Officieel niet, die mensen zouden gescreend worden op drank en drugsgebruikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die kopen van het geld wiet
Jezus, wat een typequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:10 schreef Panda72 het volgende:
Oh ik moet hier even mijn frustraties en mijn boosheid kwijt.
Gisteravond rond 22:00 belde mijn neef op. Hij is de broer van mijn nicht die ziek is. Hij was zeer verbolgen over het feit dat zijn zus nu niet op de kinderen kon passen, hij is zoveel 12,5 jaar getrouwd en zou vandaag uit eten gaan met zijn vrouw maar nu kon dat niet doorgaan. Hij vond dat de operatie maar moest worden uitgesteld want nu kon het etentje niet doorgaan.
En toen hij over zijn zus was uitgezeikt begon hij over mijn tante die die beroerte heeft gehad hij vroeg zich af, hoe dat nu moest met de Wifi die mijn tante voor zijn zoon zou kopen want die is morgen jarig. Ik was zo perplext over het feit dat hij mij hierover belde dat ik hem niet van repliek wist te dienen.
Mijn neef is zo type die vind dat alles om hem moet draaien. En hij gaat daar heel ver in is in het verleden al gebleken maar dit vind ik echt zo ongepast. Ik ben nog steeds zo boos maar ik heb hem niet meer telefonisch kunnen bereiken en misschien maar goed ook want anders ga ik dingen zeggen waar ik later misschien spijt van krijg.
Inderaad jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus, wat een type![]()
Ik zou ook heel boos zijn inderdaad.... sinds wanneer is hij belangrijker dan de gezondheid van andere mensen
Lekker arrogant...
Er is iets mis aan mijn knie, maar de doktoren hebben geen idee wat er mis is.quote:
Morge Liefiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen
En toedeloe, wij zijn een dagje naar het Dolfinarium
Succes vandaag met de serrequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:46 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Oh, half 9 je bed uit isveel beter dan half 7
[..]
Morge Liefie![]()
![]()
Veel plezier
Dolfinarium is leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen
En toedeloe, wij zijn een dagje naar het Dolfinarium
Verliefd? Rijexamen? Uitslag ziekenhuis? Waarom ben je nerveus?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:53 schreef Panda72 het volgende:
ik ben nerveus en dat voel ik in mijn buik en toch heb ik nog honger ondanks de zenuwen
operatie nichtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verliefd? Rijexamen? Uitslag ziekenhuis? Waarom ben je nerveus?
Okee, ik snap hetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:01 schreef OA het volgende:
Fles, hier staat een duidelijker verhaal over dat koraal uit Chili...
Het is 150.000 jaar geleden in de bodem in Drenthe gekomen, maar het is 475 miljoen jaar oud.
dank jequote:
dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |