satekroket en dat als je weet dat je pinda allergie hebtquote:
Als je van jezelf weet dat je eenpinda-allergie hebt ga je toch geen satékroket bestellenquote:
Maar misschien wist ze het niet? Allergieën kunnen ook in de loop der tijd ontstaan he, dus wie weet was dit de eerste keer dat ze die allergische reactie had... Anders is het inderdaad oliedomquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan slaap je ook hoor als je die besteld.
ach zo ja af en toe ben ik een beetje domquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je van jezelf weet dat je eenpinda-allergie hebt ga je toch geen satékroket bestellen
snapte het later pasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je weet dat toch zou je zeggen.
quote:
Ik weet er alles van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar misschien wist ze het niet? Allergieën kunnen ook in de loop der tijd ontstaan he, dus wie weet was dit de eerste keer dat ze die allergische reactie had... Anders is het inderdaad oliedom
Ik ook, met Robijn, dat wasmiddel gebruikte een vriendin van mequote:
Wasmiddel zelfs?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, met Robijn, dat wasmiddel gebruikte een vriendin van meMan, wat had ik een jeuk
dat probleem heb ik ook alquote:
Zo krijg ik tegenwoordig vaak uitslag als ik cashewnoten eet... en dat had ik vroeger dus nooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar misschien wist ze het niet? Allergieën kunnen ook in de loop der tijd ontstaan he, dus wie weet was dit de eerste keer dat ze die allergische reactie had... Anders is het inderdaad oliedom
Pollen ook ja, heb sinds 3 jaar hooikoorts.. En cavia'squote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wasmiddel zelfs?
Ik met pollen.En een nadeel is dat je er dan niet overheen kan groeien.
Ik ook sinds een jaar of 4quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pollen ook ja, heb sinds 3 jaar hooikoorts.. En cavia'sIn het begin toen ik ze had nergens last van, maar sinds een jaar of 2 ben ik ook super allergisch geworden... Als ze met hun pootjes op m'n blote huid komen dan wordt het rood, dik en jeukerig
Dus mocht Bow komen te overlijden, dan neem ik geen nieuwen...
Raar hoe dat werkt heh.. Ik had al ruim 7 jaar de vorige kat en ineens werd ik super allergisch voor haar. Ik kwam thuis een dag en ik kon niet meer ademen door alle kattenharen terwijl de dag er voor toen ik weg was gegaan, er nog niks aan de hand wasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef DaMart het volgende:
Zo krijg ik tegenwoordig vaak uitslag als ik cashewnoten eet... en dat had ik vroeger dus nooit.
En ik ben altijd al allergisch geweest voor katten, maar pas toen ik het huis uit ging, en in een huis zonder katten kwam te wonen, ontwikkelde die allergie zich razendsnel, en ineens had ik veel meer last van de katten van mijn ouders, als ik daar weer eens was.
Ha DMquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
crossover.
Tijd niet gezien hier.
Voor zover ik weet niet, heb laatst de logeerkonijnen van de kinderboerderij uit hun hok gehaald ivm schoonmaken, en toen had ik nergens last van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook sinds een jaar of 4En wat stom dat je er allergisch voor bent. Ben je ook allergisch voor andere knagers dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |