Officieel niet, die mensen zouden gescreend worden op drank en drugsgebruikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die kopen van het geld wiet
Jezus, wat een typequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:10 schreef Panda72 het volgende:
Oh ik moet hier even mijn frustraties en mijn boosheid kwijt.
Gisteravond rond 22:00 belde mijn neef op. Hij is de broer van mijn nicht die ziek is. Hij was zeer verbolgen over het feit dat zijn zus nu niet op de kinderen kon passen, hij is zoveel 12,5 jaar getrouwd en zou vandaag uit eten gaan met zijn vrouw maar nu kon dat niet doorgaan. Hij vond dat de operatie maar moest worden uitgesteld want nu kon het etentje niet doorgaan.
En toen hij over zijn zus was uitgezeikt begon hij over mijn tante die die beroerte heeft gehad hij vroeg zich af, hoe dat nu moest met de Wifi die mijn tante voor zijn zoon zou kopen want die is morgen jarig. Ik was zo perplext over het feit dat hij mij hierover belde dat ik hem niet van repliek wist te dienen.
Mijn neef is zo type die vind dat alles om hem moet draaien. En hij gaat daar heel ver in is in het verleden al gebleken maar dit vind ik echt zo ongepast. Ik ben nog steeds zo boos maar ik heb hem niet meer telefonisch kunnen bereiken en misschien maar goed ook want anders ga ik dingen zeggen waar ik later misschien spijt van krijg.
Inderaad jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus, wat een type![]()
Ik zou ook heel boos zijn inderdaad.... sinds wanneer is hij belangrijker dan de gezondheid van andere mensen
Lekker arrogant...
Er is iets mis aan mijn knie, maar de doktoren hebben geen idee wat er mis is.quote:
Morge Liefiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen
En toedeloe, wij zijn een dagje naar het Dolfinarium
Succes vandaag met de serrequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:46 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Oh, half 9 je bed uit isveel beter dan half 7
[..]
Morge Liefie![]()
![]()
Veel plezier
Dolfinarium is leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen
En toedeloe, wij zijn een dagje naar het Dolfinarium
Verliefd? Rijexamen? Uitslag ziekenhuis? Waarom ben je nerveus?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:53 schreef Panda72 het volgende:
ik ben nerveus en dat voel ik in mijn buik en toch heb ik nog honger ondanks de zenuwen
operatie nichtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verliefd? Rijexamen? Uitslag ziekenhuis? Waarom ben je nerveus?
Okee, ik snap hetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:01 schreef OA het volgende:
Fles, hier staat een duidelijker verhaal over dat koraal uit Chili...
Het is 150.000 jaar geleden in de bodem in Drenthe gekomen, maar het is 475 miljoen jaar oud.
dank jequote:
dank jequote:
Wahahahaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
Collega komt net binnengehuppelt en zegt tegen niemand in het bijzonder sorry dat ik wat later ben hoor maar mijn poes heeft exceem dus ik moest even naar de dokter.
Pas later had ze in de gaten wat anderen hierover kunnen denken![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
Collega komt net binnengehuppelt en zegt tegen niemand in het bijzonder sorry dat ik wat later ben hoor maar mijn poes heeft exceem dus ik moest even naar de dokter.
Whehehequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe![]()
zoiets had ik ooit met een collega (ontiegelijk lekker ding) in de kantine bij de uni. We zaten allebei aan de kassa, naast elkaar, en ze ging een beetje verzitten want ze zat op een vouw in haar broek of zo. Dus ik zeg "Wat DOE je?!" Zegt ze zonder na te denken "Ik trek mijn broek omlaag!"
WTF en ik maar denken dat ze in mijn familie soms ziek zijn!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:10 schreef Panda72 het volgende:
Oh ik moet hier even mijn frustraties en mijn boosheid kwijt.
Gisteravond rond 22:00 belde mijn neef op. Hij is de broer van mijn nicht die ziek is. Hij was zeer verbolgen over het feit dat zijn zus nu niet op de kinderen kon passen, hij is zoveel 12,5 jaar getrouwd en zou vandaag uit eten gaan met zijn vrouw maar nu kon dat niet doorgaan. Hij vond dat de operatie maar moest worden uitgesteld want nu kon het etentje niet doorgaan.
En toen hij over zijn zus was uitgezeikt begon hij over mijn tante die die beroerte heeft gehad hij vroeg zich af, hoe dat nu moest met de Wifi die mijn tante voor zijn zoon zou kopen want die is morgen jarig. Ik was zo perplext over het feit dat hij mij hierover belde dat ik hem niet van repliek wist te dienen.
Mijn neef is zo type die vind dat alles om hem moet draaien. En hij gaat daar heel ver in is in het verleden al gebleken maar dit vind ik echt zo ongepast. Ik ben nog steeds zo boos maar ik heb hem niet meer telefonisch kunnen bereiken en misschien maar goed ook want anders ga ik dingen zeggen waar ik later misschien spijt van krijg.
soms kan het nog erger dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
WTF en ik maar denken dat ze in mijn familie soms ziek zijn!
hmmm mn pa heb daar ook een handje van maar niet zo erg als dit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
soms kan het nog erger dus.
Mijn neef is een enorm verwend nest gewend altijd zijn zin te krijgen en dat de hele wereld om hem draait. En dan krijg je dit soort situaties helaas.
Ik heb voor mijzelf besloten dat het beter is voor mijn gezondheid als ik mij hier niet langer over opwind(uit mijn Pan(hihi) ga)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hmmm mn pa heb daar ook een handje van maar niet zo erg als dit.
Knap dat je niet uit je Pan (da) gegaan bent!
Dat is mij dus ook een keer overkomen, alleen was ik degene die de opmerking maakte zonder na te denkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe![]()
zoiets had ik ooit met een collega (ontiegelijk lekker ding) in de kantine bij de uni. We zaten allebei aan de kassa, naast elkaar, en ze ging een beetje verzitten want ze zat op een vouw in haar broek of zo. Dus ik zeg "Wat DOE je?!" Zegt ze zonder na te denken "Ik trek mijn broek omlaag!"
Ja, en zo te horen is die gast nou eenmaal zo... Negeerstand aan: zen, yin-yangquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb voor mijzelf besloten dat het beter is voor mijn gezondheid als ik mij hier niet langer over opwind(uit mijn Pan(hihi) ga)
Maar soms is dat alleen maar goed, dat eeuwige gepoezel mag ook wel eens iets minder, uit met de fluwelen handschoentjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:58 schreef Panda72 het volgende:
ik heb ook wel iets gezegd waarvan ik later dacht oeps
vanmiddag helaas wisten ze gisteren nog geen tijd. Er werd gezegd in de middag afwachten dus maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en zo te horen is die gast nou eenmaal zo... Negeerstand aan: zen, yin-yang
Maar alsnog beroerd.. Wanneer ging je nicht trouwens onder het mes, vanmiddag of vanavond?
Nou het was meer een schaammoment van mij. Nu kan ik er wel om lachen maar toenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar soms is dat alleen maar goed, dat eeuwige gepoezel mag ook wel eens iets minder, uit met de fluwelen handschoentjes![]()
goed idee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb voor mijzelf besloten dat het beter is voor mijn gezondheid als ik mij hier niet langer over opwind(uit mijn Pan(hihi) ga)
quote:
dan slaap je ook hoor als je die besteld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Panda72 het volgende:
MEDEMBLIK - Een 25-jarige Duitse vrouw is dinsdag overleden nadat ze een satékroket in een snackbar in Medemblik had genuttigd. Volgens de politie had de vrouw last van een pinda-allergie, die haar noodlottig werd na het eten van de satékroket. De vrouw is in een ziekenhuis overleden.
lekker die linker dan wel suikervrij vind ik niet te zuipenquote:
hoezo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan slaap je ook hoor als je die besteld.
satekroket en dat als je weet dat je pinda allergie hebtquote:
Als je van jezelf weet dat je eenpinda-allergie hebt ga je toch geen satékroket bestellenquote:
Maar misschien wist ze het niet? Allergieën kunnen ook in de loop der tijd ontstaan he, dus wie weet was dit de eerste keer dat ze die allergische reactie had... Anders is het inderdaad oliedomquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan slaap je ook hoor als je die besteld.
ach zo ja af en toe ben ik een beetje domquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je van jezelf weet dat je eenpinda-allergie hebt ga je toch geen satékroket bestellen
snapte het later pasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je weet dat toch zou je zeggen.
quote:
Ik weet er alles van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar misschien wist ze het niet? Allergieën kunnen ook in de loop der tijd ontstaan he, dus wie weet was dit de eerste keer dat ze die allergische reactie had... Anders is het inderdaad oliedom
Ik ook, met Robijn, dat wasmiddel gebruikte een vriendin van mequote:
Wasmiddel zelfs?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, met Robijn, dat wasmiddel gebruikte een vriendin van meMan, wat had ik een jeuk
dat probleem heb ik ook alquote:
Zo krijg ik tegenwoordig vaak uitslag als ik cashewnoten eet... en dat had ik vroeger dus nooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar misschien wist ze het niet? Allergieën kunnen ook in de loop der tijd ontstaan he, dus wie weet was dit de eerste keer dat ze die allergische reactie had... Anders is het inderdaad oliedom
Pollen ook ja, heb sinds 3 jaar hooikoorts.. En cavia'squote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wasmiddel zelfs?
Ik met pollen.En een nadeel is dat je er dan niet overheen kan groeien.
Ik ook sinds een jaar of 4quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pollen ook ja, heb sinds 3 jaar hooikoorts.. En cavia'sIn het begin toen ik ze had nergens last van, maar sinds een jaar of 2 ben ik ook super allergisch geworden... Als ze met hun pootjes op m'n blote huid komen dan wordt het rood, dik en jeukerig
Dus mocht Bow komen te overlijden, dan neem ik geen nieuwen...
Raar hoe dat werkt heh.. Ik had al ruim 7 jaar de vorige kat en ineens werd ik super allergisch voor haar. Ik kwam thuis een dag en ik kon niet meer ademen door alle kattenharen terwijl de dag er voor toen ik weg was gegaan, er nog niks aan de hand wasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef DaMart het volgende:
Zo krijg ik tegenwoordig vaak uitslag als ik cashewnoten eet... en dat had ik vroeger dus nooit.
En ik ben altijd al allergisch geweest voor katten, maar pas toen ik het huis uit ging, en in een huis zonder katten kwam te wonen, ontwikkelde die allergie zich razendsnel, en ineens had ik veel meer last van de katten van mijn ouders, als ik daar weer eens was.
Ha DMquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
crossover.
Tijd niet gezien hier.
Voor zover ik weet niet, heb laatst de logeerkonijnen van de kinderboerderij uit hun hok gehaald ivm schoonmaken, en toen had ik nergens last van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook sinds een jaar of 4En wat stom dat je er allergisch voor bent. Ben je ook allergisch voor andere knagers dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |