms wel tof
Is dat het hier niet?quote:
Doe Henry (zonder seksclub) de groetenquote:
Mwoa ging wel. Paar uurtjes op kantoor dorgebracht en weer naar huis gekomenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag Dr. FlashFijne dag gehad vandaag?
Ja hoor fijne dag gehad, autorijden ging wat minderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa ging wel. Paar uurtjes op kantoor dorgebracht en weer naar huis gekomenEn u?
Mwa, volgende keer wat beter je best doen dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor fijne dag gehad, autorijden ging wat minderMaar verder prima dagje... vooral erg lui
Jammer dat het autorijden wat minder ging, maar dat had ik ook vroeger toen ik rijles had. Volgende keer gaat het gewoon weer prima.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor fijne dag gehad, autorijden ging wat minderMaar verder prima dagje... vooral erg lui
Dank je wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Panda![]()
Natuurlijk ook mijn medeleven met alle ellende die je over je heen krijgt hoor, ik wist ff niks zinnigers te zeggen vanmiddag![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwa, volgende keer wat beter je best doen dus
Ik kon er wel om lachen, twas weer effe wennen, 1 week niet gereden en de 2weken daarvoor in een andere autoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
Jammer dat het autorijden wat minder ging, maar dat had ik ook vroeger toen ik rijles had. Volgende keer gaat het gewoon weer prima.Lui zijn is lekker en lui zijn mag.
Oeh, dat is altijd leuk jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik kon er wel om lachen, twas weer effe wennen, 1 week niet gereden en de 2weken daarvoor in een andere auto
Gelukkigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik kon er wel om lachen, twas weer effe wennen, 1 week niet gereden en de 2weken daarvoor in een andere auto
Precies Taartje zo is het het maar netquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, dat is altijd leuk ja![]()
En het geeft toch ook niets als het een keer minder gaat? Dan kick je de volgende keer weer ass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies Taartje zo is het het maar net
Ennuh I always fucking kick ass
Ja maar dat zou ik dan weer niet doen bij de examinatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
Ja maar dat zou ik dan weer niet doen bij de examinator
hihi maar als hij je laat zakken(wat niet gaat gebeuren anders beuk ik hem in elkaar) dan kun je alsnog zijn ass kickenquote:
werk ze en tot laterquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef MPG het volgende:
omkleden, brood smeren en werken.
Tot later.
Ik ben niet zo gewelddadig ingesteld hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Panda72 het volgende:
hihi maar als hij je laat zakken(wat niet gaat gebeuren anders beuk ik hem in elkaar) dan kun je alsnog zijn ass kicken
Werksequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef MPG het volgende:
Tot later.
pssst ik stiekum ook niet hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gewelddadig ingesteld hoor
[..]
Trustenquote:
Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Trusten![]()
Binnenkort eens tijd voor het ziekenhuis als het zo door gaat.
Ach ja, helaas, de volgende keer beterquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef Panda72 het volgende:
avond fokkertjes. Ik heb niet alles terug gelezen(geen zin) maar las wel dat Trevland niet is aangenomen balen zeg.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 056 Dr_Flash
02. 050 Marijkezwolle
03. 048 Panda72
04. 043 goldfinger1963
05. 039 TJDoornbos
06. 028 MPG
07. 016 LovelyLady
08. 015 Fha
09. 013 AnalPirateOfTheCarribean
10. 010 Solique
11. 009 OA
12. 007 Trevland
13. 007 DaMart
14. 006 Muck
15. 005 suikertaartje
16. 004 Giertje
17. 003 Kuukske
18. 002 sararaats
quote:Top 100 van woensdag 4 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
014. 215 Dr_Flash
019. 175 goldfinger1963
041. 114 Pheno
en die kopen van het geld wietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geef alleen mensen die straatkranten verkopen iets. Straatmuzikanten vind ik persoonlijk erg irritant... Alleen als het echt iets leuks is, zoals die groepen muzikanten met panfluit etc. Die kunnen ook echt iets.
werk zequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef MPG het volgende:
Tot later.
Dat dacht ik tochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:02 schreef OA het volgende:
Mooie wisseling van de wacht... ik ga over een kwartiertje weg!
Officieel niet, die mensen zouden gescreend worden op drank en drugsgebruikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die kopen van het geld wiet
Jezus, wat een typequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:10 schreef Panda72 het volgende:
Oh ik moet hier even mijn frustraties en mijn boosheid kwijt.
Gisteravond rond 22:00 belde mijn neef op. Hij is de broer van mijn nicht die ziek is. Hij was zeer verbolgen over het feit dat zijn zus nu niet op de kinderen kon passen, hij is zoveel 12,5 jaar getrouwd en zou vandaag uit eten gaan met zijn vrouw maar nu kon dat niet doorgaan. Hij vond dat de operatie maar moest worden uitgesteld want nu kon het etentje niet doorgaan.
En toen hij over zijn zus was uitgezeikt begon hij over mijn tante die die beroerte heeft gehad hij vroeg zich af, hoe dat nu moest met de Wifi die mijn tante voor zijn zoon zou kopen want die is morgen jarig. Ik was zo perplext over het feit dat hij mij hierover belde dat ik hem niet van repliek wist te dienen.
Mijn neef is zo type die vind dat alles om hem moet draaien. En hij gaat daar heel ver in is in het verleden al gebleken maar dit vind ik echt zo ongepast. Ik ben nog steeds zo boos maar ik heb hem niet meer telefonisch kunnen bereiken en misschien maar goed ook want anders ga ik dingen zeggen waar ik later misschien spijt van krijg.
Inderaad jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus, wat een type![]()
Ik zou ook heel boos zijn inderdaad.... sinds wanneer is hij belangrijker dan de gezondheid van andere mensen
Lekker arrogant...
Er is iets mis aan mijn knie, maar de doktoren hebben geen idee wat er mis is.quote:
Morge Liefiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen
En toedeloe, wij zijn een dagje naar het Dolfinarium
Succes vandaag met de serrequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:46 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Oh, half 9 je bed uit isveel beter dan half 7
[..]
Morge Liefie![]()
![]()
Veel plezier
Dolfinarium is leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen
En toedeloe, wij zijn een dagje naar het Dolfinarium
Verliefd? Rijexamen? Uitslag ziekenhuis? Waarom ben je nerveus?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:53 schreef Panda72 het volgende:
ik ben nerveus en dat voel ik in mijn buik en toch heb ik nog honger ondanks de zenuwen
operatie nichtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verliefd? Rijexamen? Uitslag ziekenhuis? Waarom ben je nerveus?
Okee, ik snap hetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:01 schreef OA het volgende:
Fles, hier staat een duidelijker verhaal over dat koraal uit Chili...
Het is 150.000 jaar geleden in de bodem in Drenthe gekomen, maar het is 475 miljoen jaar oud.
dank jequote:
dank jequote:
Wahahahaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
Collega komt net binnengehuppelt en zegt tegen niemand in het bijzonder sorry dat ik wat later ben hoor maar mijn poes heeft exceem dus ik moest even naar de dokter.
Pas later had ze in de gaten wat anderen hierover kunnen denken![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
Collega komt net binnengehuppelt en zegt tegen niemand in het bijzonder sorry dat ik wat later ben hoor maar mijn poes heeft exceem dus ik moest even naar de dokter.
Whehehequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe![]()
zoiets had ik ooit met een collega (ontiegelijk lekker ding) in de kantine bij de uni. We zaten allebei aan de kassa, naast elkaar, en ze ging een beetje verzitten want ze zat op een vouw in haar broek of zo. Dus ik zeg "Wat DOE je?!" Zegt ze zonder na te denken "Ik trek mijn broek omlaag!"
WTF en ik maar denken dat ze in mijn familie soms ziek zijn!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:10 schreef Panda72 het volgende:
Oh ik moet hier even mijn frustraties en mijn boosheid kwijt.
Gisteravond rond 22:00 belde mijn neef op. Hij is de broer van mijn nicht die ziek is. Hij was zeer verbolgen over het feit dat zijn zus nu niet op de kinderen kon passen, hij is zoveel 12,5 jaar getrouwd en zou vandaag uit eten gaan met zijn vrouw maar nu kon dat niet doorgaan. Hij vond dat de operatie maar moest worden uitgesteld want nu kon het etentje niet doorgaan.
En toen hij over zijn zus was uitgezeikt begon hij over mijn tante die die beroerte heeft gehad hij vroeg zich af, hoe dat nu moest met de Wifi die mijn tante voor zijn zoon zou kopen want die is morgen jarig. Ik was zo perplext over het feit dat hij mij hierover belde dat ik hem niet van repliek wist te dienen.
Mijn neef is zo type die vind dat alles om hem moet draaien. En hij gaat daar heel ver in is in het verleden al gebleken maar dit vind ik echt zo ongepast. Ik ben nog steeds zo boos maar ik heb hem niet meer telefonisch kunnen bereiken en misschien maar goed ook want anders ga ik dingen zeggen waar ik later misschien spijt van krijg.
soms kan het nog erger dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
WTF en ik maar denken dat ze in mijn familie soms ziek zijn!
hmmm mn pa heb daar ook een handje van maar niet zo erg als dit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
soms kan het nog erger dus.
Mijn neef is een enorm verwend nest gewend altijd zijn zin te krijgen en dat de hele wereld om hem draait. En dan krijg je dit soort situaties helaas.
Ik heb voor mijzelf besloten dat het beter is voor mijn gezondheid als ik mij hier niet langer over opwind(uit mijn Pan(hihi) ga)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hmmm mn pa heb daar ook een handje van maar niet zo erg als dit.
Knap dat je niet uit je Pan (da) gegaan bent!
Dat is mij dus ook een keer overkomen, alleen was ik degene die de opmerking maakte zonder na te denkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe![]()
zoiets had ik ooit met een collega (ontiegelijk lekker ding) in de kantine bij de uni. We zaten allebei aan de kassa, naast elkaar, en ze ging een beetje verzitten want ze zat op een vouw in haar broek of zo. Dus ik zeg "Wat DOE je?!" Zegt ze zonder na te denken "Ik trek mijn broek omlaag!"
Ja, en zo te horen is die gast nou eenmaal zo... Negeerstand aan: zen, yin-yangquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb voor mijzelf besloten dat het beter is voor mijn gezondheid als ik mij hier niet langer over opwind(uit mijn Pan(hihi) ga)
Maar soms is dat alleen maar goed, dat eeuwige gepoezel mag ook wel eens iets minder, uit met de fluwelen handschoentjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:58 schreef Panda72 het volgende:
ik heb ook wel iets gezegd waarvan ik later dacht oeps
vanmiddag helaas wisten ze gisteren nog geen tijd. Er werd gezegd in de middag afwachten dus maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en zo te horen is die gast nou eenmaal zo... Negeerstand aan: zen, yin-yang
Maar alsnog beroerd.. Wanneer ging je nicht trouwens onder het mes, vanmiddag of vanavond?
Nou het was meer een schaammoment van mij. Nu kan ik er wel om lachen maar toenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar soms is dat alleen maar goed, dat eeuwige gepoezel mag ook wel eens iets minder, uit met de fluwelen handschoentjes![]()
goed idee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb voor mijzelf besloten dat het beter is voor mijn gezondheid als ik mij hier niet langer over opwind(uit mijn Pan(hihi) ga)
quote:
dan slaap je ook hoor als je die besteld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Panda72 het volgende:
MEDEMBLIK - Een 25-jarige Duitse vrouw is dinsdag overleden nadat ze een satékroket in een snackbar in Medemblik had genuttigd. Volgens de politie had de vrouw last van een pinda-allergie, die haar noodlottig werd na het eten van de satékroket. De vrouw is in een ziekenhuis overleden.
lekker die linker dan wel suikervrij vind ik niet te zuipenquote:
hoezo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan slaap je ook hoor als je die besteld.
satekroket en dat als je weet dat je pinda allergie hebtquote:
Als je van jezelf weet dat je eenpinda-allergie hebt ga je toch geen satékroket bestellenquote:
Maar misschien wist ze het niet? Allergieën kunnen ook in de loop der tijd ontstaan he, dus wie weet was dit de eerste keer dat ze die allergische reactie had... Anders is het inderdaad oliedomquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan slaap je ook hoor als je die besteld.
ach zo ja af en toe ben ik een beetje domquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je van jezelf weet dat je eenpinda-allergie hebt ga je toch geen satékroket bestellen
snapte het later pasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je weet dat toch zou je zeggen.
quote:
Ik weet er alles van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar misschien wist ze het niet? Allergieën kunnen ook in de loop der tijd ontstaan he, dus wie weet was dit de eerste keer dat ze die allergische reactie had... Anders is het inderdaad oliedom
Ik ook, met Robijn, dat wasmiddel gebruikte een vriendin van mequote:
Wasmiddel zelfs?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, met Robijn, dat wasmiddel gebruikte een vriendin van meMan, wat had ik een jeuk
dat probleem heb ik ook alquote:
Zo krijg ik tegenwoordig vaak uitslag als ik cashewnoten eet... en dat had ik vroeger dus nooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar misschien wist ze het niet? Allergieën kunnen ook in de loop der tijd ontstaan he, dus wie weet was dit de eerste keer dat ze die allergische reactie had... Anders is het inderdaad oliedom
Pollen ook ja, heb sinds 3 jaar hooikoorts.. En cavia'squote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wasmiddel zelfs?
Ik met pollen.En een nadeel is dat je er dan niet overheen kan groeien.
Ik ook sinds een jaar of 4quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pollen ook ja, heb sinds 3 jaar hooikoorts.. En cavia'sIn het begin toen ik ze had nergens last van, maar sinds een jaar of 2 ben ik ook super allergisch geworden... Als ze met hun pootjes op m'n blote huid komen dan wordt het rood, dik en jeukerig
Dus mocht Bow komen te overlijden, dan neem ik geen nieuwen...
Raar hoe dat werkt heh.. Ik had al ruim 7 jaar de vorige kat en ineens werd ik super allergisch voor haar. Ik kwam thuis een dag en ik kon niet meer ademen door alle kattenharen terwijl de dag er voor toen ik weg was gegaan, er nog niks aan de hand wasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef DaMart het volgende:
Zo krijg ik tegenwoordig vaak uitslag als ik cashewnoten eet... en dat had ik vroeger dus nooit.
En ik ben altijd al allergisch geweest voor katten, maar pas toen ik het huis uit ging, en in een huis zonder katten kwam te wonen, ontwikkelde die allergie zich razendsnel, en ineens had ik veel meer last van de katten van mijn ouders, als ik daar weer eens was.
Ha DMquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
crossover.
Tijd niet gezien hier.
Voor zover ik weet niet, heb laatst de logeerkonijnen van de kinderboerderij uit hun hok gehaald ivm schoonmaken, en toen had ik nergens last van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook sinds een jaar of 4En wat stom dat je er allergisch voor bent. Ben je ook allergisch voor andere knagers dan?
Waarom denk je dan dat het van de kat komt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Raar hoe dat werkt heh.. Ik had al ruim 7 jaar de vorige kat en ineens werd ik super allergisch voor haar. Ik kwam thuis een dag en ik kon niet meer ademen door alle kattenharen terwijl de dag er voor toen ik weg was gegaan, er nog niks aan de hand was
Omdat ik haar ook niet meer kon aaien, dan kreeg ik blaren op mijn handen en uitslag over de rest van mijn lijfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat het van de kat komt?
Fha meisjequote:
Ja stilquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fha meisje![]()
Hoe is het daar?
quote:
Buuh... wanneer komt ie weer terug? En zie ik em weer volgende week?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja stilHenry zonder seksclub is weer richting Groningen want hij moet werken vannacht. Bleg! Maar vanavond komt nog een vriend langs dus jeeej
En verder gaat goed
Zo maar even tosti maken ofzo
![]()
En daar? Hoe is je been?
das kutquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef Giertje het volgende:
verdomme mijn brilpoot is afgebroken
Oeh, niet handig... Even naar je opticien gaan, die kunnen vaak een los pootje voor je bestellenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef Giertje het volgende:
Ik zie hem zaterdag avond weerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Buuh... wanneer komt ie weer terug? En zie ik em weer volgende week?
TostiLekker hoor
Hier alles okeeHeb misschien een "stageplek" geregeld voor de komende 2 maanden
En m'n been gaat steeds beter, heb meer last van de antibiotica dan m'n been
![]()
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef Giertje het volgende:
Goed idee, ik ga even een bakkie halen.quote:
Oh, maar eventjes dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zie hem zaterdag avond weerWat dat betreft niks te klagen, maar die stilte.. pff
Hij is er volgende week ook ja als het goed is
Kan hij mooi thee zetten voor ons
![]()
Oeh tofWaar is de "stage" dan? En fijn van die antibiotica
Nouja, als je been maar beter word en niet erger dan moet je maar even doorbijten enzo
![]()
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
hij viel op de grond en toen wassie kapotquote:
ben er net geweest ze gaan kijken of ze et maken kunnen voor kwart over 4quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, niet handig... Even naar je opticien gaan, die kunnen vaak een los pootje voor je bestellen
Haha ja inderdaadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, maar eventjes dusKan Bolle weer op z'n plek slapen
Vertel ik je volgende week welVind dat net iets te veel info voor on zhe interwebs
Ja, precies
Fhaquote:
helemaal om wakker te wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga even een bakkie halen.
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben er net geweest ze gaan kijken of ze et maken kunnen voor kwart over 4
Hihihi Bollequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha ja inderdaadAl heeft ie de stoel als nieuwe troon bestempeld geloof ik
Maar ach, tegen de tijd dat ik eten ga maken dan komt hij vast weer aandacht geven (heel spontaan hoe dat werkt
) en dan klem ik hem gewoon vast zodat hij niet meer weg kan
Fijn jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihihi Bolle
En ik kwam net tot de ontdekking dat stomme Chinezen mijn gmail account hebben misbruikt voor spamDus nu al m'n wachtwoorden weer eens veranderen... wat een werk altijd
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Fijn jaIk moest van school weer alle wachtwoorden veranderen omdat ze anders zouden verlopen, maar vet fucking irritant, dat klote systeem houdt bij welke je al een keer gebruikt hebt dus ik moet weer echt iets nieuws verzinnen en ik weet dus nu al dat ik het ga vergeten
Oef dat zou helemaal fijn zijn geweest jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaAnnoying!
Al ben ik wel blij dat ze niet zo slim geweest zijn om m'n paypal wachtwoord op te vragen oid en dan op mijn kosten te gaan shoppenThem schmuck Chinese people
dat is mooi klotequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi Bolle
En ik kwam net tot de ontdekking dat stomme Chinezen mijn gmail account hebben misbruikt voor spamDus nu al m'n wachtwoorden weer eens veranderen... wat een werk altijd
Lang leve een browser die het voor me onthoudtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Oef dat zou helemaal fijn zijn geweest jaVolgens mij weet ik ook mijn paypal wachtwoord niet meer
Nouja geeft wel aan hoe vaak ik het gebruik
Volgens mij hebben ze daar van die programmatjes voor en als je wachtwoord te simpel is dan ben je de klos. Ook al eens met Hotmail gehad, maar wie heeft dat niet tegenwoordigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is mooi klote![]()
maar hoe zijn ze achter je ww gekomen?
Mjah die laat ik dus nooit iets onthouden om te voorkomen dat iemand anders er al te makkelijk in kan via mijn laptopquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lang leve een browser die het voor me onthoudt![]()
Jij bent echt raarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik haar ook niet meer kon aaien, dan kreeg ik blaren op mijn handen en uitslag over de rest van mijn lijf
quote:
Tja, en dan heb je weer de kans dat je 'm vergeet omdat je 'm nooit hoeft te onthouden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en dan gaat je pc naar de klotequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb het nog niet gehadquote:[..]
Volgens mij hebben ze daar van die programmatjes voor en als je wachtwoord te simpel is dan ben je de klos. Ook al eens met Hotmail gehad, maar wie heeft dat niet tegenwoordigDus meteen alles veranderd naar wat meer ingewikkelde wachtwoorden
lekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:44 schreef crossover het volgende:
Oeh ik heb negerzoenen gehaald
(of eigenlijk 'zoete kussentjes')
Ik heb daar een lijstje voorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Tja, en dan heb je weer de kans dat je 'm vergeet omdat je 'm nooit hoeft te onthouden.
Op m'n werk moet ik het ook iedere maand doen. In dat ww zit een cijfer, en daar tel ik gewoon iedere keer één bij
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan gaat je pc naar de klote![]()
[..]
ik heb het nog niet gehad![]()
ik zal te moeilijke wachtwoorden hebben
Ja, die van de AH zijn ook nog een stuk groter dan die ik gewend ben.quote:
quote:
Dat is toch gewoon een vereiste bij die dingen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
jij hebt er dus ook al een keer teveel gegeten
kennelijk welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een vereiste bij die dingen?
Mijn wachtwoorden zitten in mijn hoofd, ik heb een stuk of drie basis-wachtwoorden, en dan nog wat afgeleiden daarvan met een cijfertje hoger of lager of een letter verder of eerder in het alfabet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb daar een lijstje voorEn ik kan m'n wachtwoorden via FF opvragen. Maar dat zit wel goed
Dat deed ik eerder ook altijd ja
quote:
Ik weet zequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn wachtwoorden zitten in mijn hoofd, ik heb een stuk of drie basis-wachtwoorden, en dan nog wat afgeleiden daarvan met een cijfertje hoger of lager of een letter verder of eerder in het alfabet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet ze.
Godverdegodverdegodver /mad .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* MPG gaat wachtwoorden aanpassen.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Met /mad bedoelde je:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdegodverdegodver /mad .
* MPG gaat wachtwoorden aanpassen.
WEER een nieuwe man in je leven. Straatmadelief.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met /mad bedoelde je: [ afbeelding ] ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Heyquote:
Hoi STquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
Weekend![]()
Dag lieve snoetjes, hoe is het hier?
Oehquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey![]()
Begin eten te ruiken, gaat genieten worden zo.
Jeuj voor weekendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi ST![]()
Ik heb nu ook weekend. Nouja, tot zaterdag dan.
Waarom zouden we de voordeur niet uit kunnen komenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj voor weekend![]()
Nu nog zien dat we de voordeur uit kunnen komen zodat we er ook van kunnen genieten![]()
Da's niet goed hč!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer anderhalf uur geslapen
![]()
En maar malen vannacht
Mijn ma, Indonesische rijstschotel, maar niet normaal wat zit ik vol. Even een uur niets doen.quote:
Sinds wanneer ben jij een groen monster?quote:
Klinkt goed, behalve dat super vol zitten danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn ma, Indonesische rijstschotel, maar niet normaal wat zit ik vol. Even een uur niets doen.
Ochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een groen monster?
echt nietquote:
Mijn ma is gewoon Nederlands, maar recept heeft ze van een goede vriendin die uit Indonesië komt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Klinkt goed, behalve dat super vol zitten danIs je moeder Indonesisch of kan ze alleen goed Indonesisch koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |